George Russell had de tape er ook afgetrokken als hij de kans had gehadquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 10:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zelfs hij vindt het silly lol. Hopelijk luisteren de mechs van Red Bull mee
die tape is sillyquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 11:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
George Russell had de tape er ook afgetrokken als hij de kans had gehad
Crikey.quote:
Ja. Dat was een leuk grapje van hemquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 11:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
George Russell had de tape er ook afgetrokken als hij de kans had gehad
Er is al afgesproken om het niet meer te doen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 10:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zelfs hij vindt het silly lol. Hopelijk luisteren de mechs van Red Bull mee
quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 13:06 schreef Starflyer het volgende:
Het wordt druk met rookies in FP1. Negen teams zetten een rookie in.
Alleen Sauber heeft geen rookie rijden omdat zij al aan de voorwaarden hebben voldaan.
De rookies:
- Luke Browning (Williams)
- Jak Crawford (Aston Martin)
- Paul Aron (Alpine)
- Arvid Lindblad ($ed Bull Racing
- Ayumu Iwasa (Racing Bulls)
- Antonio Fuoco (Ferrari)
- Ryo Hirakawa (Haas)
- Frederik Vesti (Mercedes)
- Patricio O'Ward (McLaren)
Oh ja dat heeft Mekies inderdaad gemeld zo te zien.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 12:53 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Er is al afgesproken om het niet meer te doen.
En vooral sneuquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 13:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Oh ja dat heeft Mekies inderdaad gemeld zo te zien.
Verstandig, anders wordt het allemaal wel erg duur voor ze
Leuk op papier. Totdat iemand traag start.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 11:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Het had zeker wat gezeik voorkomen. En puntverlies. Misschien dat ze voor de resterende races dat beleid hanteren. Want als het te spannend wordt kan zomaar herhaling optreden
Ik zie het eigenlijk niet gebeuren. Het is vooral leuk omdat er nu gewoon weer even wat spanning terug is.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:44 schreef Drebbelman het volgende:
Ik ben om eerlijk te zijn bang dat de Max hype trein ons met volle vaart richting een grote anti-climax aan het rijden is. Max kan straks vier van de vijf weekenden mega dominant zijn, er hoeft maar één klein ding, eventueel buiten Max's controle om, te gebeuren of het feest gaat niet door - en die kans is gewoon aanwezig. Norris was in Austin ook gewoon snel dus het is niet alsof de McLaren's ineens snelheid zijn kwijt geraakt. Als die hun shit in ook maar één van de resterende weekenden, bijv Qatar, in orde krijgen dan is het gedaan met de kansen van Max.
Maar goed, als er iemand is die een wonder als dit kan verwezenlijken dan is het Max natuurlijk wel, dus laten we vooral hopen
Ik geloofquote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:44 schreef Drebbelman het volgende:
Ik ben om eerlijk te zijn bang dat de Max hype trein ons met volle vaart richting een grote anti-climax aan het rijden is. Max kan straks vier van de vijf weekenden mega dominant zijn, er hoeft maar één klein ding, eventueel buiten Max's controle om, te gebeuren of het feest gaat niet door - en die kans is gewoon aanwezig. Norris was in Austin ook gewoon snel dus het is niet alsof de McLaren's ineens snelheid zijn kwijt geraakt. Als die hun shit in ook maar één van de resterende weekenden, bijv Qatar, in orde krijgen dan is het gedaan met de kansen van Max.
Maar goed, als er iemand is die een wonder als dit kan verwezenlijken dan is het Max natuurlijk wel, dus laten we vooral hopen
Ik ook niet, die auto is een te grote draak.quote:
Als dat laatste gebeurd dan pakt Max hem dit jaar soberzo. Norris heeft ie eigenlijk al gewoon in z'n zak zitten.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 15:05 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ik zie het eigenlijk niet gebeuren. Het is vooral leuk omdat er nu gewoon weer even wat spanning terug is.
Alles winnen in een dominante auto is één ding, maar hij moet nu alles winnen terwijl hij niet in de beste auto rijdt en dat is gewoon heel lastig. Als iemand het kan is Max het wel, maar ik schat de kans echt maar 10% in. Als Piastri een keer uitvalt is het een ander verhaal.
De achterstand op Norris is makkelijker te overbruggen dan die van Piastri. Zolang Max voor Norris eindigt en Norris voor Piastri kan het lukken.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 15:32 schreef Jane het volgende:
Ben ik de enige hier die denkt dat Piastri echt teveel uit vorm is en dat Norris dus de gedoodverfde nieuwe kampioen wordt, tenzij Verstappen daar een stokje voor weet te steken?
Verleden en tegenwoordige tijdquote:
Ja maar als Piastri uitvalt dat is toekomstige tijd dus is dan met dt of wat is deze???quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 15:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Verleden en tegenwoordige tijd
ik gebeur, jij gebeurtquote:
Als je het zo stelt dan teken ik hier voorquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 15:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
De achterstand op Norris is makkelijker te overbruggen dan die van Piastri. Zolang Max voor Norris eindigt en Norris voor Piastri kan het lukken.
Vergeet ook niet dat Mercedes en Ferrari beter worden. Max krijgt nog een paar kleine updates. McLaren geeft geen updates meer.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 15:38 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Als je het zo stelt dan teken ik hier voor
Ik zie ook totaal niet hoe Piastri dit nog kan redden. Z'n voorsprong is meer dan gehalveerd sinds de zomerstop. Z'n laatste resultaten zijn: DNF (Baku), P4 (Singapore), DNF (USA sprint) en P5 (USA).quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 15:32 schreef Jane het volgende:
Ben ik de enige hier die denkt dat Piastri echt teveel uit vorm is en dat Norris dus de gedoodverfde nieuwe kampioen wordt, tenzij Verstappen daar een stokje voor weet te steken?
Ik denk eigenlijk dat hij gewoon weer 8ste wordt, ofzo. Net als de voorgaande 2x in Mexico. De afgelopen paar races geven me geen aanleiding te denken dat hij het veel beter gaat doen.quote:
Niets is zo onberekenbaar als topsport.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 15:40 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat hij gewoon weer 8ste wordt, ofzo. Net als de voorgaande 2x in Mexico. De afgelopen paar races geven me geen aanleiding te denken dat hij het veel beter gaat doen.
Ja dat kan niet, want hij is er nog niet met Norris afgetetst. Eerst dat.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 15:40 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat hij gewoon weer 8ste wordt, ofzo. Net als de voorgaande 2x in Mexico. De afgelopen paar races geven me geen aanleiding te denken dat hij het veel beter gaat doen.
Baku was geen crash?quote:
Gebeurdt bestaat nietquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 15:35 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja maar als Piastri uitvalt dat is toekomstige tijd dus is dan met dt of wat is deze???
Niet samen zoals in Austin.quote:
Dat kan alleen als ze bij elkaar in de buurt zijn, he. Vorig jaar was Norris in Mexico 2e en Piastri 8e.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 15:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja dat kan niet, want hij is er nog niet met Norris afgetetst. Eerst dat.
Jawel hoor, Piastri vloog er vorige week nog af met Norris.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 15:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja dat kan niet, want hij is er nog niet met Norris afgetetst. Eerst dat.
Goed punt. Dan wordt het eerst extra spannend omdat Norris heel dichtbij is gekomen, en dan de tets.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 15:46 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat kan alleen als ze bij elkaar in de buurt zijn, he. Vorig jaar was Norris in Mexico 2e en Piastri 8e.
In Las Vegas waren ze 6e en 7e, dus misschien gebeurt (met een t) het daar
Wat is PIA zijn finish positie geweest de laatste 2 jaar??quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 09:42 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Onzin. Hij heeft weer de beste auto en rijdt dus gewoon continu vooraan. Dan is de kans op incidenten veel kleiner dan bij degenen die er achteraan rijden.
Mensen die elkaar eraf botsen past niet echt bij formule 1. Lijkt me meer iets voor NASCAR.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 15:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Goed punt. Dan wordt het eerst extra spannend omdat Norris heel dichtbij is gekomen, en dan de tets.
het ging om Mexico.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 15:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Jawel hoor, Piastri vloog er vorige week nog af met Norris.
Nee want in F1 gebeurt dat absoluut nietquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 16:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Mensen die elkaar eraf botsen past niet echt bij formule 1. Lijkt me meer iets voor NASCAR.
Het kan gebeuren ja. Maar om nu de hele sport terug te brengen tot: "ik hoop dat die en die elkaar eraf beuken", tsja.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 16:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee want in F1 gebeurt dat absoluut niet
In het heetst van de strijd
Blimey.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 16:42 schreef Jane het volgende:
In deze driestrijd is het wel leuk dat niemand er iets aan heeft om een van de anderen er expres af te rijden, als hij daardoor zelf ook een DNF achter z'n naam krijgt. Daarmee geef je in feite het kampioenschap aan degene die wel kan doorrijden.
-edit-
Misschien moeten ze alledrie wel het bangst zijn voor Russell
Dat zou absurd zijnquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 16:42 schreef Jane het volgende:
In deze driestrijd is het wel leuk dat niemand er iets aan heeft om een van de anderen er expres af te rijden, als hij daardoor zelf ook een DNF achter z'n naam krijgt. Daarmee geef je in feite het kampioenschap aan degene die wel kan doorrijden.
-edit-
Misschien moeten ze alledrie wel het bangst zijn voor Russell
Ja, daarom zie ik zoiets als vorig jaar met Max in Mexico niet gebeuren. Verstappen, maar ook Norris, willen natuurlijk niet dat Piastri er als lachende derde mee vandoor gaat. En zelfs Oscar heeft niks aan samen eraf, tenzij hij zowel Max als Lando mee kan nemenquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 16:42 schreef Jane het volgende:
Maar ik denk toch wel dat zowel Piastri als Norris meer vrede hebben met Verstappen als kampioen dan hun teammaat.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 16:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Het kan gebeuren ja. Maar om nu de hele sport terug te brengen tot: "ik hoop dat die en die elkaar eraf beuken", tsja.
Er is nog steeds een groot mazzeltje nodig.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 18:46 schreef vul_maar_in het volgende:
Het restant van de kalender zier er RB+Max historie technisch wel goed uit toch?
Er zijn 4 "mazzeltjes" op rij al aan vooraf gegaan who knows :-)quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 18:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er is nog steeds een groot mazzeltje nodig.
ik denk dat ze beide Max niet aankunnenquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 15:32 schreef Jane het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |