abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 18 oktober 2025 @ 00:21:10 #201
421867 greysbones
People will do anything, no ma
pi_219040472
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 00:20 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Heb jij nog geen moesmuur gereserveerd dan? :P

Misschien ook iets voor @:aardbeienmoes :Y
_O_ _O-
DM’s gonzen zacht,
roddels zwermen als muggen —
waar is de spray, joh?
pi_219040744
De lego opdracht was toch echt leuk uitgevoerd en ze hadden er uren over gedaan. Veel gelachen en lekker creatief bezig geweest. Maar wij zien alleen de ruzies. Ik had het zo leuk gevonden dit alles op streams te kunnen volgen. *snif snik zit nog in geen BB 2026 modus (vogelhuisjes timmeren!!!!!)
pi_219040782
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 02:01 schreef kater1 het volgende:
De lego opdracht was toch echt leuk uitgevoerd en ze hadden er uren over gedaan. Veel gelachen en lekker creatief bezig geweest. Maar wij zien alleen de ruzies. Ik had het zo leuk gevonden dit alles op streams te kunnen volgen. *snif snik zit nog in geen BB 2026 modus (vogelhuisjes timmeren!!!!!)
Precies! Alleen maar negatief gezever en weer de 'usual suspects'; Roma, gezever. Demi, gezever. Fatima, gezever. Slangen...... niks.

Het was voor de afwisseling wel leuk geweest eens wat positiefs te zien in plaats van het gezever van diezelfde figuren. Dat hadden de slangen blijkbaar, maar wij zagen alleen gezever, wat eigenlijk gewoon hetzelfde was als altijd....
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
  zaterdag 18 oktober 2025 @ 03:39:42 #204
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_219040829
Vermoede dat ik een unieke nachtdier was.
Hou van de nacht, en ben minder uniek als ik had verwacht.
pi_219041567
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 02:01 schreef kater1 het volgende:
Dus dat. Spot on👆
Allemaal cabaretteketet!
pi_219041574
De lineaire kijkcijfers van gisterenavond, 503.000 kijkers, toch weer boven de 500.000 kijkers mark, en dat op de altijd lastige vrijdag. ^O^
Allemaal cabaretteketet!
  zaterdag 18 oktober 2025 @ 10:29:06 #207
3542 Gia
User under construction
pi_219042030
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2025 20:40 schreef KinKiJan het volgende:
Hoop dat ze trouwens wel de context van die ruzie laten zien, als het weer zo vaag als vandaag is, dan laat maar.
Viel wel mee toch? Roma had er moeite mee dat Valentijne zo heftig reageert op hele kleine opmerkingen. En daar heeft ze best een punt mee, vind ik. Roma wilde even voor zichzelf de rust opzoeken door buiten te gaan zitten. Valentijne loopt er meteen achteraan en vraagt wat er is en ja, Roma zegt dat dan meteen, dat ze daar moeite mee heeft.

Ik denk dat Valentijne gewoon heeeeel erg onzeker is van zichzelf en heel graag populair wil zijn. Daar ook heel erg haar best voor doet, maar ze is gewoon niet 'one of the cool kids'. En dan wordt er om haar gelachen en dan flipt ze em helemaal uit. En daar kan Roma niet zo goed tegen. Die zit er net lekker in, wordt door veel mensen best leuk gevonden en dan krijg je deze ellende weer. En Valentijne geeft zo'n beetje Roma daar de schuld van.
pi_219042191
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 10:29 schreef Gia het volgende:

[..]
Viel wel mee toch? Roma had er moeite mee dat Valentijne zo heftig reageert op hele kleine opmerkingen. En daar heeft ze best een punt mee, vind ik. Roma wilde even voor zichzelf de rust opzoeken door buiten te gaan zitten. Valentijne loopt er meteen achteraan en vraagt wat er is en ja, Roma zegt dat dan meteen, dat ze daar moeite mee heeft.

Ik denk dat Valentijne gewoon heeeeel erg onzeker is van zichzelf en heel graag populair wil zijn. Daar ook heel erg haar best voor doet, maar ze is gewoon niet 'one of the cool kids'. En dan wordt er om haar gelachen en dan flipt ze em helemaal uit. En daar kan Roma niet zo goed tegen. Die zit er net lekker in, wordt door veel mensen best leuk gevonden en dan krijg je deze ellende weer. En Valentijne geeft zo'n beetje Roma daar de schuld van.
Zo kan ik het ook voor Valentijne invullen; Roma wil gewoon haar zin hebben en dramt dat op het welbekende Roma- toontje door. Dan heeft Valentijne weer een punt en dan snap ik meteen als ze daar kriegel van wordt. Maar, we hebben het niet gezien en moeten het doen met wat die 2 buiten elkaar verwijten. Wie gelijk heeft weten we gewoon niet.
  zaterdag 18 oktober 2025 @ 12:40:45 #209
3542 Gia
User under construction
pi_219042882
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 10:54 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Zo kan ik het ook voor Valentijne invullen; Roma wil gewoon haar zin hebben en dramt dat op het welbekende Roma- toontje door. Dan heeft Valentijne weer een punt en dan snap ik meteen als ze daar kriegel van wordt. Maar, we hebben het niet gezien en moeten het doen met wat die 2 buiten elkaar verwijten. Wie gelijk heeft weten we gewoon niet.
Ik baseer me op andere incidenten met Valentijne. Zoals die overdreven reactie omdat men moest lachen om haar tekeningetje van de Efteling. Compleet over haar toeren, terwijl ik het redelijk normaal vind dat men daar om moest lachen. Zij ziet dat dan als uitlachen, belachelijk gemaakt worden, enz.... Of met dat koken! Ze is zo gruwelijk onzeker over zichzelf en wil zo graag leuk gevonden worden, dat ze elke kleine opmerking ziet als zwaar commentaar.

Dan vindt ze bij Roma een luisterend oor en begrip, wat op dat moment heel fijn was, maar dan denkt ze ook meteen dat ze Roma op haar hand heeft en dat die haar steunt in haar ideeën, terwijl Roma andere ideeën had en die ook opwerpt. En dan voelt ze dat meteen als 'Roma wil haar ideeën doordrukken'.
Inderdaad, we weten niet precies hoe het gegaan is, maar Roma zit er al een eeuwigheid in en ik zie haar niet als iemand die met alle geweld haar ideeën doordrukt, maar ze wel benoemt. En dat mag toch ook! Ze is juist veel vaker toegeeflijk, van "Ja, dan doe dat maar."
pi_219042954
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 12:40 schreef Gia het volgende:

[..]
Ik baseer me op andere incidenten met Valentijne. Zoals die overdreven reactie omdat men moest lachen om haar tekeningetje van de Efteling. Compleet over haar toeren, terwijl ik het redelijk normaal vind dat men daar om moest lachen. Zij ziet dat dan als uitlachen, belachelijk gemaakt worden, enz.... Of met dat koken! Ze is zo gruwelijk onzeker over zichzelf en wil zo graag leuk gevonden worden, dat ze elke kleine opmerking ziet als zwaar commentaar.

Dan vindt ze bij Roma een luisterend oor en begrip, wat op dat moment heel fijn was, maar dan denkt ze ook meteen dat ze Roma op haar hand heeft en dat die haar steunt in haar ideeën, terwijl Roma andere ideeën had en die ook opwerpt. En dan voelt ze dat meteen als 'Roma wil haar ideeën doordrukken'.
Inderdaad, we weten niet precies hoe het gegaan is, maar Roma zit er al een eeuwigheid in en ik zie haar niet als iemand die met alle geweld haar ideeën doordrukt, maar ze wel benoemt. En dat mag toch ook! Ze is juist veel vaker toegeeflijk, van "Ja, dan doe dat maar."
Opnieuw, heel veel invulling.

Ik baseer me gewoon op wat we wél zien en op basis daarvan denk ik dat ze beiden een punt hebben; Roma komt nou eenmaal als een drammer over en Valentijne kan heftig reageren.
  zaterdag 18 oktober 2025 @ 14:29:20 #211
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_219043604
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 12:52 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Opnieuw, heel veel invulling.

Ik baseer me gewoon op wat we wél zien en op basis daarvan denk ik dat ze beiden een punt hebben; Roma komt nou eenmaal als een drammer over en Valentijne kan heftig reageren.
Dat hele "Wat U Ziet" is al tientallen jaren de discussie in alles wat je nooit krijgt te zien op RLS TV.. jaja ik ben een van die Gelovers die geloofd in De Grote Bullshit dat álles gescript is tot in de kleinste details ;)
pi_219044134
quote:
99s.gif Op vrijdag 17 oktober 2025 22:25 schreef greysbones het volgende:

[..]
Aah de andere verhalen waren daadwerkelijk wat er gaat gebeuren in de toekomst ?
Geloofwaardiger. En niet 100% fantasie. Het verschil tussen 1 en 99% ken je?
Hotapnyc
pi_219044150
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2025 22:37 schreef Soury het volgende:

[..]
Op zich is het niet eens een fantasie verhaal (al is 2070 misschien wat snel) Maar op zich is het best grappig bedacht en dit bolletje raakt rete snel overvol en uitgeput, we gaan het zelf niet meemaken maar de aarde gaat best rap naar de klote.
Ach het team van Floris heeft elke jureerbare opdracht wel iets waarmee ze sjoemelen. De vorige keer hielden ze zich niet aan de één zin per pagina. Eerder gebruikten ze sjablonen of voorgebakken producten enzo. Het is altijd Floris en hij wordt er altijd voor beloond. :D
Hotapnyc
  zaterdag 18 oktober 2025 @ 16:40:06 #214
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_219044349
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 16:02 schreef Cirilico het volgende:

[..]
Ach het team van Floris heeft elke jureerbare opdracht wel iets waarmee ze sjoemelen. De vorige keer hielden ze zich niet aan de één zin per pagina. Eerder gebruikten ze sjablonen of voorgebakken producten enzo. Het is altijd Floris en hij wordt er altijd voor beloond. :D
Laten we ze maar Manipuleerbare Opdrachten noemen, waarin de Laatsten heel snel weer de Eersten kunnen worden... niets complotterig aan, gewoon TV maken ;)
pi_219046025
Jan is op vakantie, ben benieuwd wie we nu als vervanger gaan krijgen.
  zaterdag 18 oktober 2025 @ 20:07:52 #216
421867 greysbones
pi_219046131
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 15:58 schreef Cirilico het volgende:

[..]
Geloofwaardiger. En niet 100% fantasie. Het verschil tussen 1 en 99% ken je?
Niemand weet hoe de wereld er over 70 jaar uitziet
Dus je kunt er geen percentages aanhangen
DM’s gonzen zacht,
waar is de spray, joh?
  zaterdag 18 oktober 2025 @ 22:16:23 #217
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_219047408
quote:
99s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 20:07 schreef greysbones het volgende:

[..]
Niemand weet hoe de wereld er over 70 jaar uitziet
Dus je kunt er geen percentages aanhangen
Volgens de meeste Politieke Partijen en een paar Klimaat Idioten is de wereld dan kapot dood enzo.. als we niet allemaal onze CO2 adem inhouden en snel alle koeien varkens en kippen doodmaken :Y
  zaterdag 18 oktober 2025 @ 22:21:40 #218
421867 greysbones
pi_219047476
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 22:16 schreef 5thencounter het volgende:

[..]
Volgens de meeste Politieke Partijen en een paar Klimaat Idioten is de wereld dan kapot dood enzo.. als we niet allemaal onze CO2 adem inhouden en snel alle koeien varkens en kippen doodmaken :Y
Aah dus in jouw visie zouden dan de andere 3 fantasie zijn
En het ideeen van de slangen realistischer :P
DM’s gonzen zacht,
waar is de spray, joh?
pi_219047523
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 22:16 schreef 5thencounter het volgende:

[..]
In 1900 waren er 1,5 miljard mensen op aarde, nu is het boven de 8 miljard. En iedereen wil eten en ademen. Dat gaat een keer mis.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  zaterdag 18 oktober 2025 @ 22:27:06 #220
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_219047556
quote:
99s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 22:21 schreef greysbones het volgende:

[..]
Natuurlijk zijn al die ander 3 gedrochten realistischer, daar staat Nederland al vol mee :{
  zaterdag 18 oktober 2025 @ 22:28:42 #221
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_219047574
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 22:24 schreef Soury het volgende:

[..]
In 1900 waren er 1,5 miljard mensen op aarde, nu is het boven de 8 miljard. En iedereen wil eten en ademen. Dat gaat een keer mis.
Gek genoeg is De wereld helemaal niet vol.. ik snap niet waar die aanname steeds vandaan komt ;)
pi_219047696
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 22:28 schreef 5thencounter het volgende:

[..]
Gek genoeg is De wereld helemaal niet vol.. ik snap niet waar die aanname steeds vandaan komt ;)
Klopt daarom beter nog meer groen kappen voor leefruimte en de zee leegvissen voor voedsel kan daar ook gebouwd worden :+ Zuurstof maken we wel op een andere manier. Ik ben trouwens erg milieu bewust omdat ik geen kinderen heb.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  zaterdag 18 oktober 2025 @ 22:52:53 #223
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_219047853
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 22:42 schreef Soury het volgende:

[..]
Klopt daarom beter nog meer groen kappen voor leefruimte en de zee leegvissen voor voedsel kan daar ook gebouwd worden :+ Zuurstof maken we wel op een andere manier. Ik ben trouwens erg milieu bewust omdat ik geen kinderen heb.
Heel verstandig geen kinderen maken is zoiezo de beste oplossin voor zowat álle problemen _O-

Maar onze wereld bestaat voor 70% uit zee die onmogelijk "leeg te vissen" is , en 30% uit land wat maar voor 20% bewoond is omdat mensen graag op elkaars lip zitten .. dus een beetje feiten op een rij houden kan geen kwaad hé? ;)
pi_219048135
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 22:52 schreef 5thencounter het volgende:

[..]
Heel verstandig geen kinderen maken is zoiezo de beste oplossin voor zowat álle problemen _O-

Maar onze wereld bestaat voor 70% uit zee die onmogelijk "leeg te vissen" is , en 30% uit land wat maar voor 20% bewoond is omdat mensen graag op elkaars lip zitten .. dus een beetje feiten op een rij houden kan geen kwaad hé? ;)
Denk je nou echt dat die 70% zee vol met vis zit, plus dat is niet het enige probleem. Afsterven van koralen is al een probleem. De meeste zuurstof wordt aangemaakt door algen. Alle verstoring is een probleem, maar zinloos deze discussie. Dit gaat um niet worden :Y)
  zaterdag 18 oktober 2025 @ 23:18:33 #225
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_219048192
quote:
11s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 23:11 schreef Soury het volgende:

[..]
Denk je nou echt dat die 70% zee vol met vis zit, plus dat is niet het enige probleem. Afsterven van koralen is al een probleem. De meeste zuurstof wordt aangemaakt door algen. Alle verstoring is een probleem, maar zinloos deze discussie. Dit gaat um niet worden :Y)
Klopt, ook dat afsterven van koralen is een hoax, ze sterven idd op een paar plekken waar de MileuTerroristen geld willen vangen.. , }:| maar tieren welig op andere plaatsen waar het klimaat het gewoon toestaat .. maar laat U lekker hypnotiseren, misschien brengt het wat rust ;)
pi_219049115
Die hele klimaatverandering is een hoax en een verdienmodel van links, maar goed, laten we het weer over De Bondgenoten hebben! Oja, het is zondag, geen uitzending. Moet ook maar eens verandering in komen, gewoon in het weekend uitzendingen. :Y
Allemaal cabaretteketet!
  zondag 19 oktober 2025 @ 02:17:00 #227
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_219049119
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2025 02:15 schreef freaky40 het volgende:
Die hele klimaatverandering is een hoax en een verdienmodel van links, maar goed, laten we het weer over De Bondgenoten hebben! Oja, het is zondag, geen uitzending. Moet ook maar eens verandering in komen, gewoon in het weekend uitzendingen. :Y
Verdienmodel?
Dat is meer iets typisch rechts.
pi_219049164
Links lullen, rechts vullen, maar goed on topic.
Allemaal cabaretteketet!
pi_219049201
Zouden mensen, mochten die toen bestaan hebben, ook ijstijden een hoax genoemd hebben? Ik twijfel er niet aan dat wij een groot aandeel hebben in de verkloting van de aarde. Maar uiteindelijk is de aarde groter dan wij, de nietige mens en doet de aarde gewoon wat ze zelf wil.

Net als de FEBO dat doet. Wij kunnen vloeken of kwijlen op bepaalde deelnemers; FEBO doet gewoon wat ie wil; contracten verlengen, of niet, bepaalde deelnemers voordeel geven, of niet. Regels aanpassen, of niet. Jan tijdelijk vervangen, of niet, etc.

Intussen zijn we ruim 2 jaar verder, bij topic #177 en blijven we gewoon -al dan niet met onderbrekingen- kijken en zeiken ^O^
pi_219050090
Zit ik hier in het Bondgenoten topic?
pi_219050128
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2025 09:34 schreef Li0nHeart het volgende:
Zit ik hier in het Bondgenoten topic?
Maar Greta Lisa doet mee :Y
  zondag 19 oktober 2025 @ 10:58:56 #232
3542 Gia
User under construction
pi_219050649
quote:
99s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 22:21 schreef greysbones het volgende:

[..]
Ik denk dat het idee van Roma het beste was. Allemaal onder de grond huizen, en een verder groene aarde. Moeten we wel kijken waar mensen wonen en waar bomen, want die wortels groeien anders de slaapkamer in.
pi_219050724
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2025 10:58 schreef Gia het volgende:

[..]
Ik denk dat het idee van Roma het beste was. Allemaal onder de grond huizen, en een verder groene aarde. Moeten we wel kijken waar mensen wonen en waar bomen, want die wortels groeien anders de slaapkamer in.
Lekker veel licht enzo onder de grond wonen. Maar het kan wel

zondag 19 oktober 2025 @ 13:57:06 #234
3542 Gia
User under construction
pi_219051666
quote:
10s.gif Op zondag 19 oktober 2025 11:10 schreef Soury het volgende:

[..]
Lekker veel licht enzo onder de grond wonen. Maar het kan wel

[ link | afbeelding ]
Je hoeft er alleen maar te eten, slapen etc.... Je kunt zo veel boven de grond zijn als je wilt. Lekker in de natuur. Kunnen ook nog manieren verzinnen om daglicht in huis te krijgen, zonder echt de natuur aan te tasten.
  zondag 19 oktober 2025 @ 15:09:59 #235
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_219052058
Waar zijn toch al die geweldige Kaartenbak Helden van Toen gebleven.. willen, of mogen ze niet meer..Gerrit pakte nog een ton daar ligt het dus niet aan ;)

pi_219052106
Ik zit Utopia 2 nog dagelijks terug te kijken. It's time for Utopia 3.0. maar dan net even wat anders maar wel met streams.
Allemaal cabaretteketet!
  zondag 19 oktober 2025 @ 16:07:24 #237
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_219052402
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2025 15:20 schreef freaky40 het volgende:
Ik zit Utopia 2 nog dagelijks terug te kijken. It's time for Utopia 3.0. maar dan net even wat anders maar wel met streams.
Ik vraag me alleen af waarom al dat volk van toen nooit in DBG terecht zijn gekomen, muv van Gerrit die gelijk een ton meenam , het zijn natuurlijk stuk voor stuk getraind camvoer :P
pi_219052439
Ja, misschien moeten ze zich daar toch echt voor opgeven want blijkbaar worden deze lui niet opgepikt uit de kaartenbak bij Talpa.
Allemaal cabaretteketet!
  zondag 19 oktober 2025 @ 20:41:14 #239
421867 greysbones
pi_219054480
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2025 16:07 schreef 5thencounter het volgende:

[..]
Ik vraag me alleen af waarom al dat volk van toen nooit in DBG terecht zijn gekomen, muv van Gerrit die gelijk een ton meenam , het zijn natuurlijk stuk voor stuk getraind camvoer :P
Ik hoop dat kaartenbak terroristen zoals Jimmy en Jane bondgenoten links laten liggen
Gisteren stukje alleskunner gekeken
Wat een toneelspel :X
DM’s gonzen zacht,
waar is de spray, joh?
pi_219055766
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2025 16:07 schreef 5thencounter het volgende:

[..]
Gerrit had zichzelf aangemeld.
pi_219058592
quote:
8s.gif Op vrijdag 17 oktober 2025 20:12 schreef ChocoFan het volgende:
Zucht, weer snel reclame.
Sorry hoor :{w
  Moderator maandag 20 oktober 2025 @ 09:59:42 #242
388664 crew  Dotteke
pi_219059130
quote:
99s.gif Op zondag 19 oktober 2025 20:41 schreef greysbones het volgende:

[..]
Ik hoop dat kaartenbak terroristen zoals Jimmy en Jane bondgenoten links laten liggen
Gisteren stukje alleskunner gekeken
Wat een toneelspel :X
Dat is de alleskunner altijd.
Ik zie steeds overal dat soort Nederlanders terug komen in diverse programma's, onder het noemer VIPS
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_219059157
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 09:59 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Dat is de alleskunner altijd.
Ik zie steeds overal dat soort Nederlanders terug komen in diverse programma's, onder het noemer VIPS
VIP (BN'er) worden door VIP (BN'er) spelen
  Moderator maandag 20 oktober 2025 @ 10:05:05 #244
388664 crew  Dotteke
pi_219059162
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 10:03 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
VIP (BN'er) worden door VIP (BN'er) spelen
Ach ja, tiktokkers, influenzer, een keer in een RLS spelen en je bent al een BN'r

Maar goed het gaat hier over de Bondgenoten, kijken wat die ons vanavond weer gaan laten zien.
pi_219059194
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 10:05 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ach ja, tiktokkers, influenzer, een keer in een RLS spelen en je bent al een BN'r

Maar goed het gaat hier over de Bondgenoten, kijken wat die ons vanavond weer gaan laten zien.
Oh ja sorry :@ dat was niet mijn bedoeling

Eens zien welke drama we vanavond voorgeschoteld krijgen :) Inmiddels ben ik wel kwijt wie met wie ruzie heeft en wie tegen wie schreeuwt en de grote vraag van alles is de waarom. We gaan het zien vanavond :P O-) })
  Moderator maandag 20 oktober 2025 @ 10:17:13 #246
388664 crew  Dotteke
pi_219059261
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 10:08 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Oh ja sorry :@ dat was niet mijn bedoeling

Eens zien welke drama we vanavond voorgeschoteld krijgen :) Inmiddels ben ik wel kwijt wie met wie ruzie heeft en wie tegen wie schreeuwt en de grote vraag van alles is de waarom. We gaan het zien vanavond :P O-) })
Ligt niet aan jou ik ging er zelf ook over door _O-

Ja het is niet meer bij te houden, vandaag hebben ze ruzie en morgen is het goed en hebben ze weer met een ander ruzit _O-
pi_219059598
De kijkcijfers van vorige week maandag:

Kijkdichtheid: 4,0 Marktaandeel: 14,3 Kijkcijfer: 660.000

Kijkcijfer Top 25 nr. 19

Mooie start van vorige week dus.
Allemaal cabaretteketet!
pi_219059652
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2025 15:09 schreef 5thencounter het volgende:
Waar zijn toch al die geweldige Kaartenbak Helden van Toen gebleven.. willen, of mogen ze niet meer..Gerrit pakte nog een ton daar ligt het dus niet aan ;)

[ afbeelding ]
Willen denk ik niet meer , Rienk kende ik redelijk goed , en zei dat er alleen maar gestuurd werd vanuit de productie (anders kon je worden weg gestuurd (iets in die richting )
  Moderator maandag 20 oktober 2025 @ 12:18:01 #249
388664 crew  Dotteke
pi_219060467
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 11:00 schreef King_Merc het volgende:

[..]
Willen denk ik niet meer , Rienk kende ik redelijk goed , en zei dat er alleen maar gestuurd werd vanuit de productie (anders kon je worden weg gestuurd (iets in die richting )
Is al jaren zo. Is al begonnen met Peter in Utopia.
  maandag 20 oktober 2025 @ 12:40:57 #250
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_219060612
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 12:18 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Is al jaren zo. Is al begonnen met Peter in Utopia.
Je bedoeld de Nunniga uit de Bunker, die met een fake hondentrainerdingetje UTO inging, en supersnel er weer uit ging ? ;)
  Moderator maandag 20 oktober 2025 @ 12:42:17 #251
388664 crew  Dotteke
pi_219060621
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 12:40 schreef 5thencounter het volgende:

[..]
Je bedoeld de Nunniga uit de Bunker, die met een fake hondentrainerdingetje UTO inging, en supersnel er weer uit ging ? ;)
De bunker ken ik niet, maar ik bedoelde wel die Peter inderdaad
  maandag 20 oktober 2025 @ 12:44:31 #252
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_219060647
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 12:42 schreef Dotteke het volgende:

[..]
De bunker ken ik niet, maar ik bedoelde wel die Peter inderdaad
Jammer dat je die BuitenFokse rls niet hebt meegemaakt, veel ging via VOL destijds ;)
pi_219060893
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 11:00 schreef King_Merc het volgende:

[..]
Dat merk je bij DB ook al. Als je niet boeiend bent vlieg je eruit en wordt je contract niet verlengd. Maar goed, daar mist dan een beetje miscasting anders laat je die sowieso niet door gaan en deelnemer worden. Of die deelnemer had zo'n grote mond tijdens de casting van 'jullie moeten mij hebben, ik kan TV maken' en dan er uiteindelijk als een muurbloempje bij gaan hangen. Die Thomas b.v. zie ik wel als een potentieel Toneelhaak-kandidaatje...Die moet zich nu gaan profileren net als wat Falentijne nu doet met haar upcoming uitbarsting vanavond in de aflevering.
Allemaal cabaretteketet!
  maandag 20 oktober 2025 @ 13:26:50 #254
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_219060932
Anne. wie kent haar niet ( meer) Nixnutkutje mocht ook weg ;)
pi_219060943
Voegde ook niets toe.
Allemaal cabaretteketet!
  maandag 20 oktober 2025 @ 14:05:26 #256
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_219061112
Gelukkig is er nix gescript of in contracten vastgelegd _O-
  Moderator maandag 20 oktober 2025 @ 14:11:50 #257
388664 crew  Dotteke
pi_219061173
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 12:44 schreef 5thencounter het volgende:

[..]
Jammer dat je die BuitenFokse rls niet hebt meegemaakt, veel ging via VOL destijds ;)
Oke ik meende dat Danny er ook in meedeed toch?
  maandag 20 oktober 2025 @ 14:14:30 #258
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_219061194
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 14:11 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Oke ik meende dat Danny er ook in meedeed toch?
Alleen tijdens de opstart, hij was snel pleitte daarna, misschien wil hij FOk erbij in hebben, is niet echt gelukt ;)
  maandag 20 oktober 2025 @ 19:25:06 #259
421867 greysbones
pi_219063218
nou eens kijken welke voordelen Floris vandaag gaat krijgen :P O-)
DM’s gonzen zacht,
waar is de spray, joh?
  maandag 20 oktober 2025 @ 19:31:34 #260
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_219063270
^O^
pi_219063282
jaja daar gaatie weer
pi_219063299
Ik zag Mercedes lachen
  maandag 20 oktober 2025 @ 19:34:58 #266
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_219063319
En een reuzelol hebben die twee.. da's raarr

maandag 20 oktober 2025 @ 19:35:04 #267
421867 greysbones
pi_219063320
ow het is weer de schuld van een ander bij Julia :+
DM’s gonzen zacht,
waar is de spray, joh?
pi_219063324
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 19:34 schreef 5thencounter het volgende:
En een reuzelol hebben die twee.. da's raarr

[ afbeelding ]
emoties kunnen elkaar dan snel afwisselen.
  maandag 20 oktober 2025 @ 19:36:00 #269
421867 greysbones
pi_219063328
roma doet een instortinkje
en Valentijne gaat compleet los _O- _O-
DM’s gonzen zacht,
waar is de spray, joh?
  maandag 20 oktober 2025 @ 19:36:08 #270
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_219063330
quote:
10s.gif Op maandag 20 oktober 2025 19:35 schreef ChocoFan het volgende:

[..]
emoties kunnen elkaar dan snel afwisselen.
Zeker wel, precies volgens schema ;)
pi_219063332
jemig :r :r :r
pi_219063333
quote:
99s.gif Op maandag 20 oktober 2025 19:36 schreef greysbones het volgende:
Zullen emoties ook besmettelijk zijn.
  maandag 20 oktober 2025 @ 19:36:37 #273
421867 greysbones
pi_219063335
quote:
10s.gif Op maandag 20 oktober 2025 19:36 schreef ChocoFan het volgende:

[..]
Zullen emoties ook besmettelijk zijn.
zonder tranen
heel knap
DM’s gonzen zacht,
waar is de spray, joh?
pi_219063336
Ik weet dat Fatima niet populair is, maar ik mag d'r eigenlijk wel :@
pi_219063339
wtf :')
pi_219063340
Valentijne is een emotiespons
pi_219063348
quote:
ik zag het :o dat mens is niet zuiver hoor
pi_219063349
quote:

[..]
zonder tranen
heel knap
Inderdaad. Dat is wel knap.
pi_219063353
Die Valentijn (zo heet ze toch) is echt wel een behoorlijk labieltje, ze is nog erger dan ik :o
  maandag 20 oktober 2025 @ 19:37:39 #280
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_219063356
Kortsluitinkje bij de Autistine, heel snelle wisselingen idd... beetje té snel _O-
pi_219063357
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 19:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik weet dat Fatima niet populair is, maar ik mag d'r eigenlijk wel :@
Ik mag haar soms wel en soms niet. Dat heb ik wel met de meeste daar.
pi_219063359
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 19:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
Die Valentijn (zo heet ze toch) is echt wel een behoorlijk labieltje, ze is nog erger dan ik :o
Met een e erachter....
  maandag 20 oktober 2025 @ 19:37:48 #283
421867 greysbones
pi_219063360
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 19:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
_O_ _O-
DM’s gonzen zacht,
waar is de spray, joh?
  maandag 20 oktober 2025 @ 19:38:27 #284
421867 greysbones
pi_219063372
Peter weet niet wat zwaarmoedig is 8)7
DM’s gonzen zacht,
waar is de spray, joh?
pi_219063387
Roma en Demi even roddelen nu over valentijne
pi_219063390
Is Greta ook in een ander programma geweest of lijkt ze teveel op Greta? Haar gezicht komt me zo bekend voor
pi_219063393
Zou Roma toch gewend moeten zijn na 2 maanden met Demi in een bondje.
pi_219063397
nou Room ik kan jou ook heel moeilijk hebben hoor
  maandag 20 oktober 2025 @ 19:39:55 #289
421867 greysbones
pi_219063402
quote:
11s.gif Op maandag 20 oktober 2025 19:39 schreef ChocoFan het volgende:
Roma en Demi even roddelen nu over valentijne
ja dat vind ik dan wel wat nasty
beetje zuigen bij Valentijne en achteraf lekker doorlullen
DM’s gonzen zacht,
waar is de spray, joh?
pi_219063410
8 minuten en beginn het echgcgrgcgrgt alweer heeeelemaaaal beu te wordddennnnnn :(
  maandag 20 oktober 2025 @ 19:40:17 #291
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_219063412
Dat er wat aan de hand is "met die vrouw.." Aldus Juultje tsja _O-

pi_219063415
met dit gelul kun je wel een half uurtje vullen hoor
pi_219063418
quote:
99s.gif Op maandag 20 oktober 2025 19:39 schreef greysbones het volgende:

[..]
ja dat vind ik dan wel wat nasty
beetje zuigen bij Valentijne en achteraf lekker doorlullen
Is inderdaad erg nasty. Loeders zijn het, loeders. :P
  maandag 20 oktober 2025 @ 19:40:40 #294
421867 greysbones
pi_219063419
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 19:40 schreef KinKiJan het volgende:
8 minuten en beginn er echgcgrgcgrgt alweer heeeelemaaaal beu te wordddennnnnn :(
Maaaar Kinkiiiiii
Het is toch allemaaaaal niet zo errrggggg
DM’s gonzen zacht,
waar is de spray, joh?
  maandag 20 oktober 2025 @ 19:41:08 #295
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_219063425
Zorgvuldig opgebouwde drama.. kost wel weer een hele uitzending zonder games :O
pi_219063429
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 19:40 schreef KinKiJan het volgende:
8 minuten en beginn het echgcgrgcgrgt alweer heeeelemaaaal beu te wordddennnnnn :(
Ach gossie, komt goed....of niet. Uitzetten mag natuurlijk altijd als je dat wil maar dan mis je gezellig mee kletsen met ons. c_/
pi_219063432
quote:
99s.gif Op maandag 20 oktober 2025 19:40 schreef greysbones het volgende:

[..]
Maaaar Kinkiiiiii
Het is toch allemaaaaal niet zo errrggggg
Grrrrrr, vreselijk!

Pauze dan maar weer
  maandag 20 oktober 2025 @ 19:42:05 #298
421867 greysbones