abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219036077
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 oktober 2025 12:35 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ja maar ja maar!
Nee.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_219036082
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 oktober 2025 12:38 schreef Vanyel het volgende:

[..]
maar dan ingewikkeld in een machine.

Hip thrusts vind ik niet leuk :N
Liep vanmorgen langs die barbell met 140 kilo erop. En ik was nog wel zo trots op mijn 45 een half uur daarvoor :'(
[..]
*;

Lunges :r :r
We agree.

Maar hoezo lunges dan :r en BSS *O* ?

Is hetzelfde ;(
Sterkheidsbaas van alles.
pi_219036112
quote:
2s.gif Op vrijdag 17 oktober 2025 14:20 schreef Lonaa het volgende:

[..]
We agree.

Is hetzelfde ;(
Nee! Want bij BSS zet je daadwerkelijk je voorste been aan het werk in plaats van dat je achterste been vet pijn doet en je voorste been "pompiedom" denkt.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  Moderator vrijdag 17 oktober 2025 @ 14:57:03 #29
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_219036325
Inventor gecrasht, al het werk van vanmiddag weg :') Nou ja Feierabend :W heb toch m'n uren ruimschoots gemaakt
Kranplätze müssen verdichtet sein
  vrijdag 17 oktober 2025 @ 15:00:45 #30
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_219036351
quote:
2s.gif Op vrijdag 17 oktober 2025 12:48 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[ link | afbeelding ]

Hoewel het ongewoon zomerse weer heerlijk is (vandaag 24, morgen 26 graden) is het op twee buien na al maanden droog en deze omslag best welkom. Al een paar weken geen bosbranden meer, maar de watervoorraad van de gemeente wordt steeds leger en het weiland steeds kaler, en de rivier staat sinds mei droog.

Het is gelukkig nog wel groen buiten.
Wij gaan volgende week *O*
;(
pi_219036359
quote:
Nu wel :D leuk:)
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_219036378
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2025 15:00 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Wij gaan volgende week *O*
;(
Dank voor het meenemen van wat regen *)
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_219037071
quote:

[..]
Nee.
Sad puppy
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_219037079
quote:

[..]
We agree.

Is hetzelfde ;(
Totaal anders, van lunges loop ik 3 dagen mank en ze voelen tijdens het doen alsof ik beter van een brug kan springen.
Bij BSS is het wel zwaar, maar voelt het alsof ik het kan een alleen nog maar heel even mijn best goed te doen om mezelf en baas te vinden.

[ Bericht 0% gewijzigd door Vanyel op 17-10-2025 18:15:17 ]
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_219037085
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 oktober 2025 14:24 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Nee! Want bij BSS zet je daadwerkelijk je voorste been aan het werk in plaats van dat je achterste been vet pijn doet en je voorste been "pompiedom" denkt.
Nee dat heb ik dan weer niet. Wel het eerste, niet het tweede. Lunges voelen aan beide benen kut.
pi_219037254
Ja, helemaal same voor BSS O+ en lunges :r
pi_219037262
Ik vind lunges vooral heel moeilijk omdat ik dan omval. Leren om zelfs dan niet om te vallen heeft mijn evenwicht wel enorm verbeterd.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_219037286
Ik moet soms walking lunges doen met een langwerpige waterzak. En als hij echt er zin in heeft, moet ik dan ook nog na elke stap na het inzakken met die zak over mn voorste been heen draaien. Dat werkt wel goed voor stabiliteit trainen, maar maakt nog meer beenspierpijn want langer ingezakt staan }:|

Ik kreeg een doosje met echt goede bonbons van collega waar ik ivm omstandigheden wat werk van over had genomen O+

En had een fijn spui-gesprek met een andere collega over achterlijke dingen, dat was ook fijn.

En nu moet ik nog een kwartier wachten op de trein naar huis want hij heeft 10 min vertraging, en dan moet ik onderweg nog via een supermarkt voor bananen voor de buurvrouw. Thuis eerst buurkat en eigen katten eten geven, en dan mezelf ook nog maar en dan op de bank ploffen en niks meer doen. Zin in.
pi_219037433
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 oktober 2025 17:49 schreef sigme het volgende:
Ik vind lunges vooral heel moeilijk omdat ik dan omval. Leren om zelfs dan niet om te vallen heeft mijn evenwicht wel enorm verbeterd.
:o
Balans met de BSS vind ik veel lastiger dan met lunges.
pi_219037470
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 oktober 2025 18:16 schreef Vanyel het volgende:

[..]
:o
Balans met de BSS vind ik veel lastiger dan met lunges.
Misschien kan ik dat dan nu proberen.

Ik had afgelopen half jaar een sportschoolabonnement met een beetje personal training, wat ik voornamelijk heb ingezet voor het maken van leuke oefeningen voor mij. Omdat mijn abo binnenkort afloopt heeft mijn trainer nog snel wat leuke oefeningen voor mij. bedacht. Die hebben we vorige week doorgenomen, een eentje heb ik afgeschoten wegens te groot beroep op mijn evenwicht. Dat is wel (erg!) verbeterd, maar nog steeds wel relatief slecht. Nu heeft ie er eentje bedacht die ik beter aankan: een eenbeen deadlift met een step.

Afgelopen jaar heb ik een paar keer een terugval gehad van mijn echte evenwichtstoornis, maar dat zette goddank niet door.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_219037511
Mij helpt het bij lunges om wat breder te gaan staan.

Ik ben met stijgende verbazing naar podcast over Marlotte aan het luisteren (@Blues heeft m ook geluisterd toch). Het verhaal op zich maar zeker ook de manier waarop Zembla te werk gaat. Heel inzichtelijk.

Tevens: lang weekend *O* donderdag pas weer werken.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_219037618
Lekker @Clubsoda!

Ik had grotendeels een fijne werkdag vandaag. Nu aan het proberen hard door te lopen naar de bus om die te halen, enigszins bemoeilijkt door de spierpijn. Maar wil de bananen zsm bij buren hebben, en ook geen zin om kwartier op bus te moeten wachten. Wel mega zware tas nu met broodjes, bonbons, lasagne, 6 bananen, halve liter water, liter crystal clear, twee laptops.

[ Bericht 27% gewijzigd door vlindertje89 op 17-10-2025 18:59:21 ]
pi_219037654
Das meer een ‘midweek’ @Clubsoda :D Enjoy!

Wij haalden tegeltjes voor het toilet op. Heel dure tegeltjes waar we ook al langer op hadden moeten wachten. Dus toen thuis bleek dat de kleur (en de afwerking) niet was wat ie moest zijn om bij de rest te passen, waren we wat depri. Maar winkel pakt het goed op, en biedt alternatief aan. O+

Verder pikten we ook een beverboompje (want we blijven wel graag in de gratie bij @sigme ) op stam op, die staat nu hopelijk blij te wezen op het mooiste plekje in het midden van onze voortuin. Ik was hem vorige week een beetje vergeten op te halen, dus ik had wat goed te maken. :@

En nu na nog wat geschoffeld te hebben, een stervende lidcactus gewassen te hebben en voorzien te hebben van een nieuwe pot, de muur van de wc geschuurd en geprimerd te hebben, is het zometeen tijd voor zelf bij elkaar gemikte pizza!
pi_219037661
Wat is er met die bananen @vlindertje89 ? Ik kan me niet heugen ooit haast te hebben gemaakt met bananen, laat staan voor anderen, dus nu ben ik geboeid :D
pi_219037757
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 oktober 2025 18:59 schreef Candaasje het volgende:
() beverboompje ()
watwatwat?
pi_219037770
Vanmiddag naar de documentaire “Milou’s strijd gaat door” gekeken. Had wel even tijd nodig om bij te komen.

De afleiding kwam van een buurman die de nieuwe thermostaat hielp inregelen. Niet alles wat ik wil konden we vinden, maar dat vraag ik wel aan een andere vriend die in die business zit.

Dat lopen met die boodschappen is haast een workout.

Net voor het eerst van m’n leven (geloof ik) butterchicken op.dat ga ik vaker maken.
We have far more in common than that which devides us..
pi_219037773
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 oktober 2025 18:30 schreef Clubsoda het volgende:
Mij helpt het bij lunges om wat breder te gaan staan.

Ik ben met stijgende verbazing naar podcast over Marlotte aan het luisteren (@:Blues heeft m ook geluisterd toch). Het verhaal op zich maar zeker ook de manier waarop Zembla te werk gaat. Heel inzichtelijk.

Tevens: lang weekend *O* donderdag pas weer werken.
Met lunges breder staan is voor mij niet voldoende. Om niet veel te langzaam te zijn moet ik me niet laten opjagen (dus wel langzaam), breed staan, vrij kleine uitstap, en vooral een gewichtje in de hand aan de zijde van het voorste been.

Wat is de podcat over Marlotte?
  Moderator vrijdag 17 oktober 2025 @ 19:30:23 #49
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_219037827
Wat is laminaat toch een inferieur kutproduct. Hoe ik er nu in sta "dan de laatste rij maar met een slagplug verankeren"

Maar weer naar NL en kijken of ik er morgen nog zo over denk :P
Fijn weekend allen
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_219037961
quote:
Op basis van de eerste link besloot ik dat het iets is waar ik niet naar wil luister (true-crime-achtig)
Op basis van de tweede link denk ik dat ik het toch wel wil beluisteren.

Dank!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')