abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219177946
Oké, even mezelf verwennen!
Ik loop al meer dan zeven jaar met dezelfde bril rond en inmiddels matglas... maandag de tiende laat ik me een nieuwe bril aanmeten. Dacht altijd zonde geld, maar een bril is belangrijk
  zondag 2 november 2025 @ 16:53:50 #122
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_219177976
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2025 16:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik loop al meer dan zeven jaar met dezelfde bril rond en inmiddels matglas... maandag de tiende laat ik me een nieuwe bril aanmeten. Dacht altijd zonde geld, maar een bril is belangrijk
7 jaar met 1 bril is ook wel echt lang! Vooral jezelf verwennen! Ga je voor een 2 brillen voor 1 actie? Dan kan je afwisselen ook nog :D

Edit: wat maily hieronder eigenlijk ook zegt, het is eerder noodzaak dan verwennen. Verwennen zou zijn als je net een jaar (of 2) dezelfde bril draagt :P
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
  Spellchecker zondag 2 november 2025 @ 16:54:41 #123
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_219177980
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2025 16:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dat is geen verwennen maar noodzakelijk :!

Veel plezier met een montuur uitkiezen O+
pi_219178092
@ChildoftheStars Wat een fijn vooruitzicht (pun intended)! Neem je iemand mee om mee te kijken welk montuur goed staat? Dat vind ik altijd wel fijn, anders twijfel ik te erg. Als niemand meekan, maak ik foto's, dat zou je ook kunnen doen ^O^ Veel plezier!
pi_219178116
Ja jullie hebbwn gelijk; een nieuwe bril is wel fijn. Deze zit onder de krassen en is echt af. Plus dat ik het vermoeden heb dat mijn sterkte anders is. Dus de afspraak staat; 10 november om 11.00

Het kiezen vind ik altijd erg gemakkelijk. Ben van onopvallende monturen. Metaal en echt glas. Kraswerend en ontspiegelende glazen... dan kan ik weer even vooruit
  Moderator / Redactie FP zondag 2 november 2025 @ 17:21:24 #126
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_219178126
Mede-brillie O+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_219178921
Oke... wat jullie hierop gaan zeggen is "nee Nee NEE"
En wat ik voel en wil is dat ook

Mijn broer is gestopt met sociale media. Hij gooide zijn accounts vol met memes en christelijke teksten. Normaal maakte hij van Halloween een enorm probleem

Om eerlijk te zijn was het me niet opgevallen dat de laatste tijd niks van hem voorbij kwam :@ tot Halloween

Nu voel ik een soort sociale verplichting om te vragen van hoe en wat.
De grootste tijd van het jaar appen we niet en is al het contact dat hij mijn knutselfoto's liked. Veel meer dan dat post ik niet.
Laten we dat contact noemen en nu geen contact meer

Als goede zus zou ik eigenlijk hem een berichtje moeten sturen. Alleen ik heb geen zin om hem aandacht te geven. Hij doet maar... alleen voel wel een soort verplichting

Dus wat jullie gaan zeggen is: nee Nee en NEE ;)
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 2 november 2025 @ 19:39:35 #128
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_219179051
nee Nee en NEE :)

En nee, ik zou het niet doen. Hij is geen broer voor jou, dus waarom zou jij jezelf ongelukkig maken door contact met hem op te nemen.Je leven is al lastig genoeg, dus haal je niet meer problemen op je hals.
pi_219179071
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2025 19:39 schreef qltel het volgende:
nee Nee en NEE :)

En nee, ik zou het niet doen. Hij is geen broer voor jou, dus waarom zou jij jezelf ongelukkig maken door contact met hem op te nemen.Je leven is al lastig genoeg, dus haal je niet meer problemen op je hals.
Je hebt helemaal gelijk
Het is een oud patroon dat ik voel en ondanks dat ik voor 90% denk dat dit de goede keuze is, heb ik eventjes een beetje bevestiging nodig.
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 2 november 2025 @ 19:54:33 #130
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_219179142
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2025 19:43 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Je hebt helemaal gelijk
Het is een oud patroon dat ik voel en ondanks dat ik voor 90% denk dat dit de goede keuze is, heb ik eventjes een beetje bevestiging nodig.
Spendeer je tijd liever aan leuke dingen.. *O* *O*

Dus doorbreek dat patroon en doe iets waar je een positief gevoel van krijgt.
pi_219179152
Ik val even binnen: wanneer stuurde hij jou een berichtje om te vragen hoe het is?
Dus geen like op iets wat je op social media postte. Maar een spontane vraag naar jouw leven?
Zonder dat er een (geld)verzoek aan vasthing.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_219179159
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2025 19:54 schreef qltel het volgende:

[..]
Spendeer je tijd liever aan leuke dingen.. *O* *O*

Dus doorbreek dat patroon en doe iets waar je een positief gevoel van krijgt.
Oh zeker
Weet mezelf prima te vermaken met leuke dingen
Net even zitten lezen. Nu haken en straks Heel Holland Bakt aanzetten. Prima avond

Proberen de stress weg te drukken. Hij verdient die energie niet.
pi_219179164
quote:
1s.gif Op zondag 2 november 2025 19:55 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik val even binnen: wanneer stuurde hij jou een berichtje om te vragen hoe het is?
Dus geen like op iets wat je op social media postte. Maar een spontane vraag naar jouw leven?
Zonder dat er een (geld)verzoek aan vasthing.
Ik denk oprecht dat dat nog nooit is gebeurd. Zonder overdrijven
pi_219179185
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2025 19:56 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ik reageer hier weinig maar lees wel mee. En denk dat je dat prima in beeld hebt. Dat jullie contacten jou vooral verdriet opleveren.

Helpt die realisatie wellicht met die laatste 10%?

HHB kijken helpt wellicht ook. Kijk ik met je mee :P
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 2 november 2025 @ 19:59:58 #135
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_219179190
quote:

[..]
Oh zeker
Weet mezelf prima te vermaken met leuke dingen
Net even zitten lezen. Nu haken en straks Heel Holland Bakt aanzetten. Prima avond
Oh, wat zie ik? Gaan we samen Heel Holland bakt kijken? Ook al zit er dan 200 km tussen ons in?. Ik verheug me er al op, ik vind het een erg leuk programma!

Edit: en Cat dus ook, gezellig! :+
  zondag 2 november 2025 @ 20:03:33 #136
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_219179212
quote:

[..]
Dan vooral niet druk om maken. Dat doet hij andersom dus ook niet.

"Blood makes you related, loyalty makes you family" :*
|| justdiggit.org ||
pi_219179222
quote:
1s.gif Op zondag 2 november 2025 19:59 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Ik reageer hier weinig maar lees wel mee. En denk dat je dat prima in beeld hebt. Dat jullie contacten jou vooral verdriet opleveren.

Helpt die realisatie wellicht met die laatste 10%?

HHB kijken helpt wellicht ook. Kijk ik met je mee :P
Je hebt gelijk... ik vind 100% gewoon zo snoeihard.

Zeker nu, hoe hij zijn moeder negeert en haar verzoek om mij te steunen, ben ik gewoon boos en vind ik die 100% reëel. Als onze moeder is overleden en er een erfenis te verdelen is hoor ik nog één keer van hem en dan is het klaar

Als ik heel eerlijk over mijn gevoel ben, dan ben ik boos en klaar

Oooh en HHB gaat me zeker helpen ontspannen. En dan dat nieuwe reality-programma op SBS6. Prima avond hier. Kopje thee en een haakwerkje

Laat mijn avond niet verpesten door die broer van me, mocht hij willen
pi_219179226
quote:
17s.gif Op zondag 2 november 2025 20:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]
Dan vooral niet druk om maken. Dat doet hij andersom dus ook niet.

"Blood makes you related, loyalty makes you family" :*
Klopt. Mijn vrienden zijn veel belangrijker voor me!
  zondag 2 november 2025 @ 20:09:02 #139
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_219179250
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2025 20:05 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Klopt. Mijn vrienden zijn veel belangrijker voor me!
En die zijn je familie. Je broer is dat overduidelijk niet. Kies voor jezelf, jij hebt het al moeilijk genoeg met jezelf en je moeder.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|| justdiggit.org ||
  Spellchecker zondag 2 november 2025 @ 20:10:17 #140
197773 crew  maily
pi_219179262
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2025 19:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oke... wat jullie hierop gaan zeggen is "nee Nee NEE"
En wat ik voel en wil is dat ook

Mijn broer is gestopt met sociale media. Hij gooide zijn accounts vol met memes en christelijke teksten. Normaal maakte hij van Halloween een enorm probleem

Om eerlijk te zijn was het me niet opgevallen dat de laatste tijd niks van hem voorbij kwam :@ tot Halloween

De grootste tijd van het jaar appen we niet en is al het contact dat hij mijn knutselfoto's liked. Veel meer dan dat post ik niet.
Laten we dat contact noemen en nu geen contact meer

Als goede zus zou ik eigenlijk hem een berichtje moeten sturen. Alleen ik heb geen zin om hem aandacht te geven. Hij doet maar... alleen voel wel een soort verplichting

Dus wat jullie gaan zeggen is: nee Nee en NEE ;)
NEE NEE NEE NEE NEE

Hij heeft op jouw gevoel ingespeeld toen hij stond te bedelen voor een donatie voor de verjaardag van zijn vrouw :r

Daar heb je niks meer op gehoord.

Laat hem lekker in zijn sop gaarkoken. Echt hoor!

van mij ook EEN BEETJE VEEL BEVESTIGING

Hopelijk zijn al onze steunbetuigingen genoeg.

O+ :*
  Moderator / Redactie FP zondag 2 november 2025 @ 20:11:13 #141
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_219179271
Nee is ook een antwoord!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_219179334
quote:
17s.gif Op zondag 2 november 2025 20:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]
En die zijn je familie. Je broer is dat overduidelijk niet. Kies voor jezelf, jij hebt het al moeilijk genoeg met jezelf en je moeder.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja...is ook lastige materie... kan ook niet goed uitleggen hoe het zit

Volgens de psych ben ik zo gewend dat mensen zo over mijn grenzen heengaan dat ik geen grenzen meer voel. Dus alles is oke en normaal

SPOILER
De psych en ik zijn hard aan het oefenen hoe grenzen te voelen en mijn grenzen te bewaken en emotieregulatie. Die dingetjes mis ik gewoon een beetje. Ik ben erg grenzeloos
pi_219179602
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2025 20:17 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Volgens de psych ben ik zo gewend dat mensen zo over mijn grenzen heengaan dat ik geen grenzen meer voel. Dus alles is oke en normaal

SPOILER
De psych en ik zijn hard aan het oefenen hoe grenzen te voelen en mijn grenzen te bewaken en emotieregulatie. Die dingetjes mis ik gewoon een beetje. Ik ben erg grenzeloos
SPOILER
TL;DR : je bent goed bezig ^O^

[ Bericht 0% gewijzigd door Cat-astrophe op 02-11-2025 20:53:58 (Belangrijke ‘niet’ vergeten) ]
pi_219179607
quote:

[..]

SPOILER
Ik zie hier dat we wat gelijkenis hebben

Over je broer sluit ik me aan bij de voorgaande schrijvers

Nee nee nee
pi_219179651
quote:
1s.gif Op zondag 2 november 2025 20:41 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
SPOILER
TL;DR : je bent goed bezig ^O^
Ja... ik probeer meer voor mezelf te kiezen en hem minder goed te praten

Eigenlijk wil ik hem niet eens wat leren :@
Hij leeft maar zoals hij leeft... en dat gedoe naar onze moeder is echt de druppel... ik heb hem altijd alles vergeven, maar dit niet :@

quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2025 20:41 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Ik zie hier dat we wat gelijkenis hebben

Over je broer sluit ik me aan bij de voorgaande schrijvers

Nee nee nee
*;
  Spellchecker zondag 2 november 2025 @ 20:50:38 #146
197773 crew  maily
pi_219179682
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2025 20:47 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Hij leeft maar zoals hij leeft... en dat gedoe naar onze moeder is echt de druppel... ik heb hem altijd alles vergeven, maar dit niet :@

Ja, ik zie dat je bijna de knoop kan doorhakken :Y ^O^
pi_219179733
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2025 20:47 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

[..]
*;
^O^

Ik had nog een edit gedaan want ik was een woordje vergeten. Maar ik denk dat je mijn intentie snapt.
  zondag 2 november 2025 @ 21:15:26 #148
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_219179917
quote:

[..]

SPOILER
Ik vind het echt heel mooi, zoals ik laatst in het topic van Cupfighter ook al zei, dat je de mens achter de dader kan blijven zien. Maar hij is niet jouw verantwoordelijkheid. Zeker niet na alles wat hij jou heeft aangedaan.

Focus je op de mensen die goed voor je zijn. Hij is dat niet :*
|| justdiggit.org ||
pi_219180022
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2025 19:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
Waarom hij zichzelf van de socials heeft gepleurd? Kom nou. Nee hoor.

Ik denk zelfs dat-ie zich ook nog kapot schrikt van je plotselinge 'contact' en niet eens weet wat-ie ermee aanmoet.
quote:
Dus als je het niet doet, ben je opeens een slechte zus? Want? Dan heb je iets héél ergs nagelaten jegens die o zo lieve en attente jongen? Iets waar iedereen van zegt: "CotS, dat kun je niet máááken meid, je broer wácht gewoon op jouw waarom-bericht, hij is constant aan het F5-en en hij slaapt er niet meer van."

(zie je het voor je?)

SPOILER
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_219181164
Kan niet slapen
Lig te pakketten
Piekeren oid
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')