abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 17 oktober 2025 @ 20:44:53 #181
421867 greysbones
People will do anything, no ma
pi_219038824
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2025 20:40 schreef KinKiJan het volgende:
Hoop dat ze trouwens wel de context van die ruzie laten zien, als het weer zo vaag als vandaag is, dan laat maar.
Valentijne is standje ingewikkeld
Zelfs voor Erik :P
DM’s gonzen zacht,
roddels zwermen als muggen —
waar is de spray, joh?
pi_219038910
quote:
99s.gif Op vrijdag 17 oktober 2025 20:44 schreef greysbones het volgende:

[..]
Valentijne is standje ingewikkeld
Zelfs voor Erik :P
Denk niet dat Erik een Demi of Chelsea gaat doen door achter Valentijne aan te lopen. :D
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
pi_219038916
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2025 20:38 schreef Soury het volgende:

[..]
Dan blijf je lekker thuis :{w Nu genieten wij van haar uitspattingen
Ik geniet er ook van, hoe meer hoe beter. Maar kan niet goed tegen dat benadrukken van Borderline!
pi_219038932
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2025 20:43 schreef Soury het volgende:

[..]
Volgens mij was er geen context. Ze begrepen allebei niet wat er nou precies was.
Ze verwezen wel beiden naar dingen in de slaapkamer tijdens het bouwen.
Roma zou haar wil doordrammen (wat ik meteen geloof met dat kleuter-dram-toontje),
Valentijne zou heel heftig gereageerd hebben (wat ik ook meteen geloof met dat kleuter-stampvoeten).

Misschien hebben ze beiden wel gelijk :D
pi_219038962
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2025 20:58 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Ze verwezen wel beiden naar dingen in de slaapkamer tijdens het bouwen.
Roma zou haar wil doordrammen (wat ik meteen geloof met dat kleuter-dram-toontje),
Valentijne zou heel heftig gereageerd hebben (wat ik ook meteen geloof met dat kleuter-stampvoeten).

Misschien hebben ze beiden wel gelijk :D
Ik heb wel de indruk dat Roma's gedrag door iedereen getolereerd wordt en dat Valentijn wel gas terug geeft en dat botst. En dat zit in één bondje *)
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_219038980
quote:
10s.gif Op vrijdag 17 oktober 2025 20:39 schreef Soury het volgende:

[..]
Tot nu toe schuif jij je naar voren als expert op dat gebied.
Klopt vanaf nu hou ik mijn mond hierover.

Fijn weekend🤪
pi_219039003
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2025 21:01 schreef Soury het volgende:

[..]
Ik heb wel de indruk dat Roma's gedrag door iedereen getolereerd wordt en dat Valentijn wel gas terug geeft en dat botst. En dat zit in één bondje *)
Moet aan Hans Teeuwen denken nu je die tolerantie benoemt: De "Alles was Roma doet is toch wel leuk!" mentaliteit.

Prima dat er iemand is die daar tegenin gaat *O*
pi_219039050
Nou, dat was totaal niet voorspelbaar...oh wacht; De Slangen die weer een jureerbare opdracht winnen met de allerlelijkste Jan de Bouvrie creatie ooit bedacht, en nog wel voor op de maan ook. 8)7
De liefde tussen Erik en Fatima krijgt ook wat kleine haarscheurtjes trouwens merkte ik voor de reveal van de steden. Maar dat vrouwtje Piggelmee Daisy begint ook een grootsmoel te worden en gaat zowat weer full Karen op Thomas. Marlene 2.0 uit Amsterdam ditmaal.
Falentijne krijgt maandag allemaal autistische errors 404 van Roma, kan leuk worden. Erik to the rescue die weet hoe te handelen in dit soort gevallen... :Y
Allemaal cabaretteketet!
pi_219039104
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2025 21:05 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Moet aan Hans Teeuwen denken nu je die tolerantie benoemt: De "Alles was Roma doet is toch wel leuk!" mentaliteit.

Prima dat er iemand is die daar tegenin gaat *O*
Precies, Roma doet de schattige onschuldige meisjes act net iets te vaak. Ze gooit maar wat graag olie op het vuur met een glimlach.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_219039292
Uiteraard winnen de Slangen. Ze hadden echt waar een prachtig verhaal. Maar dat was het ook: een fantasieverhaal. Ik zou zeggen dat dat je automatisch diskwalificeert, want je voldoet niet aan de opdracht. En verder zou iedereen gillend gek worden als de gehele wereld wit was. Nogmaals, leuk creatief verhaal en ook mooie architectuur. Maar fantasie plus alles wit. Neen. Dat gaat nooit gebeuren.

De Vossen dachten ff 25% van de opdracht te gebruiken voor een ziekenhuis? _O-

De Gieren hadden nul verhaal. Die hadden onder de haaien moeten eindigen. Maar goed.

Maandag alwéér een clash tussen Valentijne (?) en Roma. Eindelijk iemand die haar theater niet pikt. Deze aflevering wist Roma alles al terug te kaatsen en tegen te werpen en te spiegelen. Professionele actrice slash gaslighter. Mijn gunst. Ik vind het echt zo voldoend dat zij nu tegengas krijgt. En ze weet zich dan ook geen houding aan te nemen. :D Net als wanneer Deisy haar aanspreekt op haar houding. :D Top tv.
Hotapnyc
  vrijdag 17 oktober 2025 @ 21:38:18 #192
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_219039303
Vrouwtje Deesie moest zowaar een beetje Huilliehuillie doen vanwege haar zelfmedelijden, zo overal helemaal allenig voor te staan..boehohoee.. . met d'r reetje in de SBS studio met 90 camera's + Regie crew en 15 medesukkels om haar te troosten ... }:|
pi_219039359
quote:
10s.gif Op vrijdag 17 oktober 2025 21:14 schreef ChocoFan het volgende:
c_/ _O- Goed verhaal weer freek.
Wat heeft u toe te voegen dan?
Allemaal cabaretteketet!
pi_219039364
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2025 21:46 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Wat heeft u toe te voegen dan?
Helemaal niets, prima leesvoer weer.
pi_219039589
Knap dat ze iemand hebben gevonden die nog labieler is dan Demi.
  vrijdag 17 oktober 2025 @ 22:25:40 #196
421867 greysbones
pi_219039618
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 oktober 2025 21:36 schreef Cirilico het volgende:
Uiteraard winnen de Slangen. Ze hadden echt waar een prachtig verhaal. Maar dat was het ook: een fantasieverhaal. Ik zou zeggen dat dat je automatisch diskwalificeert, want je voldoet niet aan de opdracht. En verder zou iedereen gillend gek worden als de gehele wereld wit was. Nogmaals, leuk creatief verhaal en ook mooie architectuur. Maar fantasie plus alles wit. Neen. Dat gaat nooit gebeuren.

De Gieren hadden nul verhaal. Die hadden onder de haaien moeten eindigen. Maar goed.

Maandag alwéér een clash tussen Valentijne (?) en Roma. Eindelijk iemand die haar theater niet pikt. Deze aflevering wist Roma alles al terug te kaatsen en tegen te werpen en te spiegelen. Professionele actrice slash gaslighter. Mijn gunst. Ik vind het echt zo voldoend dat zij nu tegengas krijgt. En ze weet zich dan ook geen houding aan te nemen. :D Net als wanneer Deisy haar aanspreekt op haar houding. :D Top tv.
Aah de andere verhalen waren daadwerkelijk wat er gaat gebeuren in de toekomst ?
DM’s gonzen zacht,
waar is de spray, joh?
pi_219039703
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 oktober 2025 21:36 schreef Cirilico het volgende:

Op zich is het niet eens een fantasie verhaal (al is 2070 misschien wat snel) Maar op zich is het best grappig bedacht en dit bolletje raakt rete snel overvol en uitgeput, we gaan het zelf niet meemaken maar de aarde gaat best rap naar de klote.
pi_219039706
Welnee, het was een flut opdracht.
Allemaal cabaretteketet!
pi_219039710
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2025 22:37 schreef freaky40 het volgende:
Welnee, het was een flut opdracht.
Heeft u ook nog iets toe te voegen :P
pi_219040462
quote:
99s.gif Op vrijdag 17 oktober 2025 22:25 schreef greysbones het volgende:

[..]
Aah de andere verhalen waren daadwerkelijk wat er gaat gebeuren in de toekomst ?
Heb jij nog geen moesmuur gereserveerd dan? :P

Misschien ook iets voor @Aardbeienmoes :Y
  zaterdag 18 oktober 2025 @ 00:21:10 #201
421867 greysbones
pi_219040472
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 00:20 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Heb jij nog geen moesmuur gereserveerd dan? :P

Misschien ook iets voor @:aardbeienmoes :Y
_O_ _O-
DM’s gonzen zacht,
waar is de spray, joh?
pi_219040744
De lego opdracht was toch echt leuk uitgevoerd en ze hadden er uren over gedaan. Veel gelachen en lekker creatief bezig geweest. Maar wij zien alleen de ruzies. Ik had het zo leuk gevonden dit alles op streams te kunnen volgen. *snif snik zit nog in geen BB 2026 modus (vogelhuisjes timmeren!!!!!)
pi_219040782
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 02:01 schreef kater1 het volgende:
De lego opdracht was toch echt leuk uitgevoerd en ze hadden er uren over gedaan. Veel gelachen en lekker creatief bezig geweest. Maar wij zien alleen de ruzies. Ik had het zo leuk gevonden dit alles op streams te kunnen volgen. *snif snik zit nog in geen BB 2026 modus (vogelhuisjes timmeren!!!!!)
Precies! Alleen maar negatief gezever en weer de 'usual suspects'; Roma, gezever. Demi, gezever. Fatima, gezever. Slangen...... niks.

Het was voor de afwisseling wel leuk geweest eens wat positiefs te zien in plaats van het gezever van diezelfde figuren. Dat hadden de slangen blijkbaar, maar wij zagen alleen gezever, wat eigenlijk gewoon hetzelfde was als altijd....
  zaterdag 18 oktober 2025 @ 03:39:42 #204
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_219040829
Vermoede dat ik een unieke nachtdier was.
Hou van de nacht, en ben minder uniek als ik had verwacht.
pi_219041567
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 02:01 schreef kater1 het volgende:
Dus dat. Spot on👆
Allemaal cabaretteketet!
pi_219041574
De lineaire kijkcijfers van gisterenavond, 503.000 kijkers, toch weer boven de 500.000 kijkers mark, en dat op de altijd lastige vrijdag. ^O^
Allemaal cabaretteketet!
  zaterdag 18 oktober 2025 @ 10:29:06 #207
3542 Gia
User under construction
pi_219042030
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2025 20:40 schreef KinKiJan het volgende:
Hoop dat ze trouwens wel de context van die ruzie laten zien, als het weer zo vaag als vandaag is, dan laat maar.
Viel wel mee toch? Roma had er moeite mee dat Valentijne zo heftig reageert op hele kleine opmerkingen. En daar heeft ze best een punt mee, vind ik. Roma wilde even voor zichzelf de rust opzoeken door buiten te gaan zitten. Valentijne loopt er meteen achteraan en vraagt wat er is en ja, Roma zegt dat dan meteen, dat ze daar moeite mee heeft.

Ik denk dat Valentijne gewoon heeeeel erg onzeker is van zichzelf en heel graag populair wil zijn. Daar ook heel erg haar best voor doet, maar ze is gewoon niet 'one of the cool kids'. En dan wordt er om haar gelachen en dan flipt ze em helemaal uit. En daar kan Roma niet zo goed tegen. Die zit er net lekker in, wordt door veel mensen best leuk gevonden en dan krijg je deze ellende weer. En Valentijne geeft zo'n beetje Roma daar de schuld van.
pi_219042191
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 10:29 schreef Gia het volgende:

[..]
Viel wel mee toch? Roma had er moeite mee dat Valentijne zo heftig reageert op hele kleine opmerkingen. En daar heeft ze best een punt mee, vind ik. Roma wilde even voor zichzelf de rust opzoeken door buiten te gaan zitten. Valentijne loopt er meteen achteraan en vraagt wat er is en ja, Roma zegt dat dan meteen, dat ze daar moeite mee heeft.

Ik denk dat Valentijne gewoon heeeeel erg onzeker is van zichzelf en heel graag populair wil zijn. Daar ook heel erg haar best voor doet, maar ze is gewoon niet 'one of the cool kids'. En dan wordt er om haar gelachen en dan flipt ze em helemaal uit. En daar kan Roma niet zo goed tegen. Die zit er net lekker in, wordt door veel mensen best leuk gevonden en dan krijg je deze ellende weer. En Valentijne geeft zo'n beetje Roma daar de schuld van.
Zo kan ik het ook voor Valentijne invullen; Roma wil gewoon haar zin hebben en dramt dat op het welbekende Roma- toontje door. Dan heeft Valentijne weer een punt en dan snap ik meteen als ze daar kriegel van wordt. Maar, we hebben het niet gezien en moeten het doen met wat die 2 buiten elkaar verwijten. Wie gelijk heeft weten we gewoon niet.
  zaterdag 18 oktober 2025 @ 12:40:45 #209
3542 Gia
User under construction
pi_219042882
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 10:54 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Zo kan ik het ook voor Valentijne invullen; Roma wil gewoon haar zin hebben en dramt dat op het welbekende Roma- toontje door. Dan heeft Valentijne weer een punt en dan snap ik meteen als ze daar kriegel van wordt. Maar, we hebben het niet gezien en moeten het doen met wat die 2 buiten elkaar verwijten. Wie gelijk heeft weten we gewoon niet.
Ik baseer me op andere incidenten met Valentijne. Zoals die overdreven reactie omdat men moest lachen om haar tekeningetje van de Efteling. Compleet over haar toeren, terwijl ik het redelijk normaal vind dat men daar om moest lachen. Zij ziet dat dan als uitlachen, belachelijk gemaakt worden, enz.... Of met dat koken! Ze is zo gruwelijk onzeker over zichzelf en wil zo graag leuk gevonden worden, dat ze elke kleine opmerking ziet als zwaar commentaar.

Dan vindt ze bij Roma een luisterend oor en begrip, wat op dat moment heel fijn was, maar dan denkt ze ook meteen dat ze Roma op haar hand heeft en dat die haar steunt in haar ideeën, terwijl Roma andere ideeën had en die ook opwerpt. En dan voelt ze dat meteen als 'Roma wil haar ideeën doordrukken'.
Inderdaad, we weten niet precies hoe het gegaan is, maar Roma zit er al een eeuwigheid in en ik zie haar niet als iemand die met alle geweld haar ideeën doordrukt, maar ze wel benoemt. En dat mag toch ook! Ze is juist veel vaker toegeeflijk, van "Ja, dan doe dat maar."
pi_219042954
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 12:40 schreef Gia het volgende:

[..]
Ik baseer me op andere incidenten met Valentijne. Zoals die overdreven reactie omdat men moest lachen om haar tekeningetje van de Efteling. Compleet over haar toeren, terwijl ik het redelijk normaal vind dat men daar om moest lachen. Zij ziet dat dan als uitlachen, belachelijk gemaakt worden, enz.... Of met dat koken! Ze is zo gruwelijk onzeker over zichzelf en wil zo graag leuk gevonden worden, dat ze elke kleine opmerking ziet als zwaar commentaar.

Dan vindt ze bij Roma een luisterend oor en begrip, wat op dat moment heel fijn was, maar dan denkt ze ook meteen dat ze Roma op haar hand heeft en dat die haar steunt in haar ideeën, terwijl Roma andere ideeën had en die ook opwerpt. En dan voelt ze dat meteen als 'Roma wil haar ideeën doordrukken'.
Inderdaad, we weten niet precies hoe het gegaan is, maar Roma zit er al een eeuwigheid in en ik zie haar niet als iemand die met alle geweld haar ideeën doordrukt, maar ze wel benoemt. En dat mag toch ook! Ze is juist veel vaker toegeeflijk, van "Ja, dan doe dat maar."
Opnieuw, heel veel invulling.

Ik baseer me gewoon op wat we wél zien en op basis daarvan denk ik dat ze beiden een punt hebben; Roma komt nou eenmaal als een drammer over en Valentijne kan heftig reageren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')