Ik zag dat plekje op mijn tafel en dacht ineens; ja, daar moet een boomquote:Op woensdag 5 november 2025 20:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat is al heel wat voor deze tijd, dus voel je vooral niet rot dat je niet alles hebt staan. Je doet het tenslotte voor jezelf.
Als je er blij van wordt, wel heel goed om te doen. Maar doseer het dan inderdaad. Hoeft niet allemaal nu of morgen
Even lekker haken of lezen? Dat helpt mij meestalquote:Op woensdag 5 november 2025 21:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik zag dat plekje op mijn tafel en dacht ineens; ja, daar moet een boom
Misschien komt de rest morgen, misschien volgende week. We zullen het zien.
Ben gewoon traag dit jaar. En normaal bouw ik het vol
Dit jaar gaat dat zeker niet gebeuren. Rust is nu erg belangrijk
Nu hopen dat slapen gaat lukken straks. Slaappillen zijn op en ik wil ook niet verslaafd raken. Alleen word nog niet rustig in de bol
Maar nu eerst een bakkie thee
Ja... lezen gedaan en nu bezig met het haken van een sneeuwpopquote:Op woensdag 5 november 2025 21:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Even lekker haken of lezen? Dat helpt mij meestal
Doe wat goed voelt, dat is het enige dat telt. Niet jezelf onnodig druk opleggenquote:Op woensdag 5 november 2025 21:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... lezen gedaan en nu bezig met het haken van een sneeuwpop
Ik schiet gewoon een beetje alle kanten op
Ja die handen moeten even rustig bezig. Ondertussen "Waar de fuck is Stuk" kijkenquote:Op woensdag 5 november 2025 22:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Doe wat goed voelt, dat is het enige dat telt. Niet jezelf onnodig druk opleggen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(sorry, kon het even niet laten)
[ Bericht 8% gewijzigd door r_one op 06-11-2025 02:07:39 ]r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
Ontspannen is belangrijk!quote:Op donderdag 6 november 2025 13:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
kerstboom hobbykamer: CHECK
kerstboom woonkamer: CHECK
gehaakte kerstboom: nope nog niet
Het komt toch wel goed met me. Beetje een kort nachtje gehad, dus nu brak chillen
Multicolor kerstboom?quote:Op donderdag 6 november 2025 13:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
kerstboom hobbykamer: CHECK
kerstboom woonkamer: CHECK
gehaakte kerstboom: nope nog niet
Het komt toch wel goed met me. Beetje een kort nachtje gehad, dus nu brak chillen
Ik las even multiculti kerstboomquote:
Uh foei!!quote:Op donderdag 6 november 2025 17:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik las even multiculti kerstboom
NEEquote:
Kan ook.quote:Op donderdag 6 november 2025 17:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik las even multiculti kerstboom
Dat die ander jouw a-seksualiteit niet serieus neemt betekent niet dat je "nog steeds niet weet wat je bent". Dat weet je wel: a-seksueel.quote:Op donderdag 6 november 2025 21:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
Heel vaag gesprek
Iemand wil mijn geaardheid weten. Ik ben aseksueel en a-romantisch. Maar er bleven vragen komen of ik hetero of homoseksueel ben
Alleen ik weet het niet
Mijn exen waren man. Alleen de ene relatie was een slechte. Eerst verkrachten en toen toe-eigenen. Dat was geen echte relatie
De tweede relatie was was met een man waarbij ik zo schrok dat diegene me leuk vond dat ik in een relatie dook zonder na te denken en te voelen
Wat heel slecht van me was. Alleen ik wist me geen raad. En we hadden een leuke vriendschap daarvoor
Maar soit... ik vind vrouwen aantrekkelijker dan mannen omdat ik beter met vrouwen overweg kan. Denk ik dan?
Dus ik weet het niet, hetero of homo. Ik wil nml geen relatie. Met niemand. Dus ik identificeer me met geen van beide geaardheden.
Alleen ik aseksueel en a-romantisch wel een geaardheid? Of "moet" ik kiezen
Ben een beetje in de war nu
Lijk wel een onzekere tiener. Al is het achterlijk dat je op je zevenendertigste nog steeds niet weer "wat je bent"
Ja... het is sowieso een onzeker punt... in de psychiatrie wordt die geaardheid ook niet serieus genomen: "trauma"quote:Op donderdag 6 november 2025 21:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat die ander jouw a-seksualiteit niet serieus neemt betekent niet dat je "nog steeds niet weet wat je bent". Dat weet je wel: a-seksueel.
Laat je niet in de war brengen door iemand die niet open staat voor mensen die anders leven dan zij als normaal zien
Je moet niet kiezenquote:Op donderdag 6 november 2025 21:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
Heel vaag gesprek
Iemand wil mijn geaardheid weten. Ik ben aseksueel en a-romantisch. Maar er bleven vragen komen of ik hetero of homoseksueel ben
Alleen ik weet het niet
Mijn exen waren man. Alleen de ene relatie was een slechte. Eerst verkrachten en toen toe-eigenen. Dat was geen echte relatie
De tweede relatie was was met een man waarbij ik zo schrok dat diegene me leuk vond dat ik in een relatie dook zonder na te denken en te voelen
Wat heel slecht van me was. Alleen ik wist me geen raad. En we hadden een leuke vriendschap daarvoor
Maar soit... ik vind vrouwen aantrekkelijker dan mannen omdat ik beter met vrouwen overweg kan. Denk ik dan?
Dus ik weet het niet, hetero of homo. Ik wil nml geen relatie. Met niemand. Dus ik identificeer me met geen van beide geaardheden.
Alleen ik aseksueel en a-romantisch wel een geaardheid? Of "moet" ik kiezen
Ben een beetje in de war nu
Lijk wel een onzekere tiener. Al is het achterlijk dat je op je zevenendertigste nog steeds niet weer "wat je bent"
Ja... ik weet het allemaal gewoon niet...quote:Op donderdag 6 november 2025 22:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Je moet niet kiezen
Sommige mensen weten hun hele leven niet wat ze zijn.
En dat allemaal omdat iemand wil weten in welk hokje je past. Niet jouw probleem.quote:Op vrijdag 7 november 2025 11:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... ik weet het allemaal gewoon niet...
Daarom ook geen punt van maken. Je bent momenteel asexueel.. En wie weet kom je op een moment wel een ontzettend leuk persoon tegen waarmee je wel romantiek wilt beleven of verder wilt gaan. Prima toch? Niet op iedereen past een stickertje met een beschrijvende term.quote:Op vrijdag 7 november 2025 11:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... ik weet het allemaal gewoon niet...
Dit geeft me juist het gevoel dat er iets niet klopt met mijquote:Op vrijdag 7 november 2025 12:16 schreef qltel het volgende:
[..]
Daarom ook geen punt van maken. Je bent momenteel asexueel.. En wie weet kom je op een moment wel een ontzettend leuk persoon tegen waarmee je wel romantiek wilt beleven of verder wilt gaan. Prima toch? Niet op iedereen past een stickertje met een beschrijvende term.
Er is niks mis met jequote:Op vrijdag 7 november 2025 17:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dit geeft me juist het gevoel dat er iets niet klopt met mij
Tegen een homoseksueel zeg je ook niet "misschien kom je een leuk iemand van het andere geslacht tegen"
Het wringt
Ik ben aseksueel en wil geen relatie. Het is mijn geaardheid om geen seks te willen
Daarom vind ik het lastig om mijn geaardheid uit te moeten leggen. Iedereen zegt dat ik misschien iemand tegen kom, maar dat wil ik niet
Sorry voor mijn heftige reactie. Sorry sorry sorry. Alleen dit is zo'n pijnpunt.
maakt toch niet uit als je toch geen relatie wilquote:Op vrijdag 7 november 2025 17:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Tegen een homoseksueel zeg je ook niet "misschien kom je een leuk iemand van het andere geslacht tegen"
Het wringt
Ik ben aseksueel en wil geen relatie. Het is mijn geaardheid om geen seks te willen
Daarom vind ik het lastig om mijn geaardheid uit te moeten leggen. Iedereen zegt dat ik misschien iemand tegen kom, maar dat wil ik niet
Sorry voor mijn heftige reactie. Sorry sorry sorry. Alleen dit is zo'n pijnpunt.
Nou, da's toch duidelijkquote:Op vrijdag 7 november 2025 17:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
k ben aseksueel en wil geen relatie. Het is mijn geaardheid om geen seks te willen
Wat valt er verder nog aan uit te leggen?quote:Daarom vind ik het lastig om mijn geaardheid uit te moeten leggen.
Oeps, ja, je hebt helemaal gelijk en dat zei ik ook helemaal verkeerd. Geen enkele reden voor jou dus om je excuses aan te bieden, maar bij deze bied ik mijn excuses aan. Want ik verwoordde dat inderdaad stom en helemaal fout.Sorry!quote:Op vrijdag 7 november 2025 17:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het wringt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |