Quote van Alex Kroesquote:Op maandag 20 oktober 2025 14:58 schreef Caland het volgende:
Van Chelsea kan je gewoon verliezen, lijkt me.
Ja, maar je hebt verliezen en je hebt verliezen.quote:Op maandag 20 oktober 2025 14:58 schreef Caland het volgende:
Ik ben 1 meter 94quote:
Verliezen ja, vernederen aub niet.quote:Op maandag 20 oktober 2025 14:58 schreef Caland het volgende:
Het wordt vooral interessant om te zien of Sjon tactisch en strategisch heeft geleerd van de vorige 2 CL-duels.quote:Op maandag 20 oktober 2025 14:58 schreef Caland het volgende:
Oscar op de bankquote:Op maandag 20 oktober 2025 15:27 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Het wordt vooral interessant om te zien of Sjon tactisch en strategisch heeft geleerd van de vorige 2 CL-duels.
Dat lijkt me tegen die Engelsen geen overbodige luxe als je tegen AZ al weigert mee te lopen met je man.quote:
Hoog spelen zodat het lijkt alsof Ajax in de eerste vijf minuten totale controle heeft!quote:Op maandag 20 oktober 2025 15:27 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Het wordt vooral interessant om te zien of Sjon tactisch en strategisch heeft geleerd van de vorige 2 CL-duels.
Het Parool stipt aan dat Heitinga en zijn staf volledig tactisch werden overklast in de afgelopen wedstrijden. Het antwoord ligt voor de hand dat het dus een nee is.quote:Op maandag 20 oktober 2025 15:27 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Kun je beter Weghorst hebben, die loopt niet alleen mee maar werkt zijn man ook tegen de grond.quote:Op maandag 20 oktober 2025 15:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat lijkt me tegen die Engelsen geen overbodige luxe als je tegen AZ al weigert mee te lopen met je man.
Weghorst zorgt ervoor dat er geen man is, om te laten lopen. Wat een spelintelligentie.quote:Op maandag 20 oktober 2025 15:56 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Kun je beter Weghorst hebben, die loopt niet alleen mee maar werkt zijn man ook tegen de grond.
Mandekking beter uitvoeren en mouwen opstropen.quote:Op maandag 20 oktober 2025 15:27 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
ALTIJD MET JE MAN MEELOPEN BOYS. 1 OP 1 WE KLAPPEN EROP.quote:Op maandag 20 oktober 2025 18:33 schreef SamCooke het volgende:
[..]
Mandekking beter uitvoeren en mouwen opstropen.
Nu alweer zin in de persco morgen.quote:Op maandag 20 oktober 2025 18:40 schreef Wotte het volgende:
[..]
ALTIJD MET JE MAN MEELOPEN BOYS. 1 OP 1 WE KLAPPEN EROP.
En vervolgens weer totaal aan stukken gereten wordenquote:Op maandag 20 oktober 2025 18:40 schreef Wotte het volgende:
[..]
Dit gaat echt hilarisch slecht worden.quote:Op maandag 20 oktober 2025 18:40 schreef Wotte het volgende:
[..]
Gaat gewoon 6-0 ofzo worden.quote:Op maandag 20 oktober 2025 19:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
En vervolgens weer totaal aan stukken gereten worden
quote:Op maandag 20 oktober 2025 15:27 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Denk dat Napolitaanse toestanden wel overtroffen gaan worden.quote:Op maandag 20 oktober 2025 19:06 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Dit gaat echt hilarisch slecht worden.
Inter vond het wel prima, maar denk niet dat Chelsea de kans laat liggen om Ajax lekker af te drogen, selectie is breed genoeg.quote:Op maandag 20 oktober 2025 20:08 schreef Wotte het volgende:
[..]
Denk dat Napolitaanse toestanden wel overtroffen gaan worden.
Als je blijft volharden in hoog druk zetten dan gaan ze je slachten. Tegen Forest speelden ze met Pedro, Neto, Garnacho dat zijn allemaal snelle jongens. Als je op Stamford Bridge met 30/40 meter in de rug gaat lopen dan ga je er echt met 6-0 af.quote:Op maandag 20 oktober 2025 20:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Inter vond het wel prima, maar denk niet dat Chelsea de kans laat liggen om Ajax lekker af te drogen, selectie is breed genoeg.
En ze spelen thuis, het is te hopen voor Ajax dat de eerste er niet binnen 10 minuten in ligt.quote:Op maandag 20 oktober 2025 20:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Inter vond het wel prima, maar denk niet dat Chelsea de kans laat liggen om Ajax lekker af te drogen, selectie is breed genoeg.
"de eerste 10 minuten speelden we goed"quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 08:23 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
En ze spelen thuis, het is te hopen voor Ajax dat de eerste er niet binnen 10 minuten in ligt.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 09:50 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
"de eerste 3 minuten speelden we goed, toen kregen we de goal tegen, en zag je het gebrek aan vertrouwen. De jongens hebben verder alles gegeven, de mouwen opgestroopt en keihard geknokt. Dat je er dan nog 7 tegen krijgt is gewoon pech, daar konden de jongens niet veel aan doen. Als ik het opnieuw had moeten doen had ik precies hetzelfde gedaan ja. Wij zijn Ajax en willen altijd de bal hebben, en als het dan mis gaat, tja, dan speel je toch wel tegen een goede ploeg die de kansen afmaakt. We moeten nu alles op alles zetten om bij elkaar te blijven, en samen naar de volgende wedstrijd toe te werken. Ik voel nog steeds vertrouwen ja. "
"We geven Sjon de tijd om te bouwen, het is een proces, dit was te verwachten"quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 09:54 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
en dan Kroes "Ik had eigenlijk 9-0 verwacht"
"Van dit Chelsea kan je verliezen."quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 09:55 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
"We geven Sjon de tijd om te bouwen, het is een proces, dit was te verwachten"
"Nieuwe realiteit, Ajax is niet het Ajax uit 2019 dit dat alles"quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 09:56 schreef Houniet het volgende:
[..]
"Van dit Chelsea kan je verliezen."
Dat is dan voor Keizer zijn tweede waterloo na Twente-uit.... poetischquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 10:28 schreef WheeledWarrior het volgende:
Zondag verliezen van Twente en het moet gewoon klaar zijn met Sjon.
Keizer lijkt me dan de perfecte man om het seizoen af te makenquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 10:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat is dan voor Keizer zijn tweede waterloo na Twente-uit.... poetisch
Ik snap jouw motivatie, maar neequote:Op dinsdag 21 oktober 2025 10:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Keizer lijkt me dan de perfecte man om het seizoen af te maken
Kent de club, kent de stad, kijkt fris uit zijn ogen
Waarom MOET dat?quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 10:28 schreef WheeledWarrior het volgende:
Zondag verliezen van Twente en het moet gewoon klaar zijn met Sjon.
Ik voel tegenstrijdige belangen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 10:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Keizer lijkt me dan de perfecte man om het seizoen af te maken
Kent de club, kent de stad, kijkt fris uit zijn ogen
Probeer in november maar eens iemand te vinden die beter is en wil instappen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 10:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik snap jouw motivatie, maar nee
Alles is beter dan wat er nu op de bank zit. Volgens mij is het gezamenlijke IQ nog geen 100.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 10:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Probeer in november maar eens iemand te vinden die beter is en wil instappen.
Nee, dat is dus echt niet waar.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 10:49 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Alles is beter dan wat er nu op de bank zit. Volgens mij is het gezamenlijke IQ nog geen 100.
Fred Grim zal wel de interim worden, wat ook niet best is trouwens.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 10:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Deze post gaat echt alle kanten op.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 11:03 schreef Black-Death het volgende:
Bij Nottingham Forest zijn ze al toe aan de 3e coach dit seizoen, dus het kan wel.
Zeg het maar, wie moet het worden in de winterstop? Ten Hag, Simonis (als die eruit vliegt bij Wolfsburg), of die kerel van Telstar?
Net als de Snollebollekesquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 11:10 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Deze post gaat echt alle kanten op.
Nee dat ben ik met je eens.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 11:17 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Zie ik dan weer geen trainer voor Ajax in.
Arne Slot redden uit zijn situatie bij Liverpool zou nobel zijn.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 11:03 schreef Black-Death het volgende:
Bij Nottingham Forest zijn ze al toe aan de 3e coach dit seizoen, dus het kan wel.
Zeg het maar, wie moet het worden in de winterstop? Ten Hag, Simonis (als die eruit vliegt bij Wolfsburg), of die kerel van Telstar?
Dat is ook allemaal wat makkelijker met een grote zak geld. Ik wil niet eens nadenken over wat dit grapje gaat kosten. Sjon + de 50 incompetente assistenten. Plus een nieuwe trainer die ergens weggekocht zal moeten worden. (Dat is erg waarschijnlijk in deze fase van het seizoen).quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 11:03 schreef Black-Death het volgende:
Volgens wie?quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 12:00 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Anders wordt de schade onomkeerbaar.
Ten Hag gaat echt niet instappen op deze manier.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 11:03 schreef Black-Death het volgende:
De schade die nu wordt aangericht is vele malen groter.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 11:47 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Dat is ook allemaal wat makkelijker met een grote zak geld. Ik wil niet eens nadenken over wat dit grapje gaat kosten. Sjon + de 50 incompetente assistenten. Plus een nieuwe trainer die ergens weggekocht zal moeten worden. (Dat is erg waarschijnlijk in deze fase van het seizoen).
Daar gaat weer met miljoenen gestrooid worden.
In alle eerlijkheid: ik had het wel aangedurfd met die kerel van Telstar, gooi je daar 2-5 miljoen naar binnen. Gewoon je ballen op tafel leggen heet dat geloof ik @Wottequote:Op dinsdag 21 oktober 2025 11:03 schreef Black-Death het volgende:
Correia is nu de nieuwe verlosserquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 12:24 schreef Caland het volgende:
Wat doet KROONPRINS VAN HET NEDERLANDSE TRAINERSGILDE Robert Maaskant Hedwiges Maduro tegenwoordig?
Steijn 2.0 laten we dat maar niet doen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 12:26 schreef Caland het volgende:
[..]
In alle eerlijkheid: ik had het wel aangedurfd met die kerel van Telstar, gooi je daar 2-5 miljoen naar binnen. Gewoon je ballen op tafel leggen heet dat geloof ik @:wotte
Denk je? Heitinga is toch al Steijn 2.0?quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 12:45 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Steijn 2.0 laten we dat maar niet doen.
Anthony Correia zou ik zeggen. Tactisch heel goed, individueel ook sterk. Maar goed, dat is wel in de marge laten we eerlijk zijn. Bij een topclub (zeker Ajax nu) kom je gewoon in een wespennest en vereende krachten die vanuit alle kanten die op je gaan inwerken.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 12:24 schreef Caland het volgende:
Wat doet KROONPRINS VAN HET NEDERLANDSE TRAINERSGILDE Robert Maaskant Hedwiges Maduro tegenwoordig?
Ten Hag en Simonis lijken mij beiden systeemtrainers die met dit materiaal iig betere resultaten gaan halen, dan kan dat op interim basis. Die gast van Telstar komt denk ik nog te vroeg. Die moet je niet in een crisis situatie neer gaan zetten.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 11:03 schreef Black-Death het volgende:
Drank de Boer? Jaap Stam? Mario Been?quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 10:49 schreef Caland het volgende:
[..]
En Simonis wel?quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 13:19 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Ten Hag en Simonis lijken mij beiden systeemtrainers die met dit materiaal iig betere resultaten gaan halen, dan kan dat op interim basis. Die gast van Telstar komt denk ik nog te vroeg. Die moet je niet in een crisis situatie neer gaan zetten.
Voor een half jaar wel. Lijkt me dat je eigenlijk iedereen voor deze groep neer kan zetten, je doet het sowieso wel beter dan Mokerdomme Heitinga.quote:
Ik vermoed zomaar dat het technisch bestuur dat ziet als nice-to-have, niet als noodzaak, omdat ze het vooral maar ingewikkeld vinden.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 13:33 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
Maar het is toch onbestaanbaar dat bijvoorbeeld de data analist vacature al sinds juli open staat? Wat the fuck?
Dat vermoeden deel ik ook.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 13:38 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik vermoed zomaar dat het technisch bestuur dat ziet als nice-to-have, niet als noodzaak, omdat ze het vooral maar ingewikkeld vinden.
Nee, volgens Sjon neemt Ajax alleen maar mensen aan op CL-niveau, alles daaronder halen ze de neus (hahahah) voor op.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 13:38 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik vermoed zomaar dat het technisch bestuur dat ziet als nice-to-have, niet als noodzaak, omdat ze het vooral maar ingewikkeld vinden.
Godverdomme, zie hoever we gezonken zijn, alweer? Fucking Caland die zowaar leuke grapjes hier komt maken. Dit is wel echt een nieuw dieptepunt.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 13:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, volgens Sjon neemt Ajax alleen maar mensen aan op CL-niveau, alles daaronder halen ze de neus (hahahah) voor op.
De lul op tafel slingeren maar maak er geen foto van om door te sturen naar een ondergeschikte. Daar ging Marc de fout in.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 12:26 schreef Caland het volgende:
[..]
In alle eerlijkheid: ik had het wel aangedurfd met die kerel van Telstar, gooi je daar 2-5 miljoen naar binnen. Gewoon je ballen op tafel leggen heet dat geloof ik @:wotte
Dit was een half jaar geleden al bekend maar toch bedanktquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 14:03 schreef ikweethetookniet het volgende:
Zaakwaarnemer deelt bizar verhaal over aanstelling van John Heitinga bij Ajax
Rob Jansen, de zaakwaarnemer van John Heitinga, heeft in de nieuwste aflevering van de podcast KieftJansenEgmondGijp een boekje opengedaan over de terugkeer van Heitinga bij Ajax. Hij stelde: "Ik heb tegen hem gezegd: 'ik zou het niet doen, op dit moment naar Ajax gaan'"
Jansen zegt dat hij Heitinga heeft afgeraden om terug te keren bij Ajax. “Ik heb tegen hem gezegd: 'ik zou het niet doen, op dit moment naar Ajax gaan'", zo vertelt hij in de podcast. Ondanks zijn waarschuwing heeft Heitinga, gedreven door zijn ego, zijn hart en zijn gevoel voor de club, toch de keuze gemaakt.
https://www.footballtrans(...)hn-heitinga-bij-ajax
Johnny![]()
![]()
![]()
Meer notities van je lul dan van je werkwijze/afspraken doorsturen naar je collega’s is alles bij elkaar geen succesformule geweest neequote:Op dinsdag 21 oktober 2025 14:25 schreef Wotte het volgende:
[..]
De lul op tafel slingeren maar maak er geen foto van om door te sturen naar een ondergeschikte. Daar ging Marc de fout in.
Fijne cliffhanger. Ik hang aan je lippen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 13:57 schreef ikweethetookniet het volgende:
Gordon reageert op geruchten: heeft hij het gedaan met Ajax-trainer John Heitinga?
In Gordon & Froukje, de ochtendshow op Radio 10, reageert Gordon op de geruchten dat hij het zou hebben gedaan met Ajax-trainer John Heitinga. Zie video hierboven.
Afgelopen weekend zongen supporters van AZ in de Johan Cruijff Arena over John Heitinga en Gordon: "De trainer van die stad, van die stad, van die stad. De trainer van die stad, die is op Mykonos betrapt. Dat is toch, dat is toch, dat is toch niet gezond. Ja Gordon, ja Gordon, ja Gordon in je kont."
Gordon legt in Gordon & Froukje uit waar die geruchten vandaan komen: "Ik zat van de zomer Bij Andy in de Auto en daar had ik gezegd dat ik het ooit in het verleden eens met een Ajax-speler heb gedaan. Toen hebben ze helemaal nagezocht: wie is er dan op vakantie geweest naar Mykonos, en dat bleek ook John Heitinga geweest te zijn."
Wat er waar is van de geruchten dat hij het gedaan heeft met de Ajax-trainer, vertelt Gordon in de video bovenaan deze pagina!
https://www.vandaaginside(...)jax-trainer-john-hei
En, wat is er van waar????????quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 13:57 schreef ikweethetookniet het volgende:
Gordon reageert op geruchten: heeft hij het gedaan met Ajax-trainer John Heitinga?
In Gordon & Froukje, de ochtendshow op Radio 10, reageert Gordon op de geruchten dat hij het zou hebben gedaan met Ajax-trainer John Heitinga. Zie video hierboven.
Afgelopen weekend zongen supporters van AZ in de Johan Cruijff Arena over John Heitinga en Gordon: "De trainer van die stad, van die stad, van die stad. De trainer van die stad, die is op Mykonos betrapt. Dat is toch, dat is toch, dat is toch niet gezond. Ja Gordon, ja Gordon, ja Gordon in je kont."
Gordon legt in Gordon & Froukje uit waar die geruchten vandaan komen: "Ik zat van de zomer Bij Andy in de Auto en daar had ik gezegd dat ik het ooit in het verleden eens met een Ajax-speler heb gedaan. Toen hebben ze helemaal nagezocht: wie is er dan op vakantie geweest naar Mykonos, en dat bleek ook John Heitinga geweest te zijn."
Wat er waar is van de geruchten dat hij het gedaan heeft met de Ajax-trainer, vertelt Gordon in de video bovenaan deze pagina!
https://www.vandaaginside(...)jax-trainer-john-hei
Laten we het positief bekijken. Je kan in ieder geval niet zeggen dat hij helemaal niks deelde met mensen in de organisatie.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 14:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Meer notities van je lul dan van je werkwijze/afspraken doorsturen naar je collega’s is alles bij elkaar geen succesformule geweest nee
Gordon zegt dat het niet waar is overigens dat hij ook met een speler van Feyenoord, Willem 2 en Go Ahead Eagles het bed heeft gedeeld. Wellicht dat Frank er toch naast zit dat homoseksuelen niet de motoriek hebben voor topvoetbal.quote:
Volgens mij bedoelde hij dat hij met een speler het bed heeft gedeeld die bij Ajax, Willem II en GAE heeft gespeeld.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 14:41 schreef Wotte het volgende:
[..]
Gordon zegt dat het niet waar is overigens dat hij ook met een speler van Feyenoord, Willem 2 en Go Ahead Eagles het bed heeft gedeeld. Wellicht dat Frank er toch naast zit dat homoseksuelen niet de motoriek hebben voor topvoetbal.
Hij zegt in dat fragment.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 14:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelde hij dat hij met een speler het bed heeft gedeeld die bij Ajax, Willem II en GAE heeft gespeeld.
Komen we toch weer bij Dickpic uit.
Oh sorry, ik kijk die troep niet.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 14:53 schreef Wotte het volgende:
[..]
Hij zegt in dat fragment.
Bij Andy in de auto daar had ik gezegd dat ik in het verleden het ooit een keer met een Ajax speler had gedaan. Maar goed ik heb ook een keer wat gedaan met Feyenoord speler en Go Ahead en van Willem 2.
Ik vermoed dat Gordon op dit vlak topscorer van de Eredivisie is.
Zo blij om, want met hem is de puzzel gewoon veel makkelijker te leggen achterinquote:
Eerder MT wat meer kijkt naar de financiële doelen dan sportieve atm.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 12:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Anthony Correia zou ik zeggen. Tactisch heel goed, individueel ook sterk. Maar goed, dat is wel in de marge laten we eerlijk zijn. Bij een topclub (zeker Ajax nu) kom je gewoon in een wespennest en vereende krachten die vanuit alle kanten die op je gaan inwerken.
* Houniet heeft de groepsapp verlaten.quote:
quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 15:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zo blij om, want met hem is de puzzel gewoon veel makkelijker te leggen achterin
Zou Gordon meer dan 1 club kunnen opnoemen van spelers met een lange carrière? Ik denk dat je hem daarmee overschat.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 14:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelde hij dat hij met een speler het bed heeft gedeeld die bij Ajax, Willem II en GAE heeft gespeeld.
Komen we toch weer bij Dickpic uit.
"1 op 1 overal"quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 17:08 schreef ikweethetookniet het volgende:
Nummer 2 =
Gelijk hoog druk zetten![]()
![]()
![]()
Nummer 3 = Kroes zit al klaar voor John in de kleedkamer
Dit is echt ook maar paginavulling he. 3 alineas waar eigenlijk de 2e en 3e zowat identiek - en al veel langer bekend - zijn.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 14:03 schreef ikweethetookniet het volgende:
Zaakwaarnemer deelt bizar verhaal over aanstelling van John Heitinga bij Ajax
Rob Jansen, de zaakwaarnemer van John Heitinga, heeft in de nieuwste aflevering van de podcast KieftJansenEgmondGijp een boekje opengedaan over de terugkeer van Heitinga bij Ajax. Hij stelde: "Ik heb tegen hem gezegd: 'ik zou het niet doen, op dit moment naar Ajax gaan'"
Jansen zegt dat hij Heitinga heeft afgeraden om terug te keren bij Ajax. “Ik heb tegen hem gezegd: 'ik zou het niet doen, op dit moment naar Ajax gaan'", zo vertelt hij in de podcast. Ondanks zijn waarschuwing heeft Heitinga, gedreven door zijn ego, zijn hart en zijn gevoel voor de club, toch de keuze gemaakt.
https://www.footballtrans(...)hn-heitinga-bij-ajax
Johnny![]()
![]()
![]()
Dat vrij logisch aangezien we niet eens de selectie hebben om in de top 20 van de EL mee te draaien.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 21:43 schreef Themeparktommy het volgende:
We staan officieel laatste in de Champions League….
En daar blijven we nog wel even staan gok ik
quote:Op woensdag 22 oktober 2025 06:15 schreef manny het volgende:
Matchday. Op naar glorie!
En belangrijker nog: op naar de push melding donderdag om 10:00 uur.
Gaat echt niet gebeuren.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 06:15 schreef manny het volgende:
quote:
11 geblesseerden bij Sjelsie.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 06:15 schreef manny het volgende:
Chelsea heeft een selectie van 42 spelers he.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 10:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
11 geblesseerden bij Sjelsie.
Appeltje eitje.
Ik ben oprecht de switch aan het overwegen. Dan kan ik alle tegendoelpunten zien, maar hoef ik de treurnis tussendoor niet te aanschouwen.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 10:26 schreef Houniet het volgende:
Eens kijken hoe snel ik de tv kan uitzetten vanavond.
quote:Op woensdag 22 oktober 2025 10:26 schreef Houniet het volgende:
Eens kijken hoe snel ik de tv kan uitzetten vanavond.
Kroes zou denk ik heel goed zijn in gokken op wedstrijden van zijn eigen club.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 09:28 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Weer een door KroesGod ingecalculeerde nederlaag.
We vragen het aan @ikweethetooknietquote:Op woensdag 22 oktober 2025 10:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Kroes zou denk ik heel goed zijn in gokken op wedstrijden van zijn eigen club.
Zou hij dat wel eens geprobeerd hebben denk je?
quote:Op woensdag 22 oktober 2025 06:15 schreef manny het volgende:
De vraag is: waar moet je op hopen in deze fase? Een soort van resultaat (klein verlies of IK DOE NU HEEL GEK een gelijkspelletje) helpt Heitinga alleen maar.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 11:41 schreef Houniet het volgende:
Kijk tijgers, je kan verliezen bij Chelsea, je wilt alleen niet met 6-0 terug het vliegtuig in moeten.
Bus parkeren, GEEN WIJNDAL en geen gekke dingen doen. Hopen op het beste.
Ik heb echt het allerbeste met Ajax voor, maar we moeten nu even door de pijn heen bijten. Dus 2x goed verliezen en dan is domme Sjon opgerot. Daarna weer alles winnenquote:Op woensdag 22 oktober 2025 11:57 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
De vraag is: waar moet je op hopen in deze fase? Een soort van resultaat (klein verlies of IK DOE NU HEEL GEK een gelijkspelletje) helpt Heitinga alleen maar.
Dat heb ik eerlijk gezegd ook wel. Aan de andere kant is de competitie eigenlijk toch al naar de klote. Je staat al 9 punten achter op Feyenoord en dan heb je nog Twente-uit en Utrecht-uit voor de boegquote:Op woensdag 22 oktober 2025 11:57 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
De vraag is: waar moet je op hopen in deze fase? Een soort van resultaat (klein verlies of IK DOE NU HEEL GEK een gelijkspelletje) helpt Heitinga alleen maar.
PSV en Feyenoord zijn niet te achterhalen, maar een derde plek en voorronde CL is wel noodzakelijk.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 12:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat heb ik eerlijk gezegd ook wel. Aan de andere kant is de competitie eigenlijk toch al naar de klote. Je staat al 9 punten achter op Feyenoord en dan heb je nog Twente-uit en Utrecht-uit voor de boeg
Mokerdomme Sjon:quote:Op woensdag 22 oktober 2025 11:41 schreef Houniet het volgende:
Kijk tijgers, je kan verliezen bij Chelsea, je wilt alleen niet met 6-0 terug het vliegtuig in moeten.
Bus parkeren, GEEN WIJNDAL en geen gekke dingen doen. Hopen op het beste.
Sterker nog, Sjon gaat roepen dat alle ballen op Owen moeten.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 12:35 schreef Houniet het volgende:
[ afbeelding ]
Ik krijg hier zo'n slappe zak van. Die vent staat vanavond gewoon in de basis.
Dat snap ik wel, Rosa (volgens mij is dat helemaal geen voetballer) is nog matigerquote:Op woensdag 22 oktober 2025 12:35 schreef Houniet het volgende:
[ afbeelding ]
Ik krijg hier zo'n slappe zak van. Die vent staat vanavond gewoon in de basis.
Ik heb sterk het idee dat jij het niet zo hebt op Heitinga, klopt dat?quote:Op woensdag 22 oktober 2025 12:32 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Mokerdomme Sjon:
"We gaan vanavond VOLLE BAK jongens, 1 op 1 over het hele veld, geen poot terug trekken, vol aanvallen en alle ballen op Wijndal die als 2e linksbuiten speelt. Ik wil inzet en GRINTA zien, vreet het gras op, veel aanvallen en vooral doordekken waar mogelijk"
Fuck my life manquote:Op woensdag 22 oktober 2025 12:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat snap ik wel, Rosa (volgens mij is dat helemaal geen voetballer) is nog matiger
Hertog Jan staat hier koud.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 12:37 schreef Saekerhett het volgende:
Ik heb voor de zekerheid maar wat extra chips, kaas en worst gehaald en een bokbiertje zodat ik hopelijk toch nog een soort van leuke avond heb.
Ik verwacht alleen dat ik hem na 10 minuten uit zet.quote:
Zit al in de pub vriendquote:Op woensdag 22 oktober 2025 13:40 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik verwacht alleen dat ik hem na 10 minuten uit zet.
Waarom zou ikquote:Op woensdag 22 oktober 2025 14:03 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ga hier nog even langs dan;
https://www.classicfootballshirts.co.uk
Sorry hoor chagrijn.quote:
Sorry lieverd, zit in een hostel maar naast de douche en die debielen gaan al om half 4 douchenquote:
Ik maak me meer druk om Wijndalquote:Op woensdag 22 oktober 2025 14:29 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Sorry lieverd, zit in een hostel maar naast de douche en die debielen gaan al om half 4 douchen
Ik om mijn televisiequote:
Oh dacht voor je vriendin na dat ik lekker met haar betrapt ben hahahaquote:Op woensdag 22 oktober 2025 15:20 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Ik om mijn televisie
Matras ligt al buiten op de stoep om mijn tv op te vangen als ik hem het raam uitgooi
Al paar pubs gepakt?quote:Op woensdag 22 oktober 2025 14:29 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Sorry lieverd, zit in een hostel maar naast de douche en die debielen gaan al om half 4 douchen
Naar Heitingaball moeten kijken en vervolgens in een hostel in Londen moeten slapenquote:Op woensdag 22 oktober 2025 14:29 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Het wisselen van een keepert is vaak het begin van het einde.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 19:47 schreef Black-Death het volgende:
Pasveer onder de lat.
Hef de club maar op jongens..
Een tactische zet van oom Sjon! 0-5 Ajax zeg ik bij deze!!quote:Op woensdag 22 oktober 2025 19:52 schreef Caland het volgende:
Opasveer mag weer opdraven omdat die ander onder elke bal duikt (lol)
Bespaart je een eurootje of 100 als je niet zo moeilijk doet, zijn weer flink wat biertjes in de pub en van die nacht krijg je toch weinig mee.quote:
Die nemen dit Ajax ook totaal niet serieus.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 20:12 schreef Caland het volgende:
Kop op jongens, Chelsea speelt ook met het C-team.
Aan de trainer welquote:Op woensdag 22 oktober 2025 20:18 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Aan de opstelling ligt het in ieder geval niet vanavond
Won in de jeugd wel eens van Chelsea, dus deze aanpakker weet hoe het moet…quote:Op woensdag 22 oktober 2025 19:54 schreef Black-Death het volgende:
Mcconnel speelt ook. Zeker omdat ie uit Engeland komt
Ongelofelijk jaquote:Op woensdag 22 oktober 2025 19:47 schreef Black-Death het volgende:
Pasveer onder de lat.
Hef de club maar op jongens..
Ik heb het niet gezien, maar hij zal ook wel benen hebben toch?quote:Op woensdag 22 oktober 2025 20:30 schreef Black-Death het volgende:
Waarom speelt McConnell: “James is fit”.
Die kan best wel voetballen. Ik heb er kijk op zie Forbs.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 20:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien, maar hij zal ook wel benen hebben toch?
Ja daar kwam het wel op neerquote:Op woensdag 22 oktober 2025 20:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien, maar hij zal ook wel benen hebben toch?
Die defensieve lijn is al 35 meter naar achteren. Sjonnie leert het al.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:01 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Zonder plan heb je er zo weinig aan.
Ik heb het idee dat Grim de macht heeft gegrepenquote:
we gaan het zienquote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:01 schreef Wotte het volgende:
[..]
Die defensieve lijn is al 35 meter naar achteren. Sjonnie leert het al.
En ze houden het veld breed in balbezit zodat Chelsea lekker mag lopenquote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:01 schreef Wotte het volgende:
Die defensieve lijn is al 35 meter naar achteren. Sjonnie leert het al.
Het Grim-effectquote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:04 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
En ze houden het veld breed in balbezit zodat Chelsea lekker mag lopen
Nou nou
Jezus, ik heb het idee dat ik als kakkerlak jullie spelers meer steun dan jullie zelf somsquote:Op woensdag 22 oktober 2025 20:53 schreef Black-Death het volgende:
Och het regent ook nog in London. Dat zal voor onze prinsesjes wel extra lastig zijn.
Wel bijzonder om jezelf een kakkerlak te noemen.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:12 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Jezus, ik heb het idee dat ik als kakkerlak jullie spelers meer steun dan jullie zelf soms
En nog van de Hebreeuwse persuasie ook van moeders kant.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:14 schreef Wotte het volgende:
[..]
Wel bijzonder om jezelf een kakkerlak te noemen.
quote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:18 schreef Black-Death het volgende:
Taylor raakt gewoon de bal.
Maar goed, sowieso geen ontslag van Heitinga dus
De bal van die jongen zijn enkelgewricht jaquote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:18 schreef Black-Death het volgende:
Taylor raakt gewoon de bal.
Maar goed, sowieso geen ontslag van Heitinga dus
Johnny kan zo weer vertellen dat Ajax goed is gestart.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:18 schreef William_Papadin het volgende:
Dat waren 17 hele leuke minuten
Nu Kroes nog naar de kleedkamer om Johnny te steunenquote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
Johnny kan zo weer vertellen dat Ajax goed is gestart.
Je ziet de bal van richting veranderen voordat er contact is met die speler van Chelsea. Dus geen rood.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:19 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
De bal van die jongen zijn enkelgewricht ja
Het ken nog hèquote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:20 schreef KlapMongeaul het volgende:
Toch 53 seconden de 0 gehouden met een man minder!
Wat is dit nou weerquote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:22 schreef TennethKaylor het volgende:
wanneer is de nieuwe kale kokkie??
Past dus wel bij hem.. wat een figuurquote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:24 schreef The-BFG het volgende:
En daar verspeelde Sjon ook nog even het respect van de eigen fans... Mokerdom
anders staat kale kokkie in de tuin van kroesquote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
Getting sacked in the morning.
Ja vast niet. Lekker nog een jaar de kans blijven geven.
Ach. De hele voorpui moet er eerst weer uit liggen voordat er iets gaat gebeuren.quote:
Nou, bijvoorbeeld door Gloukh te laten staan.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:27 schreef Wotte het volgende:
Snap niet zo goed wat Sjon er aan kan doen dat Taylor zijn poot uitsteekt.
Nah ze gaan chelsea - D erin gooien. Chelsea-C heeft het al te makkelijk.quote:
Taylor deed dat met extra spuug in zijn handen.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:27 schreef Wotte het volgende:
Snap niet zo goed wat Sjon er aan kan doen dat Taylor zijn poot uitsteekt.
Is een vrij logische wissel om een extra verdedigende middenvelder in te brengen met een man minder.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:27 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Nou, bijvoorbeeld door Gloukh te laten staan.
niet voor je beste speler. Haal dan 1 van de buitenspelers eruit, gooi wat om. Dat soort dingenquote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:29 schreef Wotte het volgende:
[..]
Is een vrij logische wissel om een extra verdedigende middenvelder in te brengen met een man minder.
Seizoen kan niet meer stuk.quote:
Lekkere avond voor je al kwetsbare backs. Middenvelder voor controlerende of de spits voor een verdediger zijn vrij logische wissels.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:31 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
niet voor je beste speler. Haal dan 1 van de buitenspelers eruit, gooi wat om. Dat soort dingen
bij ajax ben je als (rand)crimineel of psychopaat sowieso wel aardig op je plekquote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:46 schreef PowerLoungen het volgende:
Dit is Ajax , een club waar een beperkte psychopaat je spits is .
quote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:46 schreef TennethKaylor het volgende:
[..]
bij ajax ben je als (rand)crimineel of psychopaat sowieso wel aardig op je plek
Sociale werkplaats zonder subsidiequote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:46 schreef TennethKaylor het volgende:
bij ajax ben je als (rand)crimineel of psychopaat sowieso wel aardig op je plek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |