abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221111364
Wat doen jullie eigenlijk in BNW? denken jullie iemand te overtuigen oid? _O-
Is het dat jullie de narratief verliezen en grip verliezen om jullie heen?

Ik zeg, mooi dat jullie dat allemaal vinden, maar ik mag mijn theorie die tevens miljoenen Amerikanen geloven blijven geloven.

Daarnaast, Oekraine begon in 2014, ja goh wie waren daar toevallig verantwoordelijk voor, Bidens/McCains/Obama.

En leuk plaatje hier boven, maar is natuurlijk gewoon fake. Laat anders even zien waar die op https://www.justice.gov/epstein te vinden is.
Verder is dit topic voor corona hoax bedoeld.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_221111430
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 20:04 schreef epicbeardman het volgende:
Wat doen jullie eigenlijk in BNW? denken jullie iemand te overtuigen oid?
Wat doe jij in NWS?

Dit is gewoon Fok en iedereen mag reageren op subfora.

quote:

Ik zeg, mooi dat jullie dat allemaal vinden, maar ik mag mijn theorie die tevens miljoenen Amerikanen geloven blijven geloven.

Daarnaast, Oekraine begon in 2014, ja goh wie waren daar toevallig verantwoordelijk voor, Bidens/McCains/Obama.
Nee, Poetin.
Die annexeerde de Krim en startte een burgeroorlog in de Donbas.
Met als dieptepunt voor Nederland het neerschieten van MH17.

quote:
En leuk plaatje hier boven, maar is natuurlijk gewoon fake. Laat anders even zien waar die op https://www.justice.gov/epstein te vinden is.
Ik dacht dat dit BNW was?

quote:
Wat impliceert dat Fauci onschuldig is.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_221111465
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 20:13 schreef Wantie het volgende:

[..]
Wat doe jij in NWS?

Dit is gewoon Fok en iedereen mag reageren op subfora.
[..]
Nee, Poetin.
Die annexeerde de Krim en startte een burgeroorlog in de Donbas.
Met als dieptepunt voor Nederland het neerschieten van MH17.
[..]
Ik dacht dat dit BNW was?
[..]
Wat impliceert dat Fauci onschuldig is.
Daarom krijgt hij ook een pre-emptive pardon, wantja hij heeft geen criminele feiten gepleegd. Het is een monster, hij liet zelfs kleine puppies creperen met zijn zieke testen.

quote:
De White Coat Waste Project (een groep die zich inzet tegen belastinggeld voor dierproeven) bracht dit naar buiten via FOIA-documenten:NIAID gaf $1,68 miljoen uit aan experimenten met 44 beagle puppies (6-8 maanden oud).

De honden kregen een experimenteel medicijn toegediend (via injecties of force-feeding), werden daarna gedood en ontleed. Dit waren toxiciteitstests.

https://www.factcheck.org(...)ns-about-beaglegate/

In sommige gevallen werden hun stembanden doorgeknipt ("de-barking" of cordectomy) zodat ze niet zouden blaffen/huilen tijdens de proeven.

Een andere omstreden proef (in Tunesië) betrof honden met zandvliegen (sand flies) die hen beten om parasieten/ziekten te testen. Er waren foto's van puppies met hun kop in netten/korven met hongerige vliegen. NIAID ontkende dat zij dit specifieke project financierden (er was een correctie in de publicatie), maar de algemene kritiek op hondproeven bleef.

https://www.factcheck.org(...)ns-about-beaglegate/
Hele enge meneer is het.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_221111500
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 20:19 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Daarom krijgt hij ook een pre-emptive pardon, wantja hij heeft geen criminele feiten gepleegd. Het is een monster, hij liet zelfs kleine puppies creperen met zijn zieke testen.
[..]
Hele enge meneer is het.
Oh, ben zeker geen fan van Fauci.

Maar op Covid kan hij niet gepakt worden als dat een hoax is.
pi_221114957
quote:
Wat doen jullie eigenlijk in BNW? denken jullie iemand te overtuigen oid? _O-
Weet ik niet, iemand die van bewijs of onderzoeken uit zou gaan, misschien wel. Iemand die twitter als bron gebruikt niet.
quote:
Nee hoor, data en studies laten keer op keer zien, dat Covid toen een gevaarlijke ziekte was, en dat de vaccins veilig en effectief ware.

quote:
Klopt, als iemand in onzin wil geloven is dat zijn recht. Net zoals sommige in een flat earth geloven, en daar heilig van overtuigd zijn.

quote:
Goede opmerking.
pi_221114975
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 20:19 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Gezien Trump zijn gedachtes, was dat gewoon een goed idee.
quote:
Hele enge meneer is het.
Je weet hoe medicatie of vaccins getest worden? En Nee, dat is niet fijn, maar als je een goed alternatief hebt....

Je eigen bronnen zeggen, trouwens wel iets interessant, waar staat precies dat Fauci er verantwoordelijk voor was?
quote:
We asked the White Coat Waste Project if it had any documentation that Fauci himself signed off on funding for these projects. In a statement, the vice president of advocacy and public policy, Justin Goodman, said the group was still trying to get more information.
quote:
The statement reads: “The decision whether to fund a research grant application to NIAID is made through a multi-step peer-review process. The first level of review is carried out by a Scientific Review Group composed primarily of non-federal scientists who have expertise in relevant scientific disciplines and current research areas. This group makes recommendations concerning the scientific and technical merit of grant applications. The second level of review is conducted by the NIAID National Advisory Allergy and Infectious Diseases Council. This Advisory Council is composed of scientific and public representatives chosen for their expertise, interest, or activity in matters related to health and disease. The Advisory Council evaluates the scientific merit and program priority of all applications for research grants, training grants, and career development awards. Only applications that are recommended for approval by both the Scientific Review Group and the Advisory Council may be recommended for funding. Final funding decisions are made on a group of a few thousand grant applications at a time based on the advice of the Advisory Council and NIAID staff and concurrence by Dr. Fauci. Except in very limited circumstances, Dr. Fauci does not approve funding for grant applications on an individual basis. These limited circumstances did not apply to the research recently highlighted by the White Coat Waste Project.”
Ik miste in het artikel waar dit nu exact stond, maar misschien kan jij het stukje quote, waar precies stond, wat je probeert te insinueren.
pi_221115573
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 07:23 schreef Rolfieo het volgende:

[..]
Gezien Trump zijn gedachtes, was dat gewoon een goed idee.
[..]
Je weet hoe medicatie of vaccins getest worden? En Nee, dat is niet fijn, maar als je een goed alternatief hebt....

Je eigen bronnen zeggen, trouwens wel iets interessant, waar staat precies dat Fauci er verantwoordelijk voor was?
[..]
[..]
Ik miste in het artikel waar dit nu exact stond, maar misschien kan jij het stukje quote, waar precies stond, wat je probeert te insinueren.
Hij was de directeur. Dus eindverantwoordelijk. Let op dit is alleen wat wij weten. Zullen vast nog veel meer engere dingen hebben gedaan.
pi_221115579
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 07:15 schreef Rolfieo het volgende:

[..]
Weet ik niet, iemand die van bewijs of onderzoeken uit zou gaan, misschien wel. Iemand die twitter als bron gebruikt niet.
[..]
Nee hoor, data en studies laten keer op keer zien, dat Covid toen een gevaarlijke ziekte was, en dat de vaccins veilig en effectief ware.
[..]
Klopt, als iemand in onzin wil geloven is dat zijn recht. Net zoals sommige in een flat earth geloven, en daar heilig van overtuigd zijn.
[..]
Goede opmerking.
Covid was alleen gevaarlijk voor ouderen of mensen met te hoog vetpercentage. Het was eigenlijk de pandemie van de obese.

En de vaccins stonden de ernstige bijwerkingen pas later op.

Miljoenen met bijwerkingen, van Guillain-Barré syndroom tot 'long Covid' vaccinatie schades. Myocarditis.

Zelfs mijn moeder kreeg RS virus na het verzwakken van haar immuun door de prikjes
pi_221116187
Alleen de zwakkeren in de samenleving kregen gevolgen van de prikjes.
Conscience do cost.
pi_221116936
Trump is degene die het versneld uitrollen van het mRNA-vaccin heeft gepusht.

Wanneer wordt hij gehoord voor het Covid-tribunaal?
pi_221116971
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 10:03 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Covid was alleen gevaarlijk voor ouderen of mensen met te hoog vetpercentage. Het was eigenlijk de pandemie van de obese.

Miljoenen met bijwerkingen, van Guillain-Barré syndroom tot 'long Covid' vaccinatie schades. Myocarditis.

Zelfs mijn moeder kreeg RS virus na het verzwakken van haar immuun door de prikjes
Voor RS-virus kunnen ouderen tegenwoordig een prik halen.

Er is zelfs eentje op basis van mRNA.

https://lci.rivm.nl/facts(...)registreerde-vaccins
pi_221118563

pi_221119432
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 10:03 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Nope, dat mag je mening zijn, maar dat is niet de consensues van de medische wetenschap.
Iedereen liep een risico, maar bepaalde groepen liepen een hoger risico. Oudere of mensen met overgewicht inderdaad. Maar nierpatienten, hartpatienten, diabetisch.

Er zijn ook veel niet risico groepen ernstig ziek geworden, maar die hadden hoge kans op herstel en overleven, maar veelal hadden ze niet ernstig ziek hoeven worden, als ze gevaccineerd waren. Grote kans, dat ze dan milde klachten hadden gehad, en de zorg dus niet belast hadden.

quote:
Zeer uitzonderlijke bijwerkingen. En de echte effecten krijg je altijd pas te zien bij groot gebruik. Ook niet vreemd bij medische behandelingen. Grote getallen laten pas de echte klachten zien.
Al worden normale vaccins meestel met 1000-2000 personen getest, en de covid vaccind me 10.000 of 40.000 personen getest. Dus veel uitgebreider getest dan normaal.

quote:
Miljoenen met bijwerkingen
Nope. Al moet ik zeggen, ik had ook 3 dagen hoofdpijn, 1 dag een pijnlijke bovenarm en 2 dagen heel moe. Je hebt lijk op de bijwerkingen, maar dit zijn geen ernstige bijwerkingen, zoals Covid wel heeft.

[quote[]van Guillain-Barré syndroom [/quote]
Waarbij het risico bij een Covid Infectie op Guillain-Barré veel groter was bij een covid infectie.

quote:
'long Covid' vaccinatie schades.
Waarbij het risico voornamelijk uit de eerste golf was, je weet wel 9 maanden voordat het vaccin er was.
Hoe verklaar je dit precies? Ik hoor dit een hoop, maar niemand die dit zo zegt, kan mij dit ooit verklaren, hoe het kan dat ik long covid had, 15 maanden voordat ik het vaccin had. En ik was trouwens gewoon gezond.

En er geen enkel bewijs is, dat het door de vaccins komt, trouwens. Geen studie die dit laat zien. Wel de nodige youtube en Twitter posts natuurlijk.

quote:
Myocarditis.
Risico van ieder vaccin. en een veel groter risico bij een infectie.... Zoals Covid is.
Maar hij de covid vaccins was dit inderdaad een iets hoger risico bij jongeren... Voornamelijk bij de 2de vaccinatie. Waarschijnlijk omdat de 2de vaccinatie iets te snel er op volgende. Maar geen ernstig risico, waarbij het risico Myocarditis bij Covid wel ernstig was.

Je weet dat je Myocarditis ook bij van een griepje kan krijgen?

quote:
De vaccins verzwakken niet je immuun systeem.

Ik wil trouwens niet zeggen, dat mensen geen ernstige bijwerkingen konden krijgen vanuit de vaccins. Die zijn er namelijk ook gewoon geweest. Het was alleen een hele grote uitzondering, en meestal zonder ernstige blijvende gevolgen.

[ Bericht 3% gewijzigd door Rolfieo op 22-06-2026 18:00:58 ]
pi_221119437
quote:
8s.gif Op maandag 22 juni 2026 11:14 schreef ems. het volgende:
Alleen de zwakkeren in de samenleving kregen gevolgen van de prikjes.
Waarom was er dan al longcovid voordat de vaccins er waren?
pi_221119457
quote:
Vragen stellen is altijd goed. Bijvoorbeeld waarom Belgie in 2023 en 2024 ondanks hogere vaccinatiegraad geen oversterfte had. Dat is een hele goede vraag, toch?

Of de vraag stellen, is covid er nog wel? dat mogelijk de oversterfte zou kunnen verklaren?
Of de vraag stellen, waarom valt de oversterfte piek altijd zo mooi in de stijging van het aantal besmettingen viel?
Of de vraag stellen, waarom blijkt uit geen enkel onderzoek, dat er iets verkeerd was met de vaccins?

Goede vragen, maar die zie je dit soort personen nooit stellen......
pi_221119735
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 17:59 schreef Rolfieo het volgende:

[..]
Vragen stellen is altijd goed. Bijvoorbeeld waarom Belgie in 2023 en 2024 ondanks hogere vaccinatiegraad geen oversterfte had. Dat is een hele goede vraag, toch?

Of de vraag stellen, is covid er nog wel? dat mogelijk de oversterfte zou kunnen verklaren?
Of de vraag stellen, waarom valt de oversterfte piek altijd zo mooi in de stijging van het aantal besmettingen viel?
Of de vraag stellen, waarom blijkt uit geen enkel onderzoek, dat er iets verkeerd was met de vaccins?

Goede vragen, maar die zie je dit soort personen nooit stellen......
Je zag bij elke golf een vierluik:
Eerst toename besmetting
Dan toename ziekenhuisopnames
Dan toename IC
Dan toename sterfgevallen.

Toen >80% gevaccineerd was, zagen we dat op de IC's ruim 80% van de patiënt ongevaccineerd was.
pi_221123038
Bekijk deze YouTube-video

Fauci hield oorsprong Covid en gain of function onderzoek onder de pet. De echte bnw-er wist dit natuurlijk al lang. Maar toch mooi dat het nu officieel openbaar gemaakt is. En het verklaart ook meteen waarom Fauci presidentieel gratie kreeg zonder ooit ergens voor te zijn aangeklaagd.

We beginnen trouwens wel steeds meer door onze complotten heen te raken, ze blijven maar uitkomen :+
pi_221123675
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 23:23 schreef Bananenbennie het volgende:

Fauci hield oorsprong Covid en gain of function onderzoek onder de pet. De echte bnw-er wist dit natuurlijk al lang. Maar toch mooi dat het nu officieel openbaar gemaakt is. En het verklaart ook meteen waarom Fauci presidentieel gratie kreeg zonder ooit ergens voor te zijn aangeklaagd.

We beginnen trouwens wel steeds meer door onze complotten heen te raken, ze blijven maar uitkomen :+
Maar dat was toch al vanaf het begin bekend?
pi_221126650
quote:
Daarnaast, Oekraine begon in 2014, ja goh wie waren daar toevallig verantwoordelijk voor
Wat dacht je van degene die opdracht gaf voor die oorlog, ene Vladimir P.?
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_221132229
quote:

twitter

2020 was een coup door de democraten, en corona werd er voor gebruikt, ze wisten dat ze geen andere manier hadden om van Trump te winnen.

Wat erg belangrijk verder was en hen plannen doorboorden waren 2 democraten (thank god)

quote:
Joe Manchin (Democraat uit West Virginia) en Kyrsten Sinema (toen Democraat uit Arizona, later onafhankelijk) waren in 2021-2022 de twee cruciale "moderaat-centristische" Democratische senatoren in een Senaat met een nipte 50-50 verdeling (met vicepresident Harris als tie-breaker).

Zij waren belangrijk omdat ze regelmatig tegen hun eigen partij ingingen en progressieve prioriteiten blokkeerden. Het statement verwijst specifiek naar hen als degenen die voorkwamen dat Democraten de verkiezingswetten permanent konden veranderen.

Waarom waren zij zo belangrijk?

Filibuster: De Senaat-regel die een 60-stemmen meerderheid vereist voor de meeste wetten. Democraten wilden die (tijdelijk) opheffen of een uitzondering maken voor voting rights / election reform wetten (zoals de For the People Act / H.R.1 en de Freedom to Vote Act). Manchin en Sinema weigerden mee te werken aan het aanpassen van de filibuster-regels.

Daardoor konden Republikeinen de wetten blijven blokkeren. Deze wetten zouden onder meer landelijke regels voor mail-in voting, early voting, etc. hebben ingevoerd, strengere eisen aan staten voor verkiezingsbeveiliging hebben versoepeld en meer federale controle over verkiezingen hebben gegeven.

Manchin noemde zulke partisan (partijgebonden) verkiezingswetgeving gevaarlijk en schreef dat het de democratie zou ondermijnen.

Zij blokkeerden ook grote delen van Biden's agenda (Build Back Better, klimaatwetgeving, etc.), maar in dit statement gaat het vooral over verkiezingshervorming. Veel aanhangers van Trump zien dit als het voorkomen van een "permanent Democratisch voordeel" via federale verkiezingswetten die het makkelijker maken om frauduleus te stemmen of resultaten te beïnvloeden.
En daarna:
quote:
Kyrsten Sinema verliet de Democratische partij en werd onafhankelijk; ze stapte niet meer op voor herverkiezing.
Joe Manchin stapte ook uit de partij (of werd onafhankelijk) en ging met pensioen na de verkiezingen.
Beiden werden door progressieve Democraten gezien als verraders omdat ze de "revolutionaire" agenda blokkeerden.
Machin en Sinema, dat was pas echte cinema. Thank god voor niet corrupte democraten.
pi_221133620
quote:
6s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:58 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
[ x ]

2020 was een coup door de democraten, en corona werd er voor gebruikt, ze wisten dat ze geen andere manier hadden om van Trump te winnen.

Wat erg belangrijk verder was en hen plannen doorboorden waren 2 democraten (thank god)
[..]
En daarna:
[..]
Machin en Sinema, dat was pas echte cinema. Thank god voor niet corrupte democraten.
Dus de Democraten wilden een coup plegen, dat is niet gelukt, maar desondanks verloor Trump de verkiezingen in 2020.

Goed verhaal...
pi_221134322
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2026 06:14 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dus de Democraten wilden een coup plegen, dat is niet gelukt, maar desondanks verloor Trump de verkiezingen in 2020.

Goed verhaal...
Snap dat je intelligentie hier moeite mee heeft. Zeker als je alleen msm fabeltjes leest.
pi_221135445
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 09:51 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Snap dat je intelligentie hier moeite mee heeft. Zeker als je alleen msm fabeltjes leest.
In feite komt het erop neer dat de Democraten legitiem gewonnen hebben, ondanks hun coup poging...
pi_221243582
https://www.rtl.nl/nieuws(...)inatie-en-dit-waarom

'Sindsdien ben ik nooit meer de oude': waarom 1 op 6 spijt heeft van coronavaccinatie

Bijna één op de zes deelnemers aan het RTL Nieuwspanel zegt spijt te hebben van de coronavaccinatie. Anderen vinden dat de prik achteraf niet nodig was of zeggen dat ze het alleen deden omdat ze dwang voelden.

Een andere veelgenoemde klacht is long covid (ook wel post covid genoemd). Sommige panelleden vermoeden dat de vaccinatie hun langdurige klachten heeft veroorzaakt of bestaande klachten heeft verergerd.

Zo zegt een panellid: "Heb door de laatste booster en de daaropvolgende besmetting long covid opgelopen. Wordt er dus nog dagelijks mee geconfronteerd."
pi_221243654
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2026 15:04 schreef Bananenbennie het volgende:

'Sindsdien ben ik nooit meer de oude': waarom 1 op 6 spijt heeft van coronavaccinatie

Bijna één op de zes deelnemers aan het RTL Nieuwspanel zegt spijt te hebben van de coronavaccinatie. Anderen vinden dat de prik achteraf niet nodig was of zeggen dat ze het alleen deden omdat ze dwang voelden.

Een andere veelgenoemde klacht is long covid (ook wel post covid genoemd). Sommige panelleden vermoeden dat de vaccinatie hun langdurige klachten heeft veroorzaakt of bestaande klachten heeft verergerd.

Zo zegt een panellid: "Heb door de laatste booster en de daaropvolgende besmetting long covid opgelopen. Wordt er dus nog dagelijks mee geconfronteerd."
Dit zijn nog de mensen die er voor uit durven te komen, zitten miljoenen vast in het Stockholm syndroom

Je nieuwsartikel hoeft trouwens niet in bnw
pi_221243834
quote:
1s.gif Op zondag 5 juli 2026 15:22 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Dit zijn nog de mensen die er voor uit durven te komen, zitten miljoenen vast in het Stockholm syndroom

Klopt, maar je reactie erop wel natuurlijk: dat mensen vastzitten in een Stokholm syndroom als ze er geen spijt van hebben.
pi_221245230
quote:

Vermoeden... Altijd bijzonder dat men Covid uitsluit.
En dat long covid er al 9 maanden was, voordat de vaccins er waren.

quote:
Dus waarom zou de covid infectie niet de oorzaak zijn?
pi_221245293
quote:
1s.gif Op zondag 5 juli 2026 15:22 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Omdat er tot opheden nog steeds geen wetenschappelijk onderzoek, aantoont dat de vaccins de oorzaak zijn.
Net zoals long covid, al 9 maanden eerder bestond voordat de vaccins er waren.

En het artikel de nodige nuances aanbrengt.

maar ik begrijp dat jij graag de kop leest, want dat lijkt te bevestigen, wat jij graag wilt horen.

quote:
Het is inderdaad gewoon en enquête geweest. Geen medisch onderzoek. Je kunt er verder weinig mee.
pi_221245405
quote:

Hier gaat iemand op de feiten in, waarna er niets meer overblijft van haar claim.

De whistleblower, bleek dus volledig anoniem te zijn, zonder enig bewijs.

quote:
En hoe kijk je nu naar deze inhoudelijke debunk?
pi_221245813
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2026 17:20 schreef Rolfieo het volgende:

[..]
Vermoeden... Altijd bijzonder dat men Covid uitsluit.
En dat long covid er al 9 maanden was, voordat de vaccins er waren.
[..]
Dus waarom zou de covid infectie niet de oorzaak zijn?
Nou, Covid is iets wat je overkomt en verder geen controle over hebt.
Het vaccin is iets waarvoor je zelf hebt gekozen.
En in sommige gevallen vanwege de druk die er op lag om het vaccin te nemen.

Als gevolg daarvan wordt alles toegeschreven aan het vaccin.
pi_221246822
SARS -Cov 2 spike eiwit - vs - LNP-spike eiwit

Het nucleocapside-eiwit van SARS CoV-2 is een eiwit dat met het RNA-genoom van het virus is verpakt maar geheel afwezig is in aangetroffen LNP spike eiwit in aangetaste organen. Door bijvoorbeeld autopsie is zo vast te stellen of spike danwel afkomstig is van de mRNA injecties, of afkomstig is van het natuurlijke virus zelf.

Geimpft - gestorben: Histopathologischer Atlas der Corona-Impfschäden
Dr. Ute Dr Krüger (auteur), Dr. Walter Lang

“People will forgive you for being wrong, but they will never forgive you for being right ”
― Thomas Sowell
pi_221248035
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2026 19:54 schreef Monomeism het volgende:
SARS -Cov 2 spike eiwit - vs - LNP-spike eiwit

Het nucleocapside-eiwit van SARS CoV-2 is een eiwit dat met het RNA-genoom van het virus is verpakt maar geheel afwezig is in aangetroffen LNP spike eiwit in aangetaste organen. Door bijvoorbeeld autopsie is zo vast te stellen of spike danwel afkomstig is van de mRNA injecties, of afkomstig is van het natuurlijke virus zelf.

Geimpft - gestorben: Histopathologischer Atlas der Corona-Impfschäden
Dr. Ute Dr Krüger (auteur), Dr. Walter Lang

Ter aanvulling: aangetast door Turbokanker.
Dr. Ute Dr Krüger is overigens geen patholoog anatoom meer, omdat ze met haar bevindingen over het coronavaccin geen aansluiting kon vinden bij de reguliere medische wereld.

Ze heeft nu een holistische praktijk in Zweden.
https://active-health.se/en/about
pi_221248649
quote:
1s.gif Op zondag 5 juli 2026 22:00 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ter aanvulling: aangetast door Turbokanker.
Dr. Ute Dr Krüger is overigens geen patholoog anatoom meer, omdat ze met haar bevindingen over het coronavaccin geen aansluiting kon vinden bij de reguliere medische wereld.

Ze heeft nu een holistische praktijk in Zweden.
https://active-health.se/en/about
Ik ben niet verbaasd.
“People will forgive you for being wrong, but they will never forgive you for being right ”
― Thomas Sowell
pi_221248842
quote:

Die mensen zijn nou eenmaal het slachtoffers geworden van zakkenvullers.
Miljarden euro's en dollars zijn er bij gekomen tijdens de corona periods.
En ze hebben elkaars zakken goed gevuld.
Ik denk niet dat die vaccins bedoeld waren om mensen uit moorden maar om zakken te vullen ongeacht de consequenties.
pi_221249123
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2026 22:39 schreef Candymannetje het volgende:

[..] Ik denk niet dat die vaccins bedoeld waren om mensen uit moorden maar om zakken te vullen ongeacht de consequenties.
Blijft hierbij interessant te onthouden wat complotdenker Alex Jones 18 jaar geleden allemaal beweerde.

― Thomas Sowell
pi_221249684
quote:

[..]
Ik denk niet dat die vaccins bedoeld waren om mensen uit moorden maar om zakken te vullen ongeacht de consequenties.
Het was een test om te zien of het volk nog te manipuleren is.

Ook om andersdenkenden uit functies te verwijderen.

Het was een Purge.
pi_221251219
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2026 22:54 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Blijft hierbij interessant te onthouden wat complotdenker Alex Jones 18 jaar geleden allemaal beweerde.

En wat nog steeds niet klopt.
pi_221255878
quote:

[..]
America’s Frontline Doctors (AFLDS)
Front Line COVID-19 Critical Care Alliance (FLCCC)

Dr. Simone Gold, die $90 per consult vroegen voor een ivermectine- of HCQ-recept.
Dr. Pierre Kory & Dr. Paul Marik ontving miljoenen aan donaties van anti-vaccinatie-organisaties en gulle gevers. Daarnaast vroegen ze hoge bedragen voor trainingen, congressen en boeken.
Dr. Peter McCullough, Gevaccineerde mensen kregen te horen dat ze deze supplementen minimaal 3 tot 12 maanden moesten slikken om het vaccin uit hun systeem te "wassen". Een potje kost al snel $65

Follow the money hoort ik hier vaak. Of big pharmacy is niet te vertrouwen, er is geen onafhankelijk onderzoek (big pharmacy), maar zodra het om hun eigen bronnen gaat, vervalt dit argument direct en kijkt men niet verder of er enige wetenschappelijke onderbouwing is.
pi_221259500
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2026 18:10 schreef Rolfieo het volgende:

[..]
America’s Frontline Doctors (AFLDS)
Front Line COVID-19 Critical Care Alliance (FLCCC)

Dr. Simone Gold, die $90 per consult vroegen voor een ivermectine- of HCQ-recept.
Dr. Pierre Kory & Dr. Paul Marik ontving miljoenen aan donaties van anti-vaccinatie-organisaties en gulle gevers. Daarnaast vroegen ze hoge bedragen voor trainingen, congressen en boeken.
Dr. Peter McCullough, Gevaccineerde mensen kregen te horen dat ze deze supplementen minimaal 3 tot 12 maanden moesten slikken om het vaccin uit hun systeem te "wassen". Een potje kost al snel $65

Follow the money hoort ik hier vaak. Of big pharmacy is niet te vertrouwen, er is geen onafhankelijk onderzoek (big pharmacy), maar zodra het om hun eigen bronnen gaat, vervalt dit argument direct en kijkt men niet verder of er enige wetenschappelijke onderbouwing is.
Ja...... laat maar weten wat het geworden is.
pi_221279338
Duitsland stelt de vragen die Nederland niet stelt: de coronazitting waar nu iedereen over praat

In de Duitse deelstaat Brandenburg neemt een officiële enquêtecommissie het coronabeleid onder de loep — inclusief de vaccinatiecampagne die miljoenen Duitsers ondergingen zonder dat ze ooit volledig werden geïnformeerd over de risico’s.

Parlementaire commissie neemt coronavaccinatie onder vuur

De commissie nodigde eind vorige maand een reeks experts uit om te spreken over coronavaccins. Op de agenda stond onder meer de rol van de Duitse vaccinatiecommissie STIKO, de risicobeoordelingen rond vaccins, de wetenschappelijke onderbouwing van de vaccinatiestrategie en de vaccinatieplicht voor zorgmedewerkers. Eén van de sprekers stak er met kop en schouders bovenuit: emeritus hoogleraar prof. dr. Sucharit Bhakdi, voormalig hoofd van het Instituut voor Medische Microbiologie en Hygiëne aan de Universiteit Mainz.

Bhakdi: de pandemie was van tevoren gepland

Bhakdi nam geen blad voor de mond. Volgens hem zijn er documenten die aantonen dat de coronapandemie jaren vóór 2020 al was uitgedacht, en dat de toelating van gengebaseerde vaccins het eindpunt was van een zorgvuldig georkestreerd plan. Hij verwees daarbij naar een intern protocol van het Robert Koch-Instituut, het Duitse RIVM, uit april 2020, dat aantoont dat het massale vaccinatie-experiment van meet af aan vaststond — ongeacht wat de wetenschap in de tussentijd zou uitwijzen.
Bhakdi stelde tevens dat het BioNTech-vaccin nooit op een deugdelijke manier op veiligheid en werkzaamheid is getest. De bewijzen die aan toezichthouders werden voorgelegd, noemde hij ronduit verzonnen. Bovendien werd het productieproces — zo beargumenteerde hij met verwijzing naar documentatie — stilzwijgend gewijzigd ná de bestelling van honderden miljoenen doses door de Europese Commissie, maar vóór de officiële goedkeuring. Het product dat uiteindelijk in de armen van mensen belandde, was daarmee een ander product dan het middel dat in klinische proeven was getest.

Lipide nanodeeltjes en DNA-vervuiling: de kern van de beschuldiging

Een groot deel van Bhakdi’s betoog richtte zich op de dragers van het mRNA: lipide nanodeeltjes. Deze kunstmatige omhulsels — vóór 2020 om medische redenen verboden voor gebruik bij gezonde mensen, aldus Bhakdi — lokken in het lichaam een reactie uit die vergelijkbaar is met een bloedvergiftiging: een explosieve activering van het immuunsysteem, met ontstekingshaarden in hersenen, hart, longen, lever en nieren. Schade die hij omschrijft als onomkeerbaar.

Daarnaast wees de emeritus hoogleraar op de gewijzigde productiemethode waarbij genetisch gemanipuleerde bacteriën met zogenoemde plasmiden werden ingezet. Die methode maakt het technisch onmogelijk om bacterieel DNA volledig uit het eindproduct te verwijderen. Laboratoriumonderzoek uit meerdere landen trof resten van dit DNA aan in diverse vaccinbatches. De wetenschappelijke bevindingen die Bhakdi aanhaalde zijn ernstig: integratie van vreemd DNA in menselijke chromosomen met mogelijk kankerverwekkende gevolgen, langdurige aanwezigheid van het ingespoten materiaal in het lichaam, auto-immuunreacties in vrijwel alle orgaansystemen, en overdracht via de placenta naar het ongeboren kind.

Fraude, biowapenlab en Bill Gates: Bhakdi trekt de vergelijking

Bhakdi schroomde niet om ook politieke verbanden te leggen. Hij verwees naar uitspraken van Bill Gates, die in aanwezigheid van de toenmalige bondskanselier Merkel aankondigde dat zeven miljard mensen gevaccineerd zouden worden — een doel dat volgens Bhakdi niets met volksgezondheid te maken had, maar alles met geld en macht. De winsten die farmaceutische bedrijven maakten, komen rechtstreeks voort uit een systeem van georganiseerde misleiding.
In zijn slotwoorden greep Bhakdi terug op informatie die hij omschreef als afkomstig uit de hoogste echelons van de Amerikaanse inlichtingendiensten: zowel het virus als het vaccin is ontwikkeld in biolabs in China en de Verenigde Staten. Daders en medeplichtigen zijn bij naam bekend. De ernst waarmee Bhakdi sprak voor een vergadering van gekozen volksvertegenwoordigers illustreert hoe diep het wantrouwen jegens officiële instanties inmiddels zit, ook in gevestigde academische kringen.

Wat betekent dit voor Nederland?

In Duitsland wordt de coronacrisis via officiële parlementaire kanalen onderzocht. In Nederland is een vergelijkbaar onderzoek naar de vaccinatiecampagne tot dusver uitgebleven. Terwijl de gevaren van mRNA-vaccins steeds vaker ter sprake komen in wetenschappelijke literatuur en in rechtszalen wereldwijd, blijft het politieke debat in Den Haag opvallend stil. Bhakdi’s boodschap aan de Brandenburgers was helder: dit soort commissies zijn geen luxe maar een noodzaak, omdat wat er tussen 2020 en 2023 is gebeurd niet onopgehelderd mag blijven.
De zitting werd live uitgezonden en is terug te kijken via de mediatheek van de Landdag van Brandenburg. De enquêtecommissie buigt zich in de komende maanden verder over de lessen die getrokken moeten worden voor toekomstige gezondheidscrisissen — mocht de politieke wil er tenminste zijn om hier lering uit te trekken.

https://www.ninefornews.n(...)iedereen-over-praat/
― Thomas Sowell
pi_221279673
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 23:35 schreef Monomeism het volgende:
Duitsland stelt de vragen die Nederland niet stelt: de coronazitting waar nu iedereen over praat

In de Duitse deelstaat Brandenburg neemt een officiële enquêtecommissie het coronabeleid onder de loep — inclusief de vaccinatiecampagne die miljoenen Duitsers ondergingen zonder dat ze ooit volledig werden geïnformeerd over de risico’s.

Parlementaire commissie neemt coronavaccinatie onder vuur

De commissie nodigde eind vorige maand een reeks experts uit om te spreken over coronavaccins. Op de agenda stond onder meer de rol van de Duitse vaccinatiecommissie STIKO, de risicobeoordelingen rond vaccins, de wetenschappelijke onderbouwing van de vaccinatiestrategie en de vaccinatieplicht voor zorgmedewerkers. Eén van de sprekers stak er met kop en schouders bovenuit: emeritus hoogleraar prof. dr. Sucharit Bhakdi, voormalig hoofd van het Instituut voor Medische Microbiologie en Hygiëne aan de Universiteit Mainz.

Bhakdi: de pandemie was van tevoren gepland

Bhakdi nam geen blad voor de mond. Volgens hem zijn er documenten die aantonen dat de coronapandemie jaren vóór 2020 al was uitgedacht, en dat de toelating van gengebaseerde vaccins het eindpunt was van een zorgvuldig georkestreerd plan. Hij verwees daarbij naar een intern protocol van het Robert Koch-Instituut, het Duitse RIVM, uit april 2020, dat aantoont dat het massale vaccinatie-experiment van meet af aan vaststond — ongeacht wat de wetenschap in de tussentijd zou uitwijzen.
Bhakdi stelde tevens dat het BioNTech-vaccin nooit op een deugdelijke manier op veiligheid en werkzaamheid is getest. De bewijzen die aan toezichthouders werden voorgelegd, noemde hij ronduit verzonnen. Bovendien werd het productieproces — zo beargumenteerde hij met verwijzing naar documentatie — stilzwijgend gewijzigd ná de bestelling van honderden miljoenen doses door de Europese Commissie, maar vóór de officiële goedkeuring. Het product dat uiteindelijk in de armen van mensen belandde, was daarmee een ander product dan het middel dat in klinische proeven was getest.

Lipide nanodeeltjes en DNA-vervuiling: de kern van de beschuldiging

Een groot deel van Bhakdi’s betoog richtte zich op de dragers van het mRNA: lipide nanodeeltjes. Deze kunstmatige omhulsels — vóór 2020 om medische redenen verboden voor gebruik bij gezonde mensen, aldus Bhakdi — lokken in het lichaam een reactie uit die vergelijkbaar is met een bloedvergiftiging: een explosieve activering van het immuunsysteem, met ontstekingshaarden in hersenen, hart, longen, lever en nieren. Schade die hij omschrijft als onomkeerbaar.

Daarnaast wees de emeritus hoogleraar op de gewijzigde productiemethode waarbij genetisch gemanipuleerde bacteriën met zogenoemde plasmiden werden ingezet. Die methode maakt het technisch onmogelijk om bacterieel DNA volledig uit het eindproduct te verwijderen. Laboratoriumonderzoek uit meerdere landen trof resten van dit DNA aan in diverse vaccinbatches. De wetenschappelijke bevindingen die Bhakdi aanhaalde zijn ernstig: integratie van vreemd DNA in menselijke chromosomen met mogelijk kankerverwekkende gevolgen, langdurige aanwezigheid van het ingespoten materiaal in het lichaam, auto-immuunreacties in vrijwel alle orgaansystemen, en overdracht via de placenta naar het ongeboren kind.

Fraude, biowapenlab en Bill Gates: Bhakdi trekt de vergelijking

Bhakdi schroomde niet om ook politieke verbanden te leggen. Hij verwees naar uitspraken van Bill Gates, die in aanwezigheid van de toenmalige bondskanselier Merkel aankondigde dat zeven miljard mensen gevaccineerd zouden worden — een doel dat volgens Bhakdi niets met volksgezondheid te maken had, maar alles met geld en macht. De winsten die farmaceutische bedrijven maakten, komen rechtstreeks voort uit een systeem van georganiseerde misleiding.
In zijn slotwoorden greep Bhakdi terug op informatie die hij omschreef als afkomstig uit de hoogste echelons van de Amerikaanse inlichtingendiensten: zowel het virus als het vaccin is ontwikkeld in biolabs in China en de Verenigde Staten. Daders en medeplichtigen zijn bij naam bekend. De ernst waarmee Bhakdi sprak voor een vergadering van gekozen volksvertegenwoordigers illustreert hoe diep het wantrouwen jegens officiële instanties inmiddels zit, ook in gevestigde academische kringen.

Wat betekent dit voor Nederland?

In Duitsland wordt de coronacrisis via officiële parlementaire kanalen onderzocht. In Nederland is een vergelijkbaar onderzoek naar de vaccinatiecampagne tot dusver uitgebleven. Terwijl de gevaren van mRNA-vaccins steeds vaker ter sprake komen in wetenschappelijke literatuur en in rechtszalen wereldwijd, blijft het politieke debat in Den Haag opvallend stil. Bhakdi’s boodschap aan de Brandenburgers was helder: dit soort commissies zijn geen luxe maar een noodzaak, omdat wat er tussen 2020 en 2023 is gebeurd niet onopgehelderd mag blijven.
De zitting werd live uitgezonden en is terug te kijken via de mediatheek van de Landdag van Brandenburg. De enquêtecommissie buigt zich in de komende maanden verder over de lessen die getrokken moeten worden voor toekomstige gezondheidscrisissen — mocht de politieke wil er tenminste zijn om hier lering uit te trekken.

https://www.ninefornews.n(...)iedereen-over-praat/
Duitse microbioloog Bhakdi presenteert zich als expert, maar verspreidt vooral misinformatie

quote:
Uitspraken van de Thais-Duitse microbioloog Sucharit Bhakdi worden gretig overgenomen door Nederlandse, alternatieve media. Ook op sociale media en in Telegramkanalen worden zijn uitingen over covid-19 wijd verspreid. Maar een overgroot deel van deze uitspraken van Bhakdi zijn allang weerlegd door (inter)nationale factcheckers. Wie is deze microbioloog? Wat beweert hij?

Het is 2 december 2020. In het conservatieve, Amerikaanse nieuwsprogramma Fox News interviewt anchor Laura Ingraham een microbioloog. “Dus u gelooft dat het coronavaccin niet nodig is?” De man die geïnterviewd wordt, zit voor een boekenkast waar talloze boeken tegen elkaar aan gedrukt staan. In de overbelichte ruimte hangt een felrode kerstversiering. Dr. Sucharit Bhakdi, gepensioneerd microbioloog, staat onderaan het scherm. Het onderwerp van het gesprek zijn de coronavaccinaties. “I think it's downright dangerous. And I warn you, if you go along these lines, you are going to go to your doom”, waarschuwt Bhakdi met een serieuze en strenge gezichtsuitdrukking.

Het is één van de vele video’s waarin Sucharit Bhakdi, een Thais-Duitse gepensioneerde microbioloog, zijn mening verkondigt over de gevaren van alles wat met covid-19 te maken heeft. Althans, gevaren in zijn ogen. Als wetenschapper wordt Bhakdi de laatste jaren zelden opgevoerd in traditionele media. En daar is een reden voor. Als hij wel wordt opgevoerd, dan is het vaak in een factcheck-rubriek, waar zijn uitspraken worden betwist. Zo beweert hij in bovenstaande Fox News-uitzending dat vaccinaties worden opgedrongen en ze daarnaast ook dodelijk zijn. Verder zegt hij in andere interviews dat zowel het dragen van maskers als de quarantaineplicht ‘belachelijke onzin’ zijn, dat de coronatests helemaal niet werken en dat trombose een veel voorkomende bijwerking is van coronavaccins. Allemaal zaken die meerdere malen door verschillende media zijn weerlegd
quote:
Bhakdi wordt onder andere door Viruswaarheid en NineForNews opgevoerd als emeritus hoogleraar, terwijl hij dat niet is. Dit bevestigt de Universiteit van Mainz in een persbericht. “De heer Bhakdi is gepensioneerd hoogleraar en geen emeritus. Sinds het begin van zijn pensioen (2012) heeft hij geen lidmaatschapsrechten meer bij ons. De universiteit en het Instituut voor Medische Microbiologie en Hygiëne nemen op cruciale punten afstand van de standpunten van de heer Bhakdi, die wij als misleidend of onjuist beschouwen
pi_221280216
Ah. ‘Factcheckers’ voor Big Pharma
De Pfizer papers al eens bekeken?
Pointer ook haha. En ook nog uit 2021.
Het vertrouwen in mondmaskers is in het artikel nog steeds enorm. Elke scheet in de lift was te ruiken al had je tien mondmaskers op je bakkes.

Lol

[ Bericht 29% gewijzigd door Monomeism op 09-07-2026 09:03:50 ]
― Thomas Sowell
pi_221280690
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juli 2026 08:50 schreef Monomeism het volgende:
Elke scheet in de lift was te ruiken al had je tien mondmaskers op je bakkes.
Volgens mij heb je niet helemaal begrepen hoe mondkapjes werken of wat er de bedoeling van is.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_221280908
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 09:55 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Volgens mij heb je niet helemaal begrepen hoe mondkapjes werken of wat er de bedoeling van is.
Ja hoor. Ze helpen alleen niet tegen overdracht van aerosolen. Ik bleef gewoon oksels ruiken in de bus. Het had vooral te maken met het psychologisch beoogde effect.
― Thomas Sowell
pi_221281167
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juli 2026 08:50 schreef Monomeism het volgende:
Factcheckers
Opvallend hoe factcheckers steeds enkel datgene factchecken wat tegen het narratief ingaat. Het narratief wordt nooit gechecked.
Normaal is dit dan iets voor (serieuze) journalistiek maar ook die worden betaald om het narratief in stand te houden. Echte journalistiek & onderzoek is verleden tijd.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_221281215
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 10:40 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Opvallend hoe factcheckers steeds enkel datgene factchecken wat tegen het narratief ingaat. Het narratief wordt nooit gechecked.
Normaal is dit dan iets voor (serieuze) journalistiek maar ook die worden betaald om het narratief in stand te houden. Echte journalistiek & onderzoek is verleden tijd.
Precies. Net als beweren dat mondkapjes airborn virussen kunnen tegen houden.
Het is helaas pijnlijk duidelijk dat ze sommigen heel makkelijk kunnen wijsmaken dat soep eten met een vork geweldig werkt
― Thomas Sowell
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')