Sorry hoor chagrijn.quote:
Sorry lieverd, zit in een hostel maar naast de douche en die debielen gaan al om half 4 douchenquote:
Ik maak me meer druk om Wijndalquote:Op woensdag 22 oktober 2025 14:29 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Sorry lieverd, zit in een hostel maar naast de douche en die debielen gaan al om half 4 douchen
Ik om mijn televisiequote:
Oh dacht voor je vriendin na dat ik lekker met haar betrapt ben hahahaquote:Op woensdag 22 oktober 2025 15:20 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Ik om mijn televisie
Matras ligt al buiten op de stoep om mijn tv op te vangen als ik hem het raam uitgooi
Al paar pubs gepakt?quote:Op woensdag 22 oktober 2025 14:29 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Sorry lieverd, zit in een hostel maar naast de douche en die debielen gaan al om half 4 douchen
Naar Heitingaball moeten kijken en vervolgens in een hostel in Londen moeten slapenquote:Op woensdag 22 oktober 2025 14:29 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Het wisselen van een keepert is vaak het begin van het einde.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 19:47 schreef Black-Death het volgende:
Pasveer onder de lat.
Hef de club maar op jongens..
Een tactische zet van oom Sjon! 0-5 Ajax zeg ik bij deze!!quote:Op woensdag 22 oktober 2025 19:52 schreef Caland het volgende:
Opasveer mag weer opdraven omdat die ander onder elke bal duikt (lol)
Bespaart je een eurootje of 100 als je niet zo moeilijk doet, zijn weer flink wat biertjes in de pub en van die nacht krijg je toch weinig mee.quote:
Die nemen dit Ajax ook totaal niet serieus.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 20:12 schreef Caland het volgende:
Kop op jongens, Chelsea speelt ook met het C-team.
Aan de trainer welquote:Op woensdag 22 oktober 2025 20:18 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Aan de opstelling ligt het in ieder geval niet vanavond
Won in de jeugd wel eens van Chelsea, dus deze aanpakker weet hoe het moet…quote:Op woensdag 22 oktober 2025 19:54 schreef Black-Death het volgende:
Mcconnel speelt ook. Zeker omdat ie uit Engeland komt
Ongelofelijk jaquote:Op woensdag 22 oktober 2025 19:47 schreef Black-Death het volgende:
Pasveer onder de lat.
Hef de club maar op jongens..
Ik heb het niet gezien, maar hij zal ook wel benen hebben toch?quote:Op woensdag 22 oktober 2025 20:30 schreef Black-Death het volgende:
Waarom speelt McConnell: “James is fit”.
Die kan best wel voetballen. Ik heb er kijk op zie Forbs.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 20:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien, maar hij zal ook wel benen hebben toch?
Ja daar kwam het wel op neerquote:Op woensdag 22 oktober 2025 20:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien, maar hij zal ook wel benen hebben toch?
Die defensieve lijn is al 35 meter naar achteren. Sjonnie leert het al.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:01 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Zonder plan heb je er zo weinig aan.
Ik heb het idee dat Grim de macht heeft gegrepenquote:
we gaan het zienquote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:01 schreef Wotte het volgende:
[..]
Die defensieve lijn is al 35 meter naar achteren. Sjonnie leert het al.
En ze houden het veld breed in balbezit zodat Chelsea lekker mag lopenquote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:01 schreef Wotte het volgende:
Die defensieve lijn is al 35 meter naar achteren. Sjonnie leert het al.
Het Grim-effectquote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:04 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
En ze houden het veld breed in balbezit zodat Chelsea lekker mag lopen
Nou nou
Jezus, ik heb het idee dat ik als kakkerlak jullie spelers meer steun dan jullie zelf somsquote:Op woensdag 22 oktober 2025 20:53 schreef Black-Death het volgende:
Och het regent ook nog in London. Dat zal voor onze prinsesjes wel extra lastig zijn.
Wel bijzonder om jezelf een kakkerlak te noemen.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:12 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Jezus, ik heb het idee dat ik als kakkerlak jullie spelers meer steun dan jullie zelf soms
En nog van de Hebreeuwse persuasie ook van moeders kant.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:14 schreef Wotte het volgende:
[..]
Wel bijzonder om jezelf een kakkerlak te noemen.
quote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:18 schreef Black-Death het volgende:
Taylor raakt gewoon de bal.
Maar goed, sowieso geen ontslag van Heitinga dus
De bal van die jongen zijn enkelgewricht jaquote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:18 schreef Black-Death het volgende:
Taylor raakt gewoon de bal.
Maar goed, sowieso geen ontslag van Heitinga dus
Johnny kan zo weer vertellen dat Ajax goed is gestart.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:18 schreef William_Papadin het volgende:
Dat waren 17 hele leuke minuten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |