Ik denk eerder zondagmiddag (daar) de laatste dag ipv de avondquote:
Ik wel. Die rijdt op een rondje van 250m gewoon 500m van me weg.quote:
Heeft die toevallig een konijn in een kooi van Belgische makelij oid? Dan tel je daar al als halve Belg.quote:Op zondag 26 oktober 2025 17:52 schreef Van_Poppel het volgende:
Harrie is volgens Renaat een halve Belg
Ook 2 uur minder tijdsverschil.quote:Op zondag 26 oktober 2025 17:50 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik denk eerder zondagmiddag (daar) de laatste dag ipv de avond
Belgische vooroudersquote:Op zondag 26 oktober 2025 17:54 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Heeft die toevallig een konijn in een kooi van Belgische makelij oid? Dan tel je daar al als halve Belg.
Misschien heeft ie een keer Belgische Frieten gegeten.quote:Op zondag 26 oktober 2025 17:54 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Heeft die toevallig een konijn in een kooi van Belgische makelij oid? Dan tel je daar al als halve Belg.
2 uur? Hebben ze de klok daar een uur vooruitgezet vandaag? Zomer daar he.quote:
Ze hebben daar wel zomer en wintertijd.quote:Op zondag 26 oktober 2025 17:55 schreef Zorro het volgende:
[..]
2 uur? Hebben ze de klok daar een uur vooruitgezet vandaag? Zomer daar he.
Al die 'Belgen' zijn gewoon Nederlanders. Dat zogenaamde 'Verdrag van London' erkennen WE natuurlijk niet.quote:Op zondag 26 oktober 2025 17:52 schreef Van_Poppel het volgende:
Harrie is volgens Renaat een halve Belg
Volgende week verzetten zij de klok pas.quote:Op zondag 26 oktober 2025 18:00 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ze hebben daar wel zomer en wintertijd.
Dan slechts 3 uur tijdsverschil?quote:Op zondag 26 oktober 2025 18:01 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Volgende week verzetten zij de klok pas.
5 uur dan.quote:Op zondag 26 oktober 2025 18:02 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dan slechts 3 uur tijdsverschil?
Hoi Bansheeboyquote:Op zondag 26 oktober 2025 18:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Canadese heeft een romig postuur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |