Hoop dat ze dezelfde mevrouw hebben uitgenodigd.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 18:21 schreef Harvest89 het volgende:
Benieuwd wat de stichting prakkie over mevrouw nu te zeggen heeft.
Waarschijnlijk mensen die zogenaamd in Ter Apel wonen en ELKE DAG overlast ervaren van het aanmeldcentrum 10 km verderop.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 18:30 schreef Jaeger85 het volgende:
Welke PVV en VVD poppetjes zouden er deze keer in het publiek zitten om kritische vragen te stellen aan linkse politici?
Vorige keer die steuntrekker die een uitkering heeft omdat ze niet tegen autoriteit kan van de PVV die nog steeds geen lager eigen risico heeft en een grote donor van VVD van een fout uitzendbureau dat arbeidsmigranten uitbuit, het beruchte Otto workforce.
En Wilders die het debat 'wint', omdat hij roept dat morgen de grenzen dichtgaan en we vanaf dan alleen nog maar mensen met de naam Diederik, Berend, Tessa en Marjolein tegen gaan komen. Wat deed hij het goed hè?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 18:30 schreef Jaeger85 het volgende:
Welke PVV en VVD poppetjes zouden er deze keer in het publiek zitten om kritische vragen te stellen aan linkse politici?
Vorige keer die steuntrekker die een uitkering heeft omdat ze niet tegen autoriteit kan van de PVV die nog steeds geen lager eigen risico heeft en een grote donor van VVD van een fout uitzendbureau dat arbeidsmigranten uitbuit, het beruchte Otto workforce.
Franske zal trots op je zijn, neem nog een wortel 3 hoog achter tussen Ali en Mustafa.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 18:34 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
En Wilders die het debat 'wint', omdat hij roept dat morgen de grenzen dichtgaan en we vanaf dan alleen nog maar mensen met de naam Diederik, Berend, Tessa en Marjolein tegen gaan komen. Wat deed hij het goed hè?
Ik weet niet of Franske trots op me zal zijn, maar ik weet wel dat ik een groot deel van Nederland te achterlijk acht om voor de duvel te dansen. Voor zover ik nu kan beoordelen hoor je bij die groep.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 18:44 schreef halfway het volgende:
[..]
Franske zal trots op je zijn, neem nog een wortel 3 hoog achter tussen Ali en Mustafa.
Het is een aanname dat je denkt dat ik op Wilders stem, dat komt door die linkse agressieve kronkels in je beperkte brein.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 18:55 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik weet niet of Franske trots op me zal zijn, maar ik weet wel dat ik een groot deel van Nederland te achterlijk acht om voor de duvel te dansen. Voor zover ik nu kan beoordelen hoor je bij die groep.
Veel succes met jouw stem op ome Geert
Je hebt mijn ogen geopend. Ik neem dingen aan en jij niet, bedankt voor deze uitermate verhelderende toelichting.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 19:50 schreef halfway het volgende:
[..]
Het is een aanname dat je denkt dat ik op Wilders stem, dat komt door die linkse agressieve kronkels in je beperkte brein.
Henri draagt een groot hart voor homo's.quote:
Wat doe je jezelf aan?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:32 schreef Aberkullie het volgende:
Wonen
Migratie
Zorg
Geert, Dilan en Wilfred Genee. Ik doe mijn best maar waarschijnlijk haak ik na een half uurtje af
Lubach heeft hier gisteren een best wel grappig filmpje over gemaakt.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 19:27 schreef Eightyone het volgende:
Als ze dit keer weer 'normale' mensen laten deelnemen, hoop ik wel dat ze nog steeds 'echt' zijn, en niet van een castingbureau.
Bij Talpa weet je het maar nooit. De vorige keer kregen ze types als Cindy in de schoot geworpen.
Vorig jaar kon dhr Timmermans wachten tot hij een ons weegt (en dat duurt in zijn geval nog wel even)quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |