Als er iets gebeurt hoop ik vooral dat hij er zelf schuld aan heeft.quote:
Ik spreek vooral mijn vrees uit, om 23 uur weten we pas echt hoe het verlopen is.quote:Op zondag 26 oktober 2025 11:07 schreef Tarado het volgende:
Voor de glazenbollers onder ons, je hoeft niet te kijken als je de uitslag al weet, Norris heeft al 2 jaar de snelste auto en toch is hij nog geen wereldkampioen.
Dat zijn 2 verschillende problemen. Als je Norris in de McLaren niet kunt verslaan de resterende vier races dan houdt het sowieso op. Als je hem wel kunt verslaan en het gat met de leider in het WK gaat van 40 naar een stuk of 30 punten dan maakt dit weekend niet zo heel veel verschil want het probleem van de overbrugbaarheid van het gat is niet groter geworden relatief.quote:Op zondag 26 oktober 2025 07:31 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Even ter info voor jou: er zijn hierna nog maar vier races. En je bent nu aan het redeneren dat het niet zoveel uitmaakt dat je misschien wel 13-15 punten verliest op een coureur die al maandenlang mega snel is. Die ook in Singapore en in Austin sneller was dan Verstappen.
Als je wat wilt dan moet je inlopen of in elk geval qua pace dusdanig veel snelheid laten zien dat het aannemelijk is dat je de resterende races allemaal kunt winnen. Daar is geen sprake van.
Zal de McLaren overhitten of banden vreten???quote:Op zondag 26 oktober 2025 11:07 schreef Tarado het volgende:
Voor de glazenbollers onder ons, je hoeft niet te kijken als je de uitslag al weet, Norris heeft al 2 jaar de snelste auto en toch is hij nog geen wereldkampioen.
90% van de tijd, Lando verliest plaatsen als hij P1 of 2 start.quote:Op zondag 26 oktober 2025 11:13 schreef DKUp het volgende:
Ik zie Norris het nog verprutsen ook, net als in Brazilië 2024.
Alleen de regen mist…..
Hij verpest zijn start ook nog vaak genoeg.
Als het goed gaat dan is het een vervelende saaie race met de beste auto.
De kans was natuurlijk al heel klein, verder weet ik niet precies hoe Norris z'n rondje is opgebouwd tov de anderen, maar in de regel hebben ze minder topsnelheid, dus als hij niet als eerste bocht 1 ingaat kan het best nog wel moeilijk worden om er voorbij te gaan.quote:Op zondag 26 oktober 2025 11:13 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ik spreek vooral mijn vrees uit, om 23 uur weten we pas echt hoe het verlopen is.
En ik denk dat ze nu al een paar uur op Norris aan het inpraten zijn: Het hoeft niet in de eerste bocht, sluit gewoon aan en pak ze later in de wedstrijd.
Dan heeft hij wel een probleem, in de vrije lucht is die auto onverslaanbaar, maar in de achtervolging is dat net even anders.quote:Op zondag 26 oktober 2025 11:16 schreef THEFXR het volgende:
[..]
90% van de tijd, Lando verliest plaatsen als hij P1 of 2 start.
gewoon even the great reset uitgevoerd op het Fok serverparkquote:
https://media1.tenor.com/(...)t-have-you-tried.gifquote:Op zondag 26 oktober 2025 11:37 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
gewoon even the great reset uitgevoerd op het Fok serverpark
Softs lijkt mij sowieso de voorkeursband om op te starten nu ze de harde band lijken te mijden.quote:Op zondag 26 oktober 2025 11:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
Charles weer op soft bij de start straks? Zou op zich logisch zijn, maar misschien anticipeert Norris daar ook wel op.
Belangrijkste is dat Norris Lewis gaat blokken want die gaat slipstream pakken, mag best een beetje agressief. Als je zag hoe makkelijk Norris Piastri langs liet op Spa
Doe aub de 'Oops I did it again'-Hamilton move bij Norris.quote:Op zondag 26 oktober 2025 10:49 schreef pmponer het volgende:
[..]
Zeker en dan hopen op een zeldzaam foutje van de geit.
Als hij top 3 finisht en beide McLaren niks scoren, dan gaat hij ook het WK winnenquote:Op zondag 26 oktober 2025 11:43 schreef vul_maar_in het volgende:
Ben echt heel benieuwd of er nog wat Max z'n kant op rolt vanavond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |