Lijkt me dat iedereen op softs start.quote:Op zondag 26 oktober 2025 11:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
Charles weer op soft bij de start straks? Zou op zich logisch zijn, maar misschien anticipeert Norris daar ook wel op.
Belangrijkste is dat Norris Lewis gaat blokken want die gaat slipstream pakken, mag best een beetje agressief. Als je zag hoe makkelijk Norris Piastri langs liet op Spa
quote:Op zondag 26 oktober 2025 11:47 schreef pmponer het volgende:
@:nattekat je kan weer forummen, het werkt weer als vanouds.
Nog nooit de run naar de eerste bocht in Mexico gezien? Het zou al een klein wonder zijn als die nog in de race zit na de eerste ronde.quote:Op zondag 26 oktober 2025 11:49 schreef Haags het volgende:
Natuurlijk gaat Norris niet uitvallen vanavond. Die eindigt gewoon op 1. Daar achter wordt het wel spannend.
Ja de meeste vooraan inderdaad. Achterin pakken er misschien een paar geel. Kan ook goed werkenquote:Op zondag 26 oktober 2025 11:48 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Leclerc en Hamilton moeten Lando gewoon helemaal de vernieling in rijden in bocht 1.
[..]
Lijkt me dat iedereen op softs start.
Saai, drama more drama please!quote:Op zondag 26 oktober 2025 11:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
De meeste vooraf gehypete starts vallen vaak smerig tegen. Ik hoop deze ook, gewoon iedereen veilig door die eerste bochten en dan de wedstrijd lekker uit tuffen
Ferrari heeft een goede raceauto hè. Dan kan inhalen moeilijk worden voor Norris. Hij moet gewoon als eerste die chicane door. En alles daaraan doenquote:Op zondag 26 oktober 2025 12:09 schreef Evenstar het volgende:
Als Norris verstandig is verdedigt hij niet of nauwelijks in bocht 1. Hij zou moeten weten dat hij de betere auto heeft en Leclerc en Lewis na een paar rondjes wel voorbij kan vliegen. Het heeft geen enkele zin om daar te gaan vechten. Vooral niet nu Max en Oscar allebei verder naar achteren staan.
Ik ben eerder bang dat Russell met zijn haantjesgedrag iets flikt waardoor Max en/of de Ferrari's er af gaan vliegen.
Moeite met lezen? De Q was om 23.00, de race is om 21.00.quote:Op zondag 26 oktober 2025 12:12 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Ben ik nou gek, of was de GP van Mexico altijd veel eerder op de avond dan 23:00 uur?
Start is om 21:00.quote:Op zondag 26 oktober 2025 12:12 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Ben ik nou gek, of was de GP van Mexico altijd veel eerder op de avond dan 23:00 uur?
Als Max op P1 ligt en de rest uit valt.quote:Op zondag 26 oktober 2025 12:18 schreef Evenstar het volgende:
Stand na bocht 1
Leclerc
Lewis
Norris
Max
Zou wel mooiste race opleveren
Ja, dat zou echt hartstikke leuk zijn.quote:Op zondag 26 oktober 2025 12:19 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Als Max op P1 ligt en de rest uit valt.
Mexico, hè? die laatste bocht na het stadion. bedank mij later.quote:Op zondag 26 oktober 2025 11:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
De meeste vooraf gehypete starts vallen vaak smerig tegen. Ik hoop deze ook, gewoon iedereen veilig door die eerste bochten en dan de wedstrijd lekker uit tuffen
quote:Op zondag 26 oktober 2025 12:37 schreef vosss het volgende:
[..]
Die andere ben ik ook. Post ik alleen nooit meer mee
quote:Op zondag 26 oktober 2025 12:50 schreef spectrumanalyser het volgende:
Drivers parade om 19:00 uur
Start om 21:00 uur
Piastri’s auto kon veel slechter omgaan met kerbing. Als het puur setup is konden ze beter Lando’s setup repliceren.quote:Op zondag 26 oktober 2025 12:44 schreef Nieuwschierig het volgende:
Vergelijking PIA-NOR
Lijkt me dat Norris een betere setup had en veel makkelijker over de curbs ging. En vervolgens eerder op het gas.
Bekijk deze YouTube-video
Ik weet niet waar je hebt leren rekenen, maar het klopt niet. Als Norris hier wint en Verstappen wordt 2e (wat al erg optimistisch is gezien de stand van zaken en Verstappen zijn eigen verwachtingen) dan staat hij 33 punten voor, met nog 4x7 en 2x 1 punt te behalen als Norris overal tweede wordt. En zie hij na gisteren Verstappen serieus alles winnen? Ik niet. Behoudens pech bij de McLarens (meer dan 1 keer) lijkt het me een kansloze zaak.quote:Op zondag 26 oktober 2025 09:43 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ja natuurlijk moet ie ze allebei voorbij in het WDC, maar Piastri staat er verder voor dan Norris. Om een enigzins realistische kans te maken op het WDC (exotische scenario's waarbij de beide McLarens plots meermaals DNFen daargelaten) moet Verstappen de laatste 4 races sowieso al winnen en pakt hij een theoretische 28 punten en dan hebben we geloof ik nog 2 sprintraces voor een totaal van 30 punten wanneer Verstappen en 1 van de McLarens consequent 1-2 worden. Met 40 punten achterstand op Piastri is dat niet genoeg. Als Norris hier 7 punten pakt heeft Verstappen het ook wat dat betreft niet in eigen hand, maar is het minder dramatisch.
25 punten voor Piastri hier was het definitieve einde geweest in mijn ogen, al was het kampioenschap van Verstappen zonder uitvalbeurten van de McLarens sowieso al vrij onwaarschijnlijk in mijn ogen.
Piastri lag daar gewoon eerste hoor, Norris tweede.quote:Op zondag 26 oktober 2025 10:34 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Hij reed 'm anders zelf in de muur in Baku en in Zandvoort won hij 25 punten op Norris in plaats van er 7 te verliezen. Dat waren 32 gratis punten in één wedstrijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |