Dude, je draait door. Ik begrijp best dat het je gevoelsmatig hoog zit, but seriously, take a brake.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 18:30 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
We kennen toch de recente historie van D66? Van deze eeuw. Ook in grote steden als Rotterdam gaan ze graag over rechts (Leefbaar-VVD-D66-DENK).
Dat donateurs als Sijthoff een rechts kabinet willen staat zwart op wit.
Jetten heeft wel wat weg van de heterosexueel Carcetti uit The Wire.
28-10 premiersdebat Jetten-Timmermansquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 18:34 schreef Urquhart het volgende:
user
Tweestrijd Jetten en Timmermans om het Torentje?
Hoe is het Engels van Jetten?quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 18:34 schreef Urquhart het volgende:
Tweestrijd Jetten en Timmermans om het Torentje?
Ik verwacht dat eerder vh CDA. Bontenbal heeft al geroepen dat hij liever over rechts gaat.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 18:22 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ik vertrouw D66 en hun donateurs niet. Het opportunisme van D66 en hun retoriek. Die gaan straks gewoon met JA21 in zee en laten GL-PVDA vallen (of CU en alles economisch links daarvan).
Ondanks dat ik inhoudelijk maar een klein beetje linkser dan D66 sta in Kieskompas (en rechtser dan GL).
Wel aardig lijkt me, gezien zijn partner. Al is hij wellicht inmiddels ook aardig ingevoerd in Zuid-Amerikaans Spaansquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 18:47 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Hoe is het Engels van Jetten?
Traditioneel gezien hebben we altijd een steenkolen Engels mp gehad, daar is Timmermans zijn Engels te goed voorquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 18:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wel aardig lijkt me, gezien zijn partner. Al is hij wellicht inmiddels ook aardig ingevoerd in Zuid-Amerikaans Spaans
Twee gladde en egocentrische geilneven die om de machtspositie strijden? Ja, daar zitten we op te wachten in dit land 🤮🤮🤮quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 18:45 schreef -XOR- het volgende:
[..]
28-10 premiersdebat Jetten-Timmermans
Ik ken politici die méér aan je waanbeeld voldoen dan deze tweequote:Op zaterdag 25 oktober 2025 19:01 schreef matspontius het volgende:
[..]
Twee gladde en egocentrische geilneven die om de machtspositie strijden? Ja, daar zitten we op te wachten in dit land 🤮🤮🤮
De grootste impact ligt qua stikstof nog altijd bij het wegverkeer. Als je je als politiek dus sterk wil maken voor de natuur begin je beter eerst met de eindeloze stroom arbeidsmigranten en asielzoekers aan banden te leggen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 18:08 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Er is afgesproken dat de natuur niet verder mag verslechteren, maar dient te herstellen. Drastische vermindering van de ammoniakuitstoot en dus verkleining van de veestapel kan dit bewerkstelligen. Daar is niets links extremistisch aan. Die uitstoot is nog steeds veel te veel. Niet gek ook als je ziet hoeveel vlees Nederland produceert. Veel meer dan we zelf nodig hebben.
Ach, kennelijk kun je er Secretaris-Generaal vd NAVO mee worden. Dus het kan vast ergerquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 19:00 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Traditioneel gezien hebben we altijd een steenkolen Engels mp gehad, daar is Timmermans zijn Engels te goed voor
Dets ferrie tru, Al heeft Rutte volgens mij ook wat lessen genomen inmiddels.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 19:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ach, kennelijk kun je er Secretaris-Generaal vd NAVO mee worden. Dus het kan vast erger
Dan maak ik een dansje op tafel..quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 19:06 schreef Diabool het volgende:
[ afbeelding ]
Wilders gaat ingehaald worden
Ik zie d66 misschien nog wel winnen. Als er maar 1 partij boven de PVV komt vind ik het helemaal goed.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 17:43 schreef Hexagon het volgende:
[ afbeelding ]
Bekijk deze YouTube-video
quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 19:04 schreef Elan het volgende:
[..]
De grootste impact ligt qua stikstof nog altijd bij het wegverkeer. Als je je als politiek dus sterk wil maken voor de natuur begin je beter eerst met de eindeloze stroom arbeidsmigranten en asielzoekers aan banden te leggen.
quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 19:06 schreef Diabool het volgende:
[ afbeelding ]
Jawel. D66 wordt de grootste partij. Zij hebben nu de wind mee. Bontenbal heeft met zijn uitspraken over artikel 23 teveel mensen afgeschrikt en daarmee zijn kans op het premierschap verspeeld.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 19:06 schreef Diabool het volgende:
[ afbeelding ]
Kan zomaar veranderen, vorige keer zaten de laatste peilingen er ook nog flink naast.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 19:15 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
[..]
Jawel. D66 wordt de grootste partij. Zij hebben nu de wind mee. Bontenbal heeft met zijn uitspraken over artikel 23 teveel mensen afgeschrikt en daarmee zijn kans op het premierschap verspeeld.
Er zit een groot verschil tussen stikstokregels vanwege milieu en volksgezondheid en stikstofregels vanwege Natura 2000. Ik ben voorstander van reguleren van gebieden met zeer hoge uitstoot, inderdaad vanwege milieu en volksgezondheid. Regels vanwege Natura 2000 betekent echter dat als alle boeren op de waddeneilanden stoppen, dat er theoretisch nog steeds teveel stikstof is voor de kwetsbare plantjes daar. Gevolg in dat je in bepaalde gebieden overdreven maatregelen om het nóg schoner te krijgen, terwijl de megastallen verder van natuurgebieden (maar wel dichtbij mensen) buiten schot blijven.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 13:07 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Klopt. Daar zijn FvD, JA21, PVV en BBB dus fan van. Eerdmans vond Trump de winnaar in 2020. Een deel van de VVD is fan (Raymond Mens, senator Petersen). De conclusie laat ik aan jou.
[..]
Het is niet perse logisch dat de reactie op centrum-rechts beleid en meerderheden dan een gang naar extreem-rechts wordt. Dat is niet een 'tegenreactie' maar radicalisering.
[..]
Nog steeds vindt een meerderheid van Nederland dat oorlogsslachtoffers in Nederland opgevangen kunnen worden. Het is maar net hoe je de vraag stelt en waar de media nadruk op leggen.
Feit is dat de instroom enorm is gedaald de afgelopen drie jaar.
Week 42 in 2023 was 1500
https://www.rijksoverheid(...)oom-per-week-in-2023
Week 42 in 2025 was 900
https://www.rijksoverheid(...)oom-per-week-in-2025
Dit krijgt veel te weinig aandacht en vooral dat een FvD tegen de maatregelen waren (oa val Assad regime).
[..]
Het is geen waanzin. Nederland is met afstand wereldkampioen stikstofuitstoot. Dat is niet houdbaar. Het is ongezond. In Brabant leven mensen twee jaar korter door stikstof (dat heeft een economisch prijskaartje).
Ook wanneer je GL-PvdA helemaal hun zin geeft blijft Nederland een grote uitstoter. Want inderdaad: zelfvoorzienend zijn in voedsel is belangrijk. Natuur en volksgezondheid zijn dat ook.
Bontenbal kan het sentiment in zo’n korte tijd niet meer keren. Het gaat tussen Jetten en Timmermans. Wat Wilders doet is niet relevant die gaat toch de oppositie in.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 19:19 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Kan zomaar veranderen, vorige keer zaten de laatste peilingen er ook nog flink naast.
En juist voor dat sentiment moet Wilders niet weer de grootste worden, zijn achterban raakt dan alleen maar nog meer gefrustreerd.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 19:25 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Bontenbal kan het sentiment in zo’n korte tijd niet meer keren. Het gaat tussen Jetten en Timmermans. Wat Wilders doet is niet relevant die gaat toch de oppositie in.
Ik geloof die peilingen van de Hond nooit. Die roept nu ook dat er zogenaamd 30 zetels zwevend zijn. Dat geloof ik niet. Dat roept hij alleen maar om zichzelf in te dekken als hij er naast zit. Dat doet hij altijd.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 19:19 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Kan zomaar veranderen, vorige keer zaten de laatste peilingen er ook nog flink naast.
Ah, Bingo!quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 19:04 schreef Elan het volgende:
[..]
De grootste impact ligt qua stikstof nog altijd bij het wegverkeer. Als je je als politiek dus sterk wil maken voor de natuur begin je beter eerst met de eindeloze stroom arbeidsmigranten en asielzoekers aan banden te leggen.
Het is best mogelijk dat de Wilders-aanhang uit frustratie extra fanatiek naar de stembus gaat.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 19:26 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
En juist voor dat sentiment moet Wilders niet weer de grootste worden, zijn achterban raakt dan alleen maar nog meer gefrustreerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |