abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 23 oktober 2025 @ 08:09:36 #51
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_219082860
quote:
1s.gif Op donderdag 23 oktober 2025 07:03 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Dat is niet waar. Heb er vaker op gestemd, omdat geen enkele partij me verder aansprak. Als ik dan iets kleins zou kunnen veranderen, dan het liefst voor de dieren.
Hij zegt toch dat dierenbelangen bij iedere partij op de agenda moeten staan?
  donderdag 23 oktober 2025 @ 08:14:13 #52
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_219082874
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2025 08:09 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Hij zegt toch dat dierenbelangen bij iedere partij op de agenda moeten staan?
Ja, en dat is dus niet zo, en tevens is het niet zo dat mensen die op de PVDD stemmen alleen oog hebben voor dieren (en daarom niet sporen).

Wat is je punt nou eigenlijk?
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_219082882
twitter
  donderdag 23 oktober 2025 @ 08:17:38 #54
396550 Richestorags
pi_219082885
quote:
1s.gif Op donderdag 23 oktober 2025 08:14 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Ja, en dat is dus niet zo, en tevens is het niet zo dat mensen die op de PVDD stemmen alleen oog hebben voor dieren (en daarom niet sporen).

Wat is je punt nou eigenlijk?
Mijn punt is wat hij zei over de agenda. Of jij spoort of niet ga ik geen uitspraken over doen, ik ken je niet maar ik neem aan van wel.
  donderdag 23 oktober 2025 @ 08:19:33 #55
438527 MissButterflyy
pi_219082895
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2025 08:17 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Mijn punt is wat hij zei over de agenda. Of jij spoort of niet ga ik geen uitspraken over doen, ik ken je niet maar ik neem aan van wel.
Je bent de laatste tijd opvallend veel users persoonlijk aan aan het vallen uit het niks, gaat het wel goed met jou?
  donderdag 23 oktober 2025 @ 08:28:26 #56
396550 Richestorags
pi_219082936
quote:
1s.gif Op donderdag 23 oktober 2025 08:19 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Je bent de laatste tijd opvallend veel users persoonlijk aan aan het vallen uit het niks, gaat het wel goed met jou?
Waarom zie je dit in godsnaam als een persoonlijke aanval?
  donderdag 23 oktober 2025 @ 08:32:36 #57
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_219082960
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2025 07:02 schreef 111210 het volgende:

[..]
Het is nu een linkse activistische club geworden, in mijn beleving helemaal een pro Gaza clubje ipv dat ze nog wat voor de dieren doen
Wat mij bij Thieme aansprak is dat zij door had dat economische groei tegen een asymptote aanloopt, namelijk de planeet.

Ze hadden destijds nog niet het antwoord - heeft overigens nog niemand gevonden - maar ze hadden wel door dat het economische systeem toe is aan een revisie.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  donderdag 23 oktober 2025 @ 08:35:23 #58
396550 Richestorags
pi_219082980
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2025 08:32 schreef thedeedster het volgende:

[..]
Wat mij bij Thieme aansprak is dat zij door had dat economische groei tegen een asymptote aanloopt, namelijk de planeet.

Ze hadden destijds nog niet het antwoord - heeft overigens nog niemand gevonden - maar ze hadden wel door dat het economische systeem toe is aan een revisie.
Thieme was ook stukken charmanter. Heb onder Thieme nog een keer op deze partij gestemd.
  donderdag 23 oktober 2025 @ 08:41:14 #59
438527 MissButterflyy
pi_219083013
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2025 08:28 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Waarom zie je dit in godsnaam als een persoonlijke aanval?
quote:
Of jij spoort of niet ga ik geen uitspraken over doen, ik ken je niet maar ik neem aan van wel
Dit is toch niet nodig?
  donderdag 23 oktober 2025 @ 08:45:52 #60
396550 Richestorags
pi_219083044
quote:
1s.gif Op donderdag 23 oktober 2025 08:41 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
[..]
Dit is toch niet nodig?
Je wil "argumentative" zijn. Ik begin over het agendapunt van andere partijen (niet over het wel of niet sporen), dat haal jij er zelf bij. Vervolgens geef ik aan dat het mij daar niet om gaat en ik aanneem dat je wel spoort en dat is dan een persoonlijke aanval?

Je kunt ook je keutel intrekken en niet de discussie willen blijven aangaan. Het gaat nu om dit en niet het originele punt dat het op de agenda zou moeten van iedere partij. Basta wat het door jou aangehaalde punt betreft.
pi_219083049
quote:
1s.gif Op donderdag 23 oktober 2025 08:19 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Je kan er zelf ook wat van, maar laten we het lekker ontopic houden. Die Nico heeft haar bewust voor de bus gegooid want dit speelde dus al veel langer. Ze moest het zelfs in de krant lezen, _O-
Wat heeft ze over aan achterban? Een paar XR en Gazawappen.

Hopelijk minder dan 80000, dan zijn we zo van dit secreet af. Ik wens de partij Vrede Voor Dieren veel succes deze verkiezingen.
  donderdag 23 oktober 2025 @ 08:49:13 #62
438527 MissButterflyy
pi_219083065
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2025 08:45 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Je wil "argumentative" zijn. Ik begin over het agendapunt van andere partijen (niet over het wel of niet sporen), dat haal jij er zelf bij. Vervolgens geef ik aan dat het mij daar niet om gaat en ik aanneem dat je wel spoort en dat is dan een persoonlijke aanval?

Je kunt ook je keutel intrekken en niet de discussie willen blijven aangaan. Het gaat nu om dit en niet het originele punt dat het op de agenda zou moeten van iedere partij. Basta wat het door jou aangehaalde punt betreft.
Lees even wie ik als eerste was aan het quoten, ik begon niet over ‘ niet sporen’. :')

[ Bericht 0% gewijzigd door MissButterflyy op 23-10-2025 08:54:50 ]
  donderdag 23 oktober 2025 @ 08:51:09 #63
396550 Richestorags
pi_219083079
quote:
1s.gif Op donderdag 23 oktober 2025 08:49 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Lees even wie ik als eerste was aan het quoten, ik begon niet ‘niet sporen’. :')
Ga je nog in op het punt?

En je leest niet, ik zei dat jij het er opnieuw bijhaalde in je post omdat ik niet op dat specifieke aspect inging van de post die ik aanhaalde. Je wil zo graag gelijk hebben lol.
  donderdag 23 oktober 2025 @ 08:54:35 #64
438527 MissButterflyy
pi_219083095
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2025 08:51 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Ga je nog in op het punt?

En je leest niet, ik zei dat jij het er opnieuw bijhaalde in je post omdat ik niet op dat specifieke aspect inging van de post die ik aanhaalde. Je wil zo graag gelijk hebben lol.
Ik denk dat ik mezelf wel duidelijk heb uitgelegd, en je was er toch klaar mee?
Ik in ieder geval wel nu.
  donderdag 23 oktober 2025 @ 09:09:01 #65
396550 Richestorags
pi_219083185
quote:
1s.gif Op donderdag 23 oktober 2025 08:54 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Ik denk dat ik mezelf wel duidelijk heb uitgelegd, en je was er toch klaar mee?
Ik in ieder geval wel nu.
Je wil dus alleen maar argumentative zijn en niet ingaan op het punt? Ik denk dat jij nog veel spiegels voorgeschoteld gaat krijgen dan ;)
  donderdag 23 oktober 2025 @ 09:16:47 #66
438527 MissButterflyy
pi_219083236
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2025 08:46 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Je kan er zelf ook wat van, maar laten we het lekker ontopic houden. Die Nico heeft haar bewust voor de bus gegooid want dit speelde dus al veel langer. Ze moest het zelfs in de krant lezen, _O-
Wat heeft ze over aan achterban? Een paar XR en Gazawappen.

Hopelijk minder dan 80000, dan zijn we zo van dit secreet af. Ik wens de partij Vrede Voor Dieren veel succes deze verkiezingen.
Ja, dat is dus ook de reden dat ik nu voor het eerst in jaren op een andere partij ga stemmen.
De koers die ze nu varen bevalt me niet zo.
Ze hopen misschien veel stemmen te winnen onder mensen die de situatie in Gaza belangrijk vinden, maar daarvoor kun je bij zoveel meer partijen terecht nu.
pi_219083266
quote:
1s.gif Op donderdag 23 oktober 2025 09:16 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Ja, dat is dus ook de reden dat ik nu voor het eerst in jaren op een andere partij ga stemmen.
Ze hopen misschien veel stemmen te winnen onder mensen die de situatie in Gaza belangrijk vinden, maar daarvoor kun je bij zoveel meer partijen terecht nu.
Ik denk dat zij de meest extreemlinkse partij wil worden, ze praat ook steeds over haar partij. Niet over onze partij.
pi_219083550
Deze vrouw komt nogal activistisch en hysterisch over. Jammer, Thieme was voorheen juist een prima politicus zonder die radicale trekjes die bij Ouwehand overduidelijk wel aanwezig zijn. Ouwehand lijkt meer iemand voor BIJ1.
quote:
1s.gif Op donderdag 23 oktober 2025 09:16 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Jij stemde dus altijd PvdD? Oke, opmerkelijk. En wat ga je nu dan stemmen?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_219083586
quote:
14s.gif Op donderdag 23 oktober 2025 09:58 schreef HowardRoark het volgende:
Deze vrouw komt nogal activistisch en hysterisch over. Jammer, Thieme was voorheen juist een prima politicus zonder die radicale trekjes die bij Ouwehand overduidelijk wel aanwezig zijn. Ouwehand lijkt meer iemand voor BIJ1.
[..]
Nee joh, zij past niet bij BIJ1, dan moet ze weer samenwerken.

Nu heeft ze als een Koekoek het hele nest leeggegooid, en is alleen heerser. Wel zo makkelijk om een bestaande partij over te nemen.
pi_219083601
quote:

[..]
Wat mij bij Thieme aansprak is :

a la Karl Marx?
pi_219083608
quote:

[..]

En daar moet je bij iemand van de Partij van de Dieren voor zijn?
  donderdag 23 oktober 2025 @ 10:11:52 #72
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_219083618
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2025 23:33 schreef Hathor het volgende:
Mensen die ALLEEN maar oog hebben voor dieren sporen niet. Dierenbelang zou op de agenda moeten staan van elke politieke partij, maar niet voorop.
Dit. PvdD heb ik vanaf het begin een lachwekkende partij gevonden.
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
  donderdag 23 oktober 2025 @ 10:12:38 #73
438527 MissButterflyy
pi_219083622
quote:
14s.gif Op donderdag 23 oktober 2025 09:58 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Nee hoor, ik stemde niet altijd PVDD, alleen de laatste jaren. Ik ben er verder nog niet uit waar ik op ga stemmen.
pi_219083631
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2025 08:08 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Als er een angstcultuur heerst zegt dat niet zoveel.
Kan ook laster zijn vanuit de weggelopen leden, dat zijn ook geen lieverdjes. Ik vind PvdD inhoudelijk best prima standpunten hebben. Maar het is een rommelige partij waar ik nul vertrouwen in heb als het gaat om wat ze bestuurlijk moeten brengen. En die afsplitsing lijkt me niet per se een verbetering, die zijn nog radicaler voor mijn gevoel.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_219083651
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2025 07:23 schreef borisz het volgende:
Het congres ging de laatste twee keer mee met Ouwehand. Wil niet zeggen dat ze alles goed doet, maar ze heeft wel dr partij meegekregen op de ingezette koers.
Klopt, Koffeman is gewoon een van de laatste rancuneuze leden (uit het clubje Thieme en Engelen) die niet met de ledendemocratie kunnen leven.
  donderdag 23 oktober 2025 @ 10:23:34 #76
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_219083697
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2025 10:07 schreef Murkmoof het volgende:

[..]
a la Karl Marx?
Alsof er niks tussen zit.
Rutte zat altijd te blaten over zijn BNP. Dat is inderdaad gegroeid. Maar het BNP per hoofd van de bevolking nauwelijks.

En dan begin ik nog niet eens over waarden die moeilijk in geld zijn uit te drukken.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_219083911
quote:
1s.gif Op donderdag 23 oktober 2025 10:17 schreef Stepperoller het volgende:

[..]
Klopt, Koffeman is gewoon een van de laatste rancuneuze leden (uit het clubje Thieme en Engelen) die niet met de ledendemocratie kunnen leven.
Het is niet alleen Koffeman. Volgens het AD zijn er meerdere hooggeplaatste partijleden die melding doen van grensoverschrijdend gedrag.
pi_219083934
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2025 10:04 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Nee joh, zij past niet bij BIJ1, dan moet ze weer samenwerken.

Nu heeft ze als een Koekoek het hele nest leeggegooid, en is alleen heerser. Wel zo makkelijk om een bestaande partij over te nemen.
Nou, ik weet niet, ik zou het prima vinden passen. Ze is in elk geval obsessief bezig met pro-Palestijns activisme en intersectionele identiteitspolitiek. Ik zal laatst een interview met haar bij de NOS, dat ging amper over dieren joh.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_219084133
quote:
14s.gif Op donderdag 23 oktober 2025 10:56 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Nou, ik weet niet, ik zou het prima vinden passen. Ze is in elk geval obsessief bezig met pro-Palestijns activisme en intersectionele identiteitspolitiek. Ik zal laatst een interview met haar bij de NOS, dat ging amper over dieren joh.
Dat is ook de reden van de afsplitsing volgens de oprichters van de Vrede voor Dieren: het ging niet meer voldoende over dieren bij de PvdD. Het probleem is alleen dat je als partij nooit groot en serieus kan worden als je alleen maar op dieren blijft focussen. De partij moest een keuze maken: blijven focussen op alleen dieren en klein blijven óf een bredere blik ontwikkelen en een serieuze partij worden met groeipotentie. Ouwehand (en een meerderheid van de leden) heeft gekozen voor het laatste, maar een minderheid van de aanhang haakt af als het niet meer alleen over dieren gaat. Dat zijn mensen die het vertrouwen in de mens en politiek zijn verloren en als tegenreactie dan maar helemaal op dieren focussen, maar zodra het over andere problematiek gaat doen ze hun oren dicht. Te moeilijk, te lastig, te pijnlijk.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
  donderdag 23 oktober 2025 @ 11:40:28 #80
307622 Perox
(niet de echte)
pi_219084212
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2025 11:24 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
Dat is ook de reden van de afsplitsing volgens de oprichters van de Vrede voor Dieren: het ging niet meer voldoende over dieren bij de PvdD. Het probleem is alleen dat je als partij nooit groot en serieus kan worden als je alleen maar op dieren blijft focussen. De partij moest een keuze maken: blijven focussen op alleen dieren en klein blijven óf een bredere blik ontwikkelen en een serieuze partij worden met groeipotentie. Ouwehand (en een meerderheid van de leden) heeft gekozen voor het laatste, maar een minderheid van de aanhang haakt af als het niet meer alleen over dieren gaat. Dat zijn mensen die het vertrouwen in de mens en politiek zijn verloren en als tegenreactie dan maar helemaal op dieren focussen, maar zodra het over andere problematiek gaat doen ze hun oren dicht. Te moeilijk, te lastig, te pijnlijk.
Ja een beetje zo, dat als er echt niets is waar je je prettig bij voelt, je nog altijd je stem op PvdD kunt uitbrengen, dan doe je tenminste nog iets goeds voor dieren, en is je stem niet helemaal weggegooid. Nu PvdD zich breder profileert zal de partij ongetwijfeld ook kiezers van zich wegjagen. Ik ben zeer benieuwd wat er gaat gebeuren kwa zetels.
  donderdag 23 oktober 2025 @ 11:43:00 #81
438527 MissButterflyy
pi_219084219
quote:

[..]
Ik ben het niet met je eens dat mensen dus in jouw ogen voor de makkelijkste weg kiezen dan maar voor de PVDD te stemmen.
pi_219084228
quote:

[..]
Dat is niet waar. Heb er vaker op gestemd, omdat geen enkele partij me verder aansprak. Als ik dan iets kleins zou kunnen veranderen, dan het liefst voor de dieren.
Zo heb ik er ook 2 maal op gestemd maar na het optreden van Ouwehand van het afgelopen jaar is er werkelijk geen haar op mijn hoofd die ooit nog zou overwegen op die partij te stemmen. Het is een gesticht voor linkswappies geworden.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  donderdag 23 oktober 2025 @ 11:46:39 #83
438527 MissButterflyy
pi_219084240
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2025 11:44 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Zo heb ik er ook 2 maal op gestemd maar na het optreden van Ouwehand van het afgelopen jaar is er werkelijk geen haar op mijn hoofd die ooit nog zou overwegen op die partij te stemmen. Het is een gesticht voor linkswappies geworden.
Daarom stem ik er nu ook niet meer op.
pi_219084255
quote:
14s.gif Op donderdag 23 oktober 2025 10:56 schreef HowardRoark het volgende:
Ik zal laatst een interview met haar bij de NOS, dat ging amper over dieren joh.
Ook op hun partijcongressen gaat het nauwelijks meer over dieren, maar des te meer over Oekraïne en Gaza.
pi_219084281
quote:
1s.gif Op donderdag 23 oktober 2025 11:43 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Ik ben het niet met je eens dat mensen dus in jouw ogen voor de makkelijkste weg kiezen dan maar voor de PVDD te stemmen.
quote:

[..]
Volgens mij zeg je dat zelf hier ook.
  donderdag 23 oktober 2025 @ 12:02:15 #86
438527 MissButterflyy
pi_219084334
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2025 11:54 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
[..]
Volgens mij zeg je dat zelf hier ook.
Dat is niet de makkelijkste weg, zoals jij beschrijft. Of ‘het niet willen zien’.
pi_219088183
twitter

Crisis is aan.
pi_219088213
Is ze eigenlijk familie van die dierentuin ? ):O
"You can call me Susan if it makes you happy"
  donderdag 23 oktober 2025 @ 20:27:36 #89
114460 Muzzie
Klein zijn lijkt me reuzefijn
pi_219088930
Ze was maandag bij Van Roosmalen & Groenteman. Opvallend genoeg had ze het daar alleen maar over dieren(rechten). Verder vrij ontspannen, zo leek het. ):O
Mens sana in corpore sano
pi_219090158
Ik dacht bij het zien van de TT Ouwehand van de rolmopsen :')

Ouwehandgoden
U MAD?
pi_219090422
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_219090916
quote:
10s.gif Op woensdag 22 oktober 2025 23:39 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Ik vind niets mis met de koers van Ouwehand. Ze is heel sterk in debatten en ze durft in de kamer het extreemrechtse beestje bij de naam te noemen
Ouwehand is een achterlijke hippie boomer die het zoals het dat soort volk betaamd bij gebrek aan zingeving zichzelf in de Palestina-strijd heeft gegooid. Blanke erfschuld discipel met geldingsdrang. En bijkomende jurk.

Zelden een meer psychotisch individu gezien dan haar, op Baudet na
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_219091128
quote:

[..]
Nee het wil zieltjes winnen over de ruggen van de Palestijnen.
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
pi_219092899
quote:
7s.gif Op donderdag 23 oktober 2025 22:38 schreef HSG het volgende:

[..]
Nee het wil zieltjes winnen over de ruggen van de Palestijnen.
Dit is wel heel cynisch. Ik zie geen signalen om te denken dat ze niet oprecht is en ze dit vooral doet om zieltjes te winnen.
  vrijdag 24 oktober 2025 @ 10:17:40 #95
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_219093113
Het zal een kreng van een wijf zijn.

Maar dit is natuurlijk niet los te zien van een aantal leden die denken dat de dreiging uit Rusland er niet meer is als je het er gewoon niet over hebt. Dan ben ik meer kamp Ouwehand dan van dat soort idioten.
pi_219094841
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2025 10:17 schreef Hexagon het volgende:
Maar dit is natuurlijk niet los te zien van een aantal leden die denken dat de dreiging uit Rusland er niet meer is als je het er gewoon niet over hebt. Dan ben ik meer kamp Ouwehand dan van dat soort idioten.
Eerlijk gezegd erger ik me veel meer aan al die hypocriete politici die roepen dat we Oekraïne militair moeten steunen maar, als het erop aankomt, niet bereid zijn om zelf voor Oekraïne te sneuvelen.
  vrijdag 24 oktober 2025 @ 16:31:13 #97
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_219095333
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2025 15:28 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Eerlijk gezegd erger ik me veel meer aan al die hypocriete politici die roepen dat we Oekraïne militair moeten steunen maar, als het erop aankomt, niet bereid zijn om zelf voor Oekraïne te sneuvelen.
Oke, en dus? Dan Rusland laten oprukken?
pi_219095366
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2025 16:31 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Oke, en dus? Dan Rusland laten oprukken?
we zijn jaren verder en ze hebben maar een kleine 20% van Oekraïne
20 % teveel uiteraard maar doen alsof ze de volgende dag ons komen bezoeken is wel bijzonder
  vrijdag 24 oktober 2025 @ 16:37:19 #99
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_219095378
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2025 16:35 schreef QWARQTAARTJE het volgende:

[..]
20 % teveel uiteraard maar doen alsof ze de volgende dag ons komen bezoeken is wel bijzonder
Ja dat komt door onze steun dus.

Maar bij de PvdD van Thieme/Koffeman moeten we het er gewoon niet over hebben. Dan gebeurt het blijkbaar niet.
  vrijdag 24 oktober 2025 @ 16:39:43 #100
438527 MissButterflyy
pi_219095411
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2025 16:35 schreef QWARQTAARTJE het volgende:

[..]
Dat wordt ook niet gesteld. Maar wel dat Rusland de komende jaren nog aan de grenzen van een ander voormalig Sovjet unie land kan gaan staan, wat dichterbij dan Oekraïne.
En ik begreep dat ze juist niet meer ver komen doordat wij meewerken op afstand aan de verdediging in Oekraïne tegen Rusland. Als we Oekraïne niet helpen wordt het wel meer dan 20% van het land wat ze inpikken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')