Als er een tekort is aan shoppers, wil ik ook wel een 3e pakket shoppen. Dat is dan wel gelijk mijn maxquote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:51 schreef laziness het volgende:
Ik zoek nog een shopper voor een lieve gever!
Ik moet hem nog loslaten, maar als hij zich niet gedraagt dan zwaait er watquote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:40 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Gaat Karel zich wel een beetje gedragen?
quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 23:49 schreef praadje het volgende:
[..]
Haha nee, ik woon in België. Maar bedankt voor de tip, komt goed. En ik ga toch alles inpakken, ik doe hieraan mee om iemand een fijne kerst te bezorgen maar dan wil ik ook zelf genieten van de voorpret.
Ohhh. Ik had een doos vol spullen en toen kletterde de bodem eruit. Wel wat dingen gesneuveld maar gelukkig was de schade te overzien.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 15:31 schreef Schanu het volgende:
Ik zit wel echt aan mijn max qua shoppen, vind het enorm leuk maar merk ook dat het indirect allemaal vormen van stress geeft waar ik op voorhand geen rekening mee hield![]()
Maarrrrr ik bracht vandaag het oud papier weg, dat gaat hier nog heel ouderwets met een container die er aan het einde van de maand komt te staan, en vond daar 2 grote en stevige dozen. Die heb ik er zo voorzichtig mogelijk tussenuit geprobeerd te trekken, maar uiteraard viel die hele zorgvuldig opgebouwde stapel dozen om![]()
![]()
Was het waard (heb het uiteraard weer opgeruimd) want ik heb alvast 2 goede dozen
Ik neem me elk jaar weer voor om een maximaal aantal pakketten te maken, maar elk jaar ga ik daar weer overheen. Dit jaar zit ik op 8 pakketten in totaal (m'n kinderen niet eens meegerekend)quote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:19 schreef praadje het volgende:
[..]
[..]
Ohhh. Ik had een doos vol spullen en toen kletterde de bodem eruit. Wel wat dingen gesneuveld maar gelukkig was de schade te overzien.
En wat hierboven werd gezegd. Dit is mijn eerste jaar maar ik beleef er zoveel plezier aan.
Ik heb echt zoveel respect voor je, dat meen ik echtquote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:27 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik neem me elk jaar weer voor om een maximaal aantal pakketten te maken, maar elk jaar ga ik daar weer overheen. Dit jaar zit ik op 8 pakketten in totaal (m'n kinderen niet eens meegerekend)en ik blijf het geweldig vinden om de juiste cadeautjes voor elke ontvanger te zoeken.
Laat ik het er maar op houden dat dit een gezonde en leuke verslaving isquote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:32 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik heb echt zoveel respect voor je, dat meen ik echt. Ik merk ook aan je berichten dat je er echt van geniet. Helaas gaat me dat qua tijd en energie niet lukken maar zo fijn dat er mensen zoals jij zijn.
Al heb ik eigenlijk respect voor iedereen. De donateurs, de shoppers maar zeker ook de ontvangers. Ik denk namelijk dat de stap om je aan te melden best een grote stap kan zijn. Dus bij deze van mij een diepe extra buiging voor hen.
En natuurlijk niet te vergeten de organisatoren.
quote:Op woensdag 29 oktober 2025 17:11 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik moet hem nog loslaten, maar als hij zich niet gedraagt dan zwaait er wat
50?!quote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:58 schreef laziness het volgende:
Er zijn meerdere mensen die meer dan 1 pakket shoppen of geven![]()
Maar iedereen die doneert en/of shopt is een held om dit mogelijk te maken voor 50 ontvangers!
Ik heb historie t/m 2020 dus weet niks over daarvoor maar in 2023 waren er 59 pakketten volgens de spreadsheet.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:22 schreef DJMO het volgende:
[..]
50?!
Dat is wel een record aantal volgens mij
En ik vind het geweldig om te lezen met hoeveel passie en plezier jij dat doet. Ik voel je enthousiasme door het scherm en dan stijg ik bijna op van het wapperen. Je groei in het leven die ik op afstand via dit forum mocht volgen is echt machtig prachtig.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:27 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik neem me elk jaar weer voor om een maximaal aantal pakketten te maken, maar elk jaar ga ik daar weer overheen. Dit jaar zit ik op 8 pakketten in totaal (m'n kinderen niet eens meegerekend)en ik blijf het geweldig vinden om de juiste cadeautjes voor elke ontvanger te zoeken.
We hebben nog even om dior te stoten naar 60!quote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:30 schreef laziness het volgende:
[..]
Ik heb historie t/m 2020 dus weet niks over daarvoor maar in 2023 waren er 59 pakketten volgens de spreadsheet.
Hier wil ik wel de ontvanger van zijn. Heb dus zelf voor mijn pup ook zulke leuke outfits gekocht. Recent deze https://imgur.com/a/Cl3sVHK#bl4daWCquote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:20 schreef Tink89 het volgende:
Ik vind het zo jammer dat mijn ontvangers geen hond hebben...
https://www.kik.nl/p/hond(...)gen-wit-1200/1207573
Echt, arm beestje op die foto.
Ik heb noodgedwongen ook een aantal dingen online besteld. Maakt de lol niet minder verder.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 14:44 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik kan even fysiek niet shoppen, maar heb genoeg tijd om dingen online te regelen, dus dat doe ik dan ook volop vandaag. Heb zo’n lol met het regelen en bestellen.
Ik beland ook op de eerste hulp als ik mijn Hare Koninklijke Haarbal dit aan probeer te doen...quote:Op donderdag 30 oktober 2025 14:40 schreef Ama het volgende:
Mijn kat vermoord mij als ik zoiets probeer.
Mijn kat heeft drie jaar geleden precies een nanoseconde een kerstmutsje op gehouden zodat we één wazige foto konden nemen en daarna heeft ze het vermoordquote:Op donderdag 30 oktober 2025 14:40 schreef Ama het volgende:
Mijn kat vermoord mij als ik zoiets probeer.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |