Vorig jaar kon dhr Timmermans wachten tot hij een ons weegt (en dat duurt in zijn geval nog wel even)quote:
Geert gaat sterk zijn in het onderwerp wonenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:32 schreef Aberkullie het volgende:
Wonen
Migratie
Zorg
Geert, Dilan en Wilfred Genee. Ik doe mijn best maar waarschijnlijk haak ik na een half uurtje af
Badumquote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:35 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Vorig jaar kon dhr Timmermans wachten tot hij een ons weegt (en dat duurt in zijn geval nog wel even)
Inmiddels weegt Timmermans een ons en heeft de PVV alsnog niks bereikt
Iets met asielzoekers.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:35 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Geert gaat sterk zijn in het onderwerp wonen
Ik kijk alleen maar voor wilders vs timmermans comedyquote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:32 schreef Aberkullie het volgende:
Wonen
Migratie
Zorg
Geert, Dilan en Wilfred Genee. Ik doe mijn best maar waarschijnlijk haak ik na een half uurtje af
En na de verkiezingen is ze sowieso toch pleite.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:33 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Ze oogde gisteren in Nieuwsuur al alsof ze dagen niet geslapen had.
Flikker op gek ik moet morgen gewoon werken hoorquote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:37 schreef Mikeytt het volgende:
De spelregels dit keer
Neem een shot als:
- Henri het woord fatsoen gebruikt
- Dilan het over de hardwerkende nederlander heeft
- Frans spreekt door een ander heen
- Geert het over tegenwerken gaat hebben
Gespannen denk ik ook. Bij de introductie trilde d'r stem wel erg veelquote:
Haha, die is leukquote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:35 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Shotten gaat net te ver op de donderdagavond. Ik heb er wel een pretcilinder bijgepakt en als het debat nou héél goed is, kan er nog wel een fleske wijn openquote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:37 schreef Mikeytt het volgende:
De spelregels dit keer
Neem een shot als:
- Henri het woord fatsoen gebruikt
- Dilan het over de hardwerkende nederlander heeft
- Frans spreekt door een ander heen
- Geert het over tegenwerken gaat hebben
Meld je ziek dan gaan we hella dirrtyquote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:37 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Flikker op gek ik moet morgen gewoon werken hoor
In zijn bunker is hij in ieder geval geen onderdeel van het probleemquote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:35 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
De hele man voelt wat jaren 90.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:38 schreef RotatoR het volgende:
Die bril van Timmermans oogt wat jaren 90.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |