Benieuwd naar Freaky zijn verhaaltje. Oh wacht, iets met Floris die altijd moet winnen van de Febo.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 20:27 schreef Whuzz het volgende:
Jezus. Mooncrap heeft gewonnen. Dat was echt de lelijkste
quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 20:30 schreef greysbones het volgende:
ow gezel
Valentijne gaat uit haar plaat
Was ook echt heel mooi gedaan. Leuk ook met die space shuttle op het dakquote:
Oortje in en de bouwplannen door de huis pschygoloog doorgegeven.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 20:28 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Benieuwd naar Freaky zijn verhaaltje. Oh wacht, iets met Floris die altijd moet winnen van de Febo.
Ja, het origineelste geheel van die 4, gewoon terecht gewonnenquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 20:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Was ook echt heel mooi gedaan. Leuk ook met die space shuttle op het dak
quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 20:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Oortje in en de bouwplannen door de huis pschygoloog doorgegeven.
Die is niet goed hoor. Ik hoop dat ze een paar maanden blijftquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 20:30 schreef Whuzz het volgende:
Maandag weer Valendrama![]()
PRAAT NIET DOOR MIJ HEEN!
Kalm [............./..] Borderline
Ja zeg het maar weer eens, kan ook autistisch zijn maar wat maakt het uit. Is al moeilijk genoeg als je het hebt. Kan ze niks aan doen, zelfde geldt voor borderline geen pretje als je het hebt.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 20:30 schreef Whuzz het volgende:
Maandag weer Valendrama![]()
PRAAT NIET DOOR MIJ HEEN!
Kalm [............./..] Borderline
Dan kunnen veel forumleden hier zich opgeven🤣🤣🤣🤣quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 20:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Die is niet goed hoor. Ik hoop dat ze een paar maanden blijft
Dan blijf je lekker thuisquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 20:37 schreef DilanoNirvana het volgende:
[..]
Ja zeg het maar weer eens, kan ook autistisch zijn maar wat maakt het uit. Is al moeilijk genoeg als je het hebt. Kan ze niks aan doen, zelfde geldt voor borderline geen pretje als je het hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |