Wederom vlak voor de verkiezingen allerlei gedoe in deze club. De vorige keer was er een openlijke ruzie/machtsstrijd gaande en nu signalen van grensoverschrijdend gedrag. Gezellig clubje.quote:Ouwehand voert schrikbewind, angstcultuur bij Dierenpartij, critici 'genegeerd' of 'eruit gewerkt'
Terwijl ze zo sympathiek lijkt met dat hysterische gekrijs over Gaza.
Daar sta je dan weer met je snavel vol progressieve pedanterie. Gaat nog steeds (en alweer) niet zo lekker bij in Ouwehands Dierenpark, waar oprichter Niko Koffeman het hazenpad koos en het AD nu met een zaag van een verhaal de angstcultuur beschrijft.
Het nest van de Partij voor de Dieren is overgenomen door een over Gaza schreeuwende koekoek die iedereen die ook maar iets op de koers (joehoe? dieren?) aan te merken heeft uit het nest flikkert.
Elodie Verweij in het AD:
"De discussie over Ouwehands leiderschap speelt nu weer op. Niemand wil hier openlijk iets over zeggen, uit angst voor royement. Alleen op voorwaarde van anonimiteit doen hoge bronnen binnen de partij hun verhaal. Daaruit ontstaat het beeld dat Ouwehand een 'perfectionist' is en een 'controlfreak', die een ideaalplaatje van de partij in haar hoofd heeft waaraan iedereen moet voldoen. Mensen die kritiek hebben op haar, of op haar koers, worden genegeerd of 'eruit gewerkt'. (...) Ouwehand heeft al twee jaar niet gesproken met medeoprichter en oud-partijleider Marianne Thieme. En Niko Koffeman heeft ze volgens die betrokkene nu ook 'weggepest'."
Angst, anonimiteit, eruit werken, doodzwijgen, wegpesten: fijne werkomgeving wel! Enge mevrouw, enge club.
https://www.geenstijl.nl/5186431/ouwehands
Is ze dat niet dan?quote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:49 schreef Watmoetjenou het volgende:
Lijkt wel een psychopaat op die foto
Wellicht ook als je het bericht zo leestquote:
Daar krijgt ze steeds meer trekjes van. Klap van de molen gehad.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:49 schreef Watmoetjenou het volgende:
Check deze beelden:quote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:49 schreef Watmoetjenou het volgende:
Dat is ze ook. Knettergek, blijkt maar weer.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:49 schreef Watmoetjenou het volgende:
Narcistisch gestoorde gek die je eerder in dalmatiërjas ziet lopen dan een palestijnenoutfit.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:49 schreef Watmoetjenou het volgende:
Dat gaat niet helemaal goed neequote:
Ik vind haar een jaar of vijf geleden de moeite van het oren spitsen waard met een doorgaans erg links maar goed verhaal. Maar met corona ging kwam al snel haar innerlijke Pol Pot naar buiten.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 22:00 schreef thedeedster het volgende:
Vroeger geregeld op deze partij gestemd. Maar toen zij aan het roer kwam, was het over voor mij.
Even wat toegevoegd. Zodat we de contrasten helder hebben.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 22:16 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Die Ouwehand is dan ook knettergek. Dat mens spoort totaal niet bij ons op rechts
Ze hadden er 30 op de lijst staan, wel ambitieusquote:Op woensdag 22 oktober 2025 22:18 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Vrede voor Dieren krijgt op deze manier wel gunstige publiciteit.
Misschien maken ze hierdoor toch nog kans op een zetel.
Je zit wel vaker dat partijen veel meer kandidaten op de lijst hebben staan dan dat er zelfs volgens de gunstigste voorspellingen gekozen zullen worden. En een lijst met, pak 'm beet, vijf kandidaten staat wel een beetje armoedig. Veel kandidaten op de lijst geeft toch een beetje aan dat je een serieuze partij bent die genoeg mensen achter zich heeft staan.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 22:22 schreef Watmoetjenou het volgende:
Ze hadden er 30 op de lijst staan, wel ambitieus
Volgens mij krijg je dat als je in het haagse zit vanzelf.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 22:37 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Het lijkt wel alsof ze 3 gram Speed op heeft daar.
Dat is ook gewoon een leuke sympathieke vrouw met oprecht hart voor dieren. Daarom ook de gunfactor had.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 22:49 schreef Dutchguy het volgende:
Ik heb vroeger ook PvdD gestemd toen Thieme nog aan het roer stond. Helaas heeft Ouwehand er een gedrocht van gemaakt dat qua extremisme meer op Bij1 lijkt. De weglopende leden en afsplitsing zijn er niet voor niets.
Ik vermoed ketamine. Uiterlijke tekenen zijn een glazige blik, starende ogen, rare grimassen en schokkerige bewegingen.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 22:37 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Het lijkt wel alsof ze 3 gram Speed op heeft daar.
Heb zelf regelmatig keta gesnoven maar dat is nu niet bepaald gunstig spul als je nog een samenhangend verhaal moet ophangen (en je hoofd er echt bij moet houden)quote:Op woensdag 22 oktober 2025 23:03 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Ik vermoed ketamine. Uiterlijke tekenen zijn een glazige blik, starende ogen, rare grimassen en schokkerige bewegingen.
Zelfde spul als waar Elon aan zat. Die stond er ook zo bij.
Het blijft wel bijzonder dat ze nog vier zetels in de peilingen krijgen.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 22:49 schreef Dutchguy het volgende:
Ik heb vroeger ook PvdD gestemd toen Thieme nog aan het roer stond. Helaas heeft Ouwehand er een gedrocht van gemaakt dat qua extremisme meer op Bij1 lijkt. De weglopende leden en afsplitsing zijn er niet voor niets.
30 posts met zelfs pvdd aanhangers die alles aan haar belachelijk vinden, en toen was Starhopper er weer hoorquote:
Iemand die hopt tussen kamp Trump/FVD en Esther Ouwehand zit waarschijnlijk aan dezelfde middelen als Madam Mikmak.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 23:27 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
30 posts met zelfs pvdd aanhangers die alles aan haar belachelijk vinden, en toen was Starhopper er weer hoor
Ik vind niets mis met de koers van Ouwehand. Ze is heel sterk in debatten en ze durft in de kamer het extreemrechtse beestje bij de naam te noemenquote:Op woensdag 22 oktober 2025 23:27 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
30 posts met zelfs pvdd aanhangers die alles aan haar belachelijk vinden, en toen was Starhopper er weer hoor
Maar je mag ook wel wat meer inhoud tonen dan hip achter de Palestijnen staan.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 23:39 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ik vind niets mis met de koers van Ouwehand. Ze is heel sterk in debatten en ze durft in de kamer het extreemrechtse beestje bij de naam te noemen
Hysterisch en onbeschoft valt bij mij niet onder sterk.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 23:39 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ik vind niets mis met de koers van Ouwehand. Ze is heel sterk in debatten en ze durft in de kamer het extreemrechtse beestje bij de naam te noemen
Als je dit bekijkt zie je toch dat die vrouw in grote psychische nood verkeert?quote:
Ze is zo sterk in de debatten dat ze iedereen in haar eigen partij het zwijgen op legt. Eng narcistisch vrouwtje.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 23:39 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ik zoe gewoon een normale linkse vrouw.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 01:07 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Als je dit bekijkt zie je toch dat die vrouw in grote psychische nood verkeert?
Als dat gedraai, niet stil kunnen staan en die crazy eyes normaal is bij linkse vrouwen zegt dat alles wat je wil weten over linkse vrouwen in jouw omgeving. Ouwehand is totaal krankzinnig.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 05:52 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Ik zoe gewoon een normale linkse vrouw.
Vraag is hoe serieus je dat AD-artikel moet nemen als het uit de koker van Koffeman komt. Dit kan je niet los zien van de couppoging van het bestuur in 2023.
Het is nu een linkse activistische club geworden, in mijn beleving helemaal een pro Gaza clubje ipv dat ze nog wat voor de dieren doenquote:Op woensdag 22 oktober 2025 22:00 schreef thedeedster het volgende:
Vroeger geregeld op deze partij gestemd. Maar toen zij aan het roer kwam, was het over voor mij.
Dat is niet waar. Heb er vaker op gestemd, omdat geen enkele partij me verder aansprak. Als ik dan iets kleins zou kunnen veranderen, dan het liefst voor de dieren.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 23:33 schreef Hathor het volgende:
Mensen die ALLEEN maar oog hebben voor dieren sporen niet. Dierenbelang zou op de agenda moeten staan van elke politieke partij, maar niet voorop.
Als er een angstcultuur heerst zegt dat niet zoveel.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 07:23 schreef borisz het volgende:
Het congres ging de laatste twee keer mee met Ouwehand. Wil niet zeggen dat ze alles goed doet, maar ze heeft wel dr partij meegekregen op de ingezette koers.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |