Ik heb hem toevallig op WhatsApp. Heb hem een berichtje gestuurd.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 13:04 schreef camaron het volgende:
MIsschien een gekke vraag maar heeft iemand iets gehoord van Rafeiro?
Hij was de afgelopen paar jaar erg actief in deze reeksen.
Dat is superlief DJMO!quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 13:09 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik heb hem toevallig op WhatsApp. Heb hem een berichtje gestuurd.
Inderdaad, ben ik ook benieuwd naar. Vroeg me dat laatst ook af.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 13:04 schreef camaron het volgende:
MIsschien een gekke vraag maar heeft iemand iets gehoord van Rafeiro?
Hij was de afgelopen paar jaar erg actief in deze reeksen.
Aanbod staat!quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 00:48 schreef Viv het volgende:
[..]
Staat dit aanbod nog, of ben je inmiddels met een andere shopper in zee gegaan?
Ik heb er nog even over nagedacht, en doe graag weer mee als shopper.(Ervan uitgaande dat er nog voldoende ontvangers zich zullen aanmelden.)
Wat fijn dat je er weer bij bent. Wat is een kersttopic zonder Rafeiroquote:
Nee, wij pakken alleen de kadootjes in, niet de levensmiddelenquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 21:38 schreef praadje het volgende:
[..]
Wat fijn dat je er weer bij bent. Wat is een kersttopic zonder Rafeiro![]()
Ik heb een probleem. Mijn doos is te kleinen ik wil er nog zoveel bij stoppen. Van de week maar op zoek naar een grotere doos.
Vraagje voor de doorgewinterde shoppers, pakken jullie 'gewone' boodschappen ook in? Denk aan supermarkt boodschappen.
/quote]quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 22:13 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Nee, wij pakken alleen de kadootjes in, niet de levensmiddelen
Graag! Ik heb je een pb gedaan.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 22:48 schreef Viv het volgende:
[..]
Super leuk!![]()
Zal ik dan namens ons tweetjes naar @:laziness mailen?
Als je in de buurt van Aalsmeer woont? Kun je wellicht even kijken of Gideon Italiaander nog van deze dozen over heeft:quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 21:38 schreef praadje het volgende:
[..]
Wat fijn dat je er weer bij bent. Wat is een kersttopic zonder Rafeiro![]()
Ik heb een probleem. Mijn doos is te kleinen ik wil er nog zoveel bij stoppen. Van de week maar op zoek naar een grotere doos.
Vraagje voor de doorgewinterde shoppers, pakken jullie 'gewone' boodschappen ook in? Denk aan supermarkt boodschappen.
Haha nee, ik woon in België. Maar bedankt voor de tip, komt goed. En ik ga toch alles inpakken, ik doe hieraan mee om iemand een fijne kerst te bezorgen maar dan wil ik ook zelf genieten van de voorpret.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 23:06 schreef DJMO het volgende:
[..]
Als je in de buurt van Aalsmeer woont? Kun je wellicht even kijken of Gideon Italiaander nog van deze dozen over heeft:
[ afbeelding ]
Ik heb er uit voorzorg drie van gehaald, een van mijn pakketten was ook te groot voor een normale verhuisdoos van 50 liter. En daar zitten de levensmiddelen nog niet eens bij in.
(en nee, die pak ik niet in, zelfs niet eens alle cadeautjes. Ik heb wel 18 rollen liggen, maar als ik alles zou moeten inpakken dan zou ik het dubbele nodig hebben.
Daar verbaasde ik me ook over!quote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:30 schreef Tink89 het volgende:
Ik ben zo heerlijk aan het shoppen! Deze actie doet me als gever/shopper minstens even veel goed als ontvanger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |