Ik enkel als het kinderen betreft.quote:
Of het gezond is vraag ik me ernstig af, maar inderdaadquote:Op maandag 27 oktober 2025 13:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je hebt gewoon een gezonde teringhekel aan andere mensen. Je bent een fokker in optima forma
Bijna klaar maat. Wat probleempjes met de vloerverwarming. Loodgieter is er straksquote:Op maandag 27 oktober 2025 14:23 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Wanneer zien we weer een update over de verbouwing?
Hopelijk valt het snel op te lossen makkerquote:Op maandag 27 oktober 2025 14:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bijna klaar maat. Wat probleempjes met de vloerverwarming. Loodgieter is er straks
Hoe heet de baas van een loodgieter?quote:Op maandag 27 oktober 2025 14:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bijna klaar maat. Wat probleempjes met de vloerverwarming. Loodgieter is er straks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je premium account (abo) verloopt op 03-11-2025 22:08. Als je ongestoord verder wilt gaan, verleng dan op tijd! Je kunt hier meteen verlengen!quote:Op maandag 27 oktober 2025 20:19 schreef de_boswachter het volgende:
Trage troep weer. Blijven döneren mensen! Geld rechtstreeks naar de kroeg @:zipportal
quote:Op maandag 27 oktober 2025 19:47 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hoe heet de baas van een loodgieter?Zelfs @Mexicanobakker kan hier niet om lachen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wellicht dat over 400 dagen X weer werkt op dit forumquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 07:51 schreef onlogisch het volgende:
paid
done
Bedankt!
De betaling van renew 400 dagen FOK!pimp is betaald!
Gedoneerd
@:Zipportal
quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 07:51 schreef onlogisch het volgende:
paid
done
Bedankt!
Gedoneerd
Ik klikte op de notificatie maar kreeg ditquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 09:12 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
https://opgelicht.avrotros.nl/contact/
Een tweeluik. @:zipportal
Mening over Borsato?quote:
Altijd & overalquote:De best vertegenwoordigde Nederlandse club onder de lijsttrekkers is Feyenoord. Met veel compromissen en de nodige fantasie zou het zomaar kunnen dat er na de verkiezingen een Feyenoord-coalitie uitrolt.
Rob Jetten (D66), Jimmy Dijk (SP), Henri Bontenbal (CDA), Stephan van Baarle (DENK), Esther Ouwehand (PvdD) en Joost Eerdmans (JA21) zijn namelijk allemaal fan van de club.
Jammer van Eerdmans maar die zie ik er wel voor aan dat hij voor bijna elke club in Nederland is geweest.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 12:51 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/voetbal(...)sttrekkers~a1db119d/
[..]
Altijd & overal
@:Caland
@:Wereldgozer
Allemaal nobuddiesquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 12:51 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/voetbal(...)sttrekkers~a1db119d/
[..]
Altijd & overal
@:Caland
@:Wereldgozer
Ik vind je een topper.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 15:08 schreef GGMM het volgende:
Ik heb een beetje een rotdag
Ik zou wel wat troostende woorden kunnen gebruiken
quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 15:08 schreef GGMM het volgende:
Deze post krijgt een hartje. Niet omdat ik blij ben dat je een rotdag hebt, maar omdat ik jou als mens waardeer en hoog heb zitten.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 15:08 schreef GGMM het volgende:
Bedankt Huub.quote:
kop opquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 15:08 schreef GGMM het volgende:
nog juffies lastiggevallen?quote:
Hopelijk niet door mijn ontbrekende woordle score?quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 15:08 schreef GGMM het volgende:
Dat speelde wel mee eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 18:30 schreef Makamba_ het volgende:
Hopelijk niet door mijn ontbrekende woordle score?
quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 19:22 schreef Coco het volgende:
Wat is jullie favoriete nummer van Marco Borsato?
@:mexicanobakker
Heeft niks geholpenquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 07:51 schreef onlogisch het volgende:
paid
done
Bedankt!
Gedoneerd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Woordle6 1389 5/6
⬛🟨⬛⬛🟩⬛
🟨🟨⬛⬛🟩🟩
⬛⬛🟩🟩🟩🟩
⬛🟨🟩🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Goedemorgen @GGMM @Scrummie @Wereldgozer @onlogisch
-
quote:Op woensdag 29 oktober 2025 07:37 schreef Anneloos het volgende:
Woordle 1593 4/6
⬛🟨⬛⬛⬛
⬛⬛🟨⬛🟨
🟨🟨🟩🟨⬛
🟩🟩🟩🟩🟩Hallo Anneloos.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Woordle6 1389 5/6
⬛🟨⬛⬛🟩⬛
🟨🟨⬛⬛🟩🟩
⬛⬛🟩🟩🟩🟩
⬛🟨🟩🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Wat ga jij stemmen vandaag?![]()
LOL, ik bespreek geen politieke voorkeuren. Anyway, ik zit in het buitenland. Misschien dat @Wereldgozer nog voor mij stemt als het maar die ene niet is.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 07:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hallo Anneloos.
Wat ga jij stemmen vandaag?
LOL, het was maar een vraag.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 07:40 schreef Anneloos het volgende:
[..]
LOL, ik bespreek geen politieke voorkeuren. Anyway, ik zit in het buitenland. Misschien dat @:Wereldgozer nog voor mij stemt als het maar die ene niet is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |