abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219202054
quote:
17s.gif Op woensdag 5 november 2025 20:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]
Dat is al heel wat voor deze tijd, dus voel je vooral niet rot dat je niet alles hebt staan. Je doet het tenslotte voor jezelf.

Als je er blij van wordt, wel heel goed om te doen. Maar doseer het dan inderdaad. Hoeft niet allemaal nu of morgen :*
Ik zag dat plekje op mijn tafel en dacht ineens; ja, daar moet een boom

Misschien komt de rest morgen, misschien volgende week. We zullen het zien.

Ben gewoon traag dit jaar. En normaal bouw ik het vol
Dit jaar gaat dat zeker niet gebeuren. Rust is nu erg belangrijk

Nu hopen dat slapen gaat lukken straks. Slaappillen zijn op en ik wil ook niet verslaafd raken. Alleen word nog niet rustig in de bol

Maar nu eerst een bakkie thee
  woensdag 5 november 2025 @ 21:28:45 #177
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_219202226
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2025 21:16 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ik zag dat plekje op mijn tafel en dacht ineens; ja, daar moet een boom

Misschien komt de rest morgen, misschien volgende week. We zullen het zien.

Ben gewoon traag dit jaar. En normaal bouw ik het vol
Dit jaar gaat dat zeker niet gebeuren. Rust is nu erg belangrijk

Nu hopen dat slapen gaat lukken straks. Slaappillen zijn op en ik wil ook niet verslaafd raken. Alleen word nog niet rustig in de bol

Maar nu eerst een bakkie thee
Even lekker haken of lezen? Dat helpt mij meestal
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
pi_219202311
quote:
17s.gif Op woensdag 5 november 2025 21:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]
Even lekker haken of lezen? Dat helpt mij meestal
Ja... lezen gedaan en nu bezig met het haken van een sneeuwpop

Ik schiet gewoon een beetje alle kanten op
  woensdag 5 november 2025 @ 22:00:48 #179
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_219202570
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2025 21:36 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ja... lezen gedaan en nu bezig met het haken van een sneeuwpop

Ik schiet gewoon een beetje alle kanten op
Doe wat goed voelt, dat is het enige dat telt. Niet jezelf onnodig druk opleggen :*
|| justdiggit.org ||
pi_219202592
quote:
17s.gif Op woensdag 5 november 2025 22:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]
Doe wat goed voelt, dat is het enige dat telt. Niet jezelf onnodig druk opleggen :*
Ja die handen moeten even rustig bezig. Ondertussen "Waar de fuck is Stuk" kijken

Idd even geen moeten. Ben ook even klaar met van alles maar moeten de hele tijd.
De mantelzorgtaak is minder intensief, dus kan ook wel even een avondje chillen.

Ik slinger nu eindelijk de waterkoker aan :Y
pi_219203824
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2025 21:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
haken van een sneeuwpop
:D
't Was vandaag 17 graden buiten :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(sorry, kon het even niet laten :@ )

[ Bericht 8% gewijzigd door r_one op 06-11-2025 02:07:39 ]
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_219205899
kerstboom hobbykamer: CHECK
kerstboom woonkamer: CHECK
gehaakte kerstboom: nope nog niet

Het komt toch wel goed met me. Beetje een kort nachtje gehad, dus nu brak chillen
  Moderator / Redactie FP donderdag 6 november 2025 @ 13:46:15 #183
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_219205916
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2025 13:43 schreef ChildoftheStars het volgende:

Het komt toch wel goed met me. Beetje een kort nachtje gehad, dus nu brak chillen
Ontspannen is belangrijk!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  donderdag 6 november 2025 @ 15:24:09 #184
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_219206449
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2025 13:43 schreef ChildoftheStars het volgende:

Multicolor kerstboom?
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  Moderator / Redactie FP donderdag 6 november 2025 @ 17:30:42 #185
Brabo Bastard
pi_219207308
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2025 15:24 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Multicolor kerstboom?
Ik las even multiculti kerstboom :')
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
  Spellchecker donderdag 6 november 2025 @ 17:33:24 #186
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_219207317
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2025 17:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Uh foei!!

Feestboom!
  Moderator / Redactie FP donderdag 6 november 2025 @ 17:38:13 #187
Brabo Bastard
pi_219207335
quote:
1s.gif Op donderdag 6 november 2025 17:33 schreef maily het volgende:

[..]
Uh foei!!

Feestboom!
NEE :(

*stampt met voet*
"Omae wa mou shindeiru."
  donderdag 6 november 2025 @ 18:49:01 #188
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_219207778
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2025 17:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Kan ook. :P Allah als piek. :D
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_219209748
Heel vaag gesprek

Iemand wil mijn geaardheid weten. Ik ben aseksueel en a-romantisch. Maar er bleven vragen komen of ik hetero of homoseksueel ben

Alleen ik weet het niet

Mijn exen waren man. Alleen de ene relatie was een slechte. Eerst verkrachten en toen toe-eigenen. Dat was geen echte relatie

De tweede relatie was was met een man waarbij ik zo schrok dat diegene me leuk vond dat ik in een relatie dook zonder na te denken en te voelen
Wat heel slecht van me was. Alleen ik wist me geen raad. En we hadden een leuke vriendschap daarvoor

Maar soit... ik vind vrouwen aantrekkelijker dan mannen omdat ik beter met vrouwen overweg kan. Denk ik dan?

Dus ik weet het niet, hetero of homo. Ik wil nml geen relatie. Met niemand. Dus ik identificeer me met geen van beide geaardheden.

Alleen ik aseksueel en a-romantisch wel een geaardheid? Of "moet" ik kiezen

Ben een beetje in de war nu
Lijk wel een onzekere tiener. Al is het achterlijk dat je op je zevenendertigste nog steeds niet weer "wat je bent"
  donderdag 6 november 2025 @ 21:36:36 #190
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_219209953
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2025 21:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
Heel vaag gesprek

Iemand wil mijn geaardheid weten. Ik ben aseksueel en a-romantisch. Maar er bleven vragen komen of ik hetero of homoseksueel ben

Alleen ik weet het niet

Mijn exen waren man. Alleen de ene relatie was een slechte. Eerst verkrachten en toen toe-eigenen. Dat was geen echte relatie

De tweede relatie was was met een man waarbij ik zo schrok dat diegene me leuk vond dat ik in een relatie dook zonder na te denken en te voelen
Wat heel slecht van me was. Alleen ik wist me geen raad. En we hadden een leuke vriendschap daarvoor

Maar soit... ik vind vrouwen aantrekkelijker dan mannen omdat ik beter met vrouwen overweg kan. Denk ik dan?

Dus ik weet het niet, hetero of homo. Ik wil nml geen relatie. Met niemand. Dus ik identificeer me met geen van beide geaardheden.

Lijk wel een onzekere tiener. Al is het achterlijk dat je op je zevenendertigste nog steeds niet weer "wat je bent"
Dat die ander jouw a-seksualiteit niet serieus neemt betekent niet dat je "nog steeds niet weet wat je bent". Dat weet je wel: a-seksueel.

Laat je niet in de war brengen door iemand die niet open staat voor mensen die anders leven dan zij als normaal zien :*
|| justdiggit.org ||
pi_219210026
quote:
17s.gif Op donderdag 6 november 2025 21:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]
Dat die ander jouw a-seksualiteit niet serieus neemt betekent niet dat je "nog steeds niet weet wat je bent". Dat weet je wel: a-seksueel.

Laat je niet in de war brengen door iemand die niet open staat voor mensen die anders leven dan zij als normaal zien :*
Ja... het is sowieso een onzeker punt... in de psychiatrie wordt die geaardheid ook niet serieus genomen: "trauma"
Alleen ik kan het meestal laten rusten in mijn hoofd totdat mensen erover beginnen. Ik weet het gewoon njet
  Moderator / Redactie FP donderdag 6 november 2025 @ 22:05:31 #192
Brabo Bastard
pi_219210184
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2025 21:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
Heel vaag gesprek

Alleen ik weet het niet

Je moet niet kiezen :)

Sommige mensen weten hun hele leven niet wat ze zijn.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_219213101
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2025 22:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Je moet niet kiezen :)

Sommige mensen weten hun hele leven niet wat ze zijn.
Ja... ik weet het allemaal gewoon niet...
  vrijdag 7 november 2025 @ 12:02:43 #194
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_219213291
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2025 11:35 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
En dat allemaal omdat iemand wil weten in welk hokje je past. Niet jouw probleem.
The love you take is equal to the love you make.
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 7 november 2025 @ 12:16:42 #195
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_219213396
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2025 11:35 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Daarom ook geen punt van maken. Je bent momenteel asexueel.. En wie weet kom je op een moment wel een ontzettend leuk persoon tegen waarmee je wel romantiek wilt beleven of verder wilt gaan. Prima toch? Niet op iedereen past een stickertje met een beschrijvende term.
pi_219215929
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2025 12:16 schreef qltel het volgende:

[..]
Daarom ook geen punt van maken. Je bent momenteel asexueel.. En wie weet kom je op een moment wel een ontzettend leuk persoon tegen waarmee je wel romantiek wilt beleven of verder wilt gaan. Prima toch? Niet op iedereen past een stickertje met een beschrijvende term.
Dit geeft me juist het gevoel dat er iets niet klopt met mij

Tegen een homoseksueel zeg je ook niet "misschien kom je een leuk iemand van het andere geslacht tegen"

Het wringt

Ik ben aseksueel en wil geen relatie. Het is mijn geaardheid om geen seks te willen

Daarom vind ik het lastig om mijn geaardheid uit te moeten leggen. Iedereen zegt dat ik misschien iemand tegen kom, maar dat wil ik niet

Sorry voor mijn heftige reactie. Sorry sorry sorry. Alleen dit is zo'n pijnpunt.
  Moderator / Redactie FP vrijdag 7 november 2025 @ 17:54:35 #197
Brabo Bastard
pi_219216048
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2025 17:32 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Tegen een homoseksueel zeg je ook niet "misschien kom je een leuk iemand van het andere geslacht tegen"

Het wringt

Ik ben aseksueel en wil geen relatie. Het is mijn geaardheid om geen seks te willen

Daarom vind ik het lastig om mijn geaardheid uit te moeten leggen. Iedereen zegt dat ik misschien iemand tegen kom, maar dat wil ik niet

Sorry voor mijn heftige reactie. Sorry sorry sorry. Alleen dit is zo'n pijnpunt.
Er is niks mis met je :*

Dat je aseksueel bent is jouw 'keuze' (weet even geen ander woord). Daar heeft niemand wat over te zeggen en die dat wel willen moet je negeren. Jij bent jij O+
"Omae wa mou shindeiru."
pi_219216152
quote:

[..]

Het wringt

maakt toch niet uit als je toch geen relatie wil
pi_219216448
quote:
k ben aseksueel en wil geen relatie. Het is mijn geaardheid om geen seks te willen
Nou, da's toch duidelijk ^O^
quote:
Daarom vind ik het lastig om mijn geaardheid uit te moeten leggen.
Wat valt er verder nog aan uit te leggen?
Het is wat het is.

En als iemand daar geen genoegen mee neemt en jou perse in een hetero- of homohokje wil duwen, moet je heel gauw afstand van nemen van hem of haar (of 'het') en je zeker niet laten verleiden tot het geven van een politiek correct antwoord of een afgedwongen keuze.
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 7 november 2025 @ 19:06:33 #200
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_219216506
quote:

[..]

Het wringt

Oeps, ja, je hebt helemaal gelijk en dat zei ik ook helemaal verkeerd. Geen enkele reden voor jou dus om je excuses aan te bieden, maar bij deze bied ik mijn excuses aan. Want ik verwoordde dat inderdaad stom en helemaal fout.Sorry!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')