@Anneloos bakt de cakequote:Op woensdag 29 oktober 2025 08:29 schreef RamboDirk het volgende:
Jongens, gaan jullie naar de uitvaart van het fok forum? zullen we dan op de parkeerplaats op elkaar wachten?
Hopelijk blijft FOK! vandaag nog goed in de lucht.quote:Op donderdag 6 juni 2024 08:34 schreef Pisces29 het volgende:
Goeiemorgen
Gestemd.
Even de vriendschap met moderator Onlogisch aangehaald.
Geniet er lekker van maatquote:Op woensdag 29 oktober 2025 10:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Mezelf na het stemmen even goed verwend met wat verse kippeling van de markt.
Jezelf quotenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 09:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hopelijk blijft FOK! vandaag nog goed in de lucht.
Moest je je stem vergoelijken?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 10:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Mezelf na het stemmen even goed verwend met wat verse kippeling van de markt.
Ben nog niet geweest en twijfel nog steeds.quote:
Geniet er lekker van maatquote:Op woensdag 29 oktober 2025 13:30 schreef Coco het volgende:
Gestemd en net zoals @:dombohetolifantje1 mijzelf getrakteerd op een lekkernij.
#viesdik
Hulpje @Coco heeft een paar hamsters extra gekochtquote:Op woensdag 29 oktober 2025 09:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hopelijk blijft FOK! vandaag nog goed in de lucht.
Waar moet @tong80 nu plaatsnemen?quote:De Rotterdammers moeten twee thuisduels met een lege tribune achter een van de doelen spelen als sanctie voor het vuurwerk bij de wedstrijd van vorige week tegen Panathinaikos
De snelheid neemt al af. Hopelijk redden we het tot middernacht.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 14:08 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Hulpje @:coco heeft een paar hamsters extra gekocht
Ik ben trots op jequote:Op woensdag 29 oktober 2025 18:58 schreef GGMM het volgende:
Jongens, ik heb ook gestemd.![]()
(geen lekkernij gehaald)
Op wiequote:Op woensdag 29 oktober 2025 18:58 schreef GGMM het volgende:
Jongens, ik heb ook gestemd.![]()
(geen lekkernij gehaald)
Was jij op tijd wakker om te stemmen?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 10:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Woordle 1594 6/6
🟨⬜⬜⬜🟨
🟨⬜⬜⬜🟩
⬜⬜⬜🟨🟩
⬜⬜🟩🟩🟩
⬜🟩🟩🟩🟩
��🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1390 4/6
🟨⬜⬜⬜⬜🟨
⬜⬜⬜⬜🟩🟩
⬜🟨⬜⬜🟨🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Huhquote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:00 schreef GGMM het volgende:
Mensen die stemmen zijn vooral mensen die naar de politiek kijken om hun leven beter te maken en zelf geen verantwoordelijkheid nemen dat hun leven kut is.
Als je echt een gezonde mentaliteit hebt stem je niet
Maakt niet iedereen mee maat, ik zit mijn dagen nu even te slijten als een eenzame pony hopend op meer lorazepam.quote:
quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:40 schreef vrijgevochten het volgende:
Ik heb uiteraard Frans gestemd
Wat een faalridder dat hij ermee stopt
quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:40 schreef vrijgevochten het volgende:
Ik heb uiteraard Frans gestemd
Wat een faalridder dat hij ermee stopt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |