abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Forum Admin donderdag 23 oktober 2025 @ 14:22:06 #51
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_219085336
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2025 14:09 schreef mcmlxiv het volgende:
Vrijheid van onderwijs, christelijk, islamitisch, humanistisch, humoristisch onderwijs, helemaal prima. Financiering van al die vormen vanuit de overheid? Zeker niet.

De overheid dient voor algemeen beschikbaar onderwijs zonder enge indoctrinaties zorg te dragen, agnostisch-atheïstisch dus. Niet meer niet minder.

Wanneer groepen daar dan sprookjesboeken en fantasy aan toe willen voegen? Zielig voor de kinderen, maar dat is helaas hun eigen verantwoordelijkheid. Net zoals de financiering van die geestelijke mishandeling.
Probleem hier mee is dat je schimmige geldstromen met dito invloeden gaat krijgen.

Speelt nu ook al overigens.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  donderdag 23 oktober 2025 @ 14:33:29 #52
500822 Niels0Kurovski
Extreem linkshandig
pi_219085427
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2025 14:10 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Geen van beide, dan zou ik dus helemaal nergens bij horen.
Dat wordt blanco stemmen -XOR-. -O-
Alles blijft. Alles gaat voorbij. Alles blijft voorbijgaan. JD.
pi_219085478
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2025 12:30 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
nee, ik zit nu in Afrika en ben min of meer gedwongen om me te bekeren tot de Islam, en heb ook een islam naam , maar ik distantieer me van iedere religie,

Ik vind religies hele domme onzin
en vooral de Islam, met 5 keer perdag bidden , geen rente mogen betalen en een zwart tafellaken over de kop, zo valt er over boeddisme en chistendom ook veel te zeggen , het enige positiieve isdat het mensne die zwak in de schoenen staan enige mentale steun geeft

Mijn moslim naam is Bubbacarr Sadir maar het zegt mij niets, ik ben ook van huis uit protestants maar dat zegt me ook niets
Ik weet nu honderd procent zeker dat je niet in Afrika zit.
Allah Al Watan Al Malik
pi_219085919
quote:
2s.gif Op donderdag 23 oktober 2025 13:02 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Zowel Telegraaf en AD zetten wel weer alle zeilen bij op het moment. Zag bij de buren dat het AD ook weer een hitpiece alleraardigst stukje over de PvdD had.
Omgekeerd gebeurt precies hetzelfde. Luister maar eens naar de politieke podcast van de Volkskrant. Daar wordt openlijk de afkeer van alles rechts van D66 en iedereen die daarop stemt uitgesproken.
pi_219085930
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2025 15:19 schreef JaxStrumley het volgende:

[..]
Omgekeerd gebeurt precies hetzelfde. Luister maar eens naar de politieke podcast van de Volkskrant. Daar wordt openlijk de afkeer van alles rechts van D66 en iedereen die daarop stemt uitgesproken.
Hebben ze daar ook redenen ondersteund door feiten bij? Dat zou misschien wat van die afkeer kunnen verklaren.
  donderdag 23 oktober 2025 @ 15:21:55 #56
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_219085939
quote:
10s.gif Op donderdag 23 oktober 2025 14:38 schreef Mutant01 het volgende:

[..]
vrag maar aan een mod, aan het IP adres
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_219085994
quote:
10s.gif Op donderdag 23 oktober 2025 14:38 schreef Mutant01 het volgende:

[..]
Bekijk deze YouTube-video

Austin Powers Goldmember jail scene with Matt Sergott and Bubba Carr as a few backup dancers.

Zit ook gewoon in Austin Powers!
pi_219086034
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2025 15:20 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Hebben ze daar ook redenen ondersteund door feiten bij? Dat zou misschien wat van die afkeer kunnen verklaren.
De belangrijkste reden is de mening van Sheila Sitalsing. In die podcast spreekt niemand haar tegen, dat lijkt het format te zijn.

De enige die daar echt inhoudelijke bijdragen levert is Raoul du Pré.

En begrijp me goed, het mag van mij he. Daarom luister ik zowel de podcast van de Volkskrant als die van de Telegraaf. Voor het evenwicht, want bij de een is alles de schuld van rechts, bij de ander alles van links.

Soms ook die van de NRC, maar die vind ik wat minder interessant. De grappen en grollen in de NOS-podcast (met Joost Vullings) sla ik liever over.
pi_219086266
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2025 15:30 schreef JaxStrumley het volgende:

[..]
De belangrijkste reden is de mening van Sheila Sitalsing. In die podcast spreekt niemand haar tegen, dat lijkt het format te zijn.

De enige die daar echt inhoudelijke bijdragen levert is Raoul du Pré.

En begrijp me goed, het mag van mij he. Daarom luister ik zowel de podcast van de Volkskrant als die van de Telegraaf. Voor het evenwicht, want bij de een is alles de schuld van rechts, bij de ander alles van links.

Soms ook die van de NRC, maar die vind ik wat minder interessant. De grappen en grollen in de NOS-podcast (met Joost Vullings) sla ik liever over.
Ik luister al deze podcasts niet eerlijk gezegd. Wat me vaak opvalt is dat kritiek op het rechtse blok van zeg PVV/FVD/JA21 en steeds meer VVD, weggezet wordt alsof het hetzelfde zou zijn als kritiek op partijen die wat feitelijker binnen de lijntjes kleuren en meer de democratische rechtsstaat overeind willen houden. Dat is misschien ook wel een bias, maar lijkt me een fundamentele waarde in een democratie.

Ik heb trouwens wel zowel de Telegraaf als de Volkskrant gelezen, en dan was het altijd wel zo dat specifiek vwb het nieuws de Telegraaf een stuk activistischer op me overkwam. Wellicht dat het qua opinie erg scheef is bij de Volkskrant, maar dat opinie in kranten vond ik nooit zo interessant.
pi_219086344
Wat is hier aan de hand?
De nummer 2 die solliciteert naar een andere baan vóór de verkiezingen.
Voelt als kiezersbedrog.

twitter
pi_219086355
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2025 15:58 schreef PieterDeRijcke het volgende:
Wat is hier aan de hand?
De nummer 2 die solliciteert naar een andere baan vóór de verkiezingen.
Voelt als kiezersbedrog.

[ X ]
Is het ook.
pi_219086412
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2025 15:59 schreef Tjoent het volgende:

[..]
Is het ook.
Onbetrouwbaar. Die nummer 2.
pi_219086496
Ze wordt het in ieder geval niet zegt ze zelf, dus dat zal wel balen zijn voor de TK-fractie. Zitten ze weer 4 jaar met een backbencher opgescheept die uiteindelijk weer om niet inhoudelijke redenen op 2 wordt gezet.
pi_219086556
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2025 16:23 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ze wordt het in ieder geval niet zegt ze zelf, dus dat zal wel balen zijn voor de TK-fractie. Zitten ze weer 4 jaar met een backbencher opgescheept die uiteindelijk weer om niet inhoudelijke redenen op 2 wordt gezet.
Frans mag het in ieder geval weer allemaal recht praten
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_219086588
Ik vind het echt een non-issue maar het zal wel.
  Forum Admin donderdag 23 oktober 2025 @ 16:43:21 #66
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_219086623
Het kan aan mij liggen he, maar ik zie echt absurd veel stem FvD posters en pamfletten overal.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_219086655
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2025 16:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik vind het echt een non-issue maar het zal wel.
Het is op zijn minst vreemd, jezelf op nummer 2 laten zetten terwijl je ondertussen in een sollicitatietraject zit voor een andere baan.
  donderdag 23 oktober 2025 @ 16:50:37 #68
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_219086664
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2025 16:43 schreef Straatcommando. het volgende:
Het kan aan mij liggen he, maar ik zie echt absurd veel stem FvD posters en pamfletten overal.
Ik zie deze keer juist opvallend weinig verkiezingsposters hier, van geen enkele partij eigenlijk.
pi_219086667
quote:
10s.gif Op donderdag 23 oktober 2025 16:33 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Frans mag het in ieder geval weer allemaal recht praten
twitter

Om die laatste zin zal wel flink gelachen worden in een aantal appgroepen van PVDA/GL kamerleden.
pi_219086688
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2025 16:51 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
[ twitter ]

Om die laatste zin zal wel flink gelachen worden in een aantal appgroepen van PVDA/GL kamerleden.
'We hebben haar nodig', ja zoals je Kuzu en Öztürk destijds ook nodig had om bepaalde stemmers te trekken... groot succes was dat wel.
pi_219086690
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2025 16:48 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Het is op zijn minst vreemd, jezelf op nummer 2 laten zetten terwijl je ondertussen in een sollicitatietraject zit voor een andere baan.
Het zal een unieke kans zijn geweest omdat ze daar wethouder is geweest en blijkbaar populair is. Anders had ze van de lijst af gemoeten terwijl je geen garantie hebt op burgemeesterspost.
pi_219086701
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2025 16:43 schreef Straatcommando. het volgende:
Hier ook, eigenlijk alleen maar FvD en wat verdwaalde d66 posters en dat is het wel.
pi_219086716
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2025 16:54 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Het zal een unieke kans zijn geweest omdat ze daar wethouder is geweest en blijkbaar populair is. Anders had ze van de lijst af gemoeten terwijl je geen garantie hebt op burgemeesterspost.
Oef, dit gaat hun stemmen kosten.
pi_219086718
quote:

[..]
Ergens snap ik het, maar nu schiet ze zichzelf en de partij toch wel behoorlijk in de voet qua toewijding. Het feit dat ze het niet intern heeft besproken was natuurlijk omdat ze anders nooit op de lijst was geplaatst, en in ieder geval niet zo hoog. :P
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_219086727
quote:

[..]
Ik snap ook wel dat ze gesolliciteerd heeft, alleen laat jezelf dan op plek 20 van de lijst zetten en niet op een prominente plek.

Want nu heb je de T die het heeft over BOEGBEELD Lahlah en RECHTERHAND van Frans.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')