Altijd aanpassen he als je naar een ander land overstapt. Ander cultuur, andere taalquote:Op zondag 26 oktober 2025 19:20 schreef Zorro het volgende:
OverloopAustraliaan dacht wel even kans te maken
Het is natuurlijk geen nep-Brit.quote:Op zondag 26 oktober 2025 19:19 schreef GotenSSJ het volgende:
Ja, kansloze nep BritWat een koning die Harrie.
Dat was wel het enige waar Richardson sneller was dit WK..quote:Op zondag 26 oktober 2025 19:21 schreef Szura het volgende:
En nu even naar Mexico om dat WR terug te halen
Bart Veldkamp deed dat nochtans probleemloosquote:Op zondag 26 oktober 2025 19:21 schreef franklop het volgende:
[..]
Altijd aanpassen he als je naar een ander land overstapt. Ander cultuur, andere taal
Praat nog steeds geen Vlaams! Weet niet of hij het volkslied mee kan zingen. Al geldt dat voor meer Belgen.quote:Op zondag 26 oktober 2025 19:22 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Bart Veldkamp deed dat nochtans probleemloos
Ief vindt dit geen leuke opmerking.quote:Op zondag 26 oktober 2025 19:25 schreef Felagund het volgende:
[..]
Praat nog steeds geen Vlaams! Weet niet of hij het volkslied mee kan zingen. Al geldt dat voor meer Belgen.
In Frankrijk is hij welkomquote:Op zondag 26 oktober 2025 19:26 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ief vindt dit geen leuke opmerking.
Overloop Brit, ook goed. Voelde zich blijkbaar Australisch genoeg voor een jaar of 12.quote:
Hij heeft twee paspoorten, en is ook in Engeland geboren. Hij is dus niet zomaar overgelopen.quote:Op zondag 26 oktober 2025 19:32 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Overloop Brit, ook goed. Voelde zich blijkbaar Australisch genoeg voor een jaar of 12.
quote:
Had zich ook kunnen bedenken dat die zich vooral Brits voelde voordat die jaren voor Australie uit kwam natuurlijk. Vrij 'smerig' gespeeld met het stil houden zodat z'n OS niet in gevaar kwam etc.quote:Op zondag 26 oktober 2025 19:36 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hij heeft twee paspoorten, en is ook in Engeland geboren. Hij is dus niet zomaar overgelopen.
Ik heb wel eens op zo’n ding gefietst. Totaal niet comfortabel qua houding nee.quote:Op zondag 26 oktober 2025 18:37 schreef Faraday01 het volgende:
Valt elke keer op hoe laag het stuur van Hetty staat.
Lijkt mij ook vrij eng de eerste keer op de baan zonder remmen.quote:Op zondag 26 oktober 2025 19:45 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ik heb wel eens op zo’n ding gefietst. Totaal niet comfortabel qua houding nee.
Moet terug naar 6quote:Op zondag 26 oktober 2025 19:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
En dan de afsluiter zometeen. Dit WK is voorbijgevlogen. Altijd een genot.
Alleen vind ik nog steeds dat omnium te veel gericht is op duuronderdelen en te veel zelfde type onderdelen heeft.
Benen stilhouden lijkt me vrij funestquote:Op zondag 26 oktober 2025 19:51 schreef Felagund het volgende:
[..]
Lijkt mij ook vrij eng de eerste keer op de baan zonder remmen.
Was toch vooral omdat zowel alle duuronderdelen van het Olympische programma werden geschrapt? Dat is inmiddels ook alweer anders met de madison die terug is..quote:Op zondag 26 oktober 2025 19:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
En dan de afsluiter zometeen. Dit WK is voorbijgevlogen. Altijd een genot.
Alleen vind ik nog steeds dat omnium te veel gericht is op duuronderdelen en te veel zelfde type onderdelen heeft.
Altijd blijven trappen!quote:Op zondag 26 oktober 2025 20:02 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Benen stilhouden lijkt me vrij funest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |