Als dat de kans op een conservatief rechts kabinet helpt verkleinen zeker ja.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 21:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
Nee, stijging D66, dáár moeten we blij mee zijn...
Ja, inderdaad.quote:
Oh jippie, dan krijgen we progressief rechts ervoor terug. Misschien kan D66 dan helemaal los gaan op haar fetisj: de Amerikansering van de arbeidsmarkt en de bijbehorende flexibilisering.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 21:47 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Als dat de kans op een conservatief rechts kabinet helpt verkleinen zeker ja.
Dan stem je toch SP of NSC of als religie-hater CU of CDA?!quote:Op donderdag 16 oktober 2025 21:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, inderdaad.
Neoliberalisme heeft alle partijen aangevreten
quote:Op donderdag 16 oktober 2025 21:49 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Dan stem je toch SP of NSC of als religie-hater CU of CDA?!
Ligt aan de meerderheid die mogelijk wordt. Het CDA lijkt daar inderdaad zeker ook voor in, evenals de VVD natuurlijk.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 21:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Oh jippie, dan krijgen we progressief rechts ervoor terug. Misschien kan D66 dan helemaal los gaan op haar fetisj: de Amerikansering van de arbeidsmarkt en de bijbehorende flexibilisering.
Maar goed, dat komt iig met een regenboogvlag.
Zekerquote:Op donderdag 16 oktober 2025 21:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
Nee, stijging D66, dáár moeten we blij mee zijn...
Nee, ik heb gewoon geen tijd voor ongenuanceerde onbelezen trendhoppers. Laat staan lieden die niet in staat zijn op bassisschoolniveau begrijpend te lezen.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 21:52 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Je bent echt een slappe zak
Ik ben noch onbelezen noch trendhopper.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 21:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee, ik heb gewoon geen tijd voor ongenuanceerde onbelezen trendhoppers.
Je geeft bij elke derde post zo'n beetje aan een tyfushekel te hebben aan religie. Ik deel die antipathie, maar overweeg wel CDA te stemmen.quote:"Religiehatend" en stemmen op CDA of CU...
Misschien dat ergens in die kolkende massa van extreem-rechtse fobieën die in je bovenkamer heersen je mij kunt aangeven wat daar een respons op zou moeten zijn.
Mijn inziens ben jij hier de enige door zichzelf benoemde belezen trendhopper. En je reageert niet op mijn vraag.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 21:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee, ik heb gewoon geen tijd voor ongenuanceerde onbelezen trendhoppers.
Nee, hij valt niet tegen. Maar zijn social media ideeën stuiten mij tegen de borst.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 21:46 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Nah, je was vorige week nog zo'n CDA aanhanger, valt Bontenbal je tegen?
Welke ideeen?quote:Op donderdag 16 oktober 2025 21:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee, hij valt niet tegen. Maar zijn social media ideeën stuiten mij tegen de borst.
Nee dank je. Ik heb niet zoveel met de Randstad.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 21:56 schreef Hexagon het volgende:
Tijd om Nederland verder te verD66en.
We zitten ook in Brabant.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 21:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee dank je. Ik heb niet zoveel met de Randstad.
Ja, net als vroeger komt men van boven de rivieren om 'het licht' te brengen.quote:
Ja, hartstikke veel ideeen, kan niet in jouw hoofd kijken welke ideeen je op afknapt, dus noem ze even.quote:
Is gewoon tijdens het debat behandeld...quote:Op donderdag 16 oktober 2025 22:01 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ja, hartstikke veel ideeen, kan niet in jouw hoofd kijken welke ideeen je op afknapt, dus noem ze even.
Rob Jetten is gewoon in Brabant geboren en heeft nooit in de randstad gewoond.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 22:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, net als vroeger komt men van boven de rivieren om 'het licht' te brengen.
Nog steeds wazig, want je was best enthousiast voor dat debat over het CDA, wat ging er mis?quote:Op donderdag 16 oktober 2025 22:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Is gewoon tijdens het debat behandeld...
Dat is een feit. Feiten zijn irrelevant voor het verhaal. Het had namelijk waar kunnen zijn.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 22:02 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Rob Jetten is gewoon in Brabant geboren en heeft nooit in de randstad gewoond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |