Zelfs na 1200 delen en 4 jaren stug blijven volhouden dat Rusland elk moment in elkaar kan klappen en dat Oekraine dit kan winnen. Veeg me op.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 11:55 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Rusland heeft op dit moment helemaal geen mogelijkheid om de oorlog in zijn voordeel te beslechten. Oekraïne hoeft alleen maar stand te houden en dan flikkert Rusland vanzelf in elkaar.
Lees anders de vorige 1200 delen terug dan hoeven we niet al die troep die al honderden keren weerlegd is nogmaals te weerleggen.
Alleen met boots on the ground ga je dat gebied terug krijgen.quote:
Rusland zodanig hard aanpakken dat ze wel compromissen moeten sluiten. De agressor haar zin geven levert enkel een nieuw conflict op over een paar jaar.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 11:39 schreef a_l het volgende:
[..]
Als jij een beter idee hebt (en realistisch) hoor ik het graag.
Van wie ben jij nou weer een kloon?quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 10:28 schreef a_l het volgende:
[..]
Wat stel je dan voor? Graag een realistisch antwoord en geen "we gaan Rusland nuken".
Goede vraag.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 12:53 schreef AchJa het volgende:
[..]
Van wie ben jij nou weer een kloon?
Er staat nergens "elk moment" in de post die je quote.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 12:14 schreef a_l het volgende:
[..]
Zelfs na 1200 delen en 4 jaren stug blijven volhouden dat Rusland elk moment in elkaar kan klappen en dat Oekraine dit kan winnen. Veeg me op.
Dat kan volgens mij als je Rusland en China uit elkander drijft. En dat is wat de VS probeert.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 12:36 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Rusland zodanig hard aanpakken dat ze wel compromissen moeten sluiten. De agressor haar zin geven levert enkel een nieuw conflict op over een paar jaar.
Tot nu toe werkt Trump vooral perspectief op vrede tegen…quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 13:04 schreef Cherni het volgende:
[..]
Dat kan volgens mij als je Rusland en China uit elkander drijft. En dat is wat de VS probeert.
Mijn idee is dat Trump, Rusland probeert te paaien om later ze uit de handen van China te drijven om het dan in stukken op te delen om dan China dat hun grootste zorg is aan te pakken. Dat is zo mijn idee. Ik kan het uiteraard mis hebben. Kijk, we zullen als EU onze defensie zelf moeten ontwikkelen willen we Oekraine helpen zodat wij bepalen wat we sturen en kunnen inzetten. Dat laatste is mijn hoop.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 13:06 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Tot nu toe werkt Trump vooral perspectief op vrede tegen…
Nee, het klopt dat je wat dwaalgeesten in trump z'n omgeving hebt die denken dat dit wel kan werken.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 13:11 schreef Cherni het volgende:
Mijn idee is dat Trump, Rusland probeert te paaien om later ze uit de handen van China te drijven om het dan in stukken op te delen om dan China dat hun grootste zorg is aan te pakken. Dat is zo mijn idee. Ik kan het uiteraard mis hebben.
De EU vooral.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 13:06 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Tot nu toe werkt Trump vooral perspectief op vrede tegen…
Trump kan wat mij betreft in ieder geval de nobelprijs van flip flopper krijgen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 13:15 schreef ExTec het volgende:
[..]
Nee, het klopt dat je wat dwaalgeesten in trump z'n omgeving hebt die denken dat dit wel kan werken.
Duitsland was na WW1 ook keihard aangepakt wat leidde tot WW2. De agressor krijgt trouwens zijn zin niet bij bevroren oorlogsgrenzen: Rusland claimt al jaren hele delen van Oekraine te bezitten terwijl dat nog steeds niet het geval is.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 12:36 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Rusland zodanig hard aanpakken dat ze wel compromissen moeten sluiten. De agressor haar zin geven levert enkel een nieuw conflict op over een paar jaar.
Zelensky en Europa willen sinds april al per direct een staakt het vuren en werken aan vrede. Maar Poetin en zijn kliek zien dat niet zitten, want Rusland haar doelen zijn nog lang niet bereikt.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 11:39 schreef a_l het volgende:
[..]
Als jij een beter idee hebt (en realistisch) hoor ik het graag.
Putin niet maar, die zal door een change worden opgeruimd en een leider komen die deVS gezind is. Laat dat maar aan de VS over. Dat zal ook in Venezuela gebeuren. Als de VS ergens meester in zijn, is het wel in regime changes plannen. En dat kan lukken zodra Rusland econimisch ten gronde gaat en uit de handen van China valt.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 13:21 schreef ExTec het volgende:
Overigens minus het deel "om het daarna in stukken op te delen".
Weet niet waarom wie dan ook denkt dat putin daar uit zichzelf wel mee akkoord gaat.
Dat is een stuk makkelijker te realiseren door je niet met rus te bemoeien en oekraine tot de tanden te bewapenen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 13:27 schreef Cherni het volgende:
[..]
Putin niet maar, die zal door een change worden opgeruimd en een leider komen die deVS gezind is.
Zie vorig. Als rus door het putje gaat is de kans groot dat china gedeelten van dat land in het oosten annerxeert.quote:En dat kan lukken zodra Rusland econimisch ten gronde gaat en uit de handen van China valt.
Weet ik. Trump zei al dat Poetin door wilt vechten. En aangezien Poetin de rest van de bezette gebieden wilt completeren en Zelensky de bezette gebieden terug wilt winnen ze beiden niet door de nieuwe grenzen te erkennen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 13:27 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Zelensky en Europa willen sinds april al per direct een staakt het vuren en werken aan vrede. Maar Poetin en zijn kliek zien dat niet zitten, want Rusland haar doelen zijn nog lang niet bereikt.
En dat was het dan. Je kunt Rusland niet dwingen he?
Als een stel schurkenstaten tegen elkaar willen gaan vechten lijkt mij dat een droom scenario.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 13:32 schreef ExTec het volgende:
[..]
Dat is een stuk makkelijker te realiseren door je niet met rus te bemoeien en oekraine tot de tanden te bewapenen.
[..]
Zie vorig. Als rus door het putje gaat is de kans groot dat china gedeelten van dat land in het oosten annerxeert.
Het waanidee wat bij sommigen in het witte huis leeft, is dat we rus "nodig hebben" tegen china.
Zeker. Maar zo dom zijn ze dus niet.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 13:42 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Als een stel schurkenstaten tegen elkaar willen gaan vechten lijkt mij dat een droom scenario.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |