Ja, alleen heb je nooit uitgelegd waaromquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 00:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Doe doe ik al een aantal jaar wel degelijk. En heb ik je ook recht in je gezicht verteld. Meermaals.
Nee, daar kleeft ook het luchtje aan van ouderwetse regentenpolitiek. Ik zou strategisch op hem gaan stemmen om zijn partij groter te krijgen, want het liefst zie ik een centrum-links kabinet voor de komende jaren, maar nu wordt het toch weer D66, ook al lurkt die echt naar rechts. Maar ok, ben er nog niet helemaal uit.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 00:50 schreef Cyan9 het volgende:
Timmermans is niet bepaald een Messias, maar ok.
Waarom doe jij aan stemmingmakerij? Dit is niet de 1e keer.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 00:49 schreef capricia het volgende:
[..]
Nou ja, vertrouw jij alle politici op hun blauwe (of bruine) ogen?
Dat heb ik wel degelijk.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 00:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, alleen heb je nooit uitgelegd waarom
Maak het toch niet zo persoonlijk zeg.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 00:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waarom doe jij aan stemmingmakerij? Dit is niet de 1e keer.
Ik vind het meer iets op roddelbladniveau. Niet POL-waardig. Had je hoger ingeschat.
Ach ja, dat lieve D66.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 00:53 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Nee, daar kleeft ook het luchtje aan van ouderwetse regentenpolitiek. Ik zou strategisch op hem gaan stemmen om zijn partij groter te krijgen, want het liefst zie ik een centrum-links kabinet voor de komende jaren, maar nu wordt het toch weer D66, ook al lurkt die echt naar rechts. Maar ok, ben er nog niet helemaal uit.
Je woont nu in Zuidwal toch?quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 00:51 schreef JAM het volgende:
[..]
Het liefst zou ik de onafhankelijke republiek Schilderswijk uitroepen, maar ik vrees dat Wilders daar wel een heel vreemd verhaal van zou maken..
Ik heb ook niet zoveel met Timmermans, maar gelukkig is er nog een legertje anderen verkiesbaar voor dezelfde partij.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 00:53 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Nee, daar kleeft ook het luchtje aan van ouderwetse regentenpolitiek. Ik zou strategisch op hem gaan stemmen om zijn partij groter te krijgen, want het liefst zie ik een centrum-links kabinet voor de komende jaren, maar nu wordt het toch weer D66, ook al lurkt die echt naar rechts. Maar ok, ben er nog niet helemaal uit.
Laat die stemmingmakerij gewoon zitten dan. Dit is POL. Geen roddelblad.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 00:54 schreef capricia het volgende:
[..]
Maak het toch niet zo persoonlijk zeg.
Dat kan ik toch helemaal niet betalen, schei uit.quote:
Politici vertellen nu eenmaal wel eens een leugentje om bestwil.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 00:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Laat die stemmingmakerij gewoon zitten dan. Dot is POL. Geen roddelblad.
Ja, Habtamuquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 00:55 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik heb ook niet zoveel met Timmermans, maar gelukkig is er nog een legertje anderen verkiesbaar voor dezelfde partij.
Je bent niet verhuisd? Het was een lulverhaal?quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 00:56 schreef JAM het volgende:
[..]
Dat kan ik toch helemaal niet betalen, schei uit.
Die man vind ik echt een rising star.quote:
quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 00:58 schreef capricia het volgende:
[..]
Die man vind ik echt een rising star.
Iedereen vertelt wel eens een leugentje om bestwil. Gaan we dan nu iedereen maar verdacht maken?quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 00:57 schreef capricia het volgende:
[..]
Politici vertellen nu eenmaal wel eens een leugentje om bestwil.
Dat komt in de beste partijen voor.
Boomers die de jeugd geen kans geven zijn inderdaad kansloos, ben zelf een boomer notabene.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 00:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
[ afbeelding ]
Al was het maar om die schrijnende boomerhaat tegen te gaan
De meest verstandige helft van de kiezers.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 01:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
Dit is echt de PvdA-GL groepschat he?
Zo nu en dan komt er een of andere zure Brabander voorbij die met 50+ dweept, maar daar blijft het dan ook wel een beetje bij.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 01:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
Oh echt... en vertel, heb jij ook nooit gewerkt, alles op een presenteerblaadje gekregen, je huis bij een pakje boter gehad en nooit financiële zorgen gehad?quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 01:01 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Boomers die de jeugd geen kans geven zijn inderdaad kansloos, ben zelf een boomer notabene.
Zijn amper GL-PvdA-fans hier hoorquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 01:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 01:02 schreef JAM het volgende:
[..]
Zo nu en dan komt er een of andere zure Brabander voorbij die met 50+ dweept, maar daar blijft het dan ook wel een beetje bij.
Intelligent, knappe man, welbespraakt, hart op de juiste plek, integer. Nieuw elan.quote:
Jij bent een al dan niet zure Utrechtenaar die met de SP dweept. Als ik het goed onthouden heb danquote:
Dat is apart, want die affliatie is er pas sinds gisteren.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 01:02 schreef JAM het volgende:
[..]
Zo nu en dan komt er een of andere zure Brabander voorbij die met 50+ dweept, maar daar blijft het dan ook wel een beetje bij.
Haha, altijd gewerkt met kinderen, nooit afhankelijk geweest van uitkeringen, nu jij weer, ouwe zeur.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 01:03 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Oh echt... en vertel, heb jij ook nooit gewerkt, alles op een presenteerblaadje gekregen, je huis bij een pakje boter gehad en nooit financiële zorgen gehad?
Gefeciliteerd, je bent die ene boomer waar heel jankend jong Nederland over valt.
Zucht...quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 01:05 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Haha, altijd gewerkt met kinderen, nooit afhankelijk geweest van uitkeringen, nu jij weer, ouwe zeur.
Correctemundo!quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 01:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jij bent een al dan niet zure Utrechtenaar die met de SP dweept. Als ik het goed onthouden heb dan
En dus solidair met minder bedeelden, wil heus wel inleveren.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 01:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Zucht...
Ja dat ZEG ik dus ook...
Aha.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 01:07 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
En dus solidair met minder bedeelden, wil heus wel inleveren.
Ach, ik ben vanavond gewoon wat flauw aan het doen. Ik mag toch hopen dat dat wel duidelijk was.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 01:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat is apart, want die affliatie is er pas sinds gisteren.
Wat de zuurtegraad betreft, die is na de afgelopen twee jaar niet echt meer zuurder te maken, wel?
Dat de apocalypse is uitgebleven mag een wonder heten.
Ik ben meer van de spice.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 01:08 schreef JAM het volgende:
[..]
Ach, ik ben vanavond gewoon wat flauw aan het doen.
Dat krijg je met een goede herfststorm.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 01:08 schreef JAM het volgende:
[..]
Ach, ik ben vanavond gewoon wat flauw aan het doen.
Nou, nee. Wat is er precies anders dan normaal?quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 01:08 schreef JAM het volgende:
[..]
Ach, ik ben vanavond gewoon wat flauw aan het doen. Ik mag toch hopen dat dat wel duidelijk was.
...en met 25% korting op een krat bier!quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 01:08 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat krijg je met een goede herfststorm.
Ja en mijn wijlen moeder van 93 jaar nog veel meer, nooit gewerkt, weduwe op haar 58'ste, huis afgelost, laag inkomen, nog net bijna gratis in een zorginstelling. Maar zij heeft wel Nederland opgebouwd toch?quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 01:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Aha.
Maar je bent dus wel een ordinaire opmaker die vooral geprofiteerd heeft?
Gatverquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 01:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik ben meer van de spice.
OLD SPICE
ahahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Oh, die vrat gewoon niks uit in haar leven?quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 01:10 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ja en mijn wijlen moeder van 93 jaar nog veel meer, nooit gewerkt, weduwe op haar 58'ste, huis afgelost, laag inkomen, nog net bijna gratis in een zorginstelling. Maar zij heeft wel Nederland opgebouwd toch?
Toen konden gezinnen nog leven van een inkomen, mijn kinderen allang niet meer. Dat zeg ik toch, ik hoor bij die boomergeneratie, bijna gratis studeren.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 01:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Oh, die vrat gewoon niks uit in haar leven?
Jij voedde jezelf op?
93 is overigens geen boomergeneratie.
Ja, en hoe is dat haar fout en/of mogen we erna achteraf constateren dat het iemand was die nooit iets heeft bijgedragen aan de samenleving en een makkelijk leventje leidde?quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 01:14 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Toen konden gezinnen nog leven van een inkomen, mijn kinderen allang niet meer.
Ja, gezien je usernaam inderdaad nog netquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 01:14 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Toen konden gezinnen nog leven van een inkomen, mijn kinderen allang niet meer. Dat zeg ik toch, ik hoor bij die boomergeneratie, bijna gratis studeren.
Mijn ex is dus ook een boomerquote:The generation is often defined as people born from 1946 to 1964
Nee, niet dat ze lui was, het kon gewoon nog, moet je nu mee aankomen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 01:17 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, en hoe is dat haar fout en/of mogen we erna achteraf constateren dat ze een lui wezen was dat nooit iets heeft bijgedragen aan de samenleving en een makkelijk leventje leidde?
Gratis studerende boomers..quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 01:14 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Toen konden gezinnen nog leven van een inkomen, mijn kinderen allang niet meer. Dat zeg ik toch, ik hoor bij die boomergeneratie, bijna gratis studeren.
Vóór pakweg 1985 oid? Vóór er een limiet zat op het aantal jaar dat je kon studeren op kosten vd Staat iig.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 01:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Gratis studerende boomers..
Wanneer was dat?
Even terugzoeken, jij bent hier toch de geschiedenisleraar?quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 01:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Gratis studerende boomers..
Wanneer was dat?
Hij is geen geschiedenisleraar. Hij is een geschiedenisenthousiasteling. Bepaalde geschiedenis dan.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 01:20 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Even terugzoeken, jij bent hier toch de geschiedenisleraar?
Ja, daarom, ben benieuwd wat jij onder boomer verstaat.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 01:20 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Even terugzoeken, jij bent hier toch de geschiedenisleraar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |