quote:Op donderdag 23 oktober 2025 23:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Godzijdank wordt ze het ook niet,
Zou een affront zijn jegens de strijd die feministen geleverd hebben hier.
Blij voor die mensen. Want dit wil je toch echt niet.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 00:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je weet niet dat ze het niet is geworden?
Verder (uiteraard) oneens.
Tja, als je misschien één van twee banen kunt krijgen zou ik ook op beide wedden.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 00:01 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]
Daarentegen is het ook niet echt handig om van paard te wisselen midden in een race.
Weer geen enkel inhoudelijk weerwoord.quote:
Vertel! Tilburg staat niet direct op mijn radar. De laatste burgemeester van Tilburg die me bijstaat is Brokxquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 00:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Klopt. Dat het maar benadrukt zij dat het een zegen is dat Tilburg bespaard is gebleven door een orthodox relgieus bestuurd te worden.
Medunkt dat die stad daar al ellende genoeg mee heeft gehad.
nu gaat het land religieus orthodox islam bestuurd worddenquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 00:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Klopt. Dat het maar benadrukt zij dat het een zegen is dat Tilburg bespaard is gebleven door een orthodox relgieus bestuurd te worden.
Dat is ook belangrijker. Dat is een wetsovertreding.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 00:05 schreef PieterDeRijcke het volgende:
[..]
Blij voor die mensen. Want dit wil je toch echt niet.
Ik sloeg aan op het feit dat het lekken belangrijk gevonden werd dan de achterbakse acties van Lahlah.
Zo vaak komt er geen burgemeester plek vrij, maar wat ik niet snap dat zij dacht een kans te maken voor die functie. En helemaal niet handig (zegt ze zelf ook nu) om de fractievoorzitter niet in te lichten. Het enige dat ik kan bedenken wat een beetje voor haar pleit, dat ze die vacature al zag voordat het kabinet viel.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 00:01 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]
Daarentegen is het ook niet echt handig om van paard te wisselen midden in een race.
So far lijken er vooral mensen op aan te slaan die sowieso al niet op GL-PvdA gingen stemmen. Dus dat zal wel mee vallen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 00:08 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Zo vaak komt er geen burgemeester plek vrij, maar wat ik niet snap dat zij dacht een kans te maken voor die functie. En helemaal niet handig (zegt ze zelf ook nu) om de fractievoorzitter niet in te lichten. Het enige dat ik kan bedenken wat een beetje voor haar pleit, dat ze die vacature al zag voordat het kabinet viel.
Maar goed, dit gaat de partij stemmen kosten.
Dit gaat de partij 0 stemmen kosten. De enigen die er principieel over doen zijn toch al geen GL-PvdA-stemmers.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 00:08 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Zo vaak komt er geen burgemeester plek vrij, maar wat ik niet snap dat zij dacht een kans te maken voor die functie. En helemaal niet handig (zegt ze zelf ook nu) om de fractievoorzitter niet in te lichten. Het enige dat ik kan bedenken wat een beetje voor haar pleit, dat ze die vacature al zag voordat het kabinet viel.
Maar goed, dit gaat de partij stemmen kosten.
Tilburg was eens de meest katholieke stad van het land.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 00:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Vertel! Tilburg staat niet direct op mijn radar. De laatste burgemeester van Tilburg die me bijstaat is Brokx
Inderdaad. Het wordt door tegenstanders met beide handen aangegrepen te kunnen bashen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 00:11 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
So far lijken er vooral mensen op aan te slaan die sowieso al niet op GL-PvdA gingen stemmen. Dus dat zal wel mee vallen.
Of de zwevers, waar ik er eentje van ben.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 00:11 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
So far lijken er vooral mensen op aan te slaan die sowieso al niet op GL-PvdA gingen stemmen. Dus dat zal wel mee vallen.
Nou, verhelderend hoor..quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 00:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Tilburg was eens de meest katholieke stad van het land.
En dat hebben ze daar geweten.
Oh nee hoor, sinds het artikel 23 debacle ben ik definitief over gegaan naar 50+quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 00:11 schreef probeer het volgende:
De sociaaldemocraten niet meer moeten omdat je voorvechter van de rechten voor homoseksuelen en vrouwen bent, om vervolgens keihard naar de christelijk conservatieven te rennen.
Het CDA, dé partij voor homoacceptatie en vrouwenrechten.
Lalah is niet de partij zelf, dus wat dat betreft.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 00:13 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Of de zwevers, waar ik er eentje van ben.
De nummer twee van de partij geeft gewoon aan dat haar hart en zaligheid niet in de tweede kamer ligt.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 00:13 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Of de zwevers, waar ik er eentje van ben.
Ik ga je geen geschiedenisles geven.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 00:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nou, verhelderend hoor..
Doe eens ff wat meer je best je punt te maken.
Ahum...quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 00:16 schreef probeer het volgende:
[..]
Zijn punt is dat de sociaaldemocraten een vrouw- en homoseksueel-discriminerende religie te veel ruimte geven. Daarom gaat hij nu CDA stemmen.
Ow, nou, ehm, oprecht zeer rechtlijnig van je.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 00:15 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Oh nee hoor, sinds het artikel 23 debacle ben ik definitief over gegaan naar 50+
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |