Even een dikke knuffelquote:Op donderdag 30 oktober 2025 20:32 schreef Tink89 het volgende:
Ik had een kutdag en afleiding nodig, dus ben ik aan de slag gegaan met excel en vervolgens naar 4 winkels geweest. Nu voel ik me beter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blij dat ik deze actie heb om m'n gedachten toch een beetje af te leiden.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
Dat dit verkocht mag worden is ernstig genoeg.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:20 schreef Tink89 het volgende:
Ik vind het zo jammer dat mijn ontvangers geen hond hebben...
https://www.kik.nl/p/hond(...)gen-wit-1200/1207573
Echt, arm beestje op die foto.
quote:Op donderdag 30 oktober 2025 21:58 schreef DJMO het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blij dat ik deze actie heb om m'n gedachten toch een beetje af te leiden.heel erg veel sterkte
Wat een rot situatie...
Heftig. Sterkte!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blij dat ik deze actie heb om m'n gedachten toch een beetje af te leiden.
Waar geen menselijkheid heerst, is het aan u om te streven naar humaniteit.
Oh zo heb ik daar nooit bij nagedacht maar daar heb je best een goed punt.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 07:46 schreef manny het volgende:
[..]
Dat dit verkocht mag worden is ernstig genoeg.
Waarschijnlijk gelden al die strikte regels voor brandveiligheid ook niet voor dierenkleding (het woord al....), dus als die langs een kaars loopt dan heb je een brandende hond in je woonkamer staan.
Succes met shoppen verder![]()
Genoeg over mij. Ik praat er bewust niet vaak over, wil het graag allemaal positief blijven bekijken. Maar heel soms, zoals het botte gedoe van die ambulant begeleider, dan zit het me zo ontzettend hoog dat ik ergens m'n rant kwijt moest. Misschien moet in m'n eigen daily travel stories topic maar eens een schop omhoog geven en het daar van me af gaan schrijven. Dan hoef ik verder niemand lastig te vallen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 12:10 schreef camaron het volgende:
Jee DJMO, dat je dit moet doorstaan, heel heftig! Ik hoop voor je dat er toch een oplossing komt zodat je niet langer thuis hoeft te blijven.
Sterkte ♡SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blij dat ik deze actie heb om m'n gedachten toch een beetje af te leiden.
Jammer dat je ambulante begeleider het anders inziet. Ik word er verdrietig van om te lezen.
En weet je bent niet alleen. Ik kan er ook een paar uit je lijstje afvinken.
Fijn dat je door deze actie toch een beetje afleiding hebt.Je kunt beter spijt hebben van de dingen die je hebt gedaan, dan de dingen die je nooit hebt durven doen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |