abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219030635
quote:
Timmermans (GroenLinks-PvdA) uren voor debat belaagd op Amsterdams terras

Frans Timmermans (GroenLinks-PvdA) is kort voordat hij vanavond deelneemt aan het eerste tv-debat uitgescholden op een terras in Amsterdam. Hij werd op dat moment geïnterviewd door RTL Nieuws.

Een groepje mannen liep tijdens het interview voorbij en één ervan herkende Timmermans, zegt verslaggever Marieke van de Zilver. "Ze kwamen meteen dreigend en scheldend op hem af."

Werknemers grepen in
Van de Zilver zat zelf tussen Timmermans en de man in. "Hij probeerde mij opzij te duwen, en toen grepen de werknemers van de kroeg al adequaat in."

Timmermans zelf reageerde stoïcijns, zegt Van de Zilver. Hij vertelde van dit soort situaties al niet meer te schrikken, omdat ze zo vaak voorkomen. "Maar vervolgens is de groep van Timmermans wel meteen terug naar het hotel gegaan."

'Ze zaten vijf minuten'
Dat laatste deden ze omdat de mannen zomaar in grote appgroepen kunnen communiceren waar Timmermans zit, en dan zouden er grotere problemen kunnen ontstaan. Van de Zilver: "Dat was wel wrang, de barman kwam net met de drankjes aan. Ze zaten net vijf minuten."
Filmpje en bron: https://www.rtl.nl/nieuws(...)elaagd-op-amsterdams

Eerder die dag, ook in Amsterdam, tijdens een rechtse demonstratie:

‘Hey Frans Timmermans, vieze vuile kankerjood, val maar lekker dood.’ Klinkt zojuist op de anti-immigratie mars door Amsterdam.

https://x.com/olthof_tom/(...)kADnzIh1W8NEJEYgRq1w

Gezellig al Hitlergroetend amtisemitische leuzen scanderen. De vrijheidsvechters van Nederland staan er weer mooi op. Al vermoed ik dat Timmermans zijn campagne niet gaat afblazen.
pi_219030661
Ik denk dat Timmermans deze verkiezingen gaat winnen en dan zullen deze mensen woedend worden.
  donderdag 16 oktober 2025 @ 19:19:27 #4
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_219030685
quote:
81s.gif Op donderdag 16 oktober 2025 19:08 schreef Fok-it het volgende:
Wat word je hier depressief van, het lijkt soms echt alsof heel Nederland zwakzinnig is geworden sinds corona
Vroeger had een dorpsgek een bereik van 50 man in de kroeg. Iedereen een beetje lachen en meewarig kijken, behalve de drie wat simpele paardenkoppen die dachten "héél interessant!".

Tegenwoordig zit de dorpsgek op Tiktok en heeft 70k volgers.
Huilen dan.
pi_219030808
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2025 19:15 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Inderdaad. Ik kots op laagbegaafde degenerates die het politieke landschap compleet aan het verkankeren zijn
Gezien je taalgebruik; was het gezellig afgelopen zondag in Amsterdam?
AZ
ALKMAAR
pi_219030831
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2025 19:17 schreef Elzaas het volgende:
Ik denk dat Timmermans deze verkiezingen gaat winnen en dan zullen deze mensen woedend worden.
Ik zou het wel interessant vinden. Mijn voorspellingen:

• Minstens zes weken van lofzang en hysterische odes in de media over een nieuwe tijd die aanbreekt in Nederland.
• Een van de eerste dingen die men doet is het erkennen van een Palestijnse staat en het bouwen van meer AZCs.
• We kunnen ons dan ook gaan opmaken voor recordaantallen asielzoekers in Nederland.
• Waarschijnlijk wel wat rellen van extreemrechts tuig dat geen andere manier meer ziet om hun punt te maken.

Het zal mij allemaal de tijd wel duren, dit land is toch al verloren.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_219030842
quote:
1s.gif Op donderdag 16 oktober 2025 19:33 schreef Durmada het volgende:

[..]
Gezien je taalgebruik; was het gezellig afgelopen zondag in Amsterdam?
Dat je na die reacties van mij denkt dat ik qua politieke kleur daar tussen hoor, zegt eigenlijk al genoeg hoe ignorant je bent. Maargoed, ben er voor nu ook wel klaar mee verder
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_219030856
quote:
7s.gif Op donderdag 16 oktober 2025 19:19 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Vroeger had een dorpsgek een bereik van 50 man in de kroeg. Iedereen een beetje lachen en meewarig kijken, behalve de drie wat simpele paardenkoppen die dachten "héél interessant!".

Tegenwoordig zit de dorpsgek op Tiktok en heeft 70k volgers.
Is de dorpsgek nog een dorpsgek als hij 70.000 mensen weet te inspireren op TikTok alleen al?
AZ
ALKMAAR
pi_219030857
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2025 19:15 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Inderdaad. Ik kots op laagbegaafde degenerates die het politieke landschap compleet aan het verkankeren zijn
Over wie heb je het nu? En op welke manier verzieken zij het politieke landschap?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  donderdag 16 oktober 2025 @ 19:37:50 #10
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_219030872
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2025 19:35 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Dat je na die reacties van mij denkt dat ik qua politieke kleur daar tussen hoor, zegt eigenlijk al genoeg hoe ignorant je bent. Maargoed, ben er voor nu ook wel klaar mee verder
Ik heb geen behoefte om ziektes te gebruiken. Dat doe je maar als Romeo.
AZ
ALKMAAR
pi_219030882
quote:
1s.gif Op donderdag 16 oktober 2025 19:37 schreef Durmada het volgende:

[..]
Romeo.
Bedankt voor de al overduidelijke bevestiging
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  donderdag 16 oktober 2025 @ 19:42:09 #12
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_219030930
quote:
1s.gif Op donderdag 16 oktober 2025 19:36 schreef Durmada het volgende:

[..]
Is de dorpsgek nog een dorpsgek als hij 70.000 mensen weet te inspireren op TikTok alleen al?
Jazeker. Waarom niet?
Huilen dan.
pi_219030949
quote:
Hoezo denk je dat?
pi_219030963
quote:
14s.gif Op donderdag 16 oktober 2025 19:35 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Ik zou het wel interessant vinden. Mijn voorspellingen:

• Minstens zes weken van lofzang en hysterische odes in de media over een nieuwe tijd die aanbreekt in Nederland.
• Een van de eerste dingen die men doet is het erkennen van een Palestijnse staat en het bouwen van meer AZCs.
• We kunnen ons dan ook gaan opmaken voor recordaantallen asielzoekers in Nederland.
• Waarschijnlijk wel wat rellen van extreemrechts tuig dat geen andere manier meer ziet om hun punt te maken.

Het zal mij allemaal de tijd wel duren, dit land is toch al verloren.
Het aantal assielzoekers zal 0 invloed hebben wie de komende verkiezing wint.

Want Faber heeft het geprobeerd en het is een mislukking geworden. We houden ons gewoon aan de europese afspraken zoals die er zijn en waaraan gehouden moet worden.

Het zal gewoon in de perken gehouden worden. Wie geen echte vluchteling is moet vertrekken. Zoals het nu ook gaat.

Beter ga jij je druk maken om Oost Europa want dat is het echte probleem zoals we afgelopen zondag al gezien hebben.
pi_219031106
:O
pi_219031966
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2025 19:45 schreef Elzaas het volgende:

[..]

Want Faber heeft het geprobeerd en het is een mislukking geworden. We houden ons gewoon aan de europese afspraken zoals die er zijn en waaraan gehouden moet worden.

Het zal gewoon in de perken gehouden worden. Wie geen echte vluchteling is moet vertrekken. Zoals het nu ook gaat.

Beter ga jij je druk maken om Oost Europa want dat is het echte probleem zoals we afgelopen zondag al gezien hebben.
Nee hoor, die verdwijnen namelijk vaak in de illegaliteit.

Zie ook: Van alle migranten die Nederland moesten verlaten, vertrok maar een derde echt.

Daarnaast is migratie het grootste probleem volgens veel Nederlanders, een demonstratie van extreemrechtse mafklappers is verwerpelijk en schrikbarend, maar geen thema voor de aankomende verkiezingen.
pi_219032010
quote:
Ik hoop zelfs dat 'ie wint.

Omdat PvdA-GL in no time implodeert wanneer er concessies moeten komen.

Gegarandeerd dat de Scharwachter-brigade accuut oproept tot een kabinetsval.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_219032016
quote:

[..]

Oost-Europa kent zowel de klappen van de zweep van rechts extremisme - Nazisme - als links extremisme - Communisme.

Medunkt dat we veel kunnen leren van dat gebied, zeker nu.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_219032056
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2025 21:14 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Ik hoop zelfs dat 'ie wint.

Omdat PvdA-GL in no time implodeert wanneer er concessies moeten komen.

Gegarandeerd dat de Scharwachter-brigade accuut oproept tot een kabinetsval.
Ik hoop ook dat tie wint puur omdat we Nederland niet weer kunnen overlaten aan een puur en knetterrechts kabinet.

Ik denk - weet trouwens vrij zeker - dat je je vergist in het “extremisme” of compromisloze bij het GroenLinks deel binnen de partij, maar dat ga je vanzelf zien.

Al verwacht ik niet dat GroenLinks - PvdA de grootste partij wordt (en misschien ook niet de 2e partij).
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_219032057
quote:

[..]

Hoezo? Een kabinet kan niet met afspraakjes over zijn graf heen regeren.

quote:
Het blijft nu niet binnen de perken en vluchtelingen zijn het sowieso niet (meer).
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_219032069
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2025 21:23 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]
Ik hoop ook dat tie wint puur omdat we Nederland niet weer kunnen overlaten aan een puur en knetterrechts kabinet.

Ik denk - weet trouwens vrij zeker - dat je je vergist in het “extremisme” of compromisloze bij het GroenLinks deel binnen de partij, maar dat ga je vanzelf zien.

Al verwacht ik niet dat GroenLinks - PvdA de grootste partij wordt (en misschien ook niet de 2e partij).
De pro-pallie psychose binnen die contreien bezien, denk ik dat het met die vergissing wel meevalt.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_219032091
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2025 21:24 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
De pro-pallie psychose binnen die contreien bezien, denk ik dat het met die vergissing wel meevalt.
Oh ja, als je tegen genocide bent ben je natuurlijk hartstikke gestoord in jouw belevingswereld. Dat was ik even vergeten. Het zijn maar moslims niet waar.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_219032150
quote:

[..]
Ik denk dat dat zeker wel een rol zal spelen, alleen niet op een rationele manier. De rechtse flank gebruikt (asiel)migratie nog altijd als argument om vooral niet links te stemmen, terwijl voor het asiel- en migratiebeleid de afgelopen 15 jaar uitsluitend rechtse bewindspersonen verantwoordelijk zijn geweest.

De laatste 15 jaar hebben we de volgende bewindslieden gehad op asiel en migratie:

• David van Weel (VVD)
• Marjolein Faber (PVV)
• Christophe van der Maat (VVD)
• Eric van der Burg (VVD)
• Ankie Broekers-Knol (VVD)
• Mark Harbers (VVD)
• Klaas Dijkhoff (VVD)
• Fred Teeven (VVD) (twee kabinetten)

8 keer VVD, en 1 keer PVV. Nul keer "links".
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_219032188
quote:
1s.gif Op donderdag 16 oktober 2025 21:35 schreef recursief het volgende:

[..]
Ik denk dat dat zeker wel een rol zal spelen, alleen niet op een rationele manier. De rechtse flank gebruikt (asiel)migratie nog altijd als argument om vooral niet links te stemmen, terwijl voor het asiel- en migratiebeleid de afgelopen 15 jaar uitsluitend rechtse bewindspersonen verantwoordelijk zijn geweest.

De laatste 15 jaar hebben we de volgende bewindslieden gehad op asiel en migratie:

• David van Weel (VVD)
• Marjolein Faber (PVV)
• Christophe van der Maat (VVD)
• Eric van der Burg (VVD)
• Ankie Broekers-Knol (VVD)
• Mark Harbers (VVD)
• Klaas Dijkhoff (VVD)
• Fred Teeven (VVD) (twee kabinetten)

8 keer VVD, en 1 keer PVV. Nul keer "links".
Stuk voor stuk tegengewerkt.
pi_219032351
quote:
1s.gif Op donderdag 16 oktober 2025 21:40 schreef Aberkullie het volgende:

[..]
Stuk voor stuk tegengewerkt.
Ja dat heb op Feesboek gestaan.
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: