Klinkt goed. Fijn dat je moeder begrijpt dat je (en zij waarschijnlijk zelf ook) behoefte hebt aan wat alleentijd. En goed om te lezen dat ze goed hersteldquote:Op donderdag 30 oktober 2025 19:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja hoor
Zij zit in de woonkamer en ik zit in de keuken te haken
Allebei te af om sociaal te zijn
Ja we zijn beiden even blij om onszelf te vermakenquote:Op donderdag 30 oktober 2025 20:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Klinkt goed. Fijn dat je moeder begrijpt dat je (en zij waarschijnlijk zelf ook) behoefte hebt aan wat alleentijd. En goed om te lezen dat ze goed hersteldHopelijk geeft het jou desondanks ook meer rust
Je bent nu in ieder geval dichtbij. Als er iets gebeurt, is ze sowieso niet lang alleenquote:Op donderdag 30 oktober 2025 20:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja we zijn beiden even blij om onszelf te vermaken
De ergste stress is gelukkig voorbij
Wel een compromis gesloten over een noodknop. Geen knop, wel haar telefoon altijd bij zich.
Ben nog wel de hele tijd bang dat ze weer valt. Vertrouwen krijgen kost tijd
Jaquote:Op donderdag 30 oktober 2025 20:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Je bent nu in ieder geval dichtbij. Als er iets gebeurt, is ze sowieso niet lang alleen
Vervelend dat het gebeurd is, maar nu is de emmer wel weer een stukje leger..quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 14:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vandaag liep de emmer over
Ik liet een vork vallen en ging janken als een kleuter. Kon het niet binnenhouden
Toen ik klaar was heeft mijn moeder me naar bed gestuurd en nu iets beter
Goed dat het eruit kwam!quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 14:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik liet een vork vallen en ging janken als een kleuter. Kon het niet binnenhouden
Als het helpt: de afgelopen weken was je erg bezig om overeind te blijven voor je moeder. Nu ze weer thuis is is de druk eraf. En dan komen emoties soms even heel heftig naar boven.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 14:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zaterdag zeg je alsof het nog even duurt. Het kan gevoelsmatig helpen om je te beseffen dat dat morgen is. Nog 1 nachtje.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 18:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dank jullie
Ik ben gewoon erg moe
Maandag eventueel even begeleider bellen
Maar eerst een weekend rust
Zaterdag ga ik weer naar mijn eigen huisje toe
Dinsdag haakclubje
Donderdag tekenclubje, was ik weg ivm de sfeer, maar dat blijkt verbeterd te zijn, dus even kijken
Woensdag en vrijdag tandarts en mondhygiënist
Verder niks
Lekker opwarmen!quote:Op zaterdag 1 november 2025 10:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
Thuis
Eindelijk tijd om even bij te komen van alles
Even tassen uitpakken en dan bij de kachel onderuit
quote:Op zaterdag 1 november 2025 10:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
Thuis
Eindelijk tijd om even bij te komen van alles
Even tassen uitpakken en dan bij de kachel onderuit
Niet teveel aan denken, even lekker je rust pakken.quote:Op zaterdag 1 november 2025 10:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het besef dat er nu rust is, moet echt even indalen
Verwacht nog elk moment een telefoontje dat het mis is gegaan, dat ze weer gevallen is en dergelijke.
Vertrouwen krijgen gaat vast even duren, wat ook niet gek is
Ik lig lekker onder een dekentje op de bank. Serie op de televisie en als ik in slaap val, dan slaap ik lekker even bijquote:Op zaterdag 1 november 2025 10:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Niet teveel aan denken, even lekker je rust pakken.
Relax ze, niets lekkerders dan beetje series kijken.quote:Op zaterdag 1 november 2025 11:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik lig lekker onder een dekentje op de bank. Serie op de televisie en als ik in slaap val, dan slaap ik lekker even bij
Drama is voorbij
Geniet ervan!quote:Op zaterdag 1 november 2025 11:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik lig lekker onder een dekentje op de bank. Serie op de televisie en als ik in slaap val, dan slaap ik lekker even bij
Drama is voorbij
7 jaar met 1 bril is ook wel echt lang! Vooral jezelf verwennen! Ga je voor een 2 brillen voor 1 actie? Dan kan je afwisselen ook nogquote:Op zondag 2 november 2025 16:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oké, even mezelf verwennen!
Ik loop al meer dan zeven jaar met dezelfde bril rond en inmiddels matglas... maandag de tiende laat ik me een nieuwe bril aanmeten. Dacht altijd zonde geld, maar een bril is belangrijk
Dat is geen verwennen maar noodzakelijkquote:Op zondag 2 november 2025 16:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oké, even mezelf verwennen!
Ik loop al meer dan zeven jaar met dezelfde bril rond en inmiddels matglas... maandag de tiende laat ik me een nieuwe bril aanmeten. Dacht altijd zonde geld, maar een bril is belangrijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |