met brabants of limburgs accent voor de jackpotquote:Op maandag 20 oktober 2025 19:46 schreef Pisces29 het volgende:
Autisme
Gristelijk
Adhd
Nu nog haais en voetballers en de bingo is COMPLEET
Social Mediaquote:Op maandag 20 oktober 2025 19:46 schreef Sapstengel het volgende:
Oh de adhd komt nu al bij de introductie.
Wat is er met Gen Z aan de hand, is het de microplastics?
Was al afgeknapt op die Adidasjesquote:
Oh ja BRABANTED moet er nog bijquote:Op maandag 20 oktober 2025 19:46 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
met brabants of limburgs accent voor de jackpot
Ik heb hem nog niet gegeten maar het is zo’n lekker woord om langzaam uit te spreken. eierBALLquote:
Niet eens op dat kapsel? Alsof de ratten eraan hebben gevreten.quote:Op maandag 20 oktober 2025 19:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Was al afgeknapt op die Adidasjes
Ik val op karakterquote:Op maandag 20 oktober 2025 19:48 schreef DKUp het volgende:
[..]
Niet eens op dat kapsel? Alsof de ratten eraan hebben gevreten.
Op zijn Gronings is het: Aaierbal. Ha ik vind ze heerlijk, maar je moet er van houden. Hard gekookt ei in een kerrie ragout soort van.quote:Op maandag 20 oktober 2025 19:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb hem nog niet gegeten maar het is zo’n lekker woord om langzaam uit te spreken. eierBALL
Hij autiquote:
Zijn wel lief bij elkaar ja!quote:Op maandag 20 oktober 2025 19:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hij auti
Zij een beetje slow maar sweet
Eens. Is volgens mij een heel lief meisje. In ieder geval geen dramaqueen.quote:
Groningse taal is prachtigquote:Op maandag 20 oktober 2025 19:49 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Op zijn Gronings is het: Aaierbal. Ha ik vind ze heerlijk, maar je moet er van houden. Hard gekookt ei in een kerrie ragout soort van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |