DE MENSEN ZIJN HET ZATquote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:40 schreef Isdatzo het volgende:
Met terugwerkende kracht nog blijer dat die blonde schreeuwlelijk bij de vorige debatten lekker laf thuis is gebleven.
Heeft ie al sinds hij in de Kamer begon denk ik. Maar na 30 jaar moet nog steeds het roer om. Als je dat toch al sinds de vorige eeuw al niet lukt, dat roer om...quote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:38 schreef RotatoR het volgende:
Die bril van Timmermans oogt wat jaren 90.
Wilders ziet er sowieso viezig uit, onverzorgde rookkopquote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:40 schreef Nexum het volgende:
Wilders viesdik zelfs Timmermans ziet er tegenwoordig minder opgeblazen dan hem
Nou enquote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:41 schreef Mikeytt het volgende:
Ik merk nu eigenlijk pas dat we ook Amerikaanse toestanden gaan krijgen met steeds oudere politici. Godverdomme wat een hoge leeftijden staan daar
Bontenbal en Yesilgoz vallen wel mee hoor.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:41 schreef Mikeytt het volgende:
Ik merk nu eigenlijk pas dat we ook Amerikaanse toestanden gaan krijgen met steeds oudere politici. Godverdomme wat een hoge leeftijden staan daar
Zeker zeer relevant.quote:
We hebben diverse lijsttrekkers van tussen de 35 en 45. En die van FvD is nog geen 30.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:41 schreef Mikeytt het volgende:
yesilgoz is al bijna 50quote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:41 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Bontenbal en Yesilgoz vallen wel mee hoor.
Wilders en Timmermans zijn al sinds 1998 bezig, sinds ik 6 benquote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:41 schreef Mikeytt het volgende:
Timmermans met zijn vreetgedrag destijds agv stress was net zo ongeschikt als Omtzigt.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:40 schreef Nexum het volgende:
Wilders viesdik zelfs Timmermans ziet er tegenwoordig minder opgeblazen dan hem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |