Baileys?quote:Op maandag 3 november 2025 03:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
Kan niet slapen
Lig te pakketten
Piekeren oid
Haha om zes uur gaat de wekker, als ik niks had vandaag misschien wel. Alleen om negen uur een mannetje om te kijken of ik schade heb van de aardbevingen (woon in Grunn en zo)quote:
Heb jij 3 uur nodig om wakker te worden (voor een of ander mannetje)?quote:Op maandag 3 november 2025 03:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Haha om zes uur gaat de wekker, als ik niks had vandaag misschien wel. Alleen om negen uur een mannetje om te kijken of ik schade heb van de aardbevingen (woon in Grunn en zo)
Jaquote:Op maandag 3 november 2025 03:57 schreef r_one het volgende:
[..]
Heb jij 3 uur nodig om wakker te worden (voor een of ander mannetje)?
Ik 20 minuten (bed uit, plassen, douchen, afdrogen, kleren aan, stop de klok).quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
quote:Op maandag 3 november 2025 04:07 schreef r_one het volgende:
[..]
Ik 20 minuten (bed uit, plassen, douchen, afdrogen, kleren aan, stop de klok).In de praktijk kan ik dat ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen ben nogal neurotisch. Dus dan komen er zoveel "wat als"
Zodra die knakker de deur uit is ga ik eventueel een dutje doen
Wat als wat?quote:Op maandag 3 november 2025 04:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
In de praktijk kan ik dat ook
Alleen ben nogal neurotisch. Dus dan komen er zoveel "wat als"
Stel dat ik me verslaap oid...quote:Op maandag 3 november 2025 04:12 schreef r_one het volgende:
[..]
Wat als wat?
Gewoon routine, kan toch niks mis gaan, ging vanmorgen toch ook gewoon goed?
Zet de wekker gewoon op 07:30 joh, heb je nog tijd zat.
Dan zet je een luide tweede wekker op 08:00, heel stuk van je bed.quote:Op maandag 3 november 2025 04:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Stel dat ik me verslaap oid...
Moet alleen nog bedenken of ik zo slapen nog probeer of beter door kan kachelen
't Is ook niet dat je moeder elk jaar in oktober even het ziekenhuis induikt, je hebt genoeg voor de kiezen gehad. November is vroeg zat hoor.quote:Op woensdag 5 november 2025 15:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
Eigenlijk heb ik weinig te klagen, maar ik heb een mopper bui Normaal heb ik nu al de kerstzooi staan, had eerder geen zin en voor vandaag gepland. alleen ik heb er geen behoefte aan... dat is zo vreemd voor mij... normaal staat alles in oktober al
Ik was nog later, pas na 16 december zetten ik de boom altijd opquote:Op woensdag 5 november 2025 16:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Hier zet ik alle kerst dingen pas op na Sinterklaas. Dat deed ik al voordat ik kinderen had. Van huis uit meegekregen ofzo en vind dat ook lang zat.
Dus dat je het "nu nog steeds" niet hebt staan; joh boeiend. Komt wel wanneer dat voor jou goed voelt. En zo niet, dan niet.
Maakt toch niet uit, behalve voor jezelf
Hier ook niet eerder dan 6 december en blijft dan ook staan tot 6 januari..quote:Op woensdag 5 november 2025 16:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Hier zet ik alle kerst dingen pas op na Sinterklaas. Dat deed ik al voordat ik kinderen had. Van huis uit meegekregen ofzo en vind dat ook lang zat.
Dus dat je het "nu nog steeds" niet hebt staan; joh boeiend. Komt wel wanneer dat voor jou goed voelt. En zo niet, dan niet.
Maakt toch niet uit, behalve voor jezelf
Een keer meegemaakt en was ik pas op 24 december de lampjes aan het slingerenquote:Op woensdag 5 november 2025 17:20 schreef Dotteke het volgende:
Ik was nog later, pas na 16 december zetten ik de boom altijd op
Ja, nou, ieder zijn ding. Ik ben wel al bezig met iets haken voor kerst, maar moet er niet aan denken al dingen op te zetten.quote:Op woensdag 5 november 2025 18:06 schreef r_one het volgende:
[..]
Hier ook niet eerder dan 6 december en blijft dan ook staan tot 6 januari..
Kennis van mij begint half september al, dan denk ik![]()
Of sommigen 27, hooguit 28 december hele rimram de deur uit, kale boom aan de straat, dan denk ik
[..]
Een keer meegemaakt en was ik pas op 24 december de lampjes aan het slingeren![]()
Vorig jaar helemaal niks aan kerst gedaan, ook geen boom, gewoon niks nadda.
Komt wel wanneer het goed voelt. En zolang het niet goed voelt, is dat ook prima. Het is geen moetje hequote:Op woensdag 5 november 2025 18:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
Naja... meestal zet ik het in de agenda voor het laatste weekend van oktober en ben altijd twee weken eerder dan dat
Alleen ik wil gewoon rust in huis of zo. Ben er niet klaar voor. Beetje knutselen is leuk ervoor, maar daar houdt het op. Ben niet echt mezelf dit jaar
Ik (ver)oordeel niet, ik verbaas me.quote:Op woensdag 5 november 2025 18:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, nou, ieder zijn ding. Ik ben wel al bezig met iets haken voor kerst, maar moet er niet aan denken al dingen op te zetten.
Mijn broertje is AuDHD en zet kerst direct na Halloween klaar. Ieder zijn ding, mensen die oordelen zijn niet jouw mensen etc etc.
Zolang je verder mensen lekker hun ding laat doen, helemaal prima.quote:Op woensdag 5 november 2025 18:35 schreef r_one het volgende:
[..]
Ik (ver)oordeel niet, ik verbaas me.
Zolang ze mij er niet mee lastig vallen (Halloween bv, donder op!) zal het me verder jeuken.quote:Op woensdag 5 november 2025 19:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zolang je verder mensen lekker hun ding laat doen, helemaal prima.
Tradities veranderen nou eenmaal met de tijd. Lotusvoetjes zie je ook bijna niet meer.quote:Op woensdag 5 november 2025 19:23 schreef r_one het volgende:
[..]
Zolang ze mij er niet mee lastig vallen (Halloween bv, donder op!) zal het me verder jeuken.
Leven en laten leven.
Neemt niet weg dat ik het wel zonde vind, die verschraling van authentieke oerhollandse tradities.
Dat is al heel wat voor deze tijd, dus voel je vooral niet rot dat je niet alles hebt staan. Je doet het tenslotte voor jezelf.quote:Op woensdag 5 november 2025 20:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
Nou een ding is wel zeker; de kerstboom in mijn hobbykamer staat
De woonkamer komt later
Begin is er iig
Ik zag dat plekje op mijn tafel en dacht ineens; ja, daar moet een boomquote:Op woensdag 5 november 2025 20:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat is al heel wat voor deze tijd, dus voel je vooral niet rot dat je niet alles hebt staan. Je doet het tenslotte voor jezelf.
Als je er blij van wordt, wel heel goed om te doen. Maar doseer het dan inderdaad. Hoeft niet allemaal nu of morgen
Even lekker haken of lezen? Dat helpt mij meestalquote:Op woensdag 5 november 2025 21:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik zag dat plekje op mijn tafel en dacht ineens; ja, daar moet een boom
Misschien komt de rest morgen, misschien volgende week. We zullen het zien.
Ben gewoon traag dit jaar. En normaal bouw ik het vol
Dit jaar gaat dat zeker niet gebeuren. Rust is nu erg belangrijk
Nu hopen dat slapen gaat lukken straks. Slaappillen zijn op en ik wil ook niet verslaafd raken. Alleen word nog niet rustig in de bol
Maar nu eerst een bakkie thee
Ja... lezen gedaan en nu bezig met het haken van een sneeuwpopquote:Op woensdag 5 november 2025 21:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Even lekker haken of lezen? Dat helpt mij meestal
Doe wat goed voelt, dat is het enige dat telt. Niet jezelf onnodig druk opleggenquote:Op woensdag 5 november 2025 21:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... lezen gedaan en nu bezig met het haken van een sneeuwpop
Ik schiet gewoon een beetje alle kanten op
Ja die handen moeten even rustig bezig. Ondertussen "Waar de fuck is Stuk" kijkenquote:Op woensdag 5 november 2025 22:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Doe wat goed voelt, dat is het enige dat telt. Niet jezelf onnodig druk opleggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |