Sow, nogal een verschil met die van gisteren.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 17:43 schreef Hexagon het volgende:
[ afbeelding ]
Bekijk deze YouTube-video
Deze peiling wijkt opmerkelijk veel af van de peiling van Maurice de Hond.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 17:43 schreef Hexagon het volgende:
[ afbeelding ]
30% komt ook nog eens de grens overwaaien inderdaad. Misschien moeten we eens stoppen met het beste jongetje van de klas uithangen terwijl we hier op een formaat postzegel leven.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 17:11 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Opbokken met die buitenlandse asielkoeien!
Deze gamechanger klinkt geloofwaardiger, het wordt bloedspannend woensdagquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 17:43 schreef Hexagon het volgende:
[ afbeelding ]
Arme NSC-man.quote:
Yup en Frans als potentiële MP zal nog wel meer mensen naar Jetten katapulteren...quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 17:50 schreef Hexagon het volgende:
Geert en Henri lijken hun glazen een beetje ingegooid te hebben.
Waar zei ik dat er niks is gedaan?quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 17:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Te veel volgens wie? Meneer begon er over dat het probleem omtrent stikstof en specifiek ammoniak al zeker 50 jaar bestaat en er niets aan gedaan zou zijn. Vervolgens zie je een daling van 70% uitstoot en is het weer niet goed want het stagneert. Linksextremistisch Nederland moet zich realiseren dat er grenzen zijn aan wat haalbaar is en dat er compromissen gemaakt zullen moeten worden.
Nederland exporteert meer stikstof aan het buitenland dan het importeert.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 17:48 schreef Elan het volgende:
[..]
30% komt ook nog eens de grens overwaaien inderdaad. Misschien moeten we eens stoppen met het beste jongetje van de klas uithangen terwijl we hier op een formaat postzegel leven.
De diverse peilers schelen sowieso vrij veel. Daarom hanteert het NRC bijvoorbeeld de peilingwijzer, die ze samenbrengt, en probeert ze individuele schommelingen van een paar zetels wat te negeren.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 17:46 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Sow, nogal een verschil met die van gisteren.
Juist omdat we hier op een postzegel leven, zou je hier niet zoveel intensieve landbouw moeten willen hebben.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 17:48 schreef Elan het volgende:
[..]
30% komt ook nog eens de grens overwaaien inderdaad. Misschien moeten we eens stoppen met het beste jongetje van de klas uithangen terwijl we hier op een formaat postzegel leven.
Nog steeds 47 extreem-rechtse zetels, en dan tel ik SGP en 50Plus niet mee (en ook niet VVD natuurlijk).quote:
Een potentieel kabinet PVV - VVD - JA21 - FVD - BBB - SGP haalt ook 70 zetels.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 18:02 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Nog steeds 47 extreem-rechtse zetels, en dan tel ik SGP en 50Plus niet mee (en ook niet VVD natuurlijk).
Nederland hoort daarmee (30-35%) tot de absolute top van de EU en de wereld. Triest.
Met dank aan de VVD die ze sinds de vorige ronde volledig aan de borst gedrukt heeft…quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 18:02 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Nog steeds 47 extreem-rechtse zetels, en dan tel ik SGP en 50Plus niet mee (en ook niet VVD natuurlijk).
Nederland hoort daarmee (30-35%) tot de absolute top van de EU en de wereld. Triest.
Nederland exporteert vier keer zoveel stikstof naar het buitenland dan wat hier binnenkomt ( @Elan )quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 17:59 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Juist omdat we hier op een postzegel leven, zou je hier niet zoveel intensieve landbouw moeten willen hebben.
Er is afgesproken dat de natuur niet verder mag verslechteren, maar dient te herstellen. Drastische vermindering van de ammoniakuitstoot en dus verkleining van de veestapel kan dit bewerkstelligen. Daar is niets links extremistisch aan. Die uitstoot is nog steeds veel te veel. Niet gek ook als je ziet hoeveel vlees Nederland produceert. Veel meer dan we zelf nodig hebben.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 17:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Te veel volgens wie? Meneer begon er over dat het probleem omtrent stikstof en specifiek ammoniak al zeker 50 jaar bestaat en er niets aan gedaan zou zijn. Vervolgens zie je een daling van 70% uitstoot en is het weer niet goed want het stagneert. Linksextremistisch Nederland moet zich realiseren dat er grenzen zijn aan wat haalbaar is en dat er compromissen gemaakt zullen moeten worden.
Ja, dat klopt, alleen stond in 2021 Nederland ook al in de top drie van Europa met ~20%. Na Hongarije en Italië.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 18:04 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Met dank aan de VVD die ze sinds de vorige ronde volledig aan de borst gedrukt heeft…
Nederland is absoluut niet het beste jongetje van de klas, eerder het vieste. Ammoniak wat de grens over komt waaien is zeer weinig omdat het meestal zuid-westelijke wind is hier. Bovendien slaat ammoniak neer in tegenstelling tot NOx. Biodiversiteit is cruciaal voor ons voortbestaan ivm de voedselketen. Men kan wel weer gaan uitstellen, maar dan zal er later nog harder ingegrepen moeten worden.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 17:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Had ik al gezegd dat ik Bontenbal voor geen cent vertrouw?quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 17:50 schreef Hexagon het volgende:
Geert en Henri lijken hun glazen een beetje ingegooid te hebben.
Ik vertrouw D66 en hun donateurs niet. Het opportunisme van D66 en hun retoriek. Die gaan straks gewoon met JA21 in zee en laten GL-PVDA vallen (of CU en alles economisch links daarvan).quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 18:18 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Had ik al gezegd dat ik Bontenbal voor geen cent vertrouw?
Neh, dit lijkt me toch echt een gevalletje van verkiezing paranoia hoor, sorry.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 18:22 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ik vertrouw D66 en hun donateurs niet. Het opportunisme van D66 en hun retoriek. Die gaan straks gewoon met JA21 in zee en laten GL-PVDA vallen (of CU en alles economisch links daarvan).
Ondanks dat ik inhoudelijk maar een klein beetje linkser dan D66 sta in Kieskompas (en rechtser dan GL).
We kennen toch de recente historie van D66? Van deze eeuw. Ook in grote steden als Rotterdam gaan ze graag over rechts (Leefbaar-VVD-D66-DENK).quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 18:27 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]
Neh, dit lijkt me toch echt een gevalletje van verkiezing paranoia hoor, sorry.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |