Valentijne is standje ingewikkeldquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 20:40 schreef KinKiJan het volgende:
Hoop dat ze trouwens wel de context van die ruzie laten zien, als het weer zo vaag als vandaag is, dan laat maar.
Denk niet dat Erik een Demi of Chelsea gaat doen door achter Valentijne aan te lopen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 20:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Valentijne is standje ingewikkeld
Zelfs voor Erik
Ik geniet er ook van, hoe meer hoe beter. Maar kan niet goed tegen dat benadrukken van Borderline!quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 20:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan blijf je lekker thuisNu genieten wij van haar uitspattingen
Ze verwezen wel beiden naar dingen in de slaapkamer tijdens het bouwen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 20:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Volgens mij was er geen context. Ze begrepen allebei niet wat er nou precies was.
Ik heb wel de indruk dat Roma's gedrag door iedereen getolereerd wordt en dat Valentijn wel gas terug geeft en dat botst. En dat zit in één bondjequote:Op vrijdag 17 oktober 2025 20:58 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ze verwezen wel beiden naar dingen in de slaapkamer tijdens het bouwen.
Roma zou haar wil doordrammen (wat ik meteen geloof met dat kleuter-dram-toontje),
Valentijne zou heel heftig gereageerd hebben (wat ik ook meteen geloof met dat kleuter-stampvoeten).
Misschien hebben ze beiden wel gelijk
Klopt vanaf nu hou ik mijn mond hierover.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 20:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Tot nu toe schuif jij je naar voren als expert op dat gebied.
Moet aan Hans Teeuwen denken nu je die tolerantie benoemt: De "Alles was Roma doet is toch wel leuk!" mentaliteit.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 21:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb wel de indruk dat Roma's gedrag door iedereen getolereerd wordt en dat Valentijn wel gas terug geeft en dat botst. En dat zit in één bondje
Precies, Roma doet de schattige onschuldige meisjes act net iets te vaak. Ze gooit maar wat graag olie op het vuur met een glimlach.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 21:05 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Moet aan Hans Teeuwen denken nu je die tolerantie benoemt: De "Alles was Roma doet is toch wel leuk!" mentaliteit.
Prima dat er iemand is die daar tegenin gaat
Aah de andere verhalen waren daadwerkelijk wat er gaat gebeuren in de toekomst ?quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 21:36 schreef Cirilico het volgende:
Uiteraard winnen de Slangen. Ze hadden echt waar een prachtig verhaal. Maar dat was het ook: een fantasieverhaal. Ik zou zeggen dat dat je automatisch diskwalificeert, want je voldoet niet aan de opdracht. En verder zou iedereen gillend gek worden als de gehele wereld wit was. Nogmaals, leuk creatief verhaal en ook mooie architectuur. Maar fantasie plus alles wit. Neen. Dat gaat nooit gebeuren.
De Vossen dachten ff 25% van de opdracht te gebruiken voor een ziekenhuis?![]()
De Gieren hadden nul verhaal. Die hadden onder de haaien moeten eindigen. Maar goed.
Maandag alwéér een clash tussen Valentijne (?) en Roma. Eindelijk iemand die haar theater niet pikt. Deze aflevering wist Roma alles al terug te kaatsen en tegen te werpen en te spiegelen. Professionele actrice slash gaslighter. Mijn gunst. Ik vind het echt zo voldoend dat zij nu tegengas krijgt. En ze weet zich dan ook geen houding aan te nemen.Net als wanneer Deisy haar aanspreekt op haar houding.
Top tv.
Op zich is het niet eens een fantasie verhaal (al is 2070 misschien wat snel) Maar op zich is het best grappig bedacht en dit bolletje raakt rete snel overvol en uitgeput, we gaan het zelf niet meemaken maar de aarde gaat best rap naar de klote.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 21:36 schreef Cirilico het volgende:
Uiteraard winnen de Slangen. Ze hadden echt waar een prachtig verhaal. Maar dat was het ook: een fantasieverhaal. Ik zou zeggen dat dat je automatisch diskwalificeert, want je voldoet niet aan de opdracht. En verder zou iedereen gillend gek worden als de gehele wereld wit was. Nogmaals, leuk creatief verhaal en ook mooie architectuur. Maar fantasie plus alles wit. Neen. Dat gaat nooit gebeuren.
De Vossen dachten ff 25% van de opdracht te gebruiken voor een ziekenhuis?![]()
De Gieren hadden nul verhaal. Die hadden onder de haaien moeten eindigen. Maar goed.
Maandag alwéér een clash tussen Valentijne (?) en Roma. Eindelijk iemand die haar theater niet pikt. Deze aflevering wist Roma alles al terug te kaatsen en tegen te werpen en te spiegelen. Professionele actrice slash gaslighter. Mijn gunst. Ik vind het echt zo voldoend dat zij nu tegengas krijgt. En ze weet zich dan ook geen houding aan te nemen.Net als wanneer Deisy haar aanspreekt op haar houding.
Top tv.
Heeft u ook nog iets toe te voegenquote:
Heb jij nog geen moesmuur gereserveerd dan?quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 22:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Aah de andere verhalen waren daadwerkelijk wat er gaat gebeuren in de toekomst ?
quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 00:20 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Heb jij nog geen moesmuur gereserveerd dan?![]()
Misschien ook iets voor @:aardbeienmoes
Precies! Alleen maar negatief gezever en weer de 'usual suspects'; Roma, gezever. Demi, gezever. Fatima, gezever. Slangen...... niks.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 02:01 schreef kater1 het volgende:
De lego opdracht was toch echt leuk uitgevoerd en ze hadden er uren over gedaan. Veel gelachen en lekker creatief bezig geweest. Maar wij zien alleen de ruzies. Ik had het zo leuk gevonden dit alles op streams te kunnen volgen. *snif snik zit nog in geen BB 2026 modus (vogelhuisjes timmeren!!!!!)
Dus dat. Spot on👆quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 02:01 schreef kater1 het volgende:
De lego opdracht was toch echt leuk uitgevoerd en ze hadden er uren over gedaan. Veel gelachen en lekker creatief bezig geweest. Maar wij zien alleen de ruzies. Ik had het zo leuk gevonden dit alles op streams te kunnen volgen. *snif snik zit nog in geen BB 2026 modus (vogelhuisjes timmeren!!!!!)
Viel wel mee toch? Roma had er moeite mee dat Valentijne zo heftig reageert op hele kleine opmerkingen. En daar heeft ze best een punt mee, vind ik. Roma wilde even voor zichzelf de rust opzoeken door buiten te gaan zitten. Valentijne loopt er meteen achteraan en vraagt wat er is en ja, Roma zegt dat dan meteen, dat ze daar moeite mee heeft.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 20:40 schreef KinKiJan het volgende:
Hoop dat ze trouwens wel de context van die ruzie laten zien, als het weer zo vaag als vandaag is, dan laat maar.
Zo kan ik het ook voor Valentijne invullen; Roma wil gewoon haar zin hebben en dramt dat op het welbekende Roma- toontje door. Dan heeft Valentijne weer een punt en dan snap ik meteen als ze daar kriegel van wordt. Maar, we hebben het niet gezien en moeten het doen met wat die 2 buiten elkaar verwijten. Wie gelijk heeft weten we gewoon niet.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 10:29 schreef Gia het volgende:
[..]
Viel wel mee toch? Roma had er moeite mee dat Valentijne zo heftig reageert op hele kleine opmerkingen. En daar heeft ze best een punt mee, vind ik. Roma wilde even voor zichzelf de rust opzoeken door buiten te gaan zitten. Valentijne loopt er meteen achteraan en vraagt wat er is en ja, Roma zegt dat dan meteen, dat ze daar moeite mee heeft.
Ik denk dat Valentijne gewoon heeeeel erg onzeker is van zichzelf en heel graag populair wil zijn. Daar ook heel erg haar best voor doet, maar ze is gewoon niet 'one of the cool kids'. En dan wordt er om haar gelachen en dan flipt ze em helemaal uit. En daar kan Roma niet zo goed tegen. Die zit er net lekker in, wordt door veel mensen best leuk gevonden en dan krijg je deze ellende weer. En Valentijne geeft zo'n beetje Roma daar de schuld van.
Ik baseer me op andere incidenten met Valentijne. Zoals die overdreven reactie omdat men moest lachen om haar tekeningetje van de Efteling. Compleet over haar toeren, terwijl ik het redelijk normaal vind dat men daar om moest lachen. Zij ziet dat dan als uitlachen, belachelijk gemaakt worden, enz.... Of met dat koken! Ze is zo gruwelijk onzeker over zichzelf en wil zo graag leuk gevonden worden, dat ze elke kleine opmerking ziet als zwaar commentaar.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 10:54 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zo kan ik het ook voor Valentijne invullen; Roma wil gewoon haar zin hebben en dramt dat op het welbekende Roma- toontje door. Dan heeft Valentijne weer een punt en dan snap ik meteen als ze daar kriegel van wordt. Maar, we hebben het niet gezien en moeten het doen met wat die 2 buiten elkaar verwijten. Wie gelijk heeft weten we gewoon niet.
Opnieuw, heel veel invulling.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 12:40 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik baseer me op andere incidenten met Valentijne. Zoals die overdreven reactie omdat men moest lachen om haar tekeningetje van de Efteling. Compleet over haar toeren, terwijl ik het redelijk normaal vind dat men daar om moest lachen. Zij ziet dat dan als uitlachen, belachelijk gemaakt worden, enz.... Of met dat koken! Ze is zo gruwelijk onzeker over zichzelf en wil zo graag leuk gevonden worden, dat ze elke kleine opmerking ziet als zwaar commentaar.
Dan vindt ze bij Roma een luisterend oor en begrip, wat op dat moment heel fijn was, maar dan denkt ze ook meteen dat ze Roma op haar hand heeft en dat die haar steunt in haar ideeën, terwijl Roma andere ideeën had en die ook opwerpt. En dan voelt ze dat meteen als 'Roma wil haar ideeën doordrukken'.
Inderdaad, we weten niet precies hoe het gegaan is, maar Roma zit er al een eeuwigheid in en ik zie haar niet als iemand die met alle geweld haar ideeën doordrukt, maar ze wel benoemt. En dat mag toch ook! Ze is juist veel vaker toegeeflijk, van "Ja, dan doe dat maar."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |