Zeker waar voor de tweede helft!!!quote:Op zondag 26 oktober 2025 13:08 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Erg veel zin in het interview na afloop waarin hij gaat lopen roepen dat ze goed begonnen!

Ja dat is de ellende, blijft die patjepeëer nog wat langer op z’n plekquote:

Peilingen zijn het ultieme voorbeeld van mensen die geen doel hebben in het levenquote:Op zondag 26 oktober 2025 10:47 schreef Szura het volgende:
Jammer dat Marcel gisteren niet meer ruimte kreeg om die peilingboer te slopen bij Pauw en De Wit @:alaphilippe_

56% van de Nederlanders is het hier mee eens.quote:Op zondag 26 oktober 2025 17:33 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Peilingen zijn het ultieme voorbeeld van mensen die geen doel hebben in het leven

23% twijfelt en 78% schrijft het als pijlingenquote:Op zondag 26 oktober 2025 18:41 schreef Felagund het volgende:
[..]
56% van de Nederlanders is het hier mee eens.

Sander S. had weer een klassiek goede column over het frame "bezorgde burger" vs "linkse elite"quote:Op maandag 27 oktober 2025 10:45 schreef Fretwork het volgende:
Ik ben ook helemaal klaar met dat frame van een linkse elite
In ander nieuws, net op mn papadag vegan foie gras gemaakt

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op maandag 27 oktober 2025 11:33 schreef Pistolero het volgende:
https://www.volkskrant.nl(...)t-aangifte~b6958ea1/
Dit soort praktijken moeten toch wel verstrekkende gevolgen hebben voor de desbetreffende heren en de PVV in het algemeen. Toch?PVV +5SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wind extinguishes a candle and energizes fire

Ik ben wel nieuwsgierig naar het recept daarvoor.quote:Op maandag 27 oktober 2025 10:45 schreef Fretwork het volgende:
Ik ben ook helemaal klaar met dat frame van een linkse elite
In ander nieuws, net op mn papadag vegan foie gras gemaakt

Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 27 oktober 2025 13:07 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Ik ben wel nieuwsgierig naar het recept daarvoor.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |