7 jaar met 1 bril is ook wel echt lang! Vooral jezelf verwennen! Ga je voor een 2 brillen voor 1 actie? Dan kan je afwisselen ook nogquote:Op zondag 2 november 2025 16:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oké, even mezelf verwennen!
Ik loop al meer dan zeven jaar met dezelfde bril rond en inmiddels matglas... maandag de tiende laat ik me een nieuwe bril aanmeten. Dacht altijd zonde geld, maar een bril is belangrijk
Dat is geen verwennen maar noodzakelijkquote:Op zondag 2 november 2025 16:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oké, even mezelf verwennen!
Ik loop al meer dan zeven jaar met dezelfde bril rond en inmiddels matglas... maandag de tiende laat ik me een nieuwe bril aanmeten. Dacht altijd zonde geld, maar een bril is belangrijk
Je hebt helemaal gelijkquote:Op zondag 2 november 2025 19:39 schreef qltel het volgende:
nee Nee en NEE
En nee, ik zou het niet doen. Hij is geen broer voor jou, dus waarom zou jij jezelf ongelukkig maken door contact met hem op te nemen.Je leven is al lastig genoeg, dus haal je niet meer problemen op je hals.
Spendeer je tijd liever aan leuke dingen..quote:Op zondag 2 november 2025 19:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk
Het is een oud patroon dat ik voel en ondanks dat ik voor 90% denk dat dit de goede keuze is, heb ik eventjes een beetje bevestiging nodig.
Oh zekerquote:Op zondag 2 november 2025 19:54 schreef qltel het volgende:
[..]
Spendeer je tijd liever aan leuke dingen..![]()
Dus doorbreek dat patroon en doe iets waar je een positief gevoel van krijgt.
Ik denk oprecht dat dat nog nooit is gebeurd. Zonder overdrijvenquote:Op zondag 2 november 2025 19:55 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik val even binnen: wanneer stuurde hij jou een berichtje om te vragen hoe het is?
Dus geen like op iets wat je op social media postte. Maar een spontane vraag naar jouw leven?
Zonder dat er een (geld)verzoek aan vasthing.
Ik reageer hier weinig maar lees wel mee. En denk dat je dat prima in beeld hebt. Dat jullie contacten jou vooral verdriet opleveren.quote:Op zondag 2 november 2025 19:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik denk oprecht dat dat nog nooit is gebeurd. Zonder overdrijven
Oh, wat zie ik? Gaan we samen Heel Holland bakt kijken? Ook al zit er dan 200 km tussen ons in?. Ik verheug me er al op, ik vind het een erg leuk programma!quote:Op zondag 2 november 2025 19:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh zeker
Weet mezelf prima te vermaken met leuke dingen
Net even zitten lezen. Nu haken en straks Heel Holland Bakt aanzetten. Prima avond
Dan vooral niet druk om maken. Dat doet hij andersom dus ook niet.quote:Op zondag 2 november 2025 19:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik denk oprecht dat dat nog nooit is gebeurd. Zonder overdrijven
Je hebt gelijk... ik vind 100% gewoon zo snoeihard.quote:Op zondag 2 november 2025 19:59 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik reageer hier weinig maar lees wel mee. En denk dat je dat prima in beeld hebt. Dat jullie contacten jou vooral verdriet opleveren.
Helpt die realisatie wellicht met die laatste 10%?
HHB kijken helpt wellicht ook. Kijk ik met je mee
Klopt. Mijn vrienden zijn veel belangrijker voor me!quote:Op zondag 2 november 2025 20:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan vooral niet druk om maken. Dat doet hij andersom dus ook niet.
"Blood makes you related, loyalty makes you family"
En die zijn je familie. Je broer is dat overduidelijk niet. Kies voor jezelf, jij hebt het al moeilijk genoeg met jezelf en je moeder.quote:Op zondag 2 november 2025 20:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Klopt. Mijn vrienden zijn veel belangrijker voor me!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
NEE NEE NEE NEE NEEquote:Op zondag 2 november 2025 19:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oke... wat jullie hierop gaan zeggen is "nee Nee NEE"
En wat ik voel en wil is dat ook
Mijn broer is gestopt met sociale media. Hij gooide zijn accounts vol met memes en christelijke teksten. Normaal maakte hij van Halloween een enorm probleem
Om eerlijk te zijn was het me niet opgevallen dat de laatste tijd niks van hem voorbij kwamtot Halloween
Nu voel ik een soort sociale verplichting om te vragen van hoe en wat.
De grootste tijd van het jaar appen we niet en is al het contact dat hij mijn knutselfoto's liked. Veel meer dan dat post ik niet.
Laten we dat contact noemen en nu geen contact meer
Als goede zus zou ik eigenlijk hem een berichtje moeten sturen. Alleen ik heb geen zin om hem aandacht te geven. Hij doet maar... alleen voel wel een soort verplichting
Dus wat jullie gaan zeggen is: nee Nee en NEE
quote:Op zondag 2 november 2025 20:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En die zijn je familie. Je broer is dat overduidelijk niet. Kies voor jezelf, jij hebt het al moeilijk genoeg met jezelf en je moeder.Ja...is ook lastige materie... kan ook niet goed uitleggen hoe het zitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens de psych ben ik zo gewend dat mensen zo over mijn grenzen heengaan dat ik geen grenzen meer voel. Dus alles is oke en normaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De psych en ik zijn hard aan het oefenen hoe grenzen te voelen en mijn grenzen te bewaken en emotieregulatie. Die dingetjes mis ik gewoon een beetje. Ik ben erg grenzeloos
quote:Op zondag 2 november 2025 20:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja...is ook lastige materie... kan ook niet goed uitleggen hoe het zit
Volgens de psych ben ik zo gewend dat mensen zo over mijn grenzen heengaan dat ik geen grenzen meer voel. Dus alles is oke en normaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De psych en ik zijn hard aan het oefenen hoe grenzen te voelen en mijn grenzen te bewaken en emotieregulatie. Die dingetjes mis ik gewoon een beetje. Ik ben erg grenzeloosSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TL;DR : je bent goed bezig
[ Bericht 0% gewijzigd door Cat-astrophe op 02-11-2025 20:53:58 (Belangrijke ‘niet’ vergeten) ]Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
[..]
Volgens de psych ben ik zo gewend dat mensen zo over mijn grenzen heengaan dat ik geen grenzen meer voel. Dus alles is oke en normaalIk zie hier dat we wat gelijkenis hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De psych en ik zijn hard aan het oefenen hoe grenzen te voelen en mijn grenzen te bewaken en emotieregulatie. Die dingetjes mis ik gewoon een beetje. Ik ben erg grenzeloos
Over je broer sluit ik me aan bij de voorgaande schrijvers
Nee nee nee
quote:Op zondag 2 november 2025 20:41 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]Ja... ik probeer meer voor mezelf te kiezen en hem minder goed te pratenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TL;DR : je bent goed bezig
Eigenlijk wil ik hem niet eens wat leren![]()
Hij leeft maar zoals hij leeft... en dat gedoe naar onze moeder is echt de druppel... ik heb hem altijd alles vergeven, maar dit nietquote:Op zondag 2 november 2025 20:41 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik zie hier dat we wat gelijkenis hebben
Over je broer sluit ik me aan bij de voorgaande schrijvers
Nee nee nee![]()
Ja, ik zie dat je bijna de knoop kan doorhakkenquote:Op zondag 2 november 2025 20:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... ik probeer meer voor mezelf te kiezen en hem minder goed te praten
Hij leeft maar zoals hij leeft... en dat gedoe naar onze moeder is echt de druppel... ik heb hem altijd alles vergeven, maar dit niet![]()
quote:Op zondag 2 november 2025 20:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... ik probeer meer voor mezelf te kiezen en hem minder goed te praten
Hij leeft maar zoals hij leeft... en dat gedoe naar onze moeder is echt de druppel... ik heb hem altijd alles vergeven, maar dit niet
[..]
[..]
Volgens de psych ben ik zo gewend dat mensen zo over mijn grenzen heengaan dat ik geen grenzen meer voel. Dus alles is oke en normaalIk vind het echt heel mooi, zoals ik laatst in het topic van Cupfighter ook al zei, dat je de mens achter de dader kan blijven zien. Maar hij is niet jouw verantwoordelijkheid. Zeker niet na alles wat hij jou heeft aangedaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De psych en ik zijn hard aan het oefenen hoe grenzen te voelen en mijn grenzen te bewaken en emotieregulatie. Die dingetjes mis ik gewoon een beetje. Ik ben erg grenzeloos
Focus je op de mensen die goed voor je zijn. Hij is dat niet
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Waarom hij zichzelf van de socials heeft gepleurd? Kom nou. Nee hoor.quote:Op zondag 2 november 2025 19:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
Nu voel ik een soort sociale verplichting om te vragen van hoe en wat.
Dus als je het niet doet, ben je opeens een slechte zus? Want? Dan heb je iets héél ergs nagelaten jegens die o zo lieve en attente jongen? Iets waar iedereen van zegt: "CotS, dat kun je niet máááken meid, je broer wácht gewoon op jouw waarom-bericht, hij is constant aan het F5-en en hij slaapt er niet meer van."quote:Als goede zus zou ik eigenlijk hem een berichtje moeten sturen. Alleen ik heb geen zin om hem aandacht te geven. Hij doet maar... alleen voel wel een soort verplichting
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |