Alleen al daarom kun je niet stoppen met sportenquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 07:57 schreef Lonaa het volgende:
Gisteren 3 uurtjes literpullen tappen voel ik al wel.Vandaag mag ik er 8 uur mee slepen. Ik zie er een beetje tegenop.
Wat is booty builder?quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 08:35 schreef vlindertje89 het volgende:
Succes @:Lonaa!
Ik deed dus gister voor het eerst in 4 weken weer PT, en mn fysio had gezegd dat ik daar maar even goed hamstrings en bovenbenen moest gaan trainen voor minder last van mn blessure. Dus deden we squats, een rug/schouder oefening waarbij ik wel in een beetje gebogen knieën stand moest staan (met dus spanning op bovenbenen), booty builder, wall ball squats en single leg Romanian deadlift met bar.
Drie keer raden wie er nu toch wel enige moeite heeft met de schaaltjes kattenvoer op de grond zetten
Niet "een beetje"quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 09:38 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Wat is booty builder?
Ik ben denk ik een beetje vreemd. Ik hou van Bulgarian split squats
Als ik het laat vallen dan wordt er hoogstwaarschijnlijk gelachen, pak ik een bezem en een stoffer, ruim ik de boel op and I'll try again.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 09:34 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!
Sterkte @:lonaa Een Oktoberfest? Vind het heel knap (eng eng, wat als je de boel laat vallen)
Herkenbaar @:vlindertje89 Op slechte ochtenden krijgt elin haar eten op de krabpaal
Joh het lijkt wel een poli.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 10:21 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Als ik het laat vallen dan wordt er hoogstwaarschijnlijk gelachen, pak ik een bezem en een stoffer, ruim ik de boel op and I'll try again.
Ben vooral een beetje bang dat iedereen het onderschat. Alles. Heb daar gisteren paar uur gewerkt voor een borrel met zelfde opstelling maar minder mensen en minder pullen (meer klein glas) en no way dat er 200 man past en je ook nog kan lopen.
Ook is de bar-infra superkut (wat an sich niet mijn probleem is maar ok) en zijn er 4 mensen om alle drank + al het eten uit te serveren (waarvan eentje zichzelf "over" vindt, dus die "springt wel bij als nodig", 1 die claimt dat ze best "8 pullen tegelijkertijd kan dragen de hele avond" + eentje zonder ervaring.)
So hey ho clusterfuck
Ik weet de officiële naam voor die oefening niet (misschien een hip thrust?), maar dit:quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 09:38 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Wat is booty builder?
Ik ben denk ik een beetje vreemd. Ik hou van Bulgarian split squats
Ja maar ja maar!quote:
maar dan ingewikkeld in een machine.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 11:24 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ik weet de officiële naam voor die oefening niet (misschien een hip thrust?), maar dit:
Bekijk deze YouTube-video
quote:Enik vind Bulgarian split squats dus ook echt heel prima, zeker mn voorkeur boven best een aantal andere oefeningen voor zelfde spieren, en je bent de eerste ooit die ik ken die dat ook vindt
![]()
Goeie film 🎶quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 12:38 schreef fietsie het volgende:
Als er iemand nog even goed ogen-uit-je-kop-janken stukje muziek nodig heeft...
Bekijk deze YouTube-video
Hoi…gezien? https://www.ad.nl/binnenl(...)0f7a4dbef80303de868dquote:Hoewel het ongewoon zomerse weer heerlijk is (vandaag 24, morgen 26 graden) is het op twee buien na al maanden droog en deze omslag best welkom. Al een paar weken geen bosbranden meer, maar de watervoorraad van de gemeente wordt steeds leger en het weiland steeds kaler, en de rivier staat sinds mei droog.
Het is gelukkig nog wel groen buiten.
Ik doe al die oefeningen ook, maar geen idee hoe ze werkelijk heten. Ik vind de deadlifts het leukst, nu ik de techniek door heb.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 13:05 schreef Clubsoda het volgende:
Ik vind split squats ook leuk. En dat Bulgarian spreekt zo lekker tot de verbeelding. Net als Romanian deadliftIk vind lunges stom want ik voel ze altijd in het 'verkeerde' been
Ik ben ook een heleboel vreemdquote:
quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 13:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben ook een heleboel vreemd![]()
Hey Anthraxx
We agree.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 12:38 schreef Vanyel het volgende:
[..]
maar dan ingewikkeld in een machine.
Hip thrusts vind ik niet leuk
Liep vanmorgen langs die barbell met 140 kilo erop. En ik was nog wel zo trots op mijn 45 een half uur daarvoor
[..]![]()
Lunges![]()
Nee! Want bij BSS zet je daadwerkelijk je voorste been aan het werk in plaats van dat je achterste been vet pijn doet en je voorste been "pompiedom" denkt.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 14:20 schreef Lonaa het volgende:
[..]
We agree.
Maar hoezo lunges danen BSS
?
Is hetzelfde
Wij gaan volgende weekquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 12:48 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[ link | afbeelding ]
Hoewel het ongewoon zomerse weer heerlijk is (vandaag 24, morgen 26 graden) is het op twee buien na al maanden droog en deze omslag best welkom. Al een paar weken geen bosbranden meer, maar de watervoorraad van de gemeente wordt steeds leger en het weiland steeds kaler, en de rivier staat sinds mei droog.
Het is gelukkig nog wel groen buiten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |