De bunker ken ik niet, maar ik bedoelde wel die Peter inderdaadquote:Op maandag 20 oktober 2025 12:40 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Je bedoeld de Nunniga uit de Bunker, die met een fake hondentrainerdingetje UTO inging, en supersnel er weer uit ging ?
Jammer dat je die BuitenFokse rls niet hebt meegemaakt, veel ging via VOL destijdsquote:Op maandag 20 oktober 2025 12:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De bunker ken ik niet, maar ik bedoelde wel die Peter inderdaad
Dat merk je bij DB ook al. Als je niet boeiend bent vlieg je eruit en wordt je contract niet verlengd. Maar goed, daar mist dan een beetje miscasting anders laat je die sowieso niet door gaan en deelnemer worden. Of die deelnemer had zo'n grote mond tijdens de casting van 'jullie moeten mij hebben, ik kan TV maken' en dan er uiteindelijk als een muurbloempje bij gaan hangen. Die Thomas b.v. zie ik wel als een potentieel Toneelhaak-kandidaatje...Die moet zich nu gaan profileren net als wat Falentijne nu doet met haar upcoming uitbarsting vanavond in de aflevering.quote:Op maandag 20 oktober 2025 11:00 schreef King_Merc het volgende:
[..]
Willen denk ik niet meer , Rienk kende ik redelijk goed , en zei dat er alleen maar gestuurd werd vanuit de productie (anders kon je worden weg gestuurd (iets in die richting )
Oke ik meende dat Danny er ook in meedeed toch?quote:Op maandag 20 oktober 2025 12:44 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jammer dat je die BuitenFokse rls niet hebt meegemaakt, veel ging via VOL destijds
Alleen tijdens de opstart, hij was snel pleitte daarna, misschien wil hij FOk erbij in hebben, is niet echt geluktquote:Op maandag 20 oktober 2025 14:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oke ik meende dat Danny er ook in meedeed toch?
emoties kunnen elkaar dan snel afwisselen.quote:Op maandag 20 oktober 2025 19:34 schreef 5thencounter het volgende:
En een reuzelol hebben die twee.. da's raarr
[ afbeelding ]
Zeker wel, precies volgens schemaquote:Op maandag 20 oktober 2025 19:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
emoties kunnen elkaar dan snel afwisselen.
Zullen emoties ook besmettelijk zijn.quote:Op maandag 20 oktober 2025 19:36 schreef greysbones het volgende:
roma doet een instortinkje
en Valentijne gaat compleet los![]()
zonder tranenquote:Op maandag 20 oktober 2025 19:36 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zullen emoties ook besmettelijk zijn.
ik zag hetquote:Op maandag 20 oktober 2025 19:36 schreef greysbones het volgende:
roma doet een instortinkje
en Valentijne gaat compleet los![]()
Ik mag haar soms wel en soms niet. Dat heb ik wel met de meeste daar.quote:Op maandag 20 oktober 2025 19:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik weet dat Fatima niet populair is, maar ik mag d'r eigenlijk wel
Met een e erachter....quote:Op maandag 20 oktober 2025 19:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
Die Valentijn (zo heet ze toch) is echt wel een behoorlijk labieltje, ze is nog erger dan ik
quote:Op maandag 20 oktober 2025 19:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
Die Valentijn (zo heet ze toch) is echt wel een behoorlijk labieltje, ze is nog erger dan ik
ja dat vind ik dan wel wat nastyquote:Op maandag 20 oktober 2025 19:39 schreef ChocoFan het volgende:
Roma en Demi even roddelen nu over valentijne
Is inderdaad erg nasty. Loeders zijn het, loeders.quote:Op maandag 20 oktober 2025 19:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja dat vind ik dan wel wat nasty
beetje zuigen bij Valentijne en achteraf lekker doorlullen
Maaaar Kinkiiiiiiquote:Op maandag 20 oktober 2025 19:40 schreef KinKiJan het volgende:
8 minuten en beginn er echgcgrgcgrgt alweer heeeelemaaaal beu te wordddennnnnn
Ach gossie, komt goed....of niet. Uitzetten mag natuurlijk altijd als je dat wil maar dan mis je gezellig mee kletsen met ons.quote:Op maandag 20 oktober 2025 19:40 schreef KinKiJan het volgende:
8 minuten en beginn het echgcgrgcgrgt alweer heeeelemaaaal beu te wordddennnnnn
Grrrrrr, vreselijk!quote:Op maandag 20 oktober 2025 19:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maaaar Kinkiiiiii
Het is toch allemaaaaal niet zo errrggggg
je mag ook naar Julia luisterenquote:Op maandag 20 oktober 2025 19:41 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Grrrrrr, vreselijk!
Pauze dan maar weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |