We agree.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 12:38 schreef Vanyel het volgende:
[..]
maar dan ingewikkeld in een machine.
Hip thrusts vind ik niet leuk
Liep vanmorgen langs die barbell met 140 kilo erop. En ik was nog wel zo trots op mijn 45 een half uur daarvoor
[..]![]()
Lunges![]()
Nee! Want bij BSS zet je daadwerkelijk je voorste been aan het werk in plaats van dat je achterste been vet pijn doet en je voorste been "pompiedom" denkt.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 14:20 schreef Lonaa het volgende:
[..]
We agree.
Maar hoezo lunges danen BSS
?
Is hetzelfde
Wij gaan volgende weekquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 12:48 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[ link | afbeelding ]
Hoewel het ongewoon zomerse weer heerlijk is (vandaag 24, morgen 26 graden) is het op twee buien na al maanden droog en deze omslag best welkom. Al een paar weken geen bosbranden meer, maar de watervoorraad van de gemeente wordt steeds leger en het weiland steeds kaler, en de rivier staat sinds mei droog.
Het is gelukkig nog wel groen buiten.
Nu welquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 13:26 schreef AnneX het volgende:
[..]
Hoi…gezien? https://www.ad.nl/binnenl(...)0f7a4dbef80303de868d
Sad puppyquote:
Totaal anders, van lunges loop ik 3 dagen mank en ze voelen tijdens het doen alsof ik beter van een brug kan springen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 14:20 schreef Lonaa het volgende:
[..]
We agree.
Maar hoezo lunges danen BSS
?
Is hetzelfde
Nee dat heb ik dan weer niet. Wel het eerste, niet het tweede. Lunges voelen aan beide benen kut.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 14:24 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Nee! Want bij BSS zet je daadwerkelijk je voorste been aan het werk in plaats van dat je achterste been vet pijn doet en je voorste been "pompiedom" denkt.
quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 17:49 schreef sigme het volgende:
Ik vind lunges vooral heel moeilijk omdat ik dan omval. Leren om zelfs dan niet om te vallen heeft mijn evenwicht wel enorm verbeterd.
Misschien kan ik dat dan nu proberen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 18:16 schreef Vanyel het volgende:
[..]![]()
Balans met de BSS vind ik veel lastiger dan met lunges.
watwatwat?quote:
Met lunges breder staan is voor mij niet voldoende. Om niet veel te langzaam te zijn moet ik me niet laten opjagen (dus wel langzaam), breed staan, vrij kleine uitstap, en vooral een gewichtje in de hand aan de zijde van het voorste been.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 18:30 schreef Clubsoda het volgende:
Mij helpt het bij lunges om wat breder te gaan staan.
Ik ben met stijgende verbazing naar podcast over Marlotte aan het luisteren (@:Blues heeft m ook geluisterd toch). Het verhaal op zich maar zeker ook de manier waarop Zembla te werk gaat. Heel inzichtelijk.
Tevens: lang weekenddonderdag pas weer werken.
Op basis van de eerste link besloot ik dat het iets is waar ik niet naar wil luister (true-crime-achtig)quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |