Het was ook wel een schappelijker tijdstip, een zender die populairder is en ook nog eens voor het eerst met Wilders.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 10:06 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat is meer dan naar de RTL debatten toch?
Vond de RTL debatten echt zoveel malen beter.
Dit was inhoudelijk matig, slecht gepresenteerd en geleid en ze deden niet eens een klein beetje moeite om onafhankelijk en objectief te lijken daar bij SBS.
En een heleboel stemmende TikTok verslaafden die naar AI-filmjes zitten te kijken van 50 Marokkanen met kromzwaard op een fabike die een de AI-versie van Eva Vlaardingerbroek molesteren.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 11:31 schreef Perrin het volgende:
[..]
En een heleboel slaafse niksnutten die er achteraan hobbelen in de fractie.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 11:40 schreef De_Verschoppeling het volgende:
[..]
En een heleboel stemmende TikTok verslaafden die naar AI-filmjes zitten te kijken van 50 Marokkanen met kromzwaard op een fabike die een de AI-versie van Eva Vlaardingerbroek molesteren.
Ik stel voor dat we een telefoonbeleid instellen voor Fatsoenlijk Rechts Nederland.
Het lijkt mij dat Wilders gaat wegzakken. Was gister weer een langspeelplaat van de welbekende oneliners. Vooral Yesilgoz vond ik daarin sterk als tegengas.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 11:32 schreef Dutch_view het volgende:
Ben erg benieuwd naar de volgende peilingen. Al denk ik dat dat ook nog steeds weinig zegt, de zwijgende meerderheid wordt niet gevraagd in een peiling.
Ik hoop het, de peilingen zijn nog schrikbarend hoog.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 11:53 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Het lijkt mij dat Wilders gaat wegzakken. Was gister weer een langspeelplaat van de welbekende oneliners. Vooral Yesilgoz vond ik daarin sterk als tegengas.
Met 37 zetels heb je ook een heleboel fatsoenlijke stemmers weten te trekken. Die zullen nu wel afhaken nu Wilders; 1. niet geleverd heeft 2.geisoleerder staat dan ooit 3. nog altijd niet verder komt dan zijn oneliners.
Zijn enige geluk is dat Timmermans goed gaat en mensen wellicht tactisch op Wilders stemmen zodat hij de grootste blijft.
PVV kan zo maar eens onder de 30 gaan duiken.
Een hoop mensen hebben zich ook ingegraven, die krijgen helemaal niks mee van de debatten of wat dan ook en stemmen gewoon op wat ze sowieso zouden stemmen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 11:56 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik hoop het, de peilingen zijn nog schrikbarend hoog.
Dit. Daarnaast hebben velen zichzelf wijs gemaakt dat het allemaal de schuld van de andere coalitie partijen is dat Wilders z'n beloftes niet heeft kunnen waarmaken, en van links uiteraard.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 12:08 schreef Tijn het volgende:
[..]
Een hoop mensen hebben zich ook ingegraven, die krijgen helemaal niks mee van de debatten of wat dan ook en stemmen gewoon op wat ze sowieso zouden stemmen.
Ja maar activistische D66-rechters en de (s)links activistische RvS1!11!!!!quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 12:12 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]
Dit. Daarnaast hebben velen zichzelf wijs gemaakt dat het allemaal de schuld van de andere coalitie partijen is dat Wilders z'n beloftes niet heeft kunnen waarmaken, en van links uiteraard.
Hij moet liegen over cijfers die hem zouden zijn aangedragen. Dat tweede is spijkers op laag water zoeken.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 12:14 schreef Kickinalfa het volgende:
Timmermans komt weer met leugens voor eigen bestwil.
https://nos.nl/nieuwsuur/(...)erbouwen-met-cijfers
Zodra het over asiel gaat doet hij dat wel vaker.
https://www.gelderlander.(...)s-hij-zegt~ac1de751/
Niet helemaal natuurlijk. Het is een wezenlijk verschil of je binnen 250 meter van een AZC woont of 3 kilometer. Ik denk dat vrijwel iedereen inmiddels binnen 3 kilometer van een AZC woont. Frans is daarin geen uitzondering.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 12:19 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Hij moet liegen over cijfers die hem zouden zijn aangedragen. Dat tweede is spijkers op laag water zoeken.
Ik snap dat paradepaardje van Frans sowieso niet. Spanje is bij uitstek een land dat migranten met openarmen ontvangt. Uitzetdeals zijn helemaal geen ding in Spanje.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 12:14 schreef Kickinalfa het volgende:
Timmermans komt weer met leugens voor eigen bestwil.
https://nos.nl/nieuwsuur/(...)erbouwen-met-cijfers
Zodra het over asiel gaat doet hij dat wel vaker.
https://www.gelderlander.(...)s-hij-zegt~ac1de751/
Dat valt wel mee, hij heeft gezegd dat hij op 5 minuten fietsen van een AZC woont, zo omschrijven Nederlanders alles wat niet direct in de straat maar ook niet heel ver van ze af ligt. Als ik op google map kijk is 3 kilometer minder dan tien minuten fietsen, nou nou, wat een leugen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 12:27 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Niet helemaal natuurlijk. Het is een wezenlijk verschil of je binnen 250 meter van een AZC woont of 3 kilometer. Ik denk dat vrijwel iedereen inmiddels binnen 3 kilometer van een AZC woont. Frans is daarin geen uitzondering.
Het is ook niet zo spannend. Maar hij gebruikte dit als argument dat een AZC geen overlast geeft want ik woon er zelf ook in de buurt!quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 12:32 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, hij heeft gezegd dat hij op 5 minuten fietsen van een AZC woont, zo omschrijven Nederlanders alles wat niet direct in de straat maar ook niet heel ver van ze af ligt. Als ik op google map kijk is 3 kilometer minder dan tien minuten fietsen, nou nou, wat een leugen.
Wat is de afstand tussen AZC-Budel en Budel zelf?quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 12:27 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Niet helemaal natuurlijk. Het is een wezenlijk verschil of je binnen 250 meter van een AZC woont of 3 kilometer. Ik denk dat vrijwel iedereen inmiddels binnen 3 kilometer van een AZC woont. Frans is daarin geen uitzondering.
Hier gaat het om:quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 12:29 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ik snap dat paradepaardje van Frans sowieso niet. Spanje is bij uitstek een land dat migranten met openarmen ontvangt. Uitzetdeals zijn helemaal geen ding in Spanje.
https://nos.nl/artikel/25(...)-verblijfsvergunning
Wat is de afstand tussen Ter Apel en het beroemde winkelcentrum?quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 12:43 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Het is ook niet zo spannend. Maar hij gebruikte dit als argument dat een AZC geen overlast geeft want ik woon er zelf ook in de buurt!
Dat is net zoiets zeggen dat je geen last hebt van een groot distributiecentrum terwijl het 3 kilometer verderop ligt. Nogal wiedes.
2,3 KM, en geen rivier ertussen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 12:49 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Wat is de afstand tussen Ter Apel en het beroemde winkelcentrum?
AZC in Budel tot Budel zelf?
Hoeveel kilometer?
Je hoeft mij niet te overtuigen dat mensen daar overlast van ervaren hoorquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 12:49 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Wat is de afstand tussen Ter Apel en het beroemde winkelcentrum?
AZC in Budel tot Budel zelf?
Hoeveel kilometer?
Dan zijn aanduidingen zoals "in de buurt", "vlakbij" of het spreekwoordelijke "om de hoek" dus geen pure leugens.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 12:52 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Je hoeft mij niet te overtuigen dat mensen daar overlast van ervaren hoor
Volgens mij gaf ik al aan dat het niet zo spannend is. Maar blijkbaar zit het je erg hoog en schiet je gelijk in een reflex van cYnIsMe vAn ReChtS bLadIbLadiBla fAbEr bOoHoO.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 13:03 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Dan zijn aanduidingen zoals "in de buurt", "vlakbij" of het spreekwoordelijke "om de hoek" dus geen pure leugens.
Nog even los van dat het 'Faber beleid' de overlast willens en wetens laat toenemen. Met opzet. Dat is het cynisme van rechts.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |