Zeker waar voor de tweede helft!!!quote:Op zondag 26 oktober 2025 13:08 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Erg veel zin in het interview na afloop waarin hij gaat lopen roepen dat ze goed begonnen!
Ja dat is de ellende, blijft die patjepeëer nog wat langer op z’n plekquote:
Peilingen zijn het ultieme voorbeeld van mensen die geen doel hebben in het levenquote:Op zondag 26 oktober 2025 10:47 schreef Szura het volgende:
Jammer dat Marcel gisteren niet meer ruimte kreeg om die peilingboer te slopen bij Pauw en De Wit @:alaphilippe_
56% van de Nederlanders is het hier mee eens.quote:Op zondag 26 oktober 2025 17:33 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Peilingen zijn het ultieme voorbeeld van mensen die geen doel hebben in het leven
23% twijfelt en 78% schrijft het als pijlingenquote:Op zondag 26 oktober 2025 18:41 schreef Felagund het volgende:
[..]
56% van de Nederlanders is het hier mee eens.
Sander S. had weer een klassiek goede column over het frame "bezorgde burger" vs "linkse elite"quote:Op maandag 27 oktober 2025 10:45 schreef Fretwork het volgende:
Ik ben ook helemaal klaar met dat frame van een linkse elite
In ander nieuws, net op mn papadag vegan foie gras gemaakt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 27 oktober 2025 11:33 schreef Pistolero het volgende:
https://www.volkskrant.nl(...)t-aangifte~b6958ea1/
Dit soort praktijken moeten toch wel verstrekkende gevolgen hebben voor de desbetreffende heren en de PVV in het algemeen. Toch?PVV +5SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wind extinguishes a candle and energizes fire
Ik ben wel nieuwsgierig naar het recept daarvoor.quote:Op maandag 27 oktober 2025 10:45 schreef Fretwork het volgende:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 27 oktober 2025 13:07 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Ik ben wel nieuwsgierig naar het recept daarvoor.
Nog maar drie maanden aandikken Frank, dan mogen we weer.quote:Op maandag 27 oktober 2025 13:55 schreef franklop het volgende:
Er moet snel weer koers zijn, als we nu al de tijd gebruiken om vegan gerechten te delen
Het is toch elke dag papadag??quote:Op maandag 27 oktober 2025 10:45 schreef Fretwork het volgende:
Klinkt ranzig, is helaas fucking lekker (anders waren die wantoestanden al wel gestopt).quote:Op maandag 27 oktober 2025 17:35 schreef Immerdebestebob het volgende:
Een vegan variant van iets dat al ranzig klinkt![]()
![]()
Wanneer vegan kippenmaagjes?![]()
Niet De Speld.quote:De IND wil bijvoorbeeld een 79-jarige vrouw uit Afghanistan terugsturen omdat ze niet ‘verwesterd’ is en daarom niet heeft aangetoond dat ze zich niet kan aanpassen aan de sociaal-culturele normen die de Taliban hebben ingevoerd. Hoewel de rechtbank Den Haag het besluit van de IND van tafel veegde, volhardt de dienst in het terugsturen van de vrouw. Afgelopen week werd haar herbeoordeling afgewezen.
In de asielprocedure van een 59-jarige vrouw stuurt de IND haar terug omdat ze geen opleiding heeft gevolgd, in Afghanistan meestal niet alleen over straat ging en vooral in het huishouden actief was. Het verweer van de vrouw dat ze in Nederland wel alleen naar buiten durft, hier durft te werken en zich durft te ontplooien, is volgens de IND onvoldoende bewijs dat de vrouw zich niet zou kunnen ‘conformeren’ aan een leven zonder vrouwenrechten.
quote:
Die vrouwen moeten niet zo moeilijk doen en zich gewoon schikken naar de leefregels van de Taliban!quote:Een aantal vrouwen moet van het demissionaire kabinet terugkeren naar Afghanistan, ongeacht het schrikbewind van de Taliban. Het gaat om vrouwen die zich niet ‘westers kleden’ of die binnen het gezin vooral ‘huishoudelijke dingen’ doen. Ondanks herhaalde bezwaren van de vrouwen blijft de Immigratie- en Naturalisatiedienst (IND) bij haar opvatting dat deze vrouwen zich kunnen schikken naar de leefregels van de Taliban, zo blijkt uit onderzoek van Trouw.
Kunnen we het vrouwelijke deel van de Bible Belt ook meteen exporteren.quote:Op maandag 27 oktober 2025 18:13 schreef Pistolero het volgende:
[..]
[..]
Die vrouwen moeten niet zo moeilijk doen en zich gewoon schikken naar de leefregels van de Taliban!
De Taliban zijn gewoon een stel mannetjes die zeggen dat vrouwen het huishouden moeten doen en zich niet zo sletterig moeten kleden. Ongeveer de mening van een gemiddeld terras buiten de randstad dus.quote:Op maandag 27 oktober 2025 18:13 schreef Pistolero het volgende:
[..]
[..]
Die vrouwen moeten niet zo moeilijk doen en zich gewoon schikken naar de leefregels van de Taliban!
Ik vrees met grote vrezen voor Jetten-1quote:Op maandag 27 oktober 2025 18:58 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Wel intens Rob Jetten-moe inmiddels. Weet precies welk handboekje hij erbij heeft gepakt (te prijzen waard), maar dit is zo nep.
SP of PvdD met CDA zie ik niet snel gebeuren. Volt of CU lijken mij kansrijker.quote:Op maandag 27 oktober 2025 19:24 schreef Dale__Cooper het volgende:
Waar moeten we überhaupt op hopen? Dat D66/GL-PVDA/CDA gezamenlijk op minstens 70 zetels komt. En dan samen met de SP of Partij voor de Dieren op 76+ komt.
Ik denk dat enige realistische optie nog altijd de combinatie met VVD is.quote:Op maandag 27 oktober 2025 19:24 schreef Dale__Cooper het volgende:
Waar moeten we überhaupt op hopen? Dat D66/GL-PVDA/CDA gezamenlijk op minstens 70 zetels komt. En dan samen met de SP of Partij voor de Dieren op 76+ komt.
Belasting op boodschappen op 0%, dan hebben ze misschien meer honger in Afrika maar hier niet!quote:Op maandag 27 oktober 2025 19:30 schreef DeeBee het volgende:
Geert Milders, allen!
Dat demense nog in deze pleurisact trappen na 25 jaar...
Willen we meer of minder honger!?quote:Op maandag 27 oktober 2025 19:31 schreef Felagund het volgende:
[..]
Belasting op boodschappen op 0%, dan hebben ze misschien meer honger in Afrika maar hier niet!
Geert Faaldersquote:Op maandag 27 oktober 2025 19:30 schreef DeeBee het volgende:
Geert Milders, allen!
Dat demense nog in deze pleurisact trappen na 25 jaar...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |