Mocht je nog anoniem willen blijven tot uitpak moment kan ik de t&t code ook doorgeven aan je ontvanger.quote:Op woensdag 5 november 2025 20:04 schreef Pinuts het volgende:
Dit is trouwens de eerste keer dat ik een pakket ga maken/versturen. Hoe doen jullie dit qua bezorging? Stuur je het 'gewoon' op naar het adres of laat je de ontvanger weten dat er iets aan komt? Dit omdat voornamelijk post nl (en andere bezorgers) niet altijd super netjes meer zijn met je was niet thuis briefjes. En zeker als je dan niet weet dat er een pakketje onderweg is?
Bedoel je dat je als ontvanger geen contact hebt?quote:Op woensdag 5 november 2025 21:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
Let op: géén klacht!
Maar ik moet er ff aan wennen dat ik dit jaar nog 0 contact heb gehad met een gever/shopper![]()
Dit is het 3e jaar dat ik meedoe als zowel gever als ontvanger. En mijn gevers waren tot nu toe toevallig zelf ook de shopper.
Maar 0 contact dit jaar, geen enkele vraag, etc. Dat is ff wennen
Nee dat hoeft niet perse. Maar ik kan dus gewoon de ontvanger inlichten zo te lezenquote:Op woensdag 5 november 2025 20:44 schreef laziness het volgende:
[..]
Mocht je nog anoniem willen blijven tot uitpak moment kan ik de t&t code ook doorgeven aan je ontvanger.
Ik heb inderdaad ook (nog) geen contact opgenomen met mijn ontvanger. Wist ook niet dat dit wel gebeurde.quote:Op woensdag 5 november 2025 21:13 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Bedoel je dat je als ontvanger geen contact hebt?
Ik maak al heel wat jaren pakketen en heb werkelijk nog nooit contact opgenomen met een ontvanger
Ik stuur altijd de code naar de organisatie, nog nooit rechtstreeks gedaanquote:Op woensdag 5 november 2025 21:14 schreef Pinuts het volgende:
[..]
Nee dat hoeft niet perse. Maar ik kan dus gewoon de ontvanger inlichten zo te lezen
Ja, dat bedoel ik. Ik ben het niet gewend geen contact te hebben met een gever/shopper.quote:Op woensdag 5 november 2025 21:13 schreef Doedezemaar het jvolgende:
[..]
Bedoel je dat je als ontvanger geen contact hebt?
Ik maak al heel wat jaren pakketen en heb werkelijk nog nooit contact opgenomen met een ontvanger
Is vrij normaal in MIJN ervaring. Dat er doorgevraagd wordt op wat je wel (of juist niet) hebt ingevuld in de vragenlijst bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 5 november 2025 21:15 schreef Pinuts het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad ook (nog) geen contact opgenomen met mijn ontvanger. Wist ook niet dat dit wel gebeurde.
Heb je dat tegen mij?quote:Op woensdag 5 november 2025 21:25 schreef laziness het volgende:
Controle loslaten is ook een mooie om te leren via een kerstpakkettenactie
Ik heb @yvonne al geappt of ze mijn reactie en alles erop wil verwijderen.quote:Op woensdag 5 november 2025 22:13 schreef laziness het volgende:
Sneak peeks onder een spoiler zodat een ontvanger zelf kan beslissen of ze willen kijken lijkt mij wel een goed idee.
Verder is elkaar persoonlijk aanvallen onacceptabel. Dit is geen random SC of ONZ. Spreek elkaar via dm of zo aan maar niet hier![]()
@:nizno @:Viv @:Peejtur kan iemand dit schoonvegen?
Ja hier nog zo eenquote:Op woensdag 5 november 2025 23:09 schreef laziness het volgende:
Dus…
Is het al bijna kerst?
[ afbeelding ]
Ik heb m al regelmatig aan. Wel thuis, voor in de buitenwereld is het nog wat vroeg.quote:Op woensdag 5 november 2025 23:09 schreef laziness het volgende:
Dus…
Is het al bijna kerst?
[ afbeelding ]
Precies die leer ik. Er is op 14 december in Eindhoven gereserveerd voor uit eten. De rest krijg ik pas net van tevoren te horen. Mijn autibrein slaat op hol, en mijn vriendin zegt gewoon; oh leuk, ik hoor tegen dan wel waar we heen moeten.quote:Op woensdag 5 november 2025 21:25 schreef laziness het volgende:
Controle loslaten is ook een mooie om te leren via een kerstpakkettenactie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |