abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219068832
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2025 13:38 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Ik vermoed zomaar dat het technisch bestuur dat ziet als nice-to-have, niet als noodzaak, omdat ze het vooral maar ingewikkeld vinden.
Dat vermoeden deel ik ook.
Ik heb ook geen idee wie binnen het bestuur deze structuur zou kunnen opzetten. Het is allemaal nogal visieloos. Farioli en Sjon (of all people) die komen vragen voor specifieke rollen dat is wel armoe.
  dinsdag 21 oktober 2025 @ 13:43:34 #77
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_219068836
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2025 13:38 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Ik vermoed zomaar dat het technisch bestuur dat ziet als nice-to-have, niet als noodzaak, omdat ze het vooral maar ingewikkeld vinden.
Nee, volgens Sjon neemt Ajax alleen maar mensen aan op CL-niveau, alles daaronder halen ze de neus (hahahah) voor op.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_219068852
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2025 13:43 schreef Caland het volgende:

[..]
Nee, volgens Sjon neemt Ajax alleen maar mensen aan op CL-niveau, alles daaronder halen ze de neus (hahahah) voor op.
Godverdomme, zie hoever we gezonken zijn, alweer? Fucking Caland die zowaar leuke grapjes hier komt maken. Dit is wel echt een nieuw dieptepunt.
  dinsdag 21 oktober 2025 @ 13:57:23 #79
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_219068904
Gordon reageert op geruchten: heeft hij het gedaan met Ajax-trainer John Heitinga?

In Gordon & Froukje, de ochtendshow op Radio 10, reageert Gordon op de geruchten dat hij het zou hebben gedaan met Ajax-trainer John Heitinga. Zie video hierboven.

Afgelopen weekend zongen supporters van AZ in de Johan Cruijff Arena over John Heitinga en Gordon: "De trainer van die stad, van die stad, van die stad. De trainer van die stad, die is op Mykonos betrapt. Dat is toch, dat is toch, dat is toch niet gezond. Ja Gordon, ja Gordon, ja Gordon in je kont."

Gordon legt in Gordon & Froukje uit waar die geruchten vandaan komen: "Ik zat van de zomer Bij Andy in de Auto en daar had ik gezegd dat ik het ooit in het verleden eens met een Ajax-speler heb gedaan. Toen hebben ze helemaal nagezocht: wie is er dan op vakantie geweest naar Mykonos, en dat bleek ook John Heitinga geweest te zijn."

Wat er waar is van de geruchten dat hij het gedaan heeft met de Ajax-trainer, vertelt Gordon in de video bovenaan deze pagina!

https://www.vandaaginside(...)jax-trainer-john-hei
  dinsdag 21 oktober 2025 @ 14:03:20 #80
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_219068945
Zaakwaarnemer deelt bizar verhaal over aanstelling van John Heitinga bij Ajax

Rob Jansen, de zaakwaarnemer van John Heitinga, heeft in de nieuwste aflevering van de podcast KieftJansenEgmondGijp een boekje opengedaan over de terugkeer van Heitinga bij Ajax. Hij stelde: "Ik heb tegen hem gezegd: 'ik zou het niet doen, op dit moment naar Ajax gaan'"

Jansen zegt dat hij Heitinga heeft afgeraden om terug te keren bij Ajax. “Ik heb tegen hem gezegd: 'ik zou het niet doen, op dit moment naar Ajax gaan'", zo vertelt hij in de podcast. Ondanks zijn waarschuwing heeft Heitinga, gedreven door zijn ego, zijn hart en zijn gevoel voor de club, toch de keuze gemaakt.

https://www.footballtrans(...)hn-heitinga-bij-ajax

Johnny :') :') :')
pi_219069153
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2025 12:26 schreef Caland het volgende:

[..]
In alle eerlijkheid: ik had het wel aangedurfd met die kerel van Telstar, gooi je daar 2-5 miljoen naar binnen. Gewoon je ballen op tafel leggen heet dat geloof ik @:wotte
De lul op tafel slingeren maar maak er geen foto van om door te sturen naar een ondergeschikte. Daar ging Marc de fout in.
  dinsdag 21 oktober 2025 @ 14:26:01 #82
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_219069157
quote:
6s.gif Op dinsdag 21 oktober 2025 14:03 schreef ikweethetookniet het volgende:

Rob Jansen, de zaakwaarnemer van John Heitinga, heeft in de nieuwste aflevering van de podcast KieftJansenEgmondGijp een boekje opengedaan over de terugkeer van Heitinga bij Ajax. Hij stelde: "Ik heb tegen hem gezegd: 'ik zou het niet doen, op dit moment naar Ajax gaan'"

Jansen zegt dat hij Heitinga heeft afgeraden om terug te keren bij Ajax. “Ik heb tegen hem gezegd: 'ik zou het niet doen, op dit moment naar Ajax gaan'", zo vertelt hij in de podcast. Ondanks zijn waarschuwing heeft Heitinga, gedreven door zijn ego, zijn hart en zijn gevoel voor de club, toch de keuze gemaakt.

Dit was een half jaar geleden al bekend maar toch bedankt
  dinsdag 21 oktober 2025 @ 14:31:46 #83
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_219069189
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2025 14:25 schreef Wotte het volgende:

[..]
De lul op tafel slingeren maar maak er geen foto van om door te sturen naar een ondergeschikte. Daar ging Marc de fout in.
Meer notities van je lul dan van je werkwijze/afspraken doorsturen naar je collega’s is alles bij elkaar geen succesformule geweest nee
Makkelijk eerste
pi_219069211
quote:
6s.gif Op dinsdag 21 oktober 2025 13:57 schreef ikweethetookniet het volgende:
Gordon reageert op geruchten: heeft hij het gedaan met Ajax-trainer John Heitinga?

In Gordon & Froukje, de ochtendshow op Radio 10, reageert Gordon op de geruchten dat hij het zou hebben gedaan met Ajax-trainer John Heitinga. Zie video hierboven.

Afgelopen weekend zongen supporters van AZ in de Johan Cruijff Arena over John Heitinga en Gordon: "De trainer van die stad, van die stad, van die stad. De trainer van die stad, die is op Mykonos betrapt. Dat is toch, dat is toch, dat is toch niet gezond. Ja Gordon, ja Gordon, ja Gordon in je kont."

Gordon legt in Gordon & Froukje uit waar die geruchten vandaan komen: "Ik zat van de zomer Bij Andy in de Auto en daar had ik gezegd dat ik het ooit in het verleden eens met een Ajax-speler heb gedaan. Toen hebben ze helemaal nagezocht: wie is er dan op vakantie geweest naar Mykonos, en dat bleek ook John Heitinga geweest te zijn."

Wat er waar is van de geruchten dat hij het gedaan heeft met de Ajax-trainer, vertelt Gordon in de video bovenaan deze pagina!

Fijne cliffhanger. Ik hang aan je lippen.
Uitvinder van de biersmiley.
  dinsdag 21 oktober 2025 @ 14:37:05 #85
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_219069224
quote:
6s.gif Op dinsdag 21 oktober 2025 13:57 schreef ikweethetookniet het volgende:

En, wat is er van waar????????
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_219069228
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2025 14:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Meer notities van je lul dan van je werkwijze/afspraken doorsturen naar je collega’s is alles bij elkaar geen succesformule geweest nee
Laten we het positief bekijken. Je kan in ieder geval niet zeggen dat hij helemaal niks deelde met mensen in de organisatie.
pi_219069247
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2025 14:37 schreef Caland het volgende:

[..]
En, wat is er van waar????????
Gordon zegt dat het niet waar is overigens dat hij ook met een speler van Feyenoord, Willem 2 en Go Ahead Eagles het bed heeft gedeeld. Wellicht dat Frank er toch naast zit dat homoseksuelen niet de motoriek hebben voor topvoetbal.
  dinsdag 21 oktober 2025 @ 14:45:36 #88
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_219069296
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2025 14:41 schreef Wotte het volgende:

[..]
Gordon zegt dat het niet waar is overigens dat hij ook met een speler van Feyenoord, Willem 2 en Go Ahead Eagles het bed heeft gedeeld. Wellicht dat Frank er toch naast zit dat homoseksuelen niet de motoriek hebben voor topvoetbal.
Volgens mij bedoelde hij dat hij met een speler het bed heeft gedeeld die bij Ajax, Willem II en GAE heeft gespeeld.

Komen we toch weer bij Dickpic uit.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_219069339
quote:
15s.gif Op dinsdag 21 oktober 2025 14:45 schreef Caland het volgende:

[..]
Volgens mij bedoelde hij dat hij met een speler het bed heeft gedeeld die bij Ajax, Willem II en GAE heeft gespeeld.

Hij zegt in dat fragment.

Bij Andy in de auto daar had ik gezegd dat ik in het verleden het ooit een keer met een Ajax speler had gedaan. Maar goed ik heb ook een keer wat gedaan met Feyenoord speler en Go Ahead en van Willem 2.

Ik vermoed dat Gordon op dit vlak topscorer van de Eredivisie is.
  dinsdag 21 oktober 2025 @ 14:54:33 #90
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_219069348
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 oktober 2025 14:53 schreef Wotte het volgende:

[..]
Hij zegt in dat fragment.

Bij Andy in de auto daar had ik gezegd dat ik in het verleden het ooit een keer met een Ajax speler had gedaan. Maar goed ik heb ook een keer wat gedaan met Feyenoord speler en Go Ahead en van Willem 2.

Ik vermoed dat Gordon op dit vlak topscorer van de Eredivisie is.
Oh sorry, ik kijk die troep niet.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_219069412
Godverdomme Wijndal is weer fit
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_219069448
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2025 15:05 schreef Black-Death het volgende:
Zo blij om, want met hem is de puzzel gewoon veel makkelijker te leggen achterin *O*
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  dinsdag 21 oktober 2025 @ 15:26:24 #93
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_219069650
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2025 12:51 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Anthony Correia zou ik zeggen. Tactisch heel goed, individueel ook sterk. Maar goed, dat is wel in de marge laten we eerlijk zijn. Bij een topclub (zeker Ajax nu) kom je gewoon in een wespennest en vereende krachten die vanuit alle kanten die op je gaan inwerken.
Eerder MT wat meer kijkt naar de financiële doelen dan sportieve atm.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  dinsdag 21 oktober 2025 @ 15:29:38 #94
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_219069700
quote:
* Houniet heeft de groepsapp verlaten.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_219069866
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 oktober 2025 15:08 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Zo blij om, want met hem is de puzzel gewoon veel makkelijker te leggen achterin *O*
pi_219069910
quote:
15s.gif Op dinsdag 21 oktober 2025 14:45 schreef Caland het volgende:

[..]

Zou Gordon meer dan 1 club kunnen opnoemen van spelers met een lange carrière? Ik denk dat je hem daarmee overschat.
Uitvinder van de biersmiley.
  dinsdag 21 oktober 2025 @ 16:43:37 #97
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_219070160
quote:
Zal wel als eerste op het formulier van Sjon staan.
  dinsdag 21 oktober 2025 @ 17:08:36 #98
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_219070322
Nummer 2 =

Gelijk hoog druk zetten :') :|W :|W

Nummer 3 = Kroes zit al klaar voor John in de kleedkamer :|W
pi_219070503
quote:
6s.gif Op dinsdag 21 oktober 2025 17:08 schreef ikweethetookniet het volgende:
Nummer 2 =

Gelijk hoog druk zetten :') :|W :|W

Nummer 3 = Kroes zit al klaar voor John in de kleedkamer :|W
"1 op 1 overal"

Je ziet het Mokerdomme Sjon zo zeggen.
pi_219070610
quote:
6s.gif Op dinsdag 21 oktober 2025 14:03 schreef ikweethetookniet het volgende:

Dit is echt ook maar paginavulling he. 3 alineas waar eigenlijk de 2e en 3e zowat identiek - en al veel langer bekend - zijn.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')