Gelukkig niet zeg. Kleine kloothommel is het.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 10:20 schreef mitt het volgende:
Ik had verwacht dat Victor Vlam ook tot de inner circle zou behoren ondertussen maar dat is gelukkig nog niet gebeurd.
In het hoofd van de kloon van Chris Woerts.quote:Op zondag 26 oktober 2025 09:37 schreef Tasmaniak het volgende:
[..]
Je geeft vast weer geen antwoord, maar ik probeer het gewoon nog een keer: waar is haar bijnaam "de slang"?
Ze schijnt een slang in haar broek te hebben.quote:Op zondag 26 oktober 2025 09:37 schreef Tasmaniak het volgende:
[..]
Je geeft vast weer geen antwoord, maar ik probeer het gewoon nog een keer: waar is haar bijnaam "de slang"?
O leuk, de schorpioen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 21:33 schreef ikweethetookniet het volgende:
Vanavond Knoepert ivm Borsato
Alles om GL/PVDA te demoniseren. Bah. Eerst al wekenlang Woerts en Mensquote:Op woensdag 29 oktober 2025 08:29 schreef mitt het volgende:
Gvd hebben ze die charlatan de Hond uitgenodigd
quote:
quote:Op zondag 26 oktober 2025 09:37 schreef Tasmaniak het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |