https://www.vandaaginside.nl/quote:De nieuwe talkshow van Wilfred Genee, Johan Derksen en René van der Gijp heeft een naam. De dagelijkse uitzending gaat VI Vandaag heten. Zoals bekend wordt het praatprogramma vanaf januari 2022 bij SBS 6 uitgezonden.
Het tijdstip staat ook vast. De aanvang van VI Vandaag dat van maandag tot en met vrijdag is, wordt 21.30 uur en zal een uur duren. Achter de schermen wordt druk gewerkt aan een extra gast dagelijks aan tafel. Het is de bedoeling dat er een poule komt van gasten die rouleren aan tafel. De namen van Merel Westrik, Leonie ter Braak, Henk Westbroek en Özcan Akyol worden genoemd.
De afgelopen zomer was het trio al dagelijks te zien in De Oranjezomer. Dat programma bleek een succes met gemiddeld zo’n 800.000 kijkers. Daarop ontstond het idee van Talpa, waar Veronica en SBS 6 onder vallen, om de heren toch dagelijks aan tafel te krijgen in plaats van, zoals nu, tweemaal per week: maandag- en vrijdagavond.
Johan Derksen wilde na dit seizoen sowieso stoppen met Veronica Inside in de huidige vorm. ‘De Snor’ was het zat om ‘alleen maar over voetbal te praten’. Nu ze alle drie door willen met een dagelijkse show tekenden zij bij voor nog twee jaar.
VI heeft hem ook weer gedumpt. Begrijpelijke keuze.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 15:09 schreef ikweethetookniet het volgende:
https://www.ad.nl/voetbal(...)e-schuiven~a1d58dd0/
Kieft![]()
VI heeft alles voor hem gedaan om hem uit de goot te trekken, krijg je dit als dank
ik wilde net zeggenquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 15:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
VI heeft hem ook weer gedumpt. Begrijpelijke keuze.
Wat een onzin. Hij is op geen enkele manier aan VI verbonden op dit moment.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 15:09 schreef ikweethetookniet het volgende:
Kieft![]()
VI heeft alles voor hem gedaan om hem uit de goot te trekken, krijg je dit als dank
Gelukkig niet. Ben blij voor Kieft, Boskamp, Hanssie en de rest dat ze het programma hebben verlaten.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 16:36 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Wat een onzin. Hij is op geen enkele manier aan VI verbonden op dit moment.
Ik begrijp helemaal niks van deze post. Wat is er verkeerd aan wat Kieft doet?quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 15:09 schreef ikweethetookniet het volgende:
Kieft![]()
Het is niet de bedoeling dat Wim nog in een ander programma gaat zitten. Als VI je wil hebben dan kom je, en anders behoor je dankbaar te zijn en thuis op je kans te blijven wachten. Ik denk ikweethetookniet dit probeert aan te geven.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 22:07 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik begrijp helemaal niks van deze post. Wat is er verkeerd aan wat Kieft doet?
Leuke meid, maar voegde weinig toe. Niet in de laatste plaats omdat er echt anderhalve man, een paardenkop en Johan Derksen geïnteresseerd is in vrouwenwielrennen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 22:27 schreef bbuddybb het volgende:
Wat is er eigenlijk gebeurd met Knetemann? Die zie je nergens meer.
Qua dynamiek juist wel een verademing en mag van mij best aan tafel zitten. Je hoorde haar ook de hele tijd lachen op de achtergrond. Maar zo'n wielren-item is nogal een zapmoment (zoals ook die onnozele racewagentjes helemaal niets toevoegen). Zijzelf doen trouwens hetzelfde als het over voetbal gaat, terwijl ze juist anderen hierom op de hak nemen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 02:10 schreef Niels_ het volgende:
[..]
Leuke meid, maar voegde weinig toe. Niet in de laatste plaats omdat er echt anderhalve man, een paardenkop en Johan Derksen geïnteresseerd is in vrouwenwielrennen.
P. Cobelens heb ik trouwens ook al geruime tijd niet gezien bij VI.
Helene doet niets anders dan dom lachen om de 'grappen' aan tafel. Die zouden ze niet meer moeten uitnodigen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 13:19 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Qua dynamiek juist wel een verademing en mag van mij best aan tafel zitten. Je hoorde haar ook de hele tijd lachen op de achtergrond. Maar zo'n wielren-item is nogal een zapmoment (zoals ook die onnozele racewagentjes helemaal niets toevoegen). Zijzelf doen trouwens hetzelfde als het over voetbal gaat, terwijl ze juist anderen hierom op de hak nemen.
quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 14:27 schreef bbuddybb het volgende:
Helene doet niets anders dan dom lachen om de 'grappen' aan tafel. Die zouden ze niet meer moeten uitnodigen.
Zelfs de naam van het programma is overgenomen van VI. Want Oranjezomer was een logische naam rondom een programma rondom een WK. Maar waarom het woord 'oranje' zit in een zondagavondprogramma...quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 16:45 schreef DKUp het volgende:
Moet altijd wel lachen dat reclame maken over De Oranjezondag. Altijd weer hetzelfde groepje.
Noa
Dominique
Jack
Merel
Nog een aantal uitgerangeerde gasten van VI
Flikker toch op
Helene altijd weer haar vriendjes en vriendinnetjes beschermen. Eva Jinek is top. Dilan is top. Altijd meelullen voor de rest zonder eigen inbreng.
Het leukste is altijd als Noa en Merel er beide zitten, heerlijk ongemakkelijkquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 16:45 schreef DKUp het volgende:
Helene altijd weer haar vriendjes en vriendinnetjes beschermen. Eva Jinek is top. Dilan is top. Altijd meelullen voor de rest zonder eigen inbreng.
Je geeft vast weer geen antwoord, maar ik probeer het gewoon nog een keer: waar is haar bijnaam "de slang"?quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 16:04 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]Ook nog al haar collega’s die ze nog kan gebruiken beschermen ook al doen ze dingen fout
![]()
Bijnaam is niet voor niks de slang
Gelukkig niet zeg. Kleine kloothommel is het.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 10:20 schreef mitt het volgende:
Ik had verwacht dat Victor Vlam ook tot de inner circle zou behoren ondertussen maar dat is gelukkig nog niet gebeurd.
In het hoofd van de kloon van Chris Woerts.quote:Op zondag 26 oktober 2025 09:37 schreef Tasmaniak het volgende:
[..]
Je geeft vast weer geen antwoord, maar ik probeer het gewoon nog een keer: waar is haar bijnaam "de slang"?
Ze schijnt een slang in haar broek te hebben.quote:Op zondag 26 oktober 2025 09:37 schreef Tasmaniak het volgende:
[..]
Je geeft vast weer geen antwoord, maar ik probeer het gewoon nog een keer: waar is haar bijnaam "de slang"?
O leuk, de schorpioen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 21:33 schreef ikweethetookniet het volgende:
Vanavond Knoepert ivm Borsato
Alles om GL/PVDA te demoniseren. Bah. Eerst al wekenlang Woerts en Mensquote:Op woensdag 29 oktober 2025 08:29 schreef mitt het volgende:
Gvd hebben ze die charlatan de Hond uitgenodigd
quote:
quote:Op zondag 26 oktober 2025 09:37 schreef Tasmaniak het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |