Het is goed dat er een leven lang leren mentaliteit is in een bedrijf of beroepshouding.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 23:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ach, geef eens een voorbeeld.
Hoeveel uur per week besteed jij aan die 'bijscholing'?
Voorts: begrijp ik goed dat dat het summum van het bestaan is? 'Relevant blijven voor de arbeidsmarkt'? In dat geval snap ik je gescheld op ouderen en ander onrendabel spul.
Jeetje zeg, en wat moet een vrachtwagenchauffeur precies 2 uur per dag bijleren?quote:Op donderdag 16 oktober 2025 23:08 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Een uurtje of twee. En door D66 heb ik het recht om dat in de baas zijn tijd te doen.
Dan leer ik over nieuwe techniek op het gebied van dataverwerking.
[..]
Nee dat is niet het summum van bestaan. Maar om een fijn leven te hebben moet de schoorsteen nou eenmaal roken.
Maar het lijkt me geen pretje om werkloos te worden met kennis die in 2006 is blijven steken. .
Ook weer eens een one-issue partij, prima voor de oppositie, dat wel.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 23:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, dat is nog een optie... 50+
Gezien de schrikbarende fobie jegens ouderen.
Misschien daar maar op stemmen
Die verhouding is zeker wel veranderd.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 23:07 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Albert Heijn en ook andere supermarkten hebben inderdaad voorverpakte groente die meestal in dichte plastic zakjes in een koelvak ligt, maar ze hebben ook nog steeds verse groente die in open bakken ligt en die je zelf moet afwegen. Volgens mij is hierin de afgelopen twintig jaar ook weinig in veranderd.
Wie weet kan hij wel heel goed dansenquote:Op donderdag 16 oktober 2025 22:59 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Hoop een ding, dat Jetten niet op een tafel gaat dansen.
Als ik dit zo zie blijf ik het raar vinden dat een partij als de SP onder Dijk op maar 4 zetels staat.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 23:09 schreef Tijn het volgende:
[..]
Even het hele plaatje:
[ afbeelding ]
Miste het CDA net alquote:Op donderdag 16 oktober 2025 23:09 schreef Tijn het volgende:
[..]
Even het hele plaatje:
[ afbeelding ]
Twee uur per week is het.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 23:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Jeetje zeg, en wat moet een vrachtwagenchauffeur precies 2 uur per dag bijleren?
Een kledingverkoopster?
Een schoenwinkelier?
Ik denk dat die peiling tussen RTL en Nieuwsuur in heeft gezeten eigenlijkquote:Op donderdag 16 oktober 2025 23:12 schreef Fok-it het volgende:
JA21 die compleet nat ging met de CPB-leugens maar 1 zetel verlies.
Weet jij hoe gigantisch veel trainingen, cursuSsen, wetenschappelijke literatuur er is voor sales mensen. Echt asl er een groep is die onneidig veel informatie kan opnemen en mogelijkheden zijn omzich zelf te verbeteren zijn het mensen die werken in sales.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 23:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Jeetje zeg, en wat moet een vrachtwagenchauffeur precies 2 uur per dag bijleren?
Een kledingverkoopster?
Een schoenwinkelier?
En vraag voor de lol eens wat die medewerkers van al die trainingen vinden.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 23:13 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Weet jij hoe gigantisch veel trainingen, cursuSsen, wetenschappelijke literatuur er is voor sales mensen. Echt asl er een groep is die onneidig veel informatie kan opnemen en mogelijkheden zijn omzich zelf te verbeteren zijn het mensen die werken in sales.
Dat zou kunnen inderdaadquote:Op donderdag 16 oktober 2025 23:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik denk dat die peiling tussen RTL en Nieuwsuur in heeft gezeten eigenlijk
Dat er een groep is die alles niks vind snap ik best, vraag uberhaupt eens naar hun werkplezier en levensplezier? maar dat is het punt niet.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 23:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
En vraag voor de lol eens wat die medewerkers van al die trainingen vinden.
Dit is echt coach-jargon.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 23:17 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Dat er een groep is die alles niks vind snap ik best, vraag uberhaupt eens naar hun werkplezier en levensplezier? maar dat is het punt niet.
Vraag eens aan de groep die wel er iets mee doet en zich zelf constant uitdaagt en ontwikkelt, vraag eens aan hun hoe hun werkplezier
Ik ben in de gelegenheid gesteld om in deeltijd een universitaire studie te doen, waar ik in het verleden gesjeesd ben, en heb echt de tijd van mijn leven. Dat zal vast niet typisch zijn voor de categorie banen die Etto bedoelt en het is op de korte termijn niet eens relevant voor mijn werk, maar ik ben er wel oprecht heel blij mee.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 23:17 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Dat er een groep is die alles niks vind snap ik best, vraag uberhaupt eens naar hun werkplezier en levensplezier? maar dat is het punt niet.
Vraag eens aan de groep die wel er iets mee doet en zich zelf constant uitdaagd en ontwikkeld, vraag eens aan hun hoe hun werkplezier
je punt is dus, mensen moeten vooral niet ontwikkelen of bij leren?quote:Op donderdag 16 oktober 2025 23:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
An sich wel een prima verdienmodel.
Huur jezelf uit als 'coach', 'consultant' of 'trainer', bewapen jezelf met 33 flap-over-boards en viltstiften en wat pseudo-wetenschappelijk sociaal gereutel, en je kunt bij elk bedrijf aan de slag om de 'teambuilding' te verbeteren.
Gouwe handel.
Oh zeker... Mijn punt is: het dient geen verplichting te zijn om gewoon 8 uur per dag je werk uit te voeren zoals je dat altijd doet. Waarvoor je bent aangenomen, zeg maar.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 23:21 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ik ben in de gelegenheid gesteld om een universitaire studie te doen, waar ik in het verleden gesjeesd ben, en heb echt de tijd van mijn leven. Dat zal vast niet typisch zijn voor de categorie banen die Etto bedoelt en het is op de korte termijn niet eens relevant voor mijn werk, maar ik ben er wel oprecht heel blij mee.
Jij bent kampioen kut, kut, kut, alles is kut.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 23:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
En vraag voor de lol eens wat die medewerkers van al die trainingen vinden.
Zie hierboven.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 23:21 schreef Korenfok het volgende:
[..]
je punt is dus, mensen moeten vooral niet ontwikkelen of bij leren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |