Oh, weer een post verdwenen in het zwarte gat van de 503.quote:
Ik kocht een huis met twee extra slaapkamers. Zonder hobbies die een eigen kamer vereisten (en thuiswerken was nog geen ding) = opslagquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 19:11 schreef sigme het volgende:
In dit huis bouwden wij een bedstee, maar dat beviel niet, en toen werd het de klerenkast.
Een paar maanden geleden heb ik daar mijn liefste uitgekoekoekt, nu is het mijn klerenkast
Je deed iets stoms met je eerste versie: Live Laugh Lovequote:Op zaterdag 25 oktober 2025 19:15 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh, weer een post verdwenen in het zwarte gat van de 503.
Ging het om het vreselijke OP-plaatje (inmiddels vervangen) of heb ik echt iets stoms gezegd/gedaan?
Misschien dat ik ze idd bij een kringloopwinkel aflever. Die kan ze alsnog weggooien (ik weet niet hoe ze er sorteren) maar dan heb ik het iig geprobeerd.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 19:20 schreef derLudolf het volgende:
@:Tele6 op de kledingcontainer staat naar welke organisatie het gaat. Hier in het dorp is er een voor hergebruik (volgens mij van Het Goed), een dorp verderop gaan ze naar een poetslappenfabriek.
Kun je ze niet afleveren bij een lokale kledingkringloop? Dat doe ik wel es. Van hun winst koopt de lokale kringloop hier dingen voor de voedselbank.
Ex trok bij mij in met zijn kleding en misschien drie dozen andere spullen, en 1 Ikea ladekastquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 19:01 schreef Tele6 het volgende:
Verder ben ik vooral aan het stressen over de aanstaande verhuizing. Ik ben erg aan m'n spulletjes gehecht, maar lang niet alles kan mee. B woont op 70 m² en ik woon nu op ruim 50 m².
Hij gaat een aantal meubels wegdoen en we gaan handigere kasten fixen (hij heeft nu heel veel meuk in één open Billy boekenkast, en in de studeerkamer geen kast maar kratten opgestapeld).
Ik ga veel van mijn meubels doneren aan broertje voor zijn nieuwe huis. O.a. mijn eettafel die nog van oudtante Bep is geweest; mooi dat die in de familie blijft.
Sommige van mijn planten hebben (ondanks mijn beste pogingen) luis. Die gaan niet mee maar de kliko in.
B maakt grapjes dat ik zoveel kleding heb, maar die vallen bij mij slechtmisschien zou ik wel een paar dingen weg kunnen doen (ik heb een stapeltje gemaakt van dingen die niet passen) maar je weet nooit of ze dan bij iemand terechtkomen of dat ze in de vuilverbranding eindigen. Zomerkleding verkoopt nu niet op Vinted.
B heeft alle keukenspullen al, maar we zijn van plan om een deel van mijn spullen iig te bewaren omdat de pannen allemaal goed zijn voor inductie in een evt volgend huis.
Pff mijn hoofd zit er vol van! Hoe doen mensen dit??
Het ligt aan mij; ik kan geen alcohol verwerken. Ik kan al niet meer rijden na een 0,2% biertje.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 18:56 schreef derLudolf het volgende:
Dan zou je al zoveel moeten eten, zodat je drie borrelglazen ammereto binnen krijgt, volgens mij ben je eerder beroerd.
Ja die was vreselijk hè? Ik vond dat wel grappig. Maar toch te erg.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 19:19 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Je deed iets stoms met je eerste versie: Live Laugh Love
Ik zag het al helemaal voor me : @Tele6 in een overall, potten verf, afplakband: jouw plaatje geprint als voorbeeld via een projector op de muur geprojecteerd...quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 19:42 schreef sigme het volgende:
[..]
Ja die was vreselijk hè? Ik vond dat wel grappig. Maar toch te erg.
Wacht.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 20:00 schreef Cat-astrophe het volgende:
Oude kleding is een nobrainer voor mij: die gaat naar de sponsorwinkel.
Per zak aangeven of het lompen zijn of draagbare kleding. Bedragje per kilo voor de clubkas.
Wij legen ook zo’n lokale inzamelingscontainer. Eerst iedere maand maar nu iedere drie weken. Want het spul blijft komen
Dus als iemand wat kwijt wil: ik laad mijn auto wel vol op een meet
Ik ben eerder benieuwd hoe jij (wetende wat in de Catmobiel past) alllllll jouw donaties met de trein meekrijgtquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 20:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wacht.
Wou je ook nog wat gaan kopen op de kerstmarkt? Want dat kan dan niet meer
Ik kom met de goederentrein. De Duitsers hebben daar ervaring meequote:Op zaterdag 25 oktober 2025 20:05 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik ben eerder benieuwd hoe jij (wetende wat in de Catmobiel past) alllllll jouw donaties met de trein meekrijgt
De DM crème met ureum heb ik al. De 5% versie. Andere heb ik er niet zien staan.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 18:48 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Naar de DM wandelen en een crème kopen met zo veel mogelijk ureum erin en liefst parfumvrij. Ze hebben geloof ik meerdere opties.
Ureum werkt erg goed tegen schilfers.
Alternatief heb ik nu de DM dode zee bodylotion en die vind ik ook fijn. Smeert wat beter dan de ureum crèmes.
In geval van droge handen: voor het slapengaan dik in de crème zetten, dunne handschoenen aan (ik heb een paar dat ik ooit nodig had voor in bokshandschoenen, heel dunne katoen). Droge voeten is dikke crème en sokken naar bed.
Niet te veel met zeep wassen of milde zeep gebruiken.
Luchtvochtigheid in je huis checken, als je de verwarming al aan hebt. Misschien heb je zo'n bakje nodig om aan de verwarming te hangen met water erin. B heeft laatst bij ome Ali een heleboel Luchtvochtigheid en temperatuur metertjes gekocht en in alle kamers gezet -- zijn woonkamer had zo'n droge lucht dat de vloer begon te kieren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |