quote:LIVE | Bekijk de wereldrecordpoging van Jeffrey Hoogland vanaf 20.45 uur exclusief via onze site
Jeffrey Hoogland gaat vandaag in Mexico proberen om geschiedenis te schrijven. De baanwielrenner doet straks een aanval op het wereldrecord op de kilometer. Zijn poging is live en exclusief te zien via AD.nl en onze regionale titels met commentaar van Hidde van Warmerdam en Thijs Zonneveld. Hoogland begint om 21.00 uur Nederlandse tijd aan zijn jacht op het record. Om 20.45 begint de live-uitzending.
Sportredactie 31 okt. 2023
Of Knight. Die stortte nu behoorlijk in, in de laatste 500 meter.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 19:47 schreef Koffieplanter het volgende:
Als Anna Moris nog een kleine fractie harder kan later vandaag rijdt ze een wereldrecord.
Hattrick Hettyquote:
Fransman doet dit tactisch ook niet slimquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 23:03 schreef Dale__Cooper het volgende:
Lavreysen doet niet eens moeite om het tactisch te spelen hier.
Waarom zou je vrijwillig naar het continue geschreeuw van Jeroen Koster luisterenquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 23:36 schreef AgnesGru het volgende:
Is bij jullie het commentaar soms ook zo slecht te verstaan (NOS)?
Eens alleen wel 200 rondes en een paar teams minderquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 23:42 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Dit is juist het mooiste onderdeel.
Je hebt gelijk. Staat nu netjes op ESquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 23:43 schreef wimderon het volgende:
[..]
Waarom zou je vrijwillig naar het continue geschreeuw van Jeroen Koster luisteren
Omdat het ook heel veel energie kost... dat kan je later zuur opbrekenquote:Op zondag 26 oktober 2025 00:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Briljante tactiek, waarom doen ze dit niet vaker?
Gebeurde iets heel vreemds inderdaad. Lelijke val zeg.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 23:44 schreef H.Vviv het volgende:
Lijkt vooral het materiaal wat het begeeft.
Pakt wel mooi goud.quote:Op zondag 26 oktober 2025 01:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Torres is zichzelf vakkundig kapot aan het rijden.
Hier past: ach ach ach Maga gekkiequote:Op zondag 26 oktober 2025 01:53 schreef wimderon het volgende:
Chloe Merckx was ZIEDEND.
Iets te rustig aan gedaan in de kwalificatie, was in de strijd om brons bijna 4 seconden sneller dan gouden Morris toen ze Venturelli inhaalde op 2750 meter.
Nee, uiteraard willen we de titanenstrijdquote:
Wel tegen Richardson toch?quote:
Ah, ik zie het. Dan is het mijn schuld.quote:Op zondag 26 oktober 2025 16:14 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Anderhalf uur pauze in het programma.
Ook gewoon tactisch een domme race. Deed precies hetzelfde als in de heats.quote:Op zondag 26 oktober 2025 17:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
Daar zat niet zo heel veel op bij Van der Peet. Wel door dat wel.
WintertijdGenotquote:Op zondag 26 oktober 2025 17:48 schreef Zorro het volgende:
Oh is het nu ineens wel gewoon op een schappeljke tijd op TV?
Gelukkig zie ik het net op tijd
Ik denk eerder zondagmiddag (daar) de laatste dag ipv de avondquote:
Ik wel. Die rijdt op een rondje van 250m gewoon 500m van me weg.quote:
Heeft die toevallig een konijn in een kooi van Belgische makelij oid? Dan tel je daar al als halve Belg.quote:Op zondag 26 oktober 2025 17:52 schreef Van_Poppel het volgende:
Harrie is volgens Renaat een halve Belg
Ook 2 uur minder tijdsverschil.quote:Op zondag 26 oktober 2025 17:50 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik denk eerder zondagmiddag (daar) de laatste dag ipv de avond
Belgische vooroudersquote:Op zondag 26 oktober 2025 17:54 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Heeft die toevallig een konijn in een kooi van Belgische makelij oid? Dan tel je daar al als halve Belg.
Misschien heeft ie een keer Belgische Frieten gegeten.quote:Op zondag 26 oktober 2025 17:54 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Heeft die toevallig een konijn in een kooi van Belgische makelij oid? Dan tel je daar al als halve Belg.
2 uur? Hebben ze de klok daar een uur vooruitgezet vandaag? Zomer daar he.quote:
Ze hebben daar wel zomer en wintertijd.quote:Op zondag 26 oktober 2025 17:55 schreef Zorro het volgende:
[..]
2 uur? Hebben ze de klok daar een uur vooruitgezet vandaag? Zomer daar he.
Al die 'Belgen' zijn gewoon Nederlanders. Dat zogenaamde 'Verdrag van London' erkennen WE natuurlijk niet.quote:Op zondag 26 oktober 2025 17:52 schreef Van_Poppel het volgende:
Harrie is volgens Renaat een halve Belg
Volgende week verzetten zij de klok pas.quote:Op zondag 26 oktober 2025 18:00 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ze hebben daar wel zomer en wintertijd.
Dan slechts 3 uur tijdsverschil?quote:Op zondag 26 oktober 2025 18:01 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Volgende week verzetten zij de klok pas.
5 uur dan.quote:Op zondag 26 oktober 2025 18:02 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dan slechts 3 uur tijdsverschil?
Hoi Bansheeboyquote:Op zondag 26 oktober 2025 18:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Canadese heeft een romig postuur.
Daar is het vroeger toch. Dan wordt het dus een uur minder dus 3quote:
Ja neequote:Op zondag 26 oktober 2025 18:06 schreef Zorro het volgende:
[..]
Daar is het vroeger toch. Dan wordt het dus een uur minder dus 3
Je hebt gemist dat ze gisteravond hard op dr plaat is gegaan?quote:
Als ze de klok nog niet vooruit hebben gezet dan is het verschil maar 1 uur, ipv 2 uur minder dan gisteren. Toen was het verschil 6 uur.quote:Op zondag 26 oktober 2025 18:06 schreef Zorro het volgende:
[..]
Daar is het vroeger toch. Dan wordt het dus een uur minder dus 3
Veel te ingewikkeld.quote:Op zondag 26 oktober 2025 18:19 schreef Felagund het volgende:
[..]
Als ze de klok nog niet vooruit hebben gezet dan is het verschil maar 1 uur, ipv 2 uur minder dan gisteren. Toen was het verschil 6 uur.
Dit was toch wel sterk gedaanquote:Op zondag 26 oktober 2025 18:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De Mexicanen nemen ook op de baan alles over.
Altijd met de puntenkoersen, dat is ondertussen traditie.quote:Op zondag 26 oktober 2025 18:29 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Hij is op de baan best vaak de weg kwijt
Dan is de klok al wel vooruit gezet.quote:Op zondag 26 oktober 2025 18:21 schreef Zorro het volgende:
[..]
Veel te ingewikkeld.
Het is in Chili. Volgens https://www.dewereldklok.nl/tijd/chili/santiago-de-chile/ is het daar nu 14:21
Hier is het 18:21 dus 4 uur later.
Gaat daar de klok een uur vooruit dan is het dus 3 uur verschil
Mag het even wat minder zijn, ze heeft deze week gruwelijk geschroeid.quote:Op zondag 26 oktober 2025 18:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Een herkansing krijgen en er dan zo mee omgaan, goed man.
Hij laat zich flikkenquote:
Aparte manier van juichen ook.quote:Op zondag 26 oktober 2025 19:08 schreef Koffieplanter het volgende:
Moet deze close-up op dat gebit echt?
Altijd aanpassen he als je naar een ander land overstapt. Ander cultuur, andere taalquote:Op zondag 26 oktober 2025 19:20 schreef Zorro het volgende:
OverloopAustraliaan dacht wel even kans te maken
Het is natuurlijk geen nep-Brit.quote:Op zondag 26 oktober 2025 19:19 schreef GotenSSJ het volgende:
Ja, kansloze nep BritWat een koning die Harrie.
Dat was wel het enige waar Richardson sneller was dit WK..quote:Op zondag 26 oktober 2025 19:21 schreef Szura het volgende:
En nu even naar Mexico om dat WR terug te halen
Bart Veldkamp deed dat nochtans probleemloosquote:Op zondag 26 oktober 2025 19:21 schreef franklop het volgende:
[..]
Altijd aanpassen he als je naar een ander land overstapt. Ander cultuur, andere taal
Praat nog steeds geen Vlaams! Weet niet of hij het volkslied mee kan zingen. Al geldt dat voor meer Belgen.quote:Op zondag 26 oktober 2025 19:22 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Bart Veldkamp deed dat nochtans probleemloos
Ief vindt dit geen leuke opmerking.quote:Op zondag 26 oktober 2025 19:25 schreef Felagund het volgende:
[..]
Praat nog steeds geen Vlaams! Weet niet of hij het volkslied mee kan zingen. Al geldt dat voor meer Belgen.
In Frankrijk is hij welkomquote:Op zondag 26 oktober 2025 19:26 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ief vindt dit geen leuke opmerking.
Overloop Brit, ook goed. Voelde zich blijkbaar Australisch genoeg voor een jaar of 12.quote:
Hij heeft twee paspoorten, en is ook in Engeland geboren. Hij is dus niet zomaar overgelopen.quote:Op zondag 26 oktober 2025 19:32 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Overloop Brit, ook goed. Voelde zich blijkbaar Australisch genoeg voor een jaar of 12.
quote:
Had zich ook kunnen bedenken dat die zich vooral Brits voelde voordat die jaren voor Australie uit kwam natuurlijk. Vrij 'smerig' gespeeld met het stil houden zodat z'n OS niet in gevaar kwam etc.quote:Op zondag 26 oktober 2025 19:36 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hij heeft twee paspoorten, en is ook in Engeland geboren. Hij is dus niet zomaar overgelopen.
Ik heb wel eens op zo’n ding gefietst. Totaal niet comfortabel qua houding nee.quote:Op zondag 26 oktober 2025 18:37 schreef Faraday01 het volgende:
Valt elke keer op hoe laag het stuur van Hetty staat.
Lijkt mij ook vrij eng de eerste keer op de baan zonder remmen.quote:Op zondag 26 oktober 2025 19:45 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ik heb wel eens op zo’n ding gefietst. Totaal niet comfortabel qua houding nee.
Moet terug naar 6quote:Op zondag 26 oktober 2025 19:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
En dan de afsluiter zometeen. Dit WK is voorbijgevlogen. Altijd een genot.
Alleen vind ik nog steeds dat omnium te veel gericht is op duuronderdelen en te veel zelfde type onderdelen heeft.
Benen stilhouden lijkt me vrij funestquote:Op zondag 26 oktober 2025 19:51 schreef Felagund het volgende:
[..]
Lijkt mij ook vrij eng de eerste keer op de baan zonder remmen.
Was toch vooral omdat zowel alle duuronderdelen van het Olympische programma werden geschrapt? Dat is inmiddels ook alweer anders met de madison die terug is..quote:Op zondag 26 oktober 2025 19:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
En dan de afsluiter zometeen. Dit WK is voorbijgevlogen. Altijd een genot.
Alleen vind ik nog steeds dat omnium te veel gericht is op duuronderdelen en te veel zelfde type onderdelen heeft.
Altijd blijven trappen!quote:Op zondag 26 oktober 2025 20:02 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Benen stilhouden lijkt me vrij funest
Jep, vooral in een groepje. En het is supersteil in de bochten. Ik heb twee keer een clinic gedaan. De laatste keer was met wat renners en rensters van de nationale selectie. Heb nog een paar rondjes naast Lavreysen gefietst. Was echt supergaaf.quote:Op zondag 26 oktober 2025 19:51 schreef Felagund het volgende:
[..]
Lijkt mij ook vrij eng de eerste keer op de baan zonder remmen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |