Ja, al besproken.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 08:34 schreef onlogisch het volgende:
Wat blijft dat embedden toch om te janken @:Danny
https://x.com/OptaJohan/status/1981107098273665127
Ja gisteren had hij gewoon pech met die snelle rode kaart, het eerste kwartier zag je dat er meer in zat.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 08:33 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik wens John veel sterkte in deze lastige tijd, blijf geloven dat hij toch een goede trainer is
Klopt. Wat zo’n Taylor bezielt…quote:Op donderdag 23 oktober 2025 08:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja gisteren had hij gewoon pech met die snelle rode kaart, het eerste kwartier zag je dat er meer in zat.
Omdat Jaros niet zo goed is als velen denken.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 07:56 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Waarom stond Passeer eigenlijk in de goal?
Zeker, trainer laten zitten en het vertrouwen gevenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 08:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja gisteren had hij gewoon pech met die snelle rode kaart, het eerste kwartier zag je dat er meer in zat.
Dit zijn typisch acties van overconcentratie en bewijsdrang die ontstaan bij een team dat totaal niet loopt door een gebrek aan vertrouwen en zekerheid.quote:
Meer in zatquote:Op donderdag 23 oktober 2025 08:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 oktober 2025 08:47 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Meer in zatdit was weer een beetje hard rondrennen achter een bal aan, net als tegen Inter thuis. Ook met 11 man was je er hier kansloos af gegaan.
Iedereen die wel eens met zo’n narcistische borderliner heeft samengewerkt weet dat dat vroeg of laat explodeert als niemand hem aan het lijntje kan houden. Dat is precies wat nu gebeurt.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 01:33 schreef Ramboetan het volgende:
Net even de samenvatting gekeken want ik moest werken, maar wat was onze Wout weer lekker bezig he.
Ajax speelt uit.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 08:58 schreef WheeledWarrior het volgende:
Gewoon zondag even winnen van Twente, niks aan de hand.
Ja, maar toch wel echt beter dan Pasveer, lijkt me zo.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 08:44 schreef peaceman het volgende:
[..]
Omdat Jaros niet zo goed is als velen denken.
"We startten goed", had Heitinga geconstateerd. "Ik zag de dingen die we getraind hadden. Dat was goed. En toen kwam dat VAR-moment. Geel? Is het rood?"quote:Op donderdag 23 oktober 2025 08:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
HeitinGoat weer met een messcherpe analyse.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
"We startten goed", had Heitinga geconstateerd. "Ik zag de dingen die we getraind hadden. Dat was goed. En toen kwam dat VAR-moment. Geel? Is het rood?"
Erg mooi
Tis ook weer precies de inhoudsloze teksten waarvan we wisten dat het zou komen.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
"We startten goed", had Heitinga geconstateerd. "Ik zag de dingen die we getraind hadden. Dat was goed. En toen kwam dat VAR-moment. Geel? Is het rood?"
Erg mooi
Toen Oscar eruit moest ging hij uitquote:Op woensdag 22 oktober 2025 10:26 schreef Houniet het volgende:
Eens kijken hoe snel ik de tv kan uitzetten vanavond.
Ik vrees van niet.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:11 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ja, maar toch wel echt beter dan Pasveer, lijkt me zo.
Vergeet ook niet de prep van Sjon, die komt over het algemeen niet verder dan HARD ERIN KLEUNEN en MOUWTJES OPSTROPEN, BEEN NIET TERUG TREKKEN.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 08:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dit zijn typisch acties van overconcentratie en bewijsdrang die ontstaan bij een team dat totaal niet loopt door een gebrek aan vertrouwen en zekerheid.
Het klinkt allemaal als domheid en pech, ook die pingels en schoten die van richting veranderen maar het is gevoed door de keuzes van John en co in de afgelopen maanden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |