De consensus hier, of de consensus in de peer-review gepubliceerde literatuur?quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 22:11 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Het is mijn vakgebied niet dus ik kan er weinig over zeggen.
Maar ik let wel op het gedrag van mensen.
In het echt en ook online.
Bij jou is het echt overduidelijk dat de consensus jou niet aan staat hier en dat probeer je de kop in te drukken.
Als je dat nou ook bij de pro vaccinatie onderzoeken zou doen zou ik er nog respect voor hebben.
Maar nu kom je echt over als een troll net zoals ems. enkel heb jij dan wel een hoger niveau.
Hier in dit topic.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 22:50 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
De consensus hier, of de consensus in de peer-review gepubliceerde literatuur?
Tsja, ik kan natuurlijk ook stoppen met het wijzen op fouten in de argumenten of hier geposte onderzoeken, zodat men hier gewoon kan blijven geloven in sprookjesquote:
Je toont nu wel mijn gelijk aan door te beginnen over sprookjes in BNW.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 22:53 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Tsja, ik kan natuurlijk ook stoppen met het wijzen op fouten in de argumenten of hier geposte onderzoeken, zodat men hier gewoon kan blijven geloven in sprookjesHet is natuurlijk wel BNW.
En jij bent daarentegen natuurlijk een zelfstandige denker wiens meningen puur en alleen door objectief en onafhankelijk onderzoek tot stand zijn gekomen!quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 23:29 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Ik denk wel dat je slim bent maar ook behoorlijk geïndoctrineerd.
Er is helemaal geen consensus behalve wat jochies die elkaars ballen aan het kietelen zijn omdat ze weer een AI artikel hebben gevonden wat hun beperkte wereldbeeld echoedquote:
Aah weer een klassieker"quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 22:53 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
zodat men hier gewoon kan blijven geloven in sprookjesHet is natuurlijk wel BNW.
Ga anderen nou niet spiegelen aan jezelf. Je maakt jezelf al belachelijk genoeg.quote:
Kijk nu begin je het te snappenquote:Op zondag 19 oktober 2025 09:34 schreef ems. het volgende:
[..]
En jij bent daarentegen natuurlijk een zelfstandige denker wiens meningen puur en alleen door objectief en onafhankelijk onderzoek tot stand zijn gekomen!
[..]
Ik volg niet alle topics maar het rus-ua topic staat letterlijk helemaal vol met complotten die later waar bleken te zijn.quote:Op zondag 19 oktober 2025 09:42 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Noem eens 1 complot dat in bnw daadwerkelijk werd opgeklaard?
Sure, daarom kan je er ook zo eentje opnoemenquote:Op zondag 19 oktober 2025 09:51 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Ik volg niet alle topics maar het rus-ua topic staat letterlijk helemaal vol met complotten die later waar bleken te zijn.
Jazeker wel meerdere zelfs maar dat ga ik hier niet doen want dit is het Covid topic.quote:Op zondag 19 oktober 2025 09:57 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Sure, daarom kan je er ook zo eentje opnoemen
quote:Op zondag 19 oktober 2025 10:00 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Jazeker wel meerdere zelfs maar dat ga ik hier niet doen want dit is het Covid topic.
Laten we proberen ontopic te blijven.
Vinden de modjes ook wel leuk.
quote:Op zondag 19 oktober 2025 09:39 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Aah weer een klassieker"
BNW gelooft in sprookjes. Wij hebben gelijk WaNt HeT sTaAt In De KrAnT"
Ik beoordeel hier geposte onderzoeken. Ik durf wel te stellen dat ik een van de weinigen in dit topic ben die ook daadwerkelijk regelmatig onderzoeken beoordeelt in zijn werk, en daarin niet alleen dus ervaring in heeft, maar er ook getraind in is.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 23:29 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Je toont nu wel mijn gelijk aan door te beginnen over sprookjes in BNW.
Maar jij denkt dat je de mening van de mensen hier kan veranderen door te gaan Cherry picken in onderzoeken?
Het wekt enkel irritatie op, meer niet.
Als je ook kritiek gaat leveren op pro vaccinatie onderzoeken gaan mensen je misschien wel serieus nemen.
Ik denk wel dat je slim bent maar ook behoorlijk geïndoctrineerd.
Wat wil je hiermee suggereren? Zeker gebaseerd op net zoveel bewijs als veel van je andere beweringen?quote:
Noem dan een covid vaccin complot wat waar bleek? Ik heb nog steeds niks gezien. Alleen wat rammelende onderzoeken, en wat claims dat er veel aan de hand zou zijn, zonder daar bewijs voor te leveren.quote:Op zondag 19 oktober 2025 10:00 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Jazeker wel meerdere zelfs maar dat ga ik hier niet doen want dit is het Covid topic.
Laten we proberen ontopic te blijven.
Vinden de modjes ook wel leuk.
Wie vraagt jou om die video's te bekijken?quote:Op zondag 19 oktober 2025 15:50 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]![]()
Er worden hier videos geplaatst die ik gevraagd word te kijken, en als ik er dan op wijs dat in die video oa een onderuit gehaalde niet peer-reviewde paper van een onderzoek wordt aangehaald als bewijs, is het oorverdovend stil. Men is kritisch, maar alleen als het strookt met de onderbuik.
[..]
Ik beoordeel hier geposte onderzoeken. Ik durf wel te stellen dat ik een van de weinigen in dit topic ben die ook daadwerkelijk regelmatig onderzoeken beoordeelt in zijn werk, en daarin niet alleen dus ervaring in heeft, maar er ook getraind in is.
Ik kan er weinig aan doen dat alle hier geposte onderzoeken anti-vaccinatie zijn (en rammelen). Maar als hier pro-vaccinatie onderzoeken gepost worden, kan ik die ook bekritiseren. Alleen, de uitkomst van een beoordelen kan ook zijn dat het een goed, degelijk onderzoek is waarbij de conclusie stroken met de data en analyse. Niet alle onderzoeken zijn slecht he, alleen wel toevallig(?) een groot deel van de hier geposte anti-vaccinatie onderzoeken.
[..]
Wat wil je hiermee suggereren? Zeker gebaseerd op net zoveel bewijs als veel van je andere beweringen?
[..]
Noem dan een covid vaccin complot wat waar bleek? Ik heb nog steeds niks gezien. Alleen wat rammelende onderzoeken, en wat claims dat er veel aan de hand zou zijn, zonder daar bewijs voor te leveren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |