SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://www.cpb.nl/publicatie/keuzes-kaart-2027-2030
https://nos.nl/artikel/25(...)te-korten-op-de-zorg"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
Lalah moet naar DENK verkassen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 00:15 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Lalah is niet de partij zelf, dus wat dat betreft.
goed planquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 00:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Lalah moet naar DENK verkassen.
blij dat ik niet op lalah stemquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 00:15 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Nee, maar zij bevestigt wel een vooroordeel van de politiek met pluche-plakkers en baantjesjagers. Ik maak mij daar geen illusies over verder, maar zo midden in je gezicht, tssssk.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 00:15 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik kan er werkelijk waar niet mee zitten als wie dan ook hierdoor iemand van D66 of PvdD of welke andere partij dan GL-PvdA dan ook aankruist woensdag.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 00:13 schreef Firuze60 het volgende: [..] Of de zwevers, waar ik er eentje van ben.
Dat lijkt me toch echt haar eigen keuze.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 00:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Principes he.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 00:16 schreef probeer het volgende:
[..]
Ow, nou, ehm, oprecht zeer rechtlijnig van je.
Nou, als ik het allemaal goed begrijp, is Tweede Kamerlidmaatschap überhaupt niet haar droombaan.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 00:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Mee eens, hoor, maar dit was wel een domper zo.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 00:25 schreef capricia het volgende:
[..]
Nou, als ik het allemaal goed begrijp, is Tweede Kamerlidmaatschap überhaupt niet haar droombaan.
Vind het heel lullig voor Timmermans, dat ze hem niet onder vier ogen ingelicht heeft. En dat dit nu juist zo voor de verkiezingen naar buiten komt.
Nee haar hart ligt in de 1e plaats bij Tilburg. Dat mag.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 00:25 schreef capricia het volgende:
[..]
Nou, als ik het allemaal goed begrijp, is Tweede Kamerlidmaatschap überhaupt niet haar droombaan.
Vind het heel lullig voor Timmermans, dat ze hem niet onder vier ogen ingelicht heeft. En dat dit nu juist zo voor de verkiezingen naar buiten komt.
Dat betwijfel ikquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 00:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee haar hart ligt in de 1e plaats bij Tilburg. Dat mag.
En de partij kan er NIETS aan doen dat zij hen niet geeft ingelicht en daardoor op een nogal verkiesbare plek terecht kwam.
Dus waarom moet de partij hiervoor afgestraft worden? @:Firuze60
Lezen, dat schreef ik eerder.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 00:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee haar hart ligt in de 1e plaats bij Tilburg. Dat mag.
En de partij kan er NIETS aan doen dat zij hen niet geeft ingelicht en daardoor op een nogal verkiesbare plek terecht kwam.
Dus waarom moet de partij hiervoor afgestraft worden? @:Firuze60
Dat mag. Succes ermee.quote:
Ik niet. Vind het prima normaal, en ook breed maatschappelijk geaccepteerd, dat je je huidige werkgever niet vertelt wanneer je ergens anders solliciteert. Doet iedereen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 00:25 schreef capricia het volgende:
[..]
Dan vertel het nog maar eens. Want ik zie de logica niet.quote:
Dat is dan weer pech voor jou.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 00:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dan vertel het nog maar eens. Want ik zie de logica niet.
Dan niet. Minpuntje voor jou.quote:
En wie is haar werkgever dan volgens jou?quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 00:31 schreef probeer het volgende:
[..]
Ik niet. Vind het prima normaal, en ook breed maatschappelijk geaccepteerd, dat je je huidige werkgever niet vertelt wanneer je ergens anders solliciteert. Doet iedereen.
Hooguit lullig naar de kiezers die op haar stemmen en ze daarna burgemeester wordt. Maarja, die stemmen belanden dan toch gewoon bij GLPvdA. En ik heb eerlijk gezegd nul medelijden met mensen die zeggen "Ja maar zonder haar had ik niet op GLPvdA gestemd hoor!"
Gelukkig is die er niet.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 00:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
Was er maar een Brabantse Onafhankelijkheidspartij.
Richt er een op, zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 00:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ik hoef jou niet te overtuigen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 00:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dan niet. Minpuntje voor jou.
Zou ik direct op stemmen om van Brabant af te zijn.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 00:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 00:37 schreef JAM het volgende:
[..]
Zou ik direct op stemmen om van Brabant af te zijn..
De meeste landen willen alleen maar groter worden, meer invloed krijgen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 00:37 schreef JAM het volgende:
[..]
Win winquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 00:37 schreef JAM het volgende:
[..]
Punt blijft hetzelfde. Mensen vertellen dat soort zaken niet voordat ze iets nieuws hebben, om het risico te vermijden dat een afgewezen sollicitatie een negatieve invloed heeft op hun huidige positie.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 00:32 schreef capricia het volgende:
[..]
En wie is haar werkgever dan volgens jou?
Nou jaquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 00:37 schreef JAM het volgende:
[..]
Die zijn er niet , Groen Links nu zo links en woke dat ze er zelf de kots van krijgenquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 00:31 schreef probeer het volgende:
. En ik heb eerlijk gezegd nul medelijden met mensen die zeggen "Ja maar zonder haar had ik niet op GLPvdA gestemd hoor!"
Wees gerust, mijn ideeën leven veel breder.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 00:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nou ja![]()
Al het nou was om van @:EttovanBelgie af te zijn
zou voor timmermans wel beter zijnquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 00:22 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat lijkt me toch echt haar eigen keuze.
Ik zie dit voor geen enkele politieke partij als een probleem, eigenlijk.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 00:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
Had dit plaatsgehad met de nummer 2 van CDA, SGP of CU waren we nu al 78 draden getrakteerd op de onbetrouwbaardheid en het achterbakse van die dekselse christenen.
Maar ja...
gut, hee... echtquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 00:43 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik zie dit voor geen enkele politieke partij als een probleem, eigenlijk.
Hmmm, partijhoppers zie ik ook niet graag.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 00:43 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik zie dit voor geen enkele politieke partij als een probleem, eigenlijk.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 00:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
Had dit plaatsgehad met de nummer 2 van CDA, SGP of CU waren we nu al 78 draden getrakteerd op de onbetrouwbaardheid en het achterbakse van die dekselse christenen.
Maar ja...
quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 00:39 schreef probeer het volgende:
[..]
Punt blijft hetzelfde. Mensen vertellen dat soort zaken niet voordat ze iets nieuws hebben, om het risico te vermijden dat een afgewezen sollicitatie een negatieve invloed heeft op hun huidige positie.
En dat is volledig genormaliseerd.
Dus ik snap de ophef niet.
Wat is dit voor belachelijke insinuatie?quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 00:45 schreef capricia het volgende:
Het kan natuurlijk ook zijn dat Timmermans het wel wist.
En wederom, geen enkele inhoudelijke reactie.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 00:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]![]()
Sorry, ik val in herhaling. Maar die onzin verdient niks beters dan dit wat mij betreft.
Met opzet niet inderdaad. Had je slimmer ingeschat dan dit.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 00:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
En wederom, geen enkele inhoudelijke reactie.
Snap ik, veel makkelijker is om al hetgene dat niet in je straatje past gewoon af te wimpelen als 'onzin'.
Damagecontrol bij de POL-favoriet.
Maak je daarover geen zorgen, dat is namelijk waarom ik als rechtgeaarde progressief voor geen goud op PvdA-GL ga stemmen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 00:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Met opzet niet inderdaad. Had je slimmer ingeschat dan dit.
Nou ja, vertrouw jij alle politici op hun blauwe (of bruine) ogen?quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 00:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat is dit voor belachelijke insinuatie?
Doe doe ik al een aantal jaar wel degelijk. En heb ik je ook recht in je gezicht verteld. Meermaals.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 00:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Maak je daarover geen zorgen, dat is namelijk waarom ik als rechtgeaarde progressief voor geen goud op PvdA-GL ga stemmen.
Het liefst zou ik de onafhankelijke republiek Schilderswijk uitroepen, maar ik vrees dat Wilders daar wel een heel vreemd verhaal van zou maken.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 00:38 schreef capricia het volgende:
[..]
De meeste landen willen alleen maar groter worden, meer invloed krijgen.
Maar jij zou Nederland kleiner stemmen.![]()
Een dwarsdenker!
Gewoon terug naar de 7 provinciën plus Schilderswijk.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 00:51 schreef JAM het volgende:
[..]
Het liefst zou ik de onafhankelijke republiek Schilderswijk uitroepen, maar ik vrees dat Wilders daar wel een heel vreemd verhaal van zou maken..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |